View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 30.05.2011 18:48 Post subject: |
|
|
Forøvrig tror jeg fortsatt at laget tar serien til slutt. Seieren i Budha Subba Gold Cup i fjor viste jo at man kan, og at man har noe på gang for tida. Dessuten tror jeg nok at NPC blir liggende bak. Jeg tror maks topp tre for de i år. _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 30.05.2011 21:31 Post subject: |
|
|
EvileyeS wrote: | ace wrote: | Herregud Evil, du må virkelig ha mye fritid, hahahaha  |
Altså, hvorfor skal engelsk fotball være det store? Eller italiensk eller spansk eller europeisk i det hele tatt?! Nei, gi meg heller nepalsk fotball!  |
Jag är trött på oppurtinister som hoppar mellan premier league, serie A och la liga. Sedan finns det på andra sidan sådana som jag som alltid har diggat Martyrs Memorial league. |
|
Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 30.05.2011 23:24 Post subject: |
|
|
Peter Storey wrote: | EvileyeS wrote: | ace wrote: | Herregud Evil, du må virkelig ha mye fritid, hahahaha  |
Altså, hvorfor skal engelsk fotball være det store? Eller italiensk eller spansk eller europeisk i det hele tatt?! Nei, gi meg heller nepalsk fotball!  |
Jag är trött på oppurtinister som hoppar mellan premier league, serie A och la liga. Sedan finns det på andra sidan sådana som jag som alltid har diggat Martyrs Memorial league. |
Jeg må si jeg aldri har sett fascinasjonen i noe annet fotballag enn Rosenborg, men nepalsk fotball er saker det ja, så der følger jeg jo litt med.  _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 07.06.2011 16:35 Post subject: |
|
|
Ser at det ikke har kommet noen oppdateringer her på en liten stund, så her følger de tre seneste resultatene:
Quote: |
RCT 7 - 0 Koilapani Polstar Club
RCT 0 - 2 Mahindra Bansbari
RCT 1 - 1 Himalayan Sherpa
|
Akkurat nå er det en 5. plass og 17 poeng etter 8 kamper som gjelder. Jeg skal gi Peter det at Nepal Police Club ser skumle ut i år, med 22 poeng på like mange kamper. Likevel synes jeg ikke man skal avskrive Ranipohkari med det første. De to siste kampene har kostet 4 poeng, og dette er nesten hele forspranget opp til serieledelse. Jeg er spent på fortsettelsen. Det er mange kamper igjen! _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.06.2011 16:54 Post subject: |
|
|
Kun ett poeng mot Himalayan Sherpa er for dårlig. Det laget passerte middagshøyden for mange år siden. Likevel synger fansen fortsatt på "Ja, visst faen gjør vi det, som i 1953". Forstå det den som kan.  |
|
Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 13.06.2011 13:51 Post subject: |
|
|
Quote: | 08-06-11 RCT 1 - 0 Swayambhu Club W
10-06-11 Nepal Police 1 - 0 RCT |
Slik er de nyeste resultatene. Dette fører RCT opp på en 4. plass med 20 poeng. Det er riktignok 6 poeng opp til 1. plass, men NPC ser stabile og gode ut. Likevel er ikke en pallplassering utenfor rekkevidde om det fortsetter som nå.  _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.09.2011 16:00 Post subject: |
|
|
RCT har nå blitt distansert med 11 poeng av henholdsvis Nepal Police Club og Manang Marsyangdi Club. De ligger for tiden på sjetteplass. Skuffende.
Desto mer gledelig er det at Armed Police Force ligger helt nede på en tolvteplass. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 21.09.2011 17:00 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Desto mer gledelig er det at Armed Police Force ligger helt nede på en tolvteplass. |
De blir ofte avblåst for hands...  |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 28.11.2012 18:32 Post subject: |
|
|
RCT har startet sesongen med to strake seire. I går kveld var det Dipesh Magar som puttet begge i 2-1 seieren hjemme mot Friends Team. Han så pigg ut. Bortelaget virket jo ikke særlig vennlige når de pådro seg fire gule, men dem om det. Da ligger de jo bare dårligere an i forhold til Fair Play-belønningen
Nepals fotballforbund har jo som kjent endret ligastrukturen i år (flere kamper, doblet premiepenger etc) ... Er litt spent på hvem som vinner motorsykkelen.
The best player in each department including the best coach will get one Yamaha Motorbike each.
Tror ikke treneren vår er favoritt, men hvis relasjonene treffer og vi unngår skader så gjør vi det nok bra. De var optimister i treningsenteret ved grønnsakmarkedet i Kathmandu i alle fall
PS: Forresten er det foreløpig svært få som har tro på at vi stikker av med gullet i år. La dere ikke fanges i apatisk likegyldighet. Stem på RCT i pollen her. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 28.11.2012 21:02 Post subject: |
|
|
Tatt helt av på FB også. 93 likes! _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 28.11.2012 21:43 Post subject: |
|
|
Skal tro om de er gode på cornere? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 21.12.2012 12:27 Post subject: |
|
|
Ligger på andreplass på tabellen, foreløpig ubeseiret, etter sju serierunder.
(5-2-0 Mål 13-4). _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.03.2014 17:57 Post subject: |
|
|
Jeg må dessverre meddele at det nå ser helsvart ut for favorittene våre. De ligger per i dag klart under streken med kun 4 poeng, hele 9 poeng opp til trygg grunn.
Det skal dog sies at de har hatt vinterpause(?) mens lagene øverst på tabellen har fortsatt ufortrødent videre med 5 kamper mer i vinter. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 20.03.2014 21:42 Post subject: |
|
|
Nepal Armed Police Force, Nepal Police Club og Nepal Army Club.
Veldig spesielle lag å ha i den øverste divisjonen. Er politiet privatisert i Nepal? |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 22.03.2014 08:38 Post subject: |
|
|
Virker ikke sånn i følge Wikipedia. Får tro de ikke stiller med Khukri og M16 på banen, i det minste... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 07.05.2014 10:30 Post subject: |
|
|
Ble nedrykk denne sesongen. Samtidig mistet RCT sin legendariske status som mestvinnende lag i Nepal noensinne da årets seriemester, Manang Marsyangdi Club, med årets triumf har passert RCT (seks) og nå er oppe i hele sju serietitler. Ikke verst for et lag med røtter i Manangdistriktet! Skjønt disse røttene er vel mest av historisk interesse for det som de senere årene har fremstått som ligaens største kjøpelag.
Mager trøst får være at det var et lag RCT deler stadion med som vant.
Dasarath Rangasala Stadium _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 15.07.2025 08:49 Post subject: |
|
|
Våre venner rykket ikke opp i år heller dessverre, kun 6. plass i år, men jeg er håpefull for neste sesong! _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 15.07.2025 13:33 Post subject: |
|
|
Vært noen blytunge år for dem. Vant nivå 2 i 2019 men det var ingen opprykk eller nedrykk det året så de ble værende på nivå 2. Siden den gang har det vært problemer pga covid, slik at en sesong ble ferdig i starten av 2021 mens neste sesong startet først 1 år senere i 2022. Så har det vært to år uten ligaspill i Nepal i 2023 og 2024 før de endelig var i gang igjen i år med de øverste divisjonene.
Så får man krysse fingrene for at 2026 sesongen blir avholdt og at de kan rykke opp igjen. |
|
Back to top |
|
 |
|