|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var Banens Beste? |
| Örlund |
|
5% |
[ 4 ] |
| Gamboa |
|
0% |
[ 0 ] |
| Strandberg |
|
2% |
[ 2 ] |
| Moe |
|
0% |
[ 0 ] |
| Skjelvik |
|
5% |
[ 4 ] |
| Sørmo |
|
9% |
[ 7 ] |
| Jensen |
|
2% |
[ 2 ] |
| Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mikkelsen |
|
1% |
[ 1 ] |
| Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Riski |
|
0% |
[ 0 ] |
| Berntsen |
|
11% |
[ 9 ] |
| Bille Nielsen |
|
10% |
[ 8 ] |
| Helland |
|
51% |
[ 40 ] |
|
| Total Votes : 77 |
|
| Author |
Message |
^Mirth Veteran

|
Posted: 03.02.2014 14:52 Post subject: |
|
|
Leste igjennom denne tråden først nå, men er nødt til å berømme gisp! for hans svært gode innlegg/artikkel på side 1 i denne tråden. Absolutt verdt å lese for de som måtte ha misset det. Takk for fornøyelig lesning gisp! =) _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.02.2014 15:10 Post subject: |
|
|
Jeg også hadde misset det innlegget, veldig bra  |
|
| Back to top |
|
 |
mondorosenborgbk Junior

|
Posted: 03.02.2014 16:57 Post subject: |
|
|
No, I think it had been a good match, like the last one vs AIK. Yes, I know it was very easy to score, but I see the players that are fast and easily overcame the opponents. And I don't think that the other teams in Tippeligaen are more strong than these ones. The AIK arrived in the second place last year (just like us) and I see that the youngsters could become very usefull this season. Yes, we've to buy some others players (also because of the world cup this summer) but I think Hansen is going to change his line-up, his module, in order to create more opportunity to score. The great problem is the physical one! Last season we lost many matches because we were tired and maybe (maybe, perhaps, I don't really know) depress for the sad Europe League failed.
NORWEGIAN GOOGLE TRANSLATE
Nei, jeg tror det hadde vært en god match, som den siste mot AIK. Ja, jeg vet det var veldig lett å score, men jeg ser de spillerne som er rask og lett overvant motstanderne. Og jeg tror ikke at de andre lagene i Tippeligaen er mer sterk enn disse seg. Den AIK kom på andre plass i fjor (akkurat som oss) og jeg ser at ungdommene kan bli veldig nyttig denne sesongen. Ja, vi har til å kjøpe noen andre spillere (også på grunn av VM i sommer), men jeg tror Hansen kommer til å endre sin line-up, hans modul, for å skape flere muligheter til å score. Den store problemet er fysisk en! Forrige sesong mistet vi mange kamper fordi [b] vi var lei [/ b] og kanskje (kanskje, kanskje, jeg vet egentlig ikke) Trå for den triste Europa League mislyktes.
http://mondorosenborgbk.b...k-5-2.html
Last edited by mondorosenborgbk on 03.02.2014 16:59; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |