English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicki Bille Nielsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 129, 130, 131  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
joakleis
Veteran

PostPosted: 27.09.2013 15:00    Post subject: Reply with quote

Jeg liker Bille, og han må gjerne høvle over småjenter for min del, så lenge han prester ok på banen. Men han skal IKKE pryde Adresseavisens forside fordi han har havnet i bråk og tilbrakt noen timer i fyllearresten. Det er ugreit.

Nå skal Bille selvsagt få gjøre opp for seg. Men jeg forventer at han trekkes en ukelønn eller to av RBK, at han godtar boten fra Politiet og ikke begynner å krangle på det. Og jeg forventer en offentlig unnskyldning snarest mulig.
Jeg vil heller ikke protestere om han sitter på benken mot Sarpsborg. Uavhengig av om Søderlund kan spille eller ikke.

Når alt dette har skjedd, så er jeg klar for å legge saken bak meg, og se fremover mot seriegull og cuptriumf som jeg håper Nicki skal bidra til at skjer.
LateBarter
Junior

PostPosted: 27.09.2013 15:05    Post subject: Reply with quote

Støtte med forbehold
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 27.09.2013 15:06    Post subject: Reply with quote

Bille bør nok uansett ikke spille mot Sarpsborg. Ei skikkelig fyllekule, som han tydeligvis har vært på, sitter fort i et par dager. Det vil si at han ikke er i brukbar form før på søndag, som er kampdag.
attach
Forumsjef

PostPosted: 27.09.2013 15:14    Post subject: Reply with quote

Ei skikkelig fyllekule sitter faktisk i inntil ei uke, selv om man naturligvis ikke merker så mye til det selv etter hvert.
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 27.09.2013 15:14    Post subject: Reply with quote

Skjebnens ironi

http://www.bt.dk/fodbold/...et-i-norge
BT:
"For syv uger siden udtalte Nicki Bille ellers til BT, at han nu var blevet mere moden. Dengang sagde han følgende:

- Men der er måske også blevet lagt mærke til, at jeg med alderen og den større rutine er blevet lidt mere moden. Jo ældre, jeg er blevet, desto mere arbejder jeg, og desto mere forsøger jeg at holde koncentrationen på fodbold og familien og intet andet. Jeg er stadig mig selv, naturligvis, men med tiden er jeg blevet mere moden, og det afspejler sig også på banen, hvor jeg er blevet mere stabil, siger han"
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 27.09.2013 15:16    Post subject: Reply with quote

Når man har en god porsjon temperament trenger det ikke ha vært "fyllekule" heller. Jeg tror Bille muligens kan la seg terge med mindre enn en halv øl innabords.

"Ei real fyllekule" vil dog være mer alvorlig.
Rånny
Legende

PostPosted: 27.09.2013 15:22    Post subject: Reply with quote

JannesBart wrote:
Gir faen, han sendte oss til finalen. Fin type er han også.

Morsom du. Forsøk på vold mot politiet, spytter mot ansatte på utestedet, roter med småjenter på 16-17. Jada, fin type.

Not Tommel'n ned

- Torgeir Børven
Back to top
LateBarter
Junior

PostPosted: 27.09.2013 15:33    Post subject: Reply with quote

Rånny wrote:
JannesBart wrote:

Morsom du. Forsøk på vold mot politiet, spytter mot ansatte på utestedet, roter med småjenter på 16-17. Jada, fin type.

Not Tommel'n ned
*

Forsøk på vold mot politiet? Da hadde han nok fått mer enn 10,000 i bot.
Back to top
Stein Nervik
Junior

PostPosted: 27.09.2013 15:35    Post subject: Reply with quote

joakleis wrote:
Jeg liker Bille, og han må gjerne høvle over småjenter for min del, så lenge han prester ok på banen. Men han skal IKKE pryde Adresseavisens forside fordi han har havnet i bråk og tilbrakt noen timer i fyllearresten. Det er ugreit.

Altså ville det vært helt greit å "pryde" Adresseavisens forside etter at han evt. hadde høvlet over noen småjenter?

Tror noen og en hver bør ta en reality check. Vi snakker om noe småbråk på byen. Ingen er skadet, ett eller flere glass er knust og en person skal ha blitt truffet av noe ekkelt spytt.

Ikke akseptabel oppførsel. Men det er vel så langt vi vet også det det er.
Back to top
Danserud
Rutinert

PostPosted: 27.09.2013 15:45    Post subject: Reply with quote

Hvis han høvler over noen som er unge nok til at det blir førstesidestoff av det blir det fort et problem.
Back to top
Spartacus
Veteran

PostPosted: 27.09.2013 15:46    Post subject: Reply with quote

Hvor høy status har man da man må gå etter ungdomsskolejentene?

Bille er nok veldig usikker, og derfor oppfører han seg slik han tror posisjonen hans krever. Han er vel 25 år, og er slettes ingen liten gutt, men det er kanskje det han er på innsiden. Det er synd fordi han sakte men sikkert ødelegger for sin egen fotball karriere. Det er ikke mange seriøse klubber som ønsker en slik spiller i stallen. så framt ikke talentet er ekstraordinært. Det er ikke verdt bryet.

Zeman
Back to top
BBQsaus
Rutinert

PostPosted: 27.09.2013 15:46    Post subject: Reply with quote

Om han roter med jenter på 16-17 eller 40 år spiller vel ingen som helst rolle. Lovlig er det uansett. Han er tross alt bare 25 år.
Back to top
LateBarter
Junior

PostPosted: 27.09.2013 15:51    Post subject: Reply with quote

Sladder om hvem folk ligger med? Seriøst, hvem faen er dere? Tilsynet for høy moral?

Fru Johnsen sier hei.
Back to top
Escudos
Veteran

PostPosted: 27.09.2013 15:52    Post subject: Reply with quote

Er vel ingen her som er superoverrasket, men likevel er det all grunn til å være skuffet. Det er selvfølgelig helt uakseptabelt at man oppfører seg på denne måten. Alle detaljer er ikke kjent, men at han var rimelig full er det ingen grunn til å betvile.

En bot og en klar advarsel er helt på sin plass, men det mener jeg nå være nok siden dette (muligens) var første gang. Advarselen må selvfølgelig være slik at en gjentakelse vil få helt andre følger, og gjentar det seg flere ganger (maks 3. ganger) er selvfølgelig terminering av kontrakten en klar mulighet.

Samtidig må en være klar over at arbeidsgiver i et arbeidsforhold har en helt klar plikt til å hjelpe sine ansatte. I et ordinært arbeidsforhold vil det dersom det foreligger et rusproblem, f.eks. være aktuelt med AKAN. Det er viktig at RBK, som tross alt har litt erfaring med denne typen problemstillinger, gjør en god jobb her. Si klart i fra, men samtidig bidra for å hjelpe.

Synes også at man etter at dette har lagt seg litt, tar en ordentlig diskusjon hva det er naturlig å skrive på et slikt forum. Det er noen her som tydeligvis synes det er stas å komme med sladder som ikke er kjent for alle. Når det står på forsiden av Adressa er det en ting, men å slenge rundt seg mer eller mindre veldokumentert sladder om spillere er helt forkastelig, jf. særlig uttalelsene om Skjelbred og Chibbe. Det er greit at spillere skal være forbilder, men om en spiller har litt flere damer enn andre her, bryr jeg meg lite om. Dette kan jeg ikke se har noe å si på prestasjonene på banen (i motsetning til fyll), og hvordan er dette f.eks. å få vite for familien. Det kan godt hende at dette ikke var kjent f.eks. for vedkommendes kjæreste, og da har man et stort ansvar når denne typen opplysninger bringes videre. Til en viss grad kan man stille seg spørsmålet om dette er opplysninger som du selv hadde ønsket hadde kommet ut dersom det gjaldt deg selv. Jeg kan ha litt større toleranse når det gjelder forhold som kan gå ut over prestasjonene, men først og fremst er dette sladder.

Så skjerp dere, og dersom noen er i tvil (Hei Shadwell), det hjelper ikke å skrive med små bokstaver.

Last edited by Escudos on 27.09.2013 15:54; edited 1 time in total
Back to top
Spartacus
Veteran

PostPosted: 27.09.2013 15:53    Post subject: Reply with quote

Hadde det vært min datter hadde jeg ikke tillat det. Det er enorm forskjell i utviklingen (modenhet, kanskje ikke her), og ikke minst er maktposisjonen så ujevn at det nesten ikke er snakk om et valg.

Hadde det kommet en 25 åring, trygdet, og lite attraktiv på alle livets områder sammen med (16-17 år) datteren din, hvordan hadde du reagert?

Zeman
Back to top
MiTo
Senior

PostPosted: 27.09.2013 15:53    Post subject: Reply with quote

Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men har Bille hatt sex med ei 17-åring?
Back to top
LateBarter
Junior

PostPosted: 27.09.2013 15:54    Post subject: Reply with quote

MagT wrote:
Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men har Bille hatt sex med ei 17-åring?

Hva raker det deg?
Back to top
LateBarter
Junior

PostPosted: 27.09.2013 15:55    Post subject: Reply with quote

Spartacus wrote:
Hadde det vært min datter hadde jeg ikke tillat det. Det er enorm forskjell i utviklingen (modenhet, kanskje ikke her), og ikke minst er maktposisjonen så ujevn at det nesten ikke er snakk om et valg.

Hadde det kommet en 25 åring, trygdet, og lite attraktiv på alle livets områder sammen med (16-17 år) datteren din, hvordan hadde du reagert?

Men det er en privatsak, ikke noe som hører hjemme på et forum.
Back to top
MiTo
Senior

PostPosted: 27.09.2013 15:55    Post subject: Reply with quote

For øvrig synes jeg enkelte overreagerer her. Ja, Bille har gjort noe idiotisk, og skal ta straffen sin for det. Men å selge han på bakgrunn av dette, blir bare dumt.

Alvorsprat, unnskylding og bot, så er denne saken ute av verden.
Back to top
MiTo
Senior

PostPosted: 27.09.2013 15:57    Post subject: Reply with quote

LateBarter wrote:
MagT wrote:

Hva raker det deg?

Når folk drar det fram på forumet, så må de tåle å forklare hva de mener med det også.

Jeg synes for øvrig folk skal få ligge med hvem de vil, så lenge det er lovlig.
Back to top
LateBarter
Junior

PostPosted: 27.09.2013 16:03    Post subject: Reply with quote

MagT wrote:

Når folk drar det fram på forumet, så må de tåle å forklare hva de mener med det også.

Du tok nok ikke poenget.
Back to top
Sola
Veteran

PostPosted: 27.09.2013 16:13    Post subject: Reply with quote

Har observert Bille på byen selv, og han må tåle mye dritt. Trondheim er Norges studenthovedstad, med folk fra hele landet. Mange av disse er ikke tilbakeholdne med å slenge dritt til Bille.

Jeg forsvarer på ingen måter Billes oppførsel. Det er helt uakseptabelt. Han har vel en sønn selv, og må skjerpe seg skal han ha ønske om en fremtid i RBK. Men det er også slikt at fotballspillere er mennesker med følelser. Jeg tror Bille ved flere anledninger har blitt mektig provosert, uten at det har hendt noe. Her gikk det tydeligvis over streken.

Og la nå for guds skyld sexlivet hans stå utenfor denne debatten.

Last edited by Sola on 27.09.2013 16:15; edited 1 time in total
Back to top
d3
Rutinert

PostPosted: 27.09.2013 16:14    Post subject: Reply with quote

MagT wrote:
For øvrig synes jeg enkelte overreagerer her. Ja, Bille har gjort noe idiotisk, og skal ta straffen sin for det. Men å selge han på bakgrunn av dette, blir bare dumt.

Alvorsprat, unnskylding og bot, så er denne saken ute av verden.

Tommel'n opp!
JanneB
Veteran

PostPosted: 27.09.2013 16:18    Post subject: Reply with quote

Rånny wrote:
JannesBart wrote:

Not Tommel'n ned

Om han bruker penger og sin status, som du og jeg aldri kommer til å oppnå, til å ha det "morsomt" med 16-17 åringer, som ikke er straffbart etter norsklovgivning, kunne jeg ikke bry meg mindre.

Jeg bryr meg om fotball, og han er fortsatt gutten som sendte oss til finalen i norgesmesterskapet. Hva han gjør på fritiden sin er jeg ikke et spøtt interessert i. Videre, som den rause mannen med god oppdragelse jeg er, godter jeg meg heller ikke av andres personlige tragedier.

Last edited by JanneB on 27.09.2013 16:22; edited 1 time in total
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 27.09.2013 16:18    Post subject: Reply with quote

Det som skuffer meg mest med hele saken, er at Bills som er en meget høyprofilert Rbk-spiller i det hele går ut på byen for så å bråke rundt, både med spytting og høylytt gaping. For så å havne i fyllerten.

Så forferdelig god og uuenverlig er han bare ikke. Her har han skulle brukt knotten før han går ut og gjør slike ting. Tenker på mine egne barn, som gjerne tror at det spilleren de har bak på sin Rbk drakt gjør er helt greit.

Og ergo mener jeg Bille bør holde seg for god til dette og tar helt og holdent avstand for slik oppførsel av alle spillere på Rbks a-lag.

Slett av Bille, enkelt og greit. Bli voksen!
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 129, 130, 131  Next
Page 66 of 131

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb