English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Viking
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var banens beste mot Viking?
Daniel Örlund
2%
 2%  [ 3 ]
Cristian Gamboa
0%
 0%  [ 0 ]
Tore Reginiussen
5%
 5%  [ 6 ]
Stefan Strandberg
4%
 4%  [ 5 ]
Jørgen Skjelvik
23%
 23%  [ 24 ]
Mike Jensen
4%
 4%  [ 5 ]
Ole Selnæs
10%
 10%  [ 11 ]
Daniel Berntsen
6%
 6%  [ 7 ]
Tobias Mikkelsen
36%
 36%  [ 38 ]
Akexander Søderlund
4%
 4%  [ 5 ]
Nick Bille Nielsen
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 104

Author Message
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 21:02    Post subject: Reply with quote

Blir haugesundfan i tilegg til rbk hvis de vinner over godset og vi mot formodning sikrer tre mot lsk.
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 21:05    Post subject: Reply with quote

Hehe,jeg også blir haugesund fan om de tar poeng Very Happy Herregud hvor spennende dette blir...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
martibs
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 21:11    Post subject: Reply with quote

Jeg skrudde av Rosenborg - Viking i andreomgangen, for å heller se på Tromsø - Strømsgodset. Det er altså status, innspurten 2013.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 21:11    Post subject: Reply with quote

Tror det blir PUB neste søndag.

Enten kan jeg mobbe alle rundt meg, eller jeg kan oppleve livet i byen med feiring av første gull på 43 år... Razz
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 03.11.2013 21:17    Post subject: Reply with quote

BB-avstemning lagt til.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
JellyFish
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 21:29    Post subject: Reply with quote

Skjelvik bestemann i dag for min del. Mulig litt biased for at jeg satt nært der han rundjulte den halvt franske ungdommen. Bortsett fra en leken tunnel, det skal Yann-Erik ha.

Skjelvik god på løp, bruker farten sin på en mer konstruktiv måte enn Gamboa på siste tredjedelen. Blir belønnet med en flott assist. Bra av Tobias som følger opp med sitt løp.

Bille klart dårligst i dag. Roter når han blir presset, og hele stadion vet at det ender i ingenting. Skuffende.

Berntsen god i dag. Frisk når han bryter og kan sette fart. Syntes kontringsspillet vårt løfter seg to hakk med han på banen.
martibs
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 21:29    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:

Enten kan jeg mobbe alle rundt meg, eller jeg kan oppleve livet i byen med feiring av første gull på 43 år... Razz

Hva med å dra til Åråsen og feire gull der?
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 03.11.2013 21:30    Post subject: Reply with quote

Personlig stemmer jeg på Mikkelsen. Den eneste som var over pari i dag, og ender vel på to målpoeng. Fortjener en stemme, da. Har ikke akkurat skjedd ofte i år.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 21:33    Post subject: Reply with quote

martibs wrote:
PerO wrote:

Hva med å dra til Åråsen og feire gull der?

Det er selvfølgelig også et alternativ...

Men det kan fort bli en stor nedtur hvis Godset gjør jobben på hjemmebane...

PÃ¥ PUB'en blir det garantert morro for meg Razz
Back to top
TheKid
Proff

PostPosted: 03.11.2013 21:38    Post subject: Reply with quote

Jeg har nå bestilt billett til Åråsen RBK
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 21:39    Post subject: Reply with quote

Synes Skjelvik fortjener BB i dag. Mikkelsen gjør det han skal, men Skjelvik imponerte meg mer. To jeg hadde lave forventninger til.
Back to top
Number10
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 21:39    Post subject: Reply with quote

Egentlig litt ille når man jubler når Mikkelsen får gult kort og må stå over mot LSK. Greit han scorer mål i dag, men langt i fra en godkjent kamp.

Bille, hva er han god for? Greit, scoret vinnermålene mot Ålesund og Vif, men ikke verd noe av det som betales og værtfall ikke fast plass på laget.

Bille skal på død og liv gjør alt selv, og det går til ingen verdens ting.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 03.11.2013 21:42    Post subject: Reply with quote

Noen gode overganger i dag - 1-0-målet er en mønsterkontring, men mot etablert er det som vanlig rimelig svakt, og det er skuffende at vi ikke evner å presse Viking høyere enn å legge alle mann på egen banehalvdel.

Ørlund 5 - Trygg, sjanseløs på målet

Gamboa 3 - Svært svak ved målet der han blir parkert av Olsen to ganger. Lite konstruktiv.
Strandberg 5 - Trygg og god.
Reginiussen 5 - Som vanlig stødig.
Skjelvik 4 - Noen problemer mann-mot-mann defensivt. Glimrende målgivende.

Jensen 5 - Herlig intensitet i spillet. Noen fine vridninger av spill. Variabel med ball.
Selnæs 5 - Strålende pådrag og slipp før 1-0. Ellers ikke så synlig og involvert som på sitt beste.
Berntsen 5 - Godt rykk med ball. Bevegelig. Bør satses mer på.

Mikkelsen 5 - Tidvis gode kombinasjoner og bevegelser. Lykkes de få gangene han tørr utfordre, må gjøre det mer. En del balltap som følge av manglende besluttsomhet.
Søderlund 4 - Får ikke allverden å jobbe med, og gjør ikke allverden ut av det han får. Godt plassert i feltet ved 1-0.
Bille Nielsen 2 - Fryktelig lite konstruktiv med ball. Mange feilvalg. Trenger pause.

Virker som om folk er uenige ang. Skjelvik. Så jeg såpass feil altså? Synes han hadde noen problemer mot De Lanlay defensivt, Viking kom til en del innlegg på den sida - i tillegg svak ved Olsens mål. Fantastisk målgivende dog.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 21:48    Post subject: Reply with quote

Skjelvik klarte seg bra defensivt, vi skal være glade for at han var vår venstreback og ikke Dorsin ...
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 03.11.2013 21:50    Post subject: Reply with quote

Number10 wrote:
Egentlig litt ille når man jubler når Mikkelsen får gult kort og må stå over mot LSK. Greit han scorer mål i dag, men langt i fra en godkjent kamp.

Vanskelig å være Mikkelsen om han vurderes som "langt fra godkjent" i en kamp han hadde en scoring og en assist.
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 03.11.2013 21:50    Post subject: Reply with quote

Stygt å si det, men egentlig hadde jeg et håp om at det ble avgjort i dag. For meg blir dette omtrent som når en ser Norge spille kvalifisering og du ser en elendig kamp etter den andre, mister all entusiasme vedrørende laget og egentlig bare gleder deg til det er avgjort at man ikke går til VM/EM. Nå skal det legges til da at det er faktisk mer underholdende å se RBK spille enn landslaget, men det sier mer om landslaget... Jeg håper selvfølgelig at vi tar gull og skal juble dersom vi gjør det, men det blir tidenes største bismak dersom vi mot formodning skulle greie det... Uansett hva som skjer, om det blir gull eller sølv så er jeg dessverre sikker på at når neste sesong starter så er det akkurat samme tralten igjen med de samme gamle personene som ikke en gang ville greid å finne ordet samhandling på google. Sad

PS. Når jeg i tillegg så oversikten over hvor mye penger Strømsgodset hadde brukt kontra RBK 200.000 vs 30.000.000 om jeg ikke husker feil så tror jeg det eneste jeg ønsker meg til jul er at Jostein Flo tar over som sportsdirektør for RBK.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 03.11.2013 21:53    Post subject: Reply with quote

Skjelvik har fortsatt en lang vei å gå defensivt, men han viser potensialet. Har blitt veldig mye bedre fra første kamp(mot engen?), da var han håpløs.

Toppfarten er jo helt syk, kontringsback i verdensklasse om han er villig til å lære.

Gamboa burde se til Skjelvik for hvordan man skal bruke farten mer riktig, mens Skjelvik bør jobbe mye med akselerasjonen sin, han bruker altfor lang tid på å komme opp i fart, blir tatt på det defensivt.

Alt i alt så vil jeg si at vi har 2 unge backer med meget stort potensiale som fortsatt har en veldig lang vei å gå.
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 22:00    Post subject: Reply with quote

Så lenge gull-håpet lever, er det vår (fans/supportere) fordømte plikt å tro på det og støtte opp om laget til slaget er over. Mobiliseringen i år har vært bedre enn på flere år - da sier det seg selv at man ikke gir faen før siste runde. Selv om ønsket om forandringer er større enn gull!

Vi får et halvt år på oss til å slakte alt og alle om vi misslykkes, men inntil det er fasiten, så støtter vi opp om laget!!

RBK
toreinar
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 22:00    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Personlig stemmer jeg på Mikkelsen. Den eneste som var over pari i dag, og ender vel på to målpoeng. Fortjener en stemme, da. Har ikke akkurat skjedd ofte i år.
Tommel'n opp!
Svovel
Proff

PostPosted: 03.11.2013 22:03    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
Som jonevret sier ..at viking rundspilte RBK til tider... Det faktisk fakta..

Greit nok, det var ikke et stort framskritt vi så i dag, men klart bedre enn de siste begredelige kampene. Om man sier seg enig med Jonevret her så er det fordi man har veeeldig lyst til at det skal stemme og ikke fordi man faktisk så det.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 22:20    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
Som jonevret sier ..at viking rundspilte RBK til tider... Det faktisk fakta..

Det var kun 20 min. For de første 70 møtte ikke Viking opp.]
Back to top
thoves
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 22:21    Post subject: Reply with quote

Var godt å være på stadion å se en seier igjen. Synes Skjelvik var bra offensivt med bra fart, men litt mer "so-so" defensivt..

Mikkelsen helt ok, men 1 assist og et mål gjør at det er mer enn godkjent fra hans side.

Ellers synes jeg Berntsen var bra idag, mens Bille var helt dau...

Søderlund putta, så det er vel også greit, mens resten av gutta var helt ok.

It ain't over before the fat lady sings!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Number10
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 22:24    Post subject: Reply with quote

Haugesund har kun tapt én av de siste 13 kampene. Neste helg kan laget være med på å avgjøre gullkampen borte mot serieleder Strømsgodset.

– Det skal vi ta seriøst og profesjonelt. Vi gjør det vi kan for å vinne mot Strømsgodset, sa Grindhaug.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 03.11.2013 22:24    Post subject: Reply with quote

Ga min stemme til Selnæs da han gjorde den viktige jobben på 1.-målet. Hadde jeg hatt en stemme til, så hadde Skjelvik fått den for sin jobb på 2.-målet.
Ellers er det kanonbra å se at Mikkelsen og Søderlund har utrolig viktige bidrag på begge målene, enten assists eller siste-berøring. Bille derimot hadde absolutt ikke dagen. Bare å pælme løveskoene i containeren på veg ut av stadion...
Back to top
bongo
Veteran

PostPosted: 03.11.2013 22:43    Post subject: Reply with quote

Liker at Perry er ute å slenger med leppa mot Godset, om å gjøre og legge mest mulig press på de før den siste kampen. Kan faktisk bli en veldig tøff mental oppgave for Godset nå som de får litt press på seg, spesielt siden at alle har delt ut gullet til de for flere runder siden.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next
Page 11 of 13

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb