| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var banens beste mot Viking? |
| Daniel Örlund |
|
2% |
[ 3 ] |
| Cristian Gamboa |
|
0% |
[ 0 ] |
| Tore Reginiussen |
|
5% |
[ 6 ] |
| Stefan Strandberg |
|
4% |
[ 5 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
23% |
[ 24 ] |
| Mike Jensen |
|
4% |
[ 5 ] |
| Ole Selnæs |
|
10% |
[ 11 ] |
| Daniel Berntsen |
|
6% |
[ 7 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
36% |
[ 38 ] |
| Akexander Søderlund |
|
4% |
[ 5 ] |
| Nick Bille Nielsen |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 104 |
|
| Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.11.2013 00:16 Post subject: |
|
|
To av straffene er direkte feil (Strandberg og Rønning, hvor ballen slett ikke treffer hånda i det hele tatt), og Reginiussen sin er i beste fall diskuterbar. Skudd i armen fra kort hold med kroppen bak armen er hverken med forsett eller særlig fordel for stopperen.
Men selv om vi stryker disse, er vi bare på -2 - likt med Ulf på "sisteplass". _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 05.11.2013 00:19 Post subject: |
|
|
Det verste er at det ikke bare gjelder RBK. Haugesund og Godset er også på nedre halvdel.
I mitt hode burde denne tabellen omtrent gjenspeile serietabellen, da de beste lagene er mest i motstanderens 16 meter, og motsatt. Noe avvik vil det selvfølgelig være, men ikke så mye. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.11.2013 00:27 Post subject: |
|
|
Ja, at Godset er i minus er ganske spesielt. Jeg har ikke tallene foran meg, men jeg innbiller meg at de har ganske høy ballinnehav og antall sjanser i forhold til de fleste andre i ligaen. Da er det også naturlig at de får flest lovbrudd imot i angrep.
Men slik er det, mediene og folk flest har som regel sin agenda. Det er et fenomen som heter illusoriske korelasjoner som handler om at hjernen plukker ut sammenhenger for å bekrefte egen bias, og det er nok tilstede hos de fleste når det snakkes om Rosenborg og dommere. Brann gikk, om jeg husker rett, nesten tre år uten å få straffe imot på Brann stadion uten at noen gjorde poeng ut av det. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 05.11.2013 00:43 Post subject: |
|
|
| Og i år har Brann 0 for og 1 imot. Enten har det vært dørgende kjedelige kamper, ellers er det veldig forskjellig vurdering av bl.a. handssituasjoner. |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 05.11.2013 02:02 Post subject: |
|
|
Interessant tabell PerO, men bare for å pirke litt, så burde vel VIF vært foran Brann?
Iallefall interessante tall. Hadde likt å se tilsvarende tabeller for andre typer situasjoner, slik som offside-avgjørelser for/mot, feilaktige annulleringer for/mot, feilaktige gule/røde kort for/mot, osv. Lurer på om RBK hadde kommet generelt dårlig ut på de fleste av de statistikkene der.
Forøvrig var det ingen oppfordring, da de tingene jeg etterlyser vil være en så stor jobb, at jeg ikke forventer at noen gjør det. Men det hadde allikevel vært interessant. _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 05.11.2013 08:57 Post subject: |
|
|
Mirth:
Takk, tabellen rettet.
Det vil ikke bare være en enorm jobb å sette opp de andre statistikkene. Men det vil bli et subjektivt resultat, da situasjonene som oftest er omdiskuterte, slik at resultatet vil bli preget av oppfatningen til den som lager tabellen. |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 05.11.2013 11:39 Post subject: |
|
|
@PerO: Det har du nok rett i, selv om man skulle forholde seg utelukkende til situasjoner hvor i utgangspunktet nøytrale media også mente situasjonene var gale. Dog spiller ikke det ikke noen rolle, da det ikke kommer til å skje at noen bruker mange dager på å gjøre dette. _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
| Back to top |
|
 |
zdanek Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.11.2013 19:07 Post subject: |
|
|
Hvem er egentlig denne polakken som driver og legger ut bilder og intervjuer etter kampene våre?
zdanek, altså. Forstår du norsk? Hör ni gökorna? |
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 06.11.2013 21:37 Post subject: |
|
|
| Har alltid tenkt at det er spam jeg:-/ |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 06.11.2013 21:45 Post subject: |
|
|
Det er ikke spam nei. Han er Tsjekker og er en stor Rosenborgsupporter.
Det var vel en sak om han på adressa, her eller Rbk.no for noen mnd. sider. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 06.11.2013 21:48 Post subject: |
|
|
Flott med bidrag i alle former  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.11.2013 22:01 Post subject: |
|
|
| Jangusk wrote: | | Det er ikke spam nei. Han er Tsjekker og er en stor Rosenborgsupporter. |
Det er en annen. Kaller seg Czech rbk fan han.
Han her ser ut som en polakk, om man skal se på domenet han bruker. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 06.11.2013 22:03 Post subject: |
|
|
| Jangusk wrote: | Det er ikke spam nei. Han er Tsjekker og er en stor Rosenborgsupporter.
Det var vel en sak om han på adressa, her eller Rbk.no for noen mnd. sider. |
Du tenker på Czech rbk fan.
Hvem zdanek er, er ukjent. Men i og med at han utelukkende bruker polske domener, så er det nærliggende å tro at han er polakk. Hvorfor/hvordan han har tilgang til disse klippene er også et mysterium. Personlig syns jeg det er strålende. Liker å høre den usensurerte versjonen av intervjuene. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 06.11.2013 22:12 Post subject: |
|
|
Ja, det er nok han jeg tenker på ja Kjello.
Uansett flott å høre dette, så du ukjente må bare fortsette å legge ut du  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.11.2013 22:19 Post subject: |
|
|
| Kjello wrote: | | Hvorfor/hvordan han har tilgang til disse klippene er også et mysterium. |
Han er "adressert" i Trondheim, så tipper han er der selv og tar opp. Legger jo også ut masse bilder som tilsynelatende er tatt selv. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.11.2013 01:32 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Hör ni gökorna? |
Hahah! Fantastisk!
Flott innsats fra polakken uansett. Litt uvanlig å være så aktiv på kun en ting innenfor et felt, men det er jo uansett bare litt ekstra å tygge på etter kampene. Så stå på, hardtarbeidende, om litt merkelige, polakk! _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
|