| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 04.04.2013 22:40 Post subject: |
|
|
Tja, ikke sikkert Örlund finner seg en annen klubb som vil betale ham 900k i årslønn i 2014.
Dermed blir vel spørsmålet om RBK ønsker seg samme trio også neste år, mens Storevik tar over for Örlund i 2015. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.04.2013 15:50 Post subject: |
|
|
Dårligere stelt igjen nå:
- De siste ukene har han hatt mye smerter. Vi skal foreta en ny MR-undersøkelse på mandag fordi framgangen i det siste ikke har vært sånn som vi har håpet, opplyser medisinsk ansvarlig Haakon Schwabe.
Les mer: Stans i opptreninga for Bråthen |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 28.04.2013 20:43 Post subject: |
|
|
Revemat, dessverre. Er ikke noe å bruke mer tid og ressurser på. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 10.07.2013 11:19 Post subject: |
|
|
| Quote: | Erik M. Bråthen @Mellevold26 Protected account 4m
Da er det bestemt at det blir ny operasjon av hofta! Skal jeg noengang oppleve å få ha litt flaks med kroppen min? |
Han kommer jo aldri tilbake til fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
Dantell Proff

|
Posted: 10.07.2013 11:36 Post subject: |
|
|
Ja så det der. Uheldig fyr  |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 10.07.2013 13:24 Post subject: |
|
|
| Neste operasjon må lykkes, viss ikke er det bare å legge opp... |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.07.2013 16:03 Post subject: |
|
|
Spørsmålet er hva som skjer med kontrakt.
Vil tro at operasjonen nå skjer tidligere enn i fjor, da han måtte vente i kø på Ullevål sykehus fram til adventstider. Så opptreninga bør/kan være godt i gang når kontrakten går ut ved nyttår.
Så alternativet fra i fjor med å tilby annen, midlertidig stilling under opptreninga bør ikke være så aktuelt.
Ergo er han nok ferdig på Lerkendal om et halvår.
"Heldigvis" har nok ikke RBK betalt så mye i lønn siden i fjor sommer, i sykmeldingsperioden. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 25.10.2013 13:27 Post subject: |
|
|
| Hva er status med Bråthen nå? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.10.2013 21:13 Post subject: |
|
|
| RBKweb 2. oktober wrote: | - Han skal på ny utredning, og det blir sannsynligvis ny operasjon. Du får ta detaljene med Haakon (Schwabe), sier Hoftun.
- I januar fikk han likevel ny kontrakt. Hva skjer denne gang?
- Det har jeg ikke lyst til å si noe om i media. |
Bråthen står i operasjonskø. Blir inngrep hos hoftespesialisten fra Drammen (les: Ullevål sykehus) igjen.
Blir mildt sagt overraska om RBK satser videre på ham. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 30.10.2013 21:12 Post subject: |
|
|
Operert i Sverige.
| Quote: | Bråthen ble operert i desember i fjor, men legene klarte ikke å stanse problemet. Men gjennom forbindelser kom 26-åringen i kontakt med den svenske landslagslegen Erik Svärd, som er spesialist på området. Bråthen var til medisinsk sjekk hos Svärd under den forrige landslagspausen, og tirsdag ble han operert av samme lege i Göteborg.
– Operasjonen går på å slipe ned beinet, slik at det passer i hofteleddet. Så venter fire måneder med opptrening. Jeg har fått en ny giv igjen, etter flere tunge perioder. Legen skal være en av de beste i Europa, og har god erfaring på området. Han mener jeg skal bli helt bra i løpet av tidlig neste år. For meg det handler først og fremst om å bli frisk, men jeg har planer om å komme tilbake på fotballbanen, sier Bråthen, som har kontrakt med Rosenborg ut året. |
_________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 31.10.2013 10:52 Post subject: |
|
|
| Huff, stakkars fyr. Håper han blir frisk og rask, men han må nok finne seg en annen klubb. Både Ørlund og Lunna fortsetter vel i RBK i 2014...? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.11.2013 01:23 Post subject: |
|
|
Mens Hoftun altså har vært hemmelighetsfull - forrige vinter endte de jo opp med ny kontrakt, bekrefter altså Bråthen sjøl at han som forventet er ferdig:
- Jeg har ikke spilt fotball på ett og et halvt år, så jeg forstår Rosenborg, sjøl om jeg kunne ha tenkt meg å bli. Men jeg har ikke noe vondt for å forstå at det ikke blir noe av det. Først og fremst må jeg bli frisk.
Les mer: - Har ikke fått bevise hvorfor jeg ble hentet
Må si at jeg blir litt overrasket om en Tippeliga-klubb automatisk velger å satse på ham som (reserve)keeper på seinvinteren. Må i så fall være med veldig lav lønn. |
|
| Back to top |
|
 |
|