| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 18.05.2006 21:22 Post subject: |
|
|
Tviler på at Start kan "punge" ut det vi kan forlanget av Espen Johnsen! Han har jo tross at kontrakt ut 31.12.2008,
som LitjEggen sier!
Så en bytte med Espen Johnsen + 5 millioner kroner mot Fredrik Stømstad kunne vært en bra Deal det!  |
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 18.05.2006 23:45 Post subject: |
|
|
Hm, dette kan bli interessant. Start ønsker Espen Johnsen og EJ ønsker tydligvis å forlate klubben, og har uttalt at han gjerne kunne tenke seg å spille for Start igjen.
Som kjent så er RBK på utkikk etter minst en midtbanespiller til sommeren, og Start har faktisk 2stk (Strømstad&Hæstad) som hadde passet ypperlig hos oss. Og vips så er 2+2=4, nok en gang.
Espen Johnse har jeg blitt piss lei for lenge siden. For det første så har han store mangler som keeper, men det verste er innstillinga hans etter at han ble vraka. Istedet for å ta utfordringen på strak arm så har han sutra hele tiden. Får vi et bud på 5million eller mer så er det bare å selge. _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 25.05.2006 21:10 Post subject: Spillere i avgang i 2006 |
|
|
Michael Stilson har meldt overgang til Strindheim, les http://www.rbk.no/incomin...e56999.ece _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 30.05.2006 11:42 Post subject: |
|
|
http://www.fxt.no/tippeli...648392.ece
Det kan bli store utsiftninger til sommern!
Rart Roar Strand blir nevnt men positivt at Basma bli nevnt, håper vi får noen av de forsterkningene vi har nevnt!  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.05.2006 13:29 Post subject: |
|
|
Er det nå vi skal ha en egen tråd med de vi vil ha ut?  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 30.05.2006 13:41 Post subject: |
|
|
| Jepp. Og det er ikke så unaturlig nå etter kampen mot Ham Kam. Så slett spill skal man lete lenge etter. Hadde bare spillerne giddet å bevege seg, men nei. Hvor blir det av de bevegelsene på spillerne rundt ballfører når laget har ballen? Det er jo totalt fraværende. Alle står å hæla og ser på og vil ha ballen i føttene. Såfremt man ikke har en Ronaldhino og Henry på topp så blir det ingenting. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 06.06.2006 16:37 Post subject: Spillere i avgang |
|
|
Selv har jeg problemer med å skjønne hva følgende spillere skal ha å gjøre i RBK i framtiden:
Torstein Helstad - Overgang - Med 4 midtspisser, så må nok dessverre den dårligste gå
Karim Essediri - Overgang - Har spilt elendig hittil i serien, og når Braaten er tilbake har han ikke sjans. I tillegg har Solli lagt inn en god søknad på vingen
Michael Kleppe Jamftfall - Utlån - Å spille i 2. divisjon er ikke god nok matching for en som har håp om RBKs A-lag. Et utlån til Bodø-Glimt hadde vært smart
Robbie Russel - Overgang - Ikke at han er dårlig, men for hans egen del. Basma er, uforståelig nok, soleklart førstevalg. Antakeligvis går også Koppinen foran i høyrebackkøen.
Espen Johnsen - Overgang - En spiller med landslagsambisjoner kan ikke slite benken i RBK. Han må vel snart skjønne at tiden er inne for å stake ut en ny kurs. Har også mistet landslagsplassen nå.
Sebastian Eguren - Overgang - Utlånt nå, tviler på at han spiller seg inn i RBKs førsteoppstilling når han returnerer. For hans egen del er nok en overgang lurt.
Last edited by SunsetSalami on 06.06.2006 17:19; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.06.2006 17:17 Post subject: |
|
|
Bruk øynene - vi hadde allerede en slik tråd, knerten!
Tror for øvrig ikke at Essediri eller Russell blir solgt. Resten er jeg mer usikker på. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.06.2006 00:18 Post subject: Re: Spillere i avgang |
|
|
| knerten_10 wrote: | Torstein Helstad - Overgang - Med 4 midtspisser, så må nok dessverre den dårligste gå |
Har du godt nok grunnlag til å si at Kone er en bedre spiss og målgjører? Jeg vil gjerne beholde Helstad i stallen fordi han er en annen type enn de andre, en goalgetter, men det blir vel umulig. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.06.2006 10:34 Post subject: |
|
|
Bort med Helstad. E. Johnsen har ikke råd til å bli. Lago og Eguren kommer ikke tilbake.
Essediri bør vi absolutt beholde, han har i alle fall vist tidligere at han har noe å tilføre - selv om han foreløpig ikke har fått det ut i drakta vår.
Russell ... der må jeg si jeg er uenig. Gode høyrebacker er vel en mangelvare både nasjonalt og internasjonalt. Selv en høyreback som er "temmelig god" uten å være "oppsiktsvekkende" vil antakelig kunne velge og vrake i arbeidsgivere? Med andre ord, vanskelig å finne en erstatter, og før vi har det må Russell bli. Definitivt. Basma lever på lånt tid (men faen for en størrelse det lånet er på etterhvert).
Utlån på Jamtfall jr virker fornuftig.
Og så denne Solli da. Grei figur mot Brann sist, men må pokker meg vise grei figur og vel så det i mange kamper fremover for at det skal være bryet verdt. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 07.06.2006 11:38 Post subject: |
|
|
Jeg kjenner en Jon Inge Høiland! En Landslagsspiller! 
Last edited by Baadshah/Tab on 07.06.2006 12:16; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 07.06.2006 11:58 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | Jeg skjenner en Jon Inge Høiland! En Landslagsspiller!  |
Ikke skjenn for mye på ham da, er du snill... kanskje vi kan få lurt ham til RBK  |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 07.06.2006 12:16 Post subject: |
|
|
Hehe, en liten skrivefeil der ja!  |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 07.06.2006 14:32 Post subject: Re: Spillere i avgang |
|
|
| attach wrote: | | knerten_10 wrote: | Torstein Helstad - Overgang - Med 4 midtspisser, så må nok dessverre den dårligste gå |
Har du godt nok grunnlag til å si at Kone er en bedre spiss og målgjører? Jeg vil gjerne beholde Helstad i stallen fordi han er en annen type enn de andre, en goalgetter, men det blir vel umulig. |
Sorry for elendig formulering. Mente at jeg tipper han må gå, ettersom Kone ikke har vært i klubben så lenge og at Iversen nok er førstevalg. I tillegg kan Johnsen benyttes på flere plasser. |
|
| Back to top |
|
 |
|