| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Number10 Veteran
|
Posted: 11.04.2014 18:13 Post subject: |
|
|
Liker Strandberg, han er værtfall dønn ærlig:)
Noen må gå foran som eksempel og si hva de mener.
Han også Strandberg er tilbake, så midtforsvaret blir en god del tryggere. Det er værtfall ikke det med Rønning. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 11.04.2014 19:35 Post subject: |
|
|
| Hadde Rønning vært 100% kampfit, hadde han sikkert vært bedre enn han er nå, så kamprusten han tross alt må være etter mange mnd. ute. Han og blir vel bedre med flere kamper i beina vel. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 11.04.2014 19:44 Post subject: |
|
|
| Ja, er jo veldig lett å rakke ned på hvor jækla dårlig han er, mens Reggie f.eks blir unnskyldt med å vært skadet og ute av form. Gingeren har vært ute lenge og det reflekteres i hvor kampklar han er. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 11.04.2014 22:53 Post subject: |
|
|
Jeg er glad for at Strandberg er tilbake. Om laget hever seg betraktelig fremover så må jeg krype til korset angående hvor viktig han er.
Men om Rønning:
Folk har vært jævlig urettferdige om Rønning i år! Han beviste til fulle i fjor at han er mer enn god nok som backup. Laget tok omtrent like mye poeng med han på banen som de andre stopperen og han gjorde få feil.
En fantastisk god backup!
Han har vært skadd i 7-8 mnd med en svært alvorlig skade og har knapt rukket å spille fotball, han har godt rett inn på laget fordi det er krise. Normalt ville han nok ikke spilt på mange uker, kanskje til og med måneder. Men fordi vi har vært i krise har vi kastet han på banen. Og så får han skarp kritikk fordi han ikke er i toppform. Det syns jeg er jævlig dårlig gjort. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 11.04.2014 22:56 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 12.04.2014 09:47 Post subject: |
|
|
| Helt enig med 1972. For øvrig et godt eksempel på hvordan man nyanserer kritikk, i skarp kontrast til bortforklaringene og eventyrfortellingene vi får servert fra PerO & co. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 12.04.2014 14:55 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 12.04.2014 17:35 Post subject: |
|
|
http://www.nrk.no/trondel...1.11664878
Stefan Strandberg said:
| Quote: | – Har spillet blitt bedre det siste halvannet året?
– Ingen kommentar, sier Strandberg
Før han fortsetter:
– Vi har tidvis vist at vi kan spille bra, men det har vært alt for sjeldent. Det var ikke bra nok i fjor, det var ikke bra nok i vinter og det har ikke vært godt nok i kampene hittil i år. |
Mulig man bare leter med lys og lykter, men dette må da kunne tolkes som kritikk av Perry? |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 12.04.2014 17:43 Post subject: |
|
|
Ja, dette klarer jeg greit å tolke som at spilleren ikke er fornøyd med hva middelmådige Joar har fått til.
Strandberg
Nå har Ken Remi tidligere sagt at Per Joar Hansen er den beste treneren han har hatt, men sammenligningsgrunnlaget er kanskje ikke all verden. Rekdal i VIF, ? i Mandalskameratene, Joar på U21 ... _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 12.04.2014 18:07 Post subject: |
|
|
Haha, har dere blitt bedre? Ingen kommentar.
For et fantastisk svar  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 12.04.2014 20:54 Post subject: |
|
|
| Jeg digger Strandberg. Har fått inntrykk av at han er den typen som ikke er sjenert for å si ifra, enten om det er stikk mot ledelsen som nå eller om det er andre spillere som ikke holder mål/ikke gjør jobben. I fjor hadde jeg litt trua på at kanskje strandberg var den som kom til å stikke av med kapteinsbindet om Dorsin skulle byttes ut men det ble altså Reginiussen, men mener fortsatt at Strandberg fort kan være riktig type. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 12.04.2014 21:13 Post subject: |
|
|
lurer på hva Perry tenker om kommentarene til Stafan.
han blir vell kalt inn på kontoret til Hoftun snart  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.04.2014 22:00 Post subject: |
|
|
Ingen fare.
Strandberg var også den mest kritiske til Jönsson:
- Skal jeg være ærlig, så er det ikke mange kamper i år jeg syns vi har spilt så bra. Det ligger ganske mye potensial i laget, men vi har ikke fått ut alt. Så jeg håper vi kommer til å bli bedre utover høsten, sier sørlendingen.
- Hva mangler?
- Det er mye. Vi har sluppet inn lite mål - det er veldig bra, men jeg syns vi er altfor dårlige til å kontrollere kamper. Da vi møtte et lag som Godset for eksempel, så skal det ikke være sånn at det er Godset som har kontroll på kampen og har ballen mest. Vi har mye å bli bedre på der og utvikle oss på.
Les mer: - Altfor dårlige til å kontrollere kamper |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 13.04.2014 13:33 Post subject: |
|
|
| I allefall bra vi har én spiller som tørr stadfeste offentlig det alle andre ser. Vi har rett og slett vært drita dårlig så langt, og om Perry på noen som helst måte er uenig i det er det bare en bekreftelse på at han ikke har noe på RBK-benken å gjøre. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 14.04.2014 00:07 Post subject: |
|
|
Strandberg er bare helt fantastisk!
Slik han styrer og kjefter i dag så sitter linja mye bedre og han går forran med guts og bravur. Flott fighting spirit mål også.
Men det som imponerer meg mest i dag er at han er Perrys Rake motsetning og sier det akkruat som det er (se forside).
Strandberg påpeker akkurat det vi som supportere ser og ikke er fornøyd med og han legger ingenting imellom akkurat slik vi ønsker at Perry skal være.
Stefan som ny spillende trener? Iallefall ikke blitt manko på "attityde"
Gratulerer med et fantastisk flott comeback Stefan! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 14.04.2014 00:19 Post subject: |
|
|
Har lenge ment at Strandberg vil være relativt enkelt å erstatte, men mer og mer så skjønner jeg at det har tatt feil
Vinnerinstinkt og alltid på rett sted når ballen faller ned, knallhard med mot- og medspillere, dønn ærlig og en fighter. Da gjør det ikke noe at han ikke har sine største styrker som "klassisk midtstopper". |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 14.04.2014 00:20 Post subject: |
|
|
http://www.rbk.no/latest-...kke-haakon
Fantastisk å høre han så direkte. Nok en forferdelig kamp  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 14.04.2014 02:04 Post subject: |
|
|
http://www.rbkweb.no/vis/10167
- Vi spiller en forferdelig dårlig kamp. Vi må være ærlige og si det utad òg. Vi har vært dårlige. Uansett om jeg sitter med en deilig følelse for at vi har vunnet, så er man samtidig litt flau. Fordi det er ikke sånn vi vil framstå, kommenterer Strandberg til rbkweb.no.
- Vi har lyst til å vinne gull - det er grunnen til at jeg er i denne klubben, og da kan vi ikke spille sånne fotballkamper som vi gjør i dag. Vi er nødt til å sette oss ned i morgen, og evaluere grundig og se hva vi kan gjøre bedre. Fordi det vi har gjort til nå, har ikke vært godt nok.
- Hva føler du umiddelbart mangler?
- Vi må kunne holde ballen mer i laget. Vi har bare tre-fire pasninger og så mister vi den. Odd har garantert mer "possession" enn oss, og det er ikke sånn det skal være på Lerkendal. Det er i hvert fall ikke sånn fotball jeg har lyst til å spille. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 14.04.2014 07:00 Post subject: |
|
|
| Rett og slett forfriskende ærlig. Beint fram kanon at en spiller tørr å stå fram å kalle en spade for nettop det det er...en spade! |
|
| Back to top |
|
 |
slyness Junior
|
Posted: 30.04.2014 00:31 Post subject: |
|
|
| Det er litt trøkk og tæl i Strandberg. Han er typen som fyrer opp gutta og som tørr å si ifra til både med og motspillere hvis han er uenig i hvordan ting blir gjort. Samtidig oppfatter jeg han som en raus type som backer opp og gir skryt når andre fortjener det (beste eksempelet i år er når han takket Schwabe etter scoringen). Men hans beste kvalitet er at han er dønn ærlig! I motsetning til Perry så tørr han å stå for det når RBK har spilt en dårlig kamp. I mine øyne fremstår han mer og mer som en kapteinstype. Kanskje også mer enn hva Reginussen gjør, selv om jeg er usikker på om spillerne deler samme synet og det er jo til slutt det som teller. |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 30.04.2014 00:46 Post subject: |
|
|
Enig.
I tillegg spiller han bare bedre og bedre. Er i bedre form enn Tore også nå.
Jeg har personlig vært temmelig kritisk til strandbergs nivå og kanskje ment at hans talent har vært opphauset. Det han har vist i det siste motbeviser meg kraftig! Jeg tar selvkritikk.
Kontraktforlengelse Hoftun? |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 30.04.2014 00:57 Post subject: |
|
|
Strandbeg kan bli en virkelig klassestopper. Han er riktignok noe ujevn fortsatt, men jeg synes han flytter toppnivået og hyppigheten av dette jevnlig. I tillegg er han bare 23 år, og spiller i en rolle hvor erfaring og rutine bare gjør ham bedre.
Tidlig på toppnivå i Norge som gir god erfaring, og "genetisk" på topp først om fem års tid. Da tror jeg vi snakker om en stopper av internasjonalt kaliber. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Pillen Senior
|
Posted: 30.04.2014 00:58 Post subject: |
|
|
| Morsomt å lese de første sidene i tråden her. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 30.04.2014 01:02 Post subject: |
|
|
Haha, ja.
Snakk om skivebom fra så å si ALLE på forumet  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 30.04.2014 01:13 Post subject: |
|
|
Slik er det av og til. Ofte gøy å se hva folk mente mens det fortsatt bare vr rykter.
NÃ¥r det er sagt, her kan det hende at Hoftuns kompetanse som stopper virkelig kommer til sin rett - rett og slett at han ser potensiale i andre stoppere. PÃ¥ seg selv kjenner man andre, heter det.
Akkurat på stoppere og defensiv styrke har vi vært gode i lang tid. Vi har knapt hatt et dårlig midtforsvar/spillere med defensive oppgaver under Hoftuns virke. Annan, Statsgaard, Larsen, Reginiussen, og Strandberg, og til dels Ankersen og Lustig, for å nevne noen, er klassesigneringer. Han har hatt større feilprosent jo lengre frem på banen han har signert, men han skal ha skryt for det defensive. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
|