| View previous topic :: View next topic |
| Hvem spilte best mot Sarpsborg 08? |
| Daniel Örlund |
|
0% |
[ 1 ] |
| Cristian Gamboa |
|
0% |
[ 0 ] |
| Stefan Strandberg |
|
1% |
[ 2 ] |
| Tore Reginiussen |
|
1% |
[ 2 ] |
| Mikael Dorsin |
|
0% |
[ 1 ] |
| Daniel Berntsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Ole Selnæs |
|
72% |
[ 106 ] |
| Mike Jensen |
|
10% |
[ 16 ] |
| Jonas Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Nicki Bille |
|
8% |
[ 13 ] |
| John Chibuike |
|
4% |
[ 6 ] |
|
| Total Votes : 147 |
|
| Author |
Message |
TomasH Proff
|
Posted: 29.09.2013 21:56 Post subject: Sarpsborg -Rbk |
|
|
Deiiiiilig. Herrrrlig. Heia RBK. Og det aller beste: de tre siste kampene viser en del bedring i spill. I dag vant vi 150 % fortjent.
Dette forumet er latterlig under kampene. Så mye negativ, ukonstruktiv gørr skal man lete lenge etter. Derfor gidder jeg ikke være pålogget under kamper vi ikke leder klart eller vinner klart. I dag hadde jeg en god følelse hele tiden. Jeg var ikke pålogget her, men har nå lest all søppellet dere lirer av dere, og må nesten legge inn et svar. Enigi det media og Konrad for ever skriver. Vi spiller dårlig i 15min. Deretter er det greitt. Skaper sjanser hele tiden. Enig i at Joas og Mikkelsen er uhyre svake i dag. Ellers godkjent. Chibbe og Selnæs best, min stemne til Chibbe. Vi griser Hønefoss neste helg. Spenningen lever.
Og så må dere skjerpe dere noe jævlig. Vi har vunnet serien n antall ganger siden 1985, jeg har vært stor fan siden 1971. Jeg er stolt av å være Rbk fan, og over laget. Dette er nok endeilig kveld etter seier |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 29.09.2013 21:58 Post subject: |
|
|
ThomasH |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 29.09.2013 21:59 Post subject: |
|
|
| Fantastisk skrevet TomasH. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 29.09.2013 22:00 Post subject: |
|
|
Du sier at forumet er latterlig under kampene, for så å supplere med en helt latterlig uttalelse om at vi spilte "greit" utenom 15 minutter.
God natt. |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 29.09.2013 22:01 Post subject: |
|
|
Godt oppsummert ThomasH  |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 29.09.2013 22:01 Post subject: |
|
|
| Bongo wrote: | | BjarneS wrote: | Sier vel mye om den moderne fotballsupporteren at det er så mye sutring etter en avgjørende 3-poenger i gullkampen.  |
En sånn kommentar sier enda mer om hvor dårlig enkelte er til å se bak resultatet.
Vi spiller mot seriens desiderte bunnlag, og det er såvidt vi klarer og dra i land en seier. Jeg er ikke imponert for 5 øre. Dette var ikke et skritt i riktig retning, vi spiller nok en svak kamp. |
BjarneS har et godt poeng. Ofte blir man i dårlig humør av å kikke innom kamptrådene her.
Ja vil skal være bedre enn S08, men de kjemper for å overleve. Det er en grunn til at det sies at det er tøft å møte lag som kjemper mot nedrykk. Ikke forvent en ren walkover mot Hønefoss heller. |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 29.09.2013 22:04 Post subject: |
|
|
Så kun siste kvarteret av kampen, men hvorfor være så negativ når vi vinner?
Vi er ikke tilbake til røttene, og vi kommer neppe dit under PJH.
Jeg bare venter på at sesongen skal bli over, og håper vi tar seriegull, men det jeg er mest spent på er evalueringen av klubbens sportslige resultater, trener, sporstlige leder, og om styret har baller nok til å ta grep. Sannsynligvis ikke, fordi vi allerede har svidd av mye penger på å få fjernet forrige trener og daglig leder, og omdømmet har også fått seg noen riper ifht. manglende kontinuitet og omstendighetene rundt fjerningen av Stjernen virket uproff.
Etter en sesong med JJ var jeg skikkelig lei av prat og ikke resultater, og frykter det samme skjer nå med PJH, men om vi tar seriegull så tipper jeg Perry får hele neste sesong på å ta laget et steg videre, spillemessig og ut i Europa.
Konklusjon: En får glede seg over resultatene så lenge det bikker Rosenborgs vei, og så får kritikken rundt det spillemessige tilta neste sesong om det ikke blir bedre og enda mer om resultatene ikke skulle gå veien slik som nå.
 |
|
| Back to top |
|
 |
TomasH Proff
|
Posted: 29.09.2013 22:06 Post subject: Sarpsborg - Rbk |
|
|
Ti, Knowrud: Kankje du skulle vurdere antidepressiva, eller du kunne jo begynne å heie på VIF eller Brann. Der går alle supporterne på medisiner også.
Ta en kikk på VG s kampfakta: 67 % ball-innehav cornere 11 mot 1 etc
Dette var ikke en dårlig kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 29.09.2013 22:07 Post subject: |
|
|
Hvordan går det ann og være fornøyd med første omgangen i hele tatt ? Da er mann fotballfaglig blind.
Midtbanen vår var jo helt forferdelig og vi skal være glad vi møtte sarpsborg og ikke bedre lag.
Var verken innsats eller kollektiv samhandling i verken press eller kombinasjoner.
Vi har sykt mye og lære.
Men kanskje treneren Skjønner at jensen og svensson fungerer bare som indreløpere og ikke som anker.
Men foran neste sesong er vi nødt til og ha en ny midtbane spiller,en kreativ anker som vi mangler.
Sælnes kan bli virkelig god,men vi må ha en til når han ikke har dagens også,for han er ung. |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 29.09.2013 22:09 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | Du sier at forumet er latterlig under kampene, for så å supplere med en helt latterlig uttalelse om at vi spilte "greit" utenom 15 minutter.
God natt. |
Går det an å syns at laget spiller greit, men likevel er klart bedre enn motstander? |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 29.09.2013 22:10 Post subject: |
|
|
Nicki Bille Nielsen @NickiBille14 7 m
3 points!!! We showed real team spirit today! Our fans were outstanding! Thank you🙏 #RBK
Cristian Gamboa @Cris_GamboaCR 28 m
Good game today guys " 3 points " 👏👏👏 !!! We are closer to our goal 🏆 !! Buen partido hoy , cada vez más cerca del gran objetivo #rbk !!! |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 29.09.2013 22:11 Post subject: |
|
|
| MagT wrote: |
Skulle tro RBK hadde tapt mot Claushengen av å lese på forumet her. En bortekamp mot en klubb som kjemper om å overleve er noe av det vanskeligste du kan spille, spesielt når klubben i tillegg har funnet formen.
Rosenborg startet dårlig, men spesielt i andre omgang styrte de kampen totalt. Fullt fortjent seier, og tabelledelse.
Likevel er dere ikke fornøyd. Tenkt tanken om at dere kanskje stiller litt vel høye forventninger? |
Godt innlegg. Helt enig. Stilles urealistisk høye forventninger her inne. Vi gjør ingen fantastisk kamp, men vi er totalt sett det beste laget over to omganger, vi har en periode i førsteomgang, frem til pause, hvor vi er det beste laget og skaper flere gode sjanser. I andreomgang blir vi mer presise, spesielt etter at Selnæs kommer inn, og vi kjører fullstendig over dem. Vi vinner fullt fortjent, til tross for en dommer som prøvde sitt ytterste å hjelpe hjemmelaget. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 29.09.2013 22:12 Post subject: |
|
|
| EspN, du trenger ikke å legge Twitter-feeden din inn på rbkweb om det ikke er noe helt spesielt som dukker opp. Det er disse siste innleggene dine. |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 29.09.2013 22:13 Post subject: |
|
|
Hvorfor er det så rart at folk er negative under en kamp hvor vi fram til 1-1 faktisk spiller veldig dårlig? Skal man virkelig være positiv når vi gjør en svak kamp og ligger under mot seriens bunnlag?
Syns det skal være stor takhøyde i en kamptråd, så får folk heller besinne seg litt dagen derpå. _________________ Alfredbørs 1-10: 1 |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 29.09.2013 22:13 Post subject: |
|
|
Det er vel å tro på julenissen, men jeg håper denne kampen tas opp tungt internt i dommerstanden. Helt horribel dømming med generelt mye feil og et par ekstremt dårlige vurderinger som kunne vært kampavgjørende. Denne kampen var nesten like ille som kampen mot Hønefoss som dommeren på egenhånd ødela. Den gangen også med feilaktig handsstraffe, og å unngå å gi rødt kort (ga faktisk ingen ting) til Anyora som sendte en blødende Svensson med hjernerystelse av banen. I stedet for 0-0 og 11 mot 10 i 70 minutter, var det 1-0 og tidlig bytte.
Dette er andre kampen i år bare for vår del hvor dommeren gjør ekstremt grove feil i viktige posisjoner. Det er lov å gjøre feil, men vet du hva. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 29.09.2013 22:14 Post subject: Re: Sarpsborg - Rbk |
|
|
| TomasH wrote: | Ti, Knowrud: Kankje du skulle vurdere antidepressiva, eller du kunne jo begynne å heie på VIF eller Brann. Der går alle supporterne på medisiner også.
Ta en kikk på VG s kampfakta: 67 % ball-innehav cornere 11 mot 1 etc
Dette var ikke en dårlig kamp. |
Ja, i følge statistikken så høvlet vi over S08.
La oss bare legge alt bak resultatet til side.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 29.09.2013 22:16 Post subject: |
|
|
Tomash, ro deg ned litt nå. Kampen er ferdig, og da forventes det litt mere substans i innleggene en under selve kampen.
Det skrives dritt når noen synes det er det, og vill jubel når det er anledninger for det. En kamptråd er fotballfølelser som kommer til uttrykk der og da, og ikke ment som tidspunkt for å ta ting for noe annet en det er.
De seriøse gjennomtenkte innleggene kan vi ta før eller etterpå.
Gratulerer med seieren da.  _________________ Cantate Conflictus |
|
| Back to top |
|
 |
Svovel Proff
|
Posted: 29.09.2013 22:17 Post subject: |
|
|
Dette var ikke langt over middels gitt, men fy faaaaken så deilig.
Koser meg  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 29.09.2013 22:17 Post subject: |
|
|
| Bongo wrote: | | Syns det skal være stor takhøyde i en kamptråd, så får folk heller besinne seg litt dagen derpå. |
Nettopp. Vi som modererer forumet gjør ingenting med kamptråder i kampens hete (noen svært sjeldne unntak). Det er de nitti minuttene i uka hvor kaoset og usakligheten kan råde fritt i den tråden. Så roer vi oss litt og hever nivået når pulsen har gått ned. Skal være slik i kamptråder, synes jeg. Folk må slutte å syte over at folk syter. Så kan vi andre slutte å syte over at folk syter på folk som syter.
Last edited by Hedon on 29.09.2013 22:18; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 29.09.2013 22:18 Post subject: |
|
|
Nok en kamp hvor vi vinner på innsats og glimrende involveringer fra enkeltspillere. Nok en seier på en "dårlig" dag. Fortsetter vi slik holder dette helt inn, men jeg håper på vesentlig flere gode dager til neste år. Det bor mye mer i dette laget enn hva vi har vist brorparten av sesongen. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
TomasH Proff
|
Posted: 29.09.2013 22:18 Post subject: Sarpsborg - Rbk |
|
|
Woow. Knowrud, du er ekspert forstår jeg. Men da gir jeg meg.
Ellers helt enig med dere som roser Selnæs. De to siste kampene har til og med jeg sett klare framsteg. Har ikke vært stor fan før nå. Håper utviklinga fortsetter |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 29.09.2013 22:21 Post subject: |
|
|
| Takk. Gud bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 29.09.2013 22:27 Post subject: |
|
|
Okey hedon,tar den til etterretning!
Mange kommentarer av oss skrives i kampens hete,og da er det vel lov og være negativ.
Var ikke så mye som gledet meg iallefall utenom snuoperasjon.
Adrealinet pumper for fullt under kampens så kan man blir fort irretert  |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 29.09.2013 22:32 Post subject: |
|
|
Sykt spesielt med en "banens beste"-kåring som er så ensidig for en spiller som kommer inn og spiller kun en drøy halvtime.
Jeg stemte på Ole.. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 29.09.2013 22:41 Post subject: |
|
|
Prestasjonen mot Sarpsborg står til stryk. Vi vinner, flott er det, men prestasjonen er elendig. De som ikke er enige i det kan se kampen på nytt. Det spilles rævafotball stort sett hele kampen, og vi mister så mye ball at det er skammelig. Mot et bedre lag enn Sarpsborg er det tap lang vei. Det er null plan offensivt.
Mye må forbedres hvis vi skal vinne noe cupgull og serie her. |
|
| Back to top |
|
 |
|