| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best mot Sandnes Ulf? |
| Alexander Lund Hansen |
|
2% |
[ 3 ] |
| Jonas Svensson |
|
10% |
[ 14 ] |
| Stefan Strandberg |
|
2% |
[ 4 ] |
| Tore Reginussen |
|
9% |
[ 13 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 1 ] |
| Mike Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Daniel Berntsen |
|
0% |
[ 1 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
5% |
[ 7 ] |
| Morten Gamst Pedersen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Riku Riski |
|
57% |
[ 77 ] |
| Alexander Søderlund |
|
5% |
[ 8 ] |
| Pål André Helland |
|
2% |
[ 4 ] |
| Nicki Bille |
|
1% |
[ 2 ] |
|
| Total Votes : 134 |
|
| Author |
Message |
Jangusk Veteran
|
Posted: 12.05.2014 21:23 Post subject: |
|
|
| Uansett fotball god eller dårlig. Megagodt med tre poeng og Tore og Stranberg parat. Dette var greier. De blir gode å ha i år! |
|
| Back to top |
|
 |
RBK 2014 Junior
|
Posted: 12.05.2014 21:24 Post subject: |
|
|
Børs:
Lunna 6 - Stødig i feltet og tar det som kommer, ok med beina
Jonas S 5 - Sliter litt med possisjonering, og en mot en, skaper lite offensivt
Strandberg 7 - Solid, sterk i lufta, god i oppspillsfasen, litt slurv med ball
Reginiusen 7 - Sterk i duellspillet, virker vanskelig å score på TReg/SStrandb
Skjelvik 5 - Varierende, men mye bedre kontroll def i dag
Mikkelsen 5 - Gjør mye rart og får mange brudd i mot, spiler seg opp + for scoring
Jensen 5 - Dekker mye, tar bedre vare på ball i dag, sliter enda med poss
Berntsen 4 - Fint driv med ball, flink til å holde i kula, gjør mye rart på siste tredjedel, litt svak i duellspillet
Gamst 4 - Svake døballer, ok i passningsspillet, vinner en del i lufta, virker litt tung
Risku 6 - Bevegelig og gjør mans jobb defensivt. Litt slurv på siste passning
Søderlund BB 7 - Gjør manns jobb på topp, vinner alle dueller og klarer å holde ballen oppe, gjør lite feil, + 1 for mål
Bille 5 - Bevegelig og kommer seg til sjanser, helt hjelpesløs med ball
Helland 6 - Godt innhopp, skaper mye på den lille tiden han er inne |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 12.05.2014 21:32 Post subject: |
|
|
vi har spilt 1/3 del av tippeligan?? Og enda har ikke laget blitt bedre..idag spilte vi mot et møkka lag i oppløsning..mente perry sa det tok noen kamper før det satte seg
Ut med perry for og få framgang i laget  |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 12.05.2014 21:40 Post subject: |
|
|
| Syns reginiussen og strandberg begynner å finne formen igjen, og akkurat dét er meget viktig skal vi samle poeng i år. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 12.05.2014 21:40 Post subject: |
|
|
| andy88 wrote: | | Våger påstå vi hadde ledet serien på målforskjell nå om ikke Reginiussen og Svensson på kort varsel måtte stå over mot molde. |
Jeg er spent på matten bak denne påstanden.
Hvis uavgjort mot Molde.
Molde ville da hatt 2 poeng mindre. Og vi 1 mer. Da hadde tabellen sett slik ut nå.
Molde 17
Godset 17
RBK 16
Viking 16
Hvis seier mot Molde
Molde ville da hatt 3 poeng mindre. Og vi 3 mer. Da hadde tabellen sett slik ut nå.
RBK 18
Godset 17
Molde 16
Viking 16
Sliter med å se hvor målforskjell spiller en rolle her. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 12.05.2014 21:41 Post subject: |
|
|
| 8 av 30 er nærmere 1/4 enn 1/3. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 12.05.2014 21:42 Post subject: |
|
|
(VG) Sandnes Ulf - Rosenborg
47% Ballbesittelse 53%
12 Avslutninger 15
1 Avslutninger på mål 4
7 Cornere 6
364 Pasningsforsøk 424
249 Vellykkede pasninger 325
9 Frispark 15 |
|
| Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
Posted: 12.05.2014 21:48 Post subject: |
|
|
Børs:
Lunna - 6
Svensson - 6
Strandberg - 5
Reginiussen - 6
Skjelvik - 5
Mikkelsen - 6
Jensen - 5
Berntsen - 4
Gamst - 4
Risku - 7
Søderlund - 6 |
|
| Back to top |
|
 |
sveininge Rutinert

|
Posted: 12.05.2014 21:53 Post subject: |
|
|
Synes stort sett hele laget fortjener en 5er i dag. Det var OK. Ingenting å rope hurra for, men ikke helt begredelig heller. Har visst vært jobbet en del med å spille ut bakfra den siste tiden, noe man så prov på mot Kolstad (...), men i dag var det en del poling igjen. I perioder klarer vi ikke å holde ballen i laget mer enn 2-3 trekk.
Lunna - 5
Svensson - 5
Skjelvik 3 - Må øve på å løpe med ball. Enkelt å forutsi hva som skjer når han stormer fremover. For rask for seg selv?
Reginiussen - 5
Strandberg - 5
Berntsen - 5
Jensen - 5
Mikkelsen 4 - Gjorde vel egentlig en OK kamp i dag, men sliter fortsatt med at hjernen og/eller føttene svikter ham fullstendig i blant.
Gamst - 5
Riski - 5
Søderlund 4 zzz.
Last edited by sveininge on 12.05.2014 21:58; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 12.05.2014 21:55 Post subject: |
|
|
BØRS:
Alexandro: 5
Lite å gjøre, solid
Jonas: 7BB
Utrolig sterk, rolig og solid. Bunnsolid faktisk. Kommer lite fremover, men når han kommer så er det kvalitet.
Stefano: 5
Sterk, men rotete i dag
Reggie: 7
Fantastisk kamp. Utrolig lite som gjør at kanonskuddet ikke går i mål. sakk om ørlite mindre fot bak ballen.
Jørginho: 3
Endelig kom han offensivt og fikk vist frem farten! Kansje neste gang tar han med seg ballen også og har litt mere kvalitet bak pasningene
Mike: 6
Jobber som vanlig og har noen gode pådrag og offensive bidrag komponert med solid defensivt arbeid
Daniel: 4
Svak jevt over. En god involverng som jeg la merke til i andre omgang. Mix spares for VM?
Mikkelinho: 3
EL Endig! Hadde han ikke scoret og hatt den andre fine vendingen av spillet hadde han fått 2. burde vært involvert i overgangen til sørmo og sendt andre veien.
Gamst: 5
Ganske usynelig bortsett fra et par anledninger han viser at han har erfaring. litt manko på dødballene i dag
Riku: 7
Arbeidsjern! Med litt bedre overblikk fra medspillerne hadde han vært spilt igjennom alene med keeper ialelfall 6-7 ganger. 2 assist!
Alex: 5
Woodlegg, men kommer mere til sin rett i en kamp som dette da det blir mere kjemping og han får brukt fysikken sin. Godkjent av Søder.
INB:
Billy: 5
mangler litt kvalitet på avslutningene, men kommer til sjangser. Så kan man argumentere med at Ulf var slitne og måtte fremover..
Chibby: 7
Fikk ikke lange stunden, men det var kvalitet og kreativitet over hele linja. SÃ¥ at han og Billy hadde gode relasjoner, men tydelig at det mangler litt opp mot andre. Men meget godt innhopp!
Pandre: 6
kort innhopp, men utfordrer, uredd og skaper noe hver gang han får ballen.
PJ: 2
Elendig å skjule at han spilelr 4-4-2 som er åpenbart. Setter inn innbytterne som vanlig alt for seint. + for å ikke sette Ørlundo i mål
Dommer: 2
Rævva stort sett hele kampen. Konsekvent inkonsekvent. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Noldus! Senior

|
Posted: 12.05.2014 22:04 Post subject: |
|
|
| Synes egentlig at Gamst ikke har spilt så bra i det siste, i allefall ikke i den rollen han har på banen nå. Tror vi kunne fått mye mer ut av han ved for eks bruke han som OM, da spillemessig vi hadde profittert mye mer av noen kanter med hurtighet og vilje til og utfordre. Smått irriterende og se Helland komme inn gang på gang, imens han bidrar mer offensivt en begge vingene som har spilt hele kampen tilsammen.. |
|
| Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
Posted: 12.05.2014 22:11 Post subject: |
|
|
| Klarer ikke forstå at så mange synes Chibuike var god den lille tiden han fikk spille. Synes han mister ballen lett, er treg, og generelt senker tempo i angrepsspillet vårt. At han fikk til noe som helst var kun fordi Ulf gikk totalt i oppløsning på slutten. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 12.05.2014 22:15 Post subject: |
|
|
John gjorde nesten ingenting. Mye feilpasninger og slurv. Slett børs på enkelte ...
Grei kamp på en potetåker. Sandes var ferdig etter 1 omgang.
Forferdelig uttalelse fra Perry etter kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 12.05.2014 22:18 Post subject: |
|
|
Jeg må virkelig ha sovet under kampen idag, for jeg har klaget på Søderlund i kamp etter kamp og debattert mot folk som har vært av motsatt oppfatning uten at jeg har forstått en døyt av det, men nå idag valgte jeg nettopp han som banens beste og så presterer jeg å være den eneste med den oppfatningen. Jada.  |
|
| Back to top |
|
 |
DonQuiote Rutinert
|
Posted: 12.05.2014 22:18 Post subject: |
|
|
Lunna: 5 (En god redning. Noen dårlige utspill.)
Skjelvik: 3 (Stor fart, men søler bort særlig en kjempekontring)
Reginiussen: 7 (Godt å ha Reg tilbake)
Strandberg: 6
Svensson: 5 ( God kontroll på Midtsjø, men noen feilpasninger.)
Gamst: 5 (Ikke den beste kampen, men redder seg med noen bra dødballer)
Jensen: 5 (Vinner for få dueller,
Berntsen: 4 (1.omgang kvalifiserte for benken. Vinner ikke dueller. Får ikke brukt teknikken. Noe bedre i 2.omgang. Sliter med å finne løsninger.)
Mikkelsen: 6 (Viser at han har gode sider. Scorer, men serverer også benken-pasning i 1. omgang på kontring.)
Riski: 7 (Gjør mye bra i dag)
Søderlund: 6 (Setter i praksis 1-0. Vinner noen klareringsballer og holder på den til medspillerne kommer seg opp. Fortsatt langt igjen)
Bille: 4 (Vil mye, men stresser og har ikke touchen. Lite tid å vise seg på.)
Chibuike: 6 (Gjennomspill, rolig med ball. Hadde blitt 5-0 med han som OM) |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 12.05.2014 22:22 Post subject: |
|
|
Min børs:
Lunna - 5
Svensson - 6
Strandberg - 5
Reginiussen - 6
Skjelvik - 4
Mikkelsen - 6
Jensen - 6
Berntsen - 5
Gamst - 6
Riski - 7
Søderlund - 6
En helt ok kamp mot bunnlaget. Positivt overrasket over Riski i ny posisjon! _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 12.05.2014 22:25 Post subject: |
|
|
Har lest gjennom nesten hele kamptråden her nå og skjønner at det vil bli en enorm nedtur å evt se kampen etterpå. Mange flere høydepunkter i denne tråden ventelig
Ellers:
| larsarus wrote: | | PJH fikk instruksene av JJ da de møttes i døra. "Mjjaaaaa, vi får se då, om du får Rosenborg at spela roligt och anfallsvilligt fotball då..." |
Men de to hadde kanskje ulik forståelse av begrepet anfall? _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 12.05.2014 22:30 Post subject: |
|
|
| gisp! wrote: | Har lest gjennom nesten hele kamptråden her nå og skjønner at det vil bli en enorm nedtur å evt se kampen etterpå. Mange flere høydepunkter i denne tråden ventelig
Ellers:
| larsarus wrote: | | PJH fikk instruksene av JJ da de møttes i døra. "Mjjaaaaa, vi får se då, om du får Rosenborg at spela roligt och anfallsvilligt fotball då..." |
Men de to hadde kanskje ulik forståelse av begrepet anfall? |
Definitivt ulik forståelse av hva rolig(t) er i allefall! _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Borden Veteran

|
Posted: 12.05.2014 22:30 Post subject: |
|
|
Söderlund var iallfall den beste LSK-spissen ute på banen i dag, og Riski fungerte fordi han fikk spille på samme måte som han gjorde i Hønefoss. Altså på et ikke veldig bra fotballag som satser på langballer og kontringer.
Rosenborg vinner i dag på grunn av at lagene er feige. De beste spillerne har hvit trøye.
"Vinglegenden" på sidelinjen med de malplasserte kotelettene skuffet som vanlig. Han er som en vampyr som suger all glede ut av fotballen. |
|
| Back to top |
|
 |
torrax Junior
|
Posted: 12.05.2014 22:37 Post subject: |
|
|
Lund Hansen 5
Skjelvik 6
Reginiussen 7
Strandberg 6
Svensson 5
Gamst 5
Jensen 6
Berntsen 4
Mikkelsen 5
Riski 7
Søderlund 6
Bille 5 |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 12.05.2014 22:37 Post subject: |
|
|
| StranderGUD wrote: | | Definitivt ulik forståelse av hva rolig(t) er i allefall! |
He he, du skulle sett den svensktalende resepsjonisten i Finland da ei i reisefølget ba om et roligt rom  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 12.05.2014 22:50 Post subject: |
|
|
Perry: Hva er det dere må gjøre anerledes fra molde kampen??
Nei,vi må kom oss opp på den berømte hesten igjen... |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 12.05.2014 22:52 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Jeg må virkelig ha sovet under kampen idag, for jeg har klaget på Søderlund i kamp etter kamp og debattert mot folk som har vært av motsatt oppfatning uten at jeg har forstått en døyt av det, men nå idag valgte jeg nettopp han som banens beste og så presterer jeg å være den eneste med den oppfatningen. Jada.  |
Stemte også Søder for første gang som BB. Dét før jeg hadde lest et eneste innlegg. Så du er ikke alene, Attach. (Dog ikke så mange av oss, da!).  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 12.05.2014 22:57 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Jeg må virkelig ha sovet under kampen idag, for jeg har klaget på Søderlund i kamp etter kamp og debattert mot folk som har vært av motsatt oppfatning uten at jeg har forstått en døyt av det, men nå idag valgte jeg nettopp han som banens beste og så presterer jeg å være den eneste med den oppfatningen. Jada.  |
Smaken er som baken:)
Synes selv Søder har vist god stigning og var god i dag.
For min del føles det litt ensomt å synes at Mikkelsen har vært ok i det siste og helt ok i dag:)
Ps! Når det gjelder børssetting ift. Gamst er jeg nok litt mindre preget av navn enn prestasjoner.
Nedre halvdel av skalaen i dag. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 12.05.2014 23:04 Post subject: |
|
|
Enig i a dette var isitt vandte spor. Rotete, panikk, feilpassninger, helt til det andre laget etter 60-65 min. begynner og gå tom. Hadde Ulf hatt råd til å kjøpe spillere i 6-10 mil. klassen og hatt endal av dem på benken, så hadde ge greit skåra idag. Så flere prov på at de enkelt (som vanelig) spilte seg gjennom midtbanen, men heldigvis trakta de og mest inn mot midten og kom derfor ikke til de helt store sjansene.
Med snart en tredjedel av sesongen spilt var dette som vanelig en helt jevn affære. Skuffende spill, men tre poeng varmer. Og ellers godt og ha kapteinen og Strandberg side ved side igjen. Men vi ligner fryktelig på Lillestrøm ja. Midtstoppere opp på kast langt opp på banen. Og dette forteller meg om en trener og et lag som er helt ute av kontroll. Samme om vi glimtvis ser noe bra, så svinger det fryktelig. Vi ser aldri Rosenborg spille 90 gode minutter igjen. Og jeg husker ikke sist jeg så det heller. Så jeg må lov til å være skuffa tross alt. Dette var som et vanelig Per Joar lag!
Ps. Søderlund gjorde Lillestrømsspissens jobb han, sleit og jobba så Bille kunne komme inn og kløne til de to sjansene Chibbe serverte han! |
|
| Back to top |
|
 |
|