English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Riku Riski
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22, 23, 24  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Riversen
Proff

PostPosted: 30.12.2013 17:22    Post subject: Reply with quote

Positiv! Jeg tror han slår ann!
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende

PostPosted: 30.12.2013 17:52    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
De fleste vinger i moderne fotball er jo innoverkanter.

Det stemmer nok, likevel liker jeg bedre den klassiske vingen.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 30.12.2013 17:55    Post subject: Reply with quote

En positiv signering. Blir interessant å se videre stall sammensetning for 2014
Back to top
Oddsking
Proff

PostPosted: 30.12.2013 18:06    Post subject: Reply with quote

Må inrømme jeg ikke kjenner spilleren så veldig godt, men er i utgangspunktet veldig positiv. En spiller som scorer 10 mål for en nedrykksklubb må ha gode ferdigheter. Den tiden hvor vi blar opp kjempesummer for flopper håper jeg er over. Nå vet jeg dog ikke prisen på denne karen men det kan umulig være så mye. Man kan vel knapt glemme knutsen, ødegaard og olsen. Saftige summer med stoor fallhøyde og som falt så det smalt i bakken!
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 30.12.2013 18:22    Post subject: Reply with quote

Trond Olsen
Back to top
O-Rex
Veteran

PostPosted: 30.12.2013 18:24    Post subject: Reply with quote

Synes dette ser ut som en fornuftig signering, innenfor grensene av hva vi kan tillate oss økonomisk uten at jeg kjenner detaljene i det økonomiske. Jeg er optimistisk, og tror at han kan bli en forsterkning av førstelaget.
danielsk
Veteran

PostPosted: 30.12.2013 18:24    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke helt dere som sammenligner med Trond Olsen. Har dere sett Riski? Han er mye mer Tarik enn Trond Olsen.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 30.12.2013 18:31    Post subject: Reply with quote

Veldig positiv til Riski. Har hatt sansen for ham siden jeg så ham i en oppkjøringskamp for HFK mot LSK for et par år siden Tommel'n opp!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 30.12.2013 18:40    Post subject: Reply with quote

Jon H. Børrestad
Quote:
Godt jobbet av @RBKfotball å sikre seg @RikuRiski. En spiller det er enkelt å like. Har både tempo og målteft. #cmore

Lars Tjærnås
Quote:
Riku Riski er ikke bare en god spiller, men bør også bli en god @RBKfotball -spiller. Har egenskaper dagens vinger der ikke har.

Ekspertene enige om at dette er en god og smart signering ihvertfall, det er jo positivt Smile
Back to top
NR1
Junior

PostPosted: 30.12.2013 19:12    Post subject: Reply with quote

Ut ifra klippene så ser det bra ut...kjapp teknisk spiller som spiller smart....blir spennende å se.Smile
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 30.12.2013 19:12    Post subject: Reply with quote

Ser en som har kommenter angående deg 1972 Miami på tv2 sin sak

http://www.tv2.no/2013/12...sGos6hhLnE
ZOOlander
Veteran

PostPosted: 30.12.2013 19:13    Post subject: Reply with quote

Sjelden jeg har følt så lite ved en signering.. Håper han motbeviser mitt tungsinn.. Kjenner det skal litt til å tenne gløden også- synes litt synd på alle disse talentfulle spillere som må virke under Perry..
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 30.12.2013 19:21    Post subject: Reply with quote

Quote:
EngaOslo
Skal ikke denne kompleksfylte 1972 Miami Dolphins kommentere denne overgangen? Fyren som bruker det meste av tiden sin på forumet til RBK, på VIF. Utrolig nok. Samme hvem Vålerenga henter, er det dårlig. Samme hva Enga gjør, er det feil. For omverdenen ser han bare veldig liten ut. Til og med for RBKere jeg har snakket med. Han bor i Oslo, men er nok litt alene i hovedstaden. Misfit.
Riski er vel det man kan kalle en 50/50 signering. Kan slå begge veier.

Hehe hyggelig å bli lagt merke til, men EngaOslo: Jeg har da kommentert denne overgangen haugesvis av ganger helt fra rykte dukket opp og til det ble bekreftet Wink
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 30.12.2013 19:26    Post subject: Reply with quote

Er litt i tvil til denne signeringen, Riski er en god spiller men spørsmålet er om han passer til å spille for et lag som møter lag som ligger lave. Kan han være den såkalte boksåpneren? Har han ferdighetene til det?
Back to top
EGA
Veteran

PostPosted: 30.12.2013 19:29    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:
Du får jo det i Mikkelsen, EspN Razz

Mitt lag:

Lunna
Gamboa-Strandberg-Reginiussen-Dorsin
Jensen-Svensson
Chibiuke
Helland-Søderlund-Riski

Jo, men Skjelvik inn for Dorsin. Det er vel rimelig klart.
Fremdeles usikker på Svensson, han er for lite ballballsikker. Etablert spill med han som oppspillpunkt fra forsvar/keeper er for dårlig.
Tror du Chibbe blir i RBK? I såfall tror jeg Perry og co må ha lagt en plan som involverer han mer eller mindre som fast spiller. Forhåpentligvis i en 10 posisjon.

Last edited by EGA on 30.12.2013 19:34; edited 2 times in total
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 30.12.2013 19:33    Post subject: Reply with quote

Forandring fryder... Ble jævlig frustrert av angrepsrekka til RBK utover sesongen i år (les "fjor" om du henger etter). Fyren virker veldig sympatisk og målkavalkaden på rbk.no vitnet om veldig god fart, og hodet på rett plass når det telte. En skikkelig Trond Olsen altså Wink Så får vi håpe denne Trond Olsenen faktisk fungerer for RBK...
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 30.12.2013 20:26    Post subject: Reply with quote

Det store spørsmålet er vel om PJH greier å legge en vellykket strategisk plan for angrepsspill i året som kommer da det har vært mangelvare en hel sesong nå. Ut fra dagens "taktikk" er nesten ingen av spillerne gode nok da det krever svært gode individuelle ferdigheter å skape alt av sjanser/mål ut fra løkkefotballprinsippet.
Stano_11
Veteran

PostPosted: 30.12.2013 21:11    Post subject: Reply with quote

Får sånn Juski Savolainen og Roy Miller følelse over dette. EN spiller som kommer inn som ikke har noe å gjøre i klubben. Er som å hive penger utover havet. Helt håpløst. Dette vitner bare at vinnerkulturen som HAR vært i klubben er blåst bort. En trener som ikke evner å få inn vinnerkultur. Klubben blir mer og mer revet fra hverandre. Vi hadde en opptur med Hamren ved roret, en mann med vinnerskalle og "atityd".

Men å tro at det kommer til å bli opprør på årsmøtet? skjer ikke, såfremt det serveres karbonadesmørbrød og wienerbrød så er alle happy.

Ugh ugh.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 30.12.2013 21:16    Post subject: Reply with quote

En ting er å mene at dette ikke er noen kanonsignering, men du reagerer virkelig med avsky Stano_11.

Har du egentlig studert spilleren godt, eller er reaksjonen basert på at laget han spilte for rykket ned?
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 30.12.2013 21:37    Post subject: Reply with quote

Jeg har sett noen klipp på youtube med ymse involveringer. Finnes det også noen videoer der ute med gode involveringer?
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 30.12.2013 21:45    Post subject: Reply with quote

Riku Riski ‏@RikuRiski 1h
Fantastic day coming to an end. So excited to have joined the @RBKfotball family! Thanks guys for all the tweets and greetings! See you soon

Følg ham på twitter her https://twitter.com/RikuRiski Tommel'n opp!

Her er en video fra 2012-sesongen, Konesseur.

Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 30.12.2013 21:50    Post subject: Reply with quote

En flott og forventet signering Smile Riski har de nødvendige kvaliteter for å lykkes i RBK. Nå bør enda et to-tre etablerte spillere hentes inn og et par bør bort.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 30.12.2013 21:52    Post subject: Reply with quote

Perry:

- En del medsupportere frykter han skal bli en ny Trond Olsen eller Alexander Ødegaard, som mislyktes etter å ha gjort det bra i lignende roller for bunnlag. Du føler deg tryggere på Riski?

- Ja, det gjør vi jo. Vi ser på både prestasjon og potensial. Prestasjonen er at han har gjort 20 mål på 55 kamper i Hønefoss, og det er meget sterkt. I tillegg er han innblandet i veldig mange assists.

- Og han er 24 år og fortsatt i utvikling. Han var aldri noen stjerne som 15-, 16- eller 17-åring. Han har blitt bedre fra år til år og tatt nye steg sjøl som 22- og 23-åring. Han er nå i ferd med å slå seg inn som fast spiller på det finske landslaget, som er et bra lag med stort potensial. Jeg syns han er i rett alder.

Les mer: - En moderne ving

- Jeg tror det vil bli stor forskjell. Lag som kommer her til Lerkendal forsvarer seg alltid kraftig, og forsøker å stenge av motstanderen. Det blir kamper uten så mye rom, og for meg blir det ei annerledes utfordring. Men det er noe jeg virkelig ser fram til, smiler Riski.

Les mer: - Jeg er klar for utfordringa

- Han er hurtig og god i bakrom. Han trenger ikke stort bakrom for å utnytte det. Han er god til å lese situasjoner. Han er god teknisk, god med ball og en god avslutter, sier Hoftun.

Les mer: Rosenborg kjøper Riski

Beklager det tok litt tid å få alt på nett, men gadd ikke stresse så mye på en ellers travel fridag.

Kan forresten melde om at en trivelig og blid finne. I likhet med Juska og Janne bidrar han til å tone ned fjernsynsteaterinntrykket. Miika et par hakk bak, men desto mer staut?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 30.12.2013 21:55    Post subject: Reply with quote

Skulle nesten tro at Stano har blitt hacket av Senador sånn som han holder på i denne tråden Smile

- Torgeir Børven
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 30.12.2013 22:25    Post subject: Reply with quote

Knowrud wrote:
Her er en video fra 2012-sesongen, Konesseur.

Takk, men den har jeg sett allerede. Nå er jeg ute etter å bli litt imponert. Finnes det ikke noen video med highlights?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22, 23, 24  Next
Page 5 of 24

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb