|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
josinho Veteran
|
Posted: 06.03.2014 20:58 Post subject: |
|
|
| Bye wrote: | | Åfjordingen Børmark-By har etter en trøblete start i Byåsen funnet seg til rette på Levanger. Er han en potensiell spiller i backup om vi skulle miste/trenge en ving til sommeren eller er han langt unna en slik rolle? |
Han har i allefall en energi i spillet sitt som RBKs angripere mangler. Skal han tilbake til Trondheim er vel RIL et mer naturlig stoppested enn RBK pdd, men hvem vet, kanskje han kan spille i TL om et par år....? |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 06.03.2014 20:59 Post subject: |
|
|
| Vegard2711 wrote: | Bare jeg som så at Strandberg spilte i Sælnes sin drakt? Så det når han gikk ut at det sto 20 Sælnes på drakta  |
Jeg så det samme og det forvirret meg på spillerbyttet. |
|
| Back to top |
|
 |
mondorosenborgbk Junior

|
Posted: 07.03.2014 11:34 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | knerten_10 wrote: | | Ja i følge Total Consults forskning har han bare 1,5 % bedre løpskraft enn en gjennomsnittlig 4. divisjonsspiller. |
 |
the most usefull research I've ever known
| Brego wrote: | | Søderlund er trist å se på. |
say it too haugesund... they're still laughing
| Lerka wrote: | | Har Søder glemt hvordan man header? |
Did he ever know how to head?
| Knowrud wrote: | | Børmark By med to mål. Spør Levanger om de vil ta Søder i bytte. |
I don't think they will accept it _________________ --Vennligst svar meg på norsk--
See the blog!
www.mondorosenborgbk.blogspot.it |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.03.2014 13:29 Post subject: |
|
|
Mondo,
Hvis du skal svare på flere poster etter hverandre, forsøk å samle dem til én post.
Jeg har ordnet det denne gang. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
mondorosenborgbk Junior

|
Posted: 08.03.2014 17:15 Post subject: |
|
|
I'm sorry, I'm not able to use this kind of forums very well. _________________ --Vennligst svar meg på norsk--
See the blog!
www.mondorosenborgbk.blogspot.it |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |