| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Knowrud Veteran
|
Posted: 27.02.2014 18:40 Post subject: |
|
|
Vi misbruker ihvertfall ikke sjansene våre, så noe positivt kan vi ta med oss..
Millimetre fra 1-4 
Last edited by Knowrud on 27.02.2014 18:41; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 27.02.2014 18:40 Post subject: |
|
|
| huldra wrote: | | Æhh, ka heite Adecoligaen no? E det noen som veit det? |
Lerkendal League ><
Bare SE på det forsvarsarbeidet!!!! Lmao _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
Last edited by moomoo on 27.02.2014 18:41; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 27.02.2014 18:41 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: |
Stemmer for at vi kjører på hardt og henter solskjær om han får fyken i Cardiff. Svelge stoltheten og bygge laget offensivt så vi kan ha det gøy på Lerkendal igjen! |
Aldri. _________________ Forza Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
|
|
| Skjelvik er jo katastrofal på markeringer. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
|
|
| Attaboy wrote: | Og der fikk Perry bortforklaringen sin:
- Siste 20 var vi veldig gode! |
Ikke glem at vi manglet spillere i forsvarsrekka, og da må man regne med det ryr litt inn! |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 27.02.2014 18:42 Post subject: |
|
|
| Jeg driter i hva treneren vår heter, så lenge man kan få laget til å spille god og underholdende fotball. Perry og Wiggen er tydeligvis ikke riktige personer for den jobben. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 27.02.2014 18:43 Post subject: |
|
|
| Davus wrote: | | moomoo wrote: |
Stemmer for at vi kjører på hardt og henter solskjær om han får fyken i Cardiff. Svelge stoltheten og bygge laget offensivt så vi kan ha det gøy på Lerkendal igjen! |
Aldri. |
Jeg gir F i om hvem vi ansetter for å være ærlig. OGS evner ialelfall å skape et offensivt sammhandlingsmønster. Ville nok foretrukket bla.a. Deila men han er jo neppe tilgjengelig...
Tror nok du hadde tenkt mindre på det også om vi hadde vunnet gull 2-3 år på rad og deltatt i CL kvalik igjen... _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 27.02.2014 18:44 Post subject: |
|
|
Ny strategi Perry bør vurdere: Vent til vi ligger under med 3 mål og motstanderene begynner å bli slitne, da er det lettere å styre kampbildet. Så kan vi skryte av hvordan vi tok oss opp mot slutten.
Last edited by danielsk on 27.02.2014 18:45; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 27.02.2014 18:45 Post subject: |
|
|
OGS evner ikke å skape offensiv samhandling, han spiller trekanter og hurtige overganger. Bygger opp "alt" på rask(e) angrepsspillere som skal ta seg det fremover. Molde klappet sammen når bakromstrusselen ble sesongskadd i fjor, hentet seg umiddelbart opp når ny bakromstrussel ble hentet.
Billig og enkelt, ikke RBK-materialet. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 27.02.2014 18:45 Post subject: |
|
|
| Frankiefourfingers wrote: | | CHibuike kommer inn og dominerer. VÃ¥r eneste gode spiller. |
Synes Helland også er ok. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 27.02.2014 18:46 Post subject: |
|
|
Heier på at du - som den eneste som tippet tap i dag - får rett på tipset ditt, Jakob! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 27.02.2014 18:46 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | | Davus wrote: | | moomoo wrote: |
Aldri. |
Jeg gir F i om hvem vi ansetter for å være ærlig. OGS evner ialelfall å skape et offensivt sammhandlingsmønster. Ville nok foretrukket bla.a. Deila men han er jo neppe tilgjengelig...
Tror nok du hadde tenkt mindre på det også om vi hadde vunnet gull 2-3 år på rad og deltatt i CL kvalik igjen... |
Jeg gir ikke "F" i hvem vi ansetter. Den mannen har intet i RBK å gjøre, og man bør se andre steder hen om man velger å avslutte samarbeidet med en tydeligvis håpløs Perry. Jeg tror ikke OGS ville gitt oss CL kvalikk igjen før han hadde hoppet ombord et eventyr til Brighton eller lignende drittklubb. _________________ Forza Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 27.02.2014 18:49 Post subject: |
|
|
| Ansett hvem som helst som evner å lære bort et offensivt angrepsmønster til spillerene. Hadde vi klart å spille fotball slik som Odd gjør i dag, men med spillere av vår kvalitet, så hadde jeg vært fornøyd. Fotballen Perry og Wiggen leverer er derimot så elendig og tilfeldig at det burde ikke vært mulig. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 27.02.2014 18:49 Post subject: |
|
|
Vi blir rævvpult av Odd Grenland(!!)
Ã…Ã¥, som jeg gruer meg til seriestart... |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 27.02.2014 18:50 Post subject: |
|
|
| Davus wrote: | | moomoo wrote: | | Davus wrote: | | moomoo wrote: |
Aldri. |
Tror nok du hadde tenkt mindre på det også om vi hadde vunnet gull 2-3 år på rad og deltatt i CL kvalik igjen... |
Jeg gir ikke "F" i hvem vi ansetter. Den mannen har intet i RBK å gjøre, og man bør se andre steder hen om man velger å avslutte samarbeidet med en tydeligvis håpløs Perry. Jeg tror ikke OGS ville gitt oss CL kvalikk igjen før han hadde hoppet ombord et eventyr til Brighton eller lignende drittklubb. |
Din mening. Lov det.
Men som 1972 påpeker så handler OGS's måte mye om hurtige spillere og trekanter, men jeg ser likevell et klart mønster der de ka nsette inn spillere til å løse samme oppgave som mannen de erstatter tilfredsstillende. Hos oss eksisterer det ikke og virker helt bingo.
foretrekker jo selvfølgelig Deila eller Nils tilbake, men Ole har iallefall skapt resultater, noe som er viktig som trener er det ikke?
Men la oss ikke spore av helt her nå :p Bare ekstremt frustrert av det Perry & Co leverer i dag. NOE er iallefall ikke på stell, men hva skal jeg ikke være bastant med å påstå... _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Ræven Rutinert
|
Posted: 27.02.2014 18:52 Post subject: |
|
|
| Perry begynner virkelig å få satt sitt preg på laget nå. Lover godt til sesongstart. |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 27.02.2014 18:53 Post subject: |
|
|
| Tok meg nettopp selv i å håpe på Odd scoring på frispark bare for å gjøre det vanskeligere for Perry å bortforklare denne elendige prestasjonen. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 27.02.2014 18:53 Post subject: |
|
|
| Bare å hive seg på flaska, for denne kampen skal i glemmeboka. |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 27.02.2014 18:54 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | Bare å hive seg på flaska, for denne kampen skal i glemmeboka. |
Tipper det er samme strategi Hoftun, Perry og Wiggen tyr til. |
|
| Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 27.02.2014 19:00 Post subject: |
|
|
To lag som i utgangspunktet har 433 trenere, Fagermo med 433 helt siden Godset tida, PJH ansatt for å føre laget "tilbake til røttene", altså 433. Hvorfor handles det da inn spillere som overhodet ikke passer inn ?
Hoftun og Perry før sesongstart : " Du Perry, æ har en spæller på gang, masse tattissa og et frynsat rykte. Kjæm te å sell masse spellartrøya på hainn.! " Perry : " e det en spæller som passe inn i tebaketerøttan spællet ?"
Hoftun: " det har itj æ tenkt på, det får bli ditt problem.."
Perry : "overlate det te´n Wiggen æ ".
Helland for 3 år siden : ikke god nok for Adecco, nå forlanger alle her inne at han kommer inn og tar tak. Hva har skjedd ? |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 27.02.2014 19:01 Post subject: |
|
|
Uten at jeg skal forsvare Perry, som jeg mener var en tabbe-ansettelse på nivå med ansettelsen av Hoftun:
Jeg har ikke tall på hvor mange elendige treningskamper vi så med RBK under storhetstiden. Jeg tror vi tapte 5-1 mot Kongsvinger i Abrahallen samme år som vi vant serien med ti poeng.
En treningskamp sier veldig lite. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 27.02.2014 19:01 Post subject: |
|
|
| Det har skjedd mye med både Rosenborg og Helland på den tiden. Helland og Chibbe må spille. |
|
| Back to top |
|
 |
Noldus! Senior

|
Posted: 27.02.2014 19:04 Post subject: |
|
|
| Dette viser egentlig hvor dårlig besatt vi er i forsvarsleddet. Spesielt når Tore og Steffan er skadet. Dorsin og Moe holder ikke mål.. |
|
| Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 27.02.2014 19:05 Post subject: |
|
|
| Eru wrote: | Uten at jeg skal forsvare Perry, som jeg mener var en tabbe-ansettelse på nivå med ansettelsen av Hoftun:
Jeg har ikke tall på hvor mange elendige treningskamper vi så med RBK under storhetstiden. Jeg tror vi tapte 5-1 mot Kongsvinger i Abrahallen samme år som vi vant serien med ti poeng.
Du kan ta de siste 5-6 trengskampene mot presumtivt elendig motstand og finne den samme mangelen på offensiv samhandling………….. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 27.02.2014 19:05 Post subject: |
|
|
| Eru wrote: | Uten at jeg skal forsvare Perry, som jeg mener var en tabbe-ansettelse på nivå med ansettelsen av Hoftun:
Dette.
Hvis folk blir mansik av årets sesong oppkjøring, hvordan var det i fjor for dere? Da skårte vi ikke før langt uti og tapte mot et addecco lag. Fikk jo en OK + sesong. ] |
|
| Back to top |
|
 |
|