| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Thulian Veteran

|
Posted: 05.01.2014 20:50 Post subject: |
|
|
| Han vil uten tvil være blandt våre 2-3 beste spillere, men som andre påpeker her så er det vel heller tvilsomt om vi er førstevalget hans om ZW. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 05.01.2014 20:58 Post subject: |
|
|
| Du må ha sett han mye siden du kan være så sikker på at han "uten tvil vil være blandt våre 2-3 beste spillere"? |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 05.01.2014 21:15 Post subject: |
|
|
| Hva er det han har som ikke Sappi har? |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 05.01.2014 21:29 Post subject: |
|
|
Utenom de videoene som ligger på YouTube kjenner jeg ikke til denne spilleren, men jeg må si jeg har ikke noen god feeling. Er en 28 år gammel spiller som ikke lengre er god nok for 2.nivå i England egentlig det vi bør gå etter?
Da vil jeg mye heller ha inn en Sappara som kjenner klubben og som inntil nylig var fast på øverste nivå i Tyrkia. Jeg har som sagt syltynt vurderingsgrunnlag, men jeg liker ikke denne koblinga. _________________ Alfredbørs 1-10: 1 |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 05.01.2014 21:42 Post subject: |
|
|
Henning, som fotballfanatiker så ser jeg mye engelsk fotball. Har sett han i aksjon for Middlesbrough ved flere anledninger og han var en favoritt der blant fansen mye pga hans spillestil der han virkelig var en som ga alt i duellene.
Ferdighetsnivået hans er minst like fremtredende som våre beste spillere, og jeg tør påstå at det de siste åra i RBK ikke har vært mange som har vært like oppofrende i sin spillestil som han er. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 05.01.2014 23:47 Post subject: |
|
|
| Jøss, så bra, da kan du jo gi en grundig vurdering av han! I hvilken rolle vil han passe hos oss? Hvem vil han passe sammen med hos oss? Hvilken rolle hadde han i Boro? |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 06.01.2014 00:16 Post subject: |
|
|
| Thulian wrote: | Henning, som fotballfanatiker så ser jeg mye engelsk fotball. Har sett han i aksjon for Middlesbrough ved flere anledninger og han var en favoritt der blant fansen mye pga hans spillestil der han virkelig var en som ga alt i duellene.
Ferdighetsnivået hans er minst like fremtredende som våre beste spillere, og jeg tør påstå at det de siste åra i RBK ikke har vært mange som har vært like oppofrende i sin spillestil som han er. |
Med andre ord en reserve for Jonas? _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 06.01.2014 00:33 Post subject: |
|
|
Grundig og grundig...
La det nå være klart at det er et år siden sist jeg så spilleren i aksjon, over et år faktisk...
Men, han er i utgangspunktet en offensiv midtbanespiller, som også kan bekle både høyre og venstre kant.
Var i den tiden jeg så ham for Boro gjennomtrent og energisk til 1000.
Toreinar, han er nok vesentlig bedre enn Jonas, men ikke en ueffen sammenligning da begge er særdeles godt trent og har innsats som en av sine sterke sider.
Dekker store flater og løper ræva av seg kort og godt, uten at han har den største akselerasjon så har han grei toppfart.
Smart til å plassere seg, og bra teknikk.
Han sleit med skade på tampen av 2012 om jeg husker rett, og var vel ute av laget en stund da etter å ha hatt nærmest 'klippekort'.
Jeg mener at han er en spiller som vil være blant de aller aller beste i RBK, og om du Henning vil finne ut mer om spilleren kan du vel alltids se litt på nettet eller noe... |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 06.01.2014 00:43 Post subject: |
|
|
| google translate wrote: | Faris Haroun seems to return back to Belgium. The midfielder talks with Zulte Waregem and the player wants to come to Belgium. It says his father Mahamat Faroun.
"There are some English second-graders who show interest but Zulte Waregem is actually a very good option for him. He wants top six games and Essevee can. With Sven Kums he would be a complementary duo can form. He dwells now in England, but he can very quickly be available, "said the man in the latest news.
Middlesbrough midfielder could also to Rosenborg but Zulte seems to have the best papers. Haroun played in the past for KRC Genk and Germinal Beerschot. He was several times Red Devil. |
http://www.voetbalnieuws....oede_optie
Har mine tvil til hvor reell denne interessen egentlig er... _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 06.01.2014 09:52 Post subject: |
|
|
| Thulian wrote: | | Jeg mener at han er en spiller som vil være blant de aller aller beste i RBK, og om du Henning vil finne ut mer om spilleren kan du vel alltids se litt på nettet eller noe... |
Litt av poenget med et forum er jo at man kan kommunisere med folk som følger med på ikke-mainstream fotball, særlig i situasjoner som dette. Det er jo en fantastisk ressurs når man har folk som har slik oversikt som du har, så jeg håper du vil dele mer og ikke bare be oss andre om å lese på nettet. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.01.2014 20:11 Post subject: |
|
|
Jeg satt også pris på nyttig vurdering!
Litt mer fra originalsaken, som faktisk er fra lørdag:
| Het Laatste Nieuws wrote: | Zulte Waregem beschikt over erg goede kaarten om Faris Harounin te lijven. De 28-jarige middenvelder zit opeen zijspoor in Engeland en wil graag terug keren naar België.
«Essevee is een heel goede optie voor hem», vindt ook vader Mahamat.
Faris Haroun heeft reikhalzen duit gekeken naar de start van de transferperiode. De voorbije twee seizoenen was hij een vaste waarde bij de Engelse tweedeklasser Middlesbrough, maar sinds de zomer komt hij er niet meer aan spelen toe en dus wil de middenvelder graag vertrekken.
«Er zijn enkele Engelse tweedeklassers geïnteresseerd, maar Zulte Waregem is eigenlijk en heel goede optie voor hem», bevestigt vader Mahamat Haroun.
«Hij wil top-zes spelen en bij Essevee kan hij dat.»
De West-Vlamingen zouden Haroun willen binnen halen als versterking op het middenveld.
«Daar zou hij met Kums een complementair duo kunnen vormen», vindt de vader.
«Die twee kennen elkaar van de Topsport school in Leuven.»
Snel beschikbaar
De komende dagen worden de onderhandelingen tussen Essevee en de entourage van Haroun alvast voortgezet.
«Mijn zoon vertoeft nu nog in Engeland, maar hij kan snel beschikbaar zijnom bij voorbeeld meet egaan op stage in Spanje.»
De spelersgroep en trainer Francky Dury blazen vandaag verzamelen in Waregem en reizen zondag van Brussel naar Marbella. Daar spelen ze volgende zaterdag een oefenmatch tegen AZ. |
Sleit med at mange ord hadde blitt sammenhengnede, men tror jeg faktisk dekodet nederlandsken ganske godt. Det vil si delte opp ordene noenlunde på riktig plass:
| Google translate wrote: | Zulte Waregem has very good cards to bodies. Faris Harounin The 28-year-old midfielder is sequentially sidetracked in England and would like to return to Belgium.
«Essevee is a very good option for him", also find Mahamat father.
Faris Haroun has aspire duit looked at the start of the transfer window. The past two seasons he was a regular with the English team Middlesbrough, but since summer is coming, he is no longer playing time and therefore would like to leave the midfielder.
"There are some English second graders interested but Zulte Waregem, and is actually quite a good option for him», confirms father Haroun Mahamat.
"He wants top-six games and Essevee he can."
West Flemings would like to get in as reinforcement in midfield. Haroun
«He could form a complementary duo with Kums", says the father.
"Those two know each other from the top sport school in Leuven."
Coming soon
The next few days will be negotiations between Essevee and the entourage of Haroun advance continued.
"My son now dwells in England, but he can zijnom readily available, for example, to measure eg internship in Spain."
The players and coach Francky Dury blow today gather in Waregem and Sunday journeys from Brussels to Marbella. There they play next Saturday a friendly match against AZ. |
Skal forresten innrømme at jeg helt hadde glemt at engelsk 2. divisjon er nivå 4. Altså er det ingen tvil om at far og sønn snakker om Championship-klubber. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 08.01.2014 11:29 Post subject: |
|
|
Zulte Waregem-trener Francky Dury avviser Haroun-interesse:
| google translate wrote: | On the other circulating name, Faris Haroun (in the same circuit as brokers Habib Habibou, ed.), Dury sounds completely different. "Honestly, I've never had a conversation about a transition to Zulte Waregem. Faris Haroun or by his agent For us it is not an option."
http://www.nieuwsblad.be/...140108_001 |
_________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 25.01.2014 23:56 Post subject: |
|
|
Vært stille rundt Haroun en stund nå, men dukket opp en del rykter om AA Gent i dag, men nå har han selv gått ut og avkreftet dette:
"Na de verschijning van enkele artikels in België wil ik graag verduidelijken dat er geen contact was tussen mij en Gent mbt een transfer"
https://twitter.com/FarisHaroun38
| google translate wrote: | | After publishing several articles in Belgium, I would like to clarify that there was no contact between me and Ghent regarding a transfer |
Fortsatt litt skeptisk til hvor reell koblingen til RBK har vært/er dog... _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 31.01.2014 12:05 Post subject: |
|
|
| Klar for Blackpool ifølge Sky Sports. |
|
| Back to top |