English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hets av egne spillere

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 08.05.2006 01:08    Post subject: Hets av egne spillere Reply with quote

I hvor stor grad er det ok å kritisere egne spillere? Er klubben viktigere enn spillerne eller er klubben summen av de profilene som til enhver tid er i klubben? For enkelte supporter går det nærmest sport i å kritisere egne spillere og trenere. Er man en god supporter da? Eller er det det som trengs for å fjerne uønskede spillere?

Kjør debatt!

Edit: Forandra overskrifta fra emnet fra dissing av egne spillere til hets av egne spillere

Last edited by Nåssåladden on 08.05.2006 21:32; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Rosenborg_4ever
Junior

PostPosted: 08.05.2006 01:21    Post subject: Reply with quote

selvfølgelig er det ikke ok å disse egne spillere!! greit nok at noen spillere ikke har dagen, men trenger faen ikke skrike det etter dem, for det blir iallefall ikke noe bedre av det!!
dags
Veteran

PostPosted: 08.05.2006 08:31    Post subject: Reply with quote

Hva legger i du i å disse? Kalle dem forpulte, overbetalte idioter uten ryggrad? Eller å kalle en spade for en spade og påpeke at de spiller dårlig, og gjerne har gjort det i kamp etter kamp etter kamp uten at treneren lar det få noen konsekvenser for dem?
torerik
Veteran

PostPosted: 08.05.2006 18:58    Post subject: Reply with quote

Vet ikke hva snegle legger i sin "dissing", men jeg synes noe av kritikken, for eksempel mot Solli, er litt i overkant på dette forumet.

At man sier hva man mener på en fornuftig og saklig måte når det diskuteres kamper, lag eller spillere, er helt greit - så lenge det er relevant. For å ta Solli som eksempel: Det er noen her inne som benytter en hver anledning til å trekke fram hvor dårlig de synes Jan Gunnar er, uten at det har noen funksjon i diskusjonen. Synes dette blir veldig feil. Selv om det kanskje er en berettiget mening, betyr ikke det at den ikke kan misbrukes. Det skaper bare negativitet, og har ingen konstruktiv virkning. Virker også som om noen av disse brukerene nærmest liker at Solli har en dårlig kamp, og godter seg over hvordan han igjen har bevist at han ikke duger. Håpløst.

Har også sett antydninger til mer personlige hånligheter, men det skjønner jo de fleste at er lavmål.
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 08.05.2006 21:27    Post subject: Reply with quote

Med dissing mener jeg å henge ut egne spillere til stadighet. Kunne med fordel ha brukt et mer trøndersk uttrykk ser jeg. Men Solli var en av de jeg tenkte på ja. Tildels Johnsen også men der ser det ut til at det har snudd litt. Jeg mener selvsagt at man skal si ifra hvis egne spillere legger ned en dårlig innsats. Jeg tenkte mer på hva folk mener når det nærmer seg hets av egne spillere.
Back to top
Johnny W
Veteran

PostPosted: 08.05.2006 21:36    Post subject: Reply with quote

Er ikke meningen med et debattforum at man kan lufte sine meninger om forskjellige ting og at man deretter kan debattere eventuelle uenigheter med andre? Hvis man ikke liker hvordan en spiller opptrer på banen, eller utenfor, må man da få lov til å gi uttrykk for det. Det syns jeg ihvertfall.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 08.05.2006 21:43    Post subject: Reply with quote

snegle wrote:
Tildels Johnsen også men der ser det ut til at det har snudd litt.

Enkelte spillere hetses for annet/mer enn spillet sitt.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb