|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Henri Legende

|
Posted: 18.05.2006 21:29 Post subject: |
|
|
Veldig,veldig bra innlegg ace
 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 18.05.2006 22:28 Post subject: |
|
|
Pfft, Ace, din senile, gamle bukk!
 _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 19.05.2006 11:18 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Pfft, Ace, din senile, gamle bukk!
 | Men å innrømme at jeg kanskje har rett, det fikser du ikke, hæ hæ
Gammal kaptein æ vettu, å æ gjør itj....  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 19.05.2006 16:33 Post subject: |
|
|
Hva som hadde skjedd om vi hadde fortsatt med By Riise er umulig å si. RBK sto vel med to valg den høsten:
- Kvitte seg med treneren
- Kvitte seg med endel eldre spillere (Hoftun & Co)
Det er jo helt klart at det enkleste og billigste var å kvitte seg med By Riise. Men året etter så vi at vi likevell måtte kvitte oss med Hoftun og Brattbakk. Så kanskje By Riise likevell hadde rett, og jeg velger å tro at han hadde en plan for videre utvikling av klubben.
Det vi mangler pr dags dato er rett og slett sjefer. Vi har etter det jeg kan se en sjef i troppen og det er faktisk Riseth. Han er en type som tør å bruke munnen både under og etter kamp. Og når vi ikke har noen sjefer i midtbaneleddet eller i spissrekka så fungerer det ikke i de lagdelene. Der mener jeg feilen ligger. Det samme kan vi si om Brann og deres avhengighet av Andresen.
Det trenger ikke være en sjef som i en ballfordeler, men en sjef som har autorietet og vilje til å gå forran de andre og sette standaren. Dirigere troppene defensivt, og offensivt. Som sagt så hadde TSL vert perfekt for oss både som midtbaneanker og også som denne sjefen. Strand går forran som ett eksempel, men jeg tror ikke han er en dirigent av typen TSL som kan styre ett helt lag fra sin midtbanepossisjon.
Er det en ting som skaper trygghet i en utsatt lagdel så er det en sjef som forteller de andre hva de før gjøre, og lar munnen gå hele tiden.
Om vi hadde fortsatt med By Riise så er det mulig han hadde hentet en slik en, og kanskje vi hadde gjort det bedre ifjor og startet bedre i år. Det er det umulig å vite. Vi prøvde oss selvfølgelig på Andresen, men det gikk ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |