English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2014
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 76, 77, 78 ... 147, 148, 149  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 29.03.2014 03:09    Post subject: Reply with quote

Du tar feil irie, både når det gjelder Singhs(ikke-eksisterende) ferdigheter, og lønningene i Rosenborg.
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 08:32    Post subject: Reply with quote

Greiene til irie fremstår jo som kvasitrolling. Lønninger på 5-6+ millioner i RBK? Singh en av de beste midtbanespillerne i TL? Jeg ler.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 09:06    Post subject: Reply with quote

singh har aldri imponert meg...men slutt og snakk om andre lag..vi må konsentrere oss om oss selv! blir så lei av alle som snakke om motstanderne
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
irie
Senior

PostPosted: 29.03.2014 10:47    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
Greiene til irie fremstår jo som kvasitrolling. Lønninger på 5-6+ millioner i RBK? Singh en av de beste midtbanespillerne i TL? Jeg ler.

Forsvar Tore Reginiussen 5 856 713

http://www.nrk.no/sport/f...1.11305510

hvor du tar dine tall fra vet ikke jeg....
danielsk
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 10:54    Post subject: Reply with quote

Haha, herregud. Mener du at dette er penger han har tjent i RBK? Tore Reginiussen signerte for RBK 5. august 2012. Tallene dine er ugyldige.
Back to top
Number10
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 11:01    Post subject: Reply with quote

2 av spillerne jeg ønsket meg kanskje mest i RBK spilte ræva av VIF i går.
- Sigurdarson og Elyonoussi.

Tenkt dere om Hoftun hadde vært litt smart med spillerkjøpene, i stedet for feks Mikkelsen og Søderlund, hadde vi hadd kvalitet i fart, teknikk og scoringer.

Også er de i Molde, irriterer meg bare mere!!!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 29.03.2014 11:01    Post subject: Reply with quote

irie:

Adressa wrote:
Quote:
dag skriver Adresseavisen at lønnsnivået i Rosenborg har gått ned siden 2009. Etter det Adresseavisen erfarer vil den best betalte spilleren i RBK koste klubben cirka 2,3 millioner i 2014.
Back to top
danielsk
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 11:05    Post subject: Reply with quote

1) Molde har ikke kjøpt BBS. Ryktene sier også at Wolves ville ha opp mot 100% lønnsdekning på lånet, som innebærer at de lønner langt over RBKs evne.

2) Molde spillte mot et elendig Vålerenga i går og fikk stort sett valse over de som de ville. Kan garantere at Moi ikke kommer til å skinne hver kamp. Vær litt avventende før man genierklærer Molde-spillerene og slakter RBK-spillerene. Molde kommer neppe til å spille noen flere så enkle kamper i år, så da får vi se hva disse spillerene virkelig har i seg.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 11:10    Post subject: Reply with quote

Hvordan vurderer man egentlig Forren til å ha en følsom fot? Han har ei slegge, that's it.

Når jeg tenker Forren får jeg en lang video-komposisjon i hodet av at han hamrer ballen langt ut over sidelinjen ved oppspill. Spesielt på disse jallaturneringene til landslaget, hvor både en og to curry-sjapper må ha blitt overrasket fra oven.

Singh er dessverre klasse i TL-sammenheng (ikke bedre enn Mike og Gamst), og blir en stor ressurs for Molde. Moi/BBS er to kanter som komme til å skape mange sjanser denne sesongen. Men noen spiss har de ikke.

Forskjellen på Skullerud/Molde og Perry/Rosenborg er ikke så stor. To defensive drittrenere, hvor kun den ene har vett nok til å bruke sine beste angrepsspillere. Noe som også vil redde noe av inntrykket.
Back to top
kytas
Proff

PostPosted: 29.03.2014 11:34    Post subject: Reply with quote

Må skyte inn at BBS var mest interessert i å dra til RBK. Usikker på hvor mye dialog de hadde mellom seg, men vet at RBK sa nei til han.

Tror dessverre at BBS og ikke Gamst blir "Ã¥rets signering".
Number10
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 11:40    Post subject: Reply with quote

Vet jeg hørte at de ønsket BBS, men at skadehistorikken hans "ødela" at han ikke kom.
Back to top
Beren
Rutinert

PostPosted: 29.03.2014 11:42    Post subject: Reply with quote

Noen som vet om Molde fikk inn oppsjon på kjøp? Vært magisk om Molde hadde spilt han i god form for så å bli kjøpt av RBK!

Last edited by Beren on 29.03.2014 11:46; edited 1 time in total
Back to top
Number10
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 11:43    Post subject: Reply with quote

BBS er i Molde, visst det var han du tenkte på:)
Back to top
Beren
Rutinert

PostPosted: 29.03.2014 11:46    Post subject: Reply with quote

Fikset! og takk hehe. Leste nettopp VG lupen om godset og hadde kun godset i hodet ett par sekunder der :p
Back to top
kytas
Proff

PostPosted: 29.03.2014 11:54    Post subject: Reply with quote

@Number10
Det er godt mulig det var den avgjørende faktoren, men RBK har jo tidligere tatt inn spillere med "skadehistorikk" og satset på å kurere de. Med OK uttelling. En spiller som BBS ville jeg helt klart satset på om det lot seg gjøre økonomisk!

@Beren
Ja, Molde har opsjon, men usikker på hva den er på.
irie
Senior

PostPosted: 29.03.2014 12:21    Post subject: Reply with quote

danielsk wrote:
Irie: Svensson og Jensen er andre spillertyper, vanskelig å sammenligne da de ikke ville konkurrert om samme roller. Jeg er dog fan av midtbanetriangel med creator/passer/destroyer, og ser på Svensson og Jensen som gode destroyer-typer, og definitivt bedre enn Singh i en slik rolle. I en creator/passer-rolle er Singh selvfølgelig bedre enn de to, men her har vi Gamsten, Chibuike og Mix som utdanker Singh. Berntsen og Selnæs er enda unge spillere i utvikling, men begge har potensiale til å bli bedre spillere med riktig satsing. Jeg klarer ikke å se noen områder hvor Singh er en klar forsterkning til laget.

ikke helt enig, de er alle indreløpere og jeg ser heller en spillende kreativ indreløper enn 2 destroyer indreløpere som du så rett kaller de... men det kommer jo også helt ann på spillestil, og det er jo også helt fraværende under perry. så da er det kanskje best med kick and run og håpe på en 1-0 seier...

nå virker jeg kanskje veldig negativ, men synes bare det er rart at at ikke vi klarer å hente de unge sultne og kreative spillerne når molde gjør det...
men er vel mulig at perry tenkte at ingen av de passet inn i hans "system".

uansett, knuser viking 5-0 idag og søderlund putter 5, så er vi vel alle førnøyde:)
iconbit
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 13:21    Post subject: Reply with quote

kytas wrote:
En spiller som BBS ville jeg helt klart satset på om det lot seg gjøre økonomisk!

Det lod sig ikke gøre økonomiske, så hvad klager folk over!? Skulle vi betale 5-6 millioner for et korttidslån for en benkesliter i League One? Eller skulle vi hellere have satset på en permanent aftale med forhandlingsudgangspunkt på 25 millioner!? Han blev vurderet for dyr av FCK's Solbakken (der hentede BBS til Wolves, trænede ham og hadde +45 millioner til dette overgangsvinduet).
Back to top
nieuwlaat
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 17:15    Post subject: Reply with quote

iconbit wrote:
Det lod sig ikke gøre økonomiske, så hvad klager folk over!? Skulle vi betale 5-6 millioner for et korttidslån for en benkesliter i League One? Eller skulle vi hellere have satset på en permanent aftale med forhandlingsudgangspunkt på 25 millioner!?

Ingen av disse alternativene er særlig gode, men begge er vesentlig bedre enn å bruke sju millioner + (i denne sammenheng) høy lønn på Søderlund.
Back to top
irie
Senior

PostPosted: 29.03.2014 18:02    Post subject: Reply with quote

danielsk wrote:
Irie: Svensson og Jensen er andre spillertyper, vanskelig å sammenligne da de ikke ville konkurrert om samme roller. Jeg er dog fan av midtbanetriangel med creator/passer/destroyer, og ser på Svensson og Jensen som gode destroyer-typer, og definitivt bedre enn Singh i en slik rolle. I en creator/passer-rolle er Singh selvfølgelig bedre enn de to, men her har vi Gamsten, Chibuike og Mix som utdanker Singh. Berntsen og Selnæs er enda unge spillere i utvikling, men begge har potensiale til å bli bedre spillere med riktig satsing. Jeg klarer ikke å se noen områder hvor Singh er en klar forsterkning til laget.

ikke helt enig, de er alle indreløpere og jeg ser heller en spillende kreativ indreløper enn 2 destroyer indreløpere som du så rett kaller de... men det kommer jo også helt ann på spillestil, og det er jo også helt fraværende under perry. så da er det kanskje best med kick and run og håpe på en 1-0 seier...

nå virker jeg kanskje veldig negativ, men synes bare det er rart at at ikke vi klarer å hente de unge sultne og kreative spillerne når molde gjør det...
men er vel mulig at perry tenkte at ingen av de passet inn i hans "system".

uansett, knuser viking 5-0 idag og søderlund putter 5, så er vi vel alle førnøyde:)
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 29.03.2014 18:16    Post subject: Reply with quote

Du følte poenget måtte understrekes såpass at du like gjerne postet 2 ganger med 6 timers mellomrom? Razz

Det kommer vel an på hvordan man velger å se det. At vi ikke har hentet Moi og Singh er jeg veldig glad for, samme med Høiland og Gulbrandsen. BBS på et eksepsjonelt dyrt lån er jeg også glad vi ikke har gjort. eller å ha cashet ut 16 mill for å hente tilbake Forren.

Det er faktisk ikke så masse jeg blir veldig imponert over med Molde. Men jeg blir jo ikke særlig imponert over å brenne 7 mill på Søderlund heller da. Eller å selge Tarik for 15 midt i sesong. Eller å bruke 2 tunge 442-spisser i en 433-formasjon.

Begge klubbene drives dårlig er vel poenget mitt!
Back to top
iconbit
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 18:46    Post subject: Reply with quote

nieuwlaat wrote:
Ingen av disse alternativene er særlig gode, men begge er vesentlig bedre enn å bruke sju millioner + (i denne sammenheng) høy lønn på Søderlund.

Kanskje, men om BBS bliver ikke et godt kjøp av at Sønderlund var et dårligt.
Back to top
nieuwlaat
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 18:54    Post subject: Reply with quote

Jeg ville bare hjelpe deg med å forstå hva folk klager over.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 21:02    Post subject: Reply with quote

Hjelper ikke hvem du kjøper når mannen som skal sette sammen laget knapt kvalifiserer til å lede Bispehaugen Omsorgsenters Bingokveld for de på 95+.
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 21:04    Post subject: Reply with quote

Det er et godt poeng, dessverre....
Back to top
olegje03
Junior

PostPosted: 30.03.2014 19:25    Post subject: Reply with quote

Noen som vet statusen til tidligere Brann midtstopper Zsolt Korcsmár som gikk til Greuther Furth i 2013? Sist jeg hørte var at han ikke spilte så mye og han tror jeg kunne blitt en forsterkning i et vaklende midtforsvar.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 76, 77, 78 ... 147, 148, 149  Next
Page 77 of 149

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb