| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Troinndern Veteran
|
Posted: 07.05.2006 20:32 Post subject: |
|
|
Solli gjorde absolutt ingen god kamp. Han hadde sugd lut på forhånd, og det bare hele kampen preg av, som vanlig. Blant annet hadde han en horribel feilpasning i andreomgangen, der han var ut på venstresida og spilte en tulleball inn i midten, hvor Sandefjord ventet.
Jeg klarer heller ikke føle meg helt sikker på målmannen vår. Virker som han er veldig usikker, tenker da i hovedsak på klinsjene med Stensaas i andreomgangen.
Jeg skal strekke meg så langt at jeg sier at Frode Johnsen gjorde en bra kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.05.2006 20:34 Post subject: |
|
|
Fra min plass på Lerkendal observerte jeg at Solli spilte forferdelig tafatt på midtbanen. Jeg har forsvart denne mannen, men han er ikke rett for oss på midten.
Hvor har dere det fra at Braaten gikk ut med skade? Jeg mener og tror at han ble byttet ut fordi han spilte som en sau.
Godt å høre "Rambo" bli intervjuet etter kampen. Han la ingenting imellom og sa det rett ut at vi spilte forferdelig dårlig i andreomgangen (første 30-40 min). Det var helt utrolig å se på. Makan til slapphet!
De eneste som får skryt av meg er Frode Johnsen og Skjelbred for sin innsats og avgjørende pasninger. Iversen jobbet også litt bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.05.2006 20:36 Post subject: |
|
|
| Troinndern wrote: | | Jeg klarer heller ikke føle meg helt sikker på målmannen vår. Virker som han er veldig usikker, tenker da i hovedsak på klinsjene med Stensaas i andreomgangen. |
Så du det på tv? Jeg vil ikke kritisere Hirchfeld for inngripenen der ihvertfall. Det var jo ei horribel pasning. Synes Hirschfeld oser av ro. Også når han får tilbakespill. |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 07.05.2006 20:36 Post subject: |
|
|
Idrettspsykologen Høgmo står ovenfor sitt livs utfordring. Psyken til dette laget tangerer Hannibal Lecter på en dårlig dag, eller noe sånt. Men poengmessig var denne runden en våt drøm. Spent på lillestrøm nå. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.05.2006 20:37 Post subject: |
|
|
Tv2 lavede et kort interview med Tørum under kampen. Han sagde at Braaten mærkede skaden i låret op at det var derfor han blev skiftet ud. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
hhem Proff
|
Posted: 07.05.2006 20:43 Post subject: |
|
|
| Synes ikke spillet til Braaten var på topp heller. |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 07.05.2006 20:44 Post subject: |
|
|
Skaden heftet han. Trenger ikke tenke lenger enn som så... _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 07.05.2006 20:45 Post subject: |
|
|
| Sterkt av Høgmo og gjøre et lite taktisk bytte i det 73. minutt, som ga Rosenborg dominans igjen. Tettey gjorde alt riktig, det samme kan jeg ikke si om Essediri. Han trenger nok litt tid før han føler seg komfortabel i Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
hhem Proff
|
Posted: 07.05.2006 20:45 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Fra min plass på Lerkendal observerte jeg at Solli spilte forferdelig tafatt på midtbanen. Jeg har forsvart denne mannen, men han er ikke rett for oss på midten.
Hvor har dere det fra at Braaten gikk ut med skade? Jeg mener og tror at han ble byttet ut fordi han spilte som en sau.
|
Synes også Basma leverte en meget svak kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 07.05.2006 20:47 Post subject: |
|
|
Nja. Selvsagt målet i mot er det jo ingenting å si på. Der er Basma horribel. Samtidig vil jeg si han var god framover. Ser jo han er med på 1-0 målet. Men når skal vi slippe å få en Basma-relatert scoring imot? _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
FamousGrouse Senior
|
Posted: 07.05.2006 20:48 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Troinndern wrote: | | Jeg klarer heller ikke føle meg helt sikker på målmannen vår. Virker som han er veldig usikker, tenker da i hovedsak på klinsjene med Stensaas i andreomgangen. |
Så du det på tv? Jeg vil ikke kritisere Hirchfeld for inngripenen der ihvertfall. Det var jo ei horribel pasning. Synes Hirschfeld oser av ro. Også når han får tilbakespill. |
Enig med attach der, etter en "shaky" start på tippeligaen så har Hirschfeld virkelig spilt seg opp, føler meg tryggere på keeperen vår nå enn på lange tider... |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.05.2006 20:48 Post subject: |
|
|
| hhem wrote: | | Synes ikke spillet til Braaten var på topp heller. |
Det er meget mulig, jeg synes heller ikke han var god. Men det ændrer ikke på Tørums kommentar. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
shrimpen Proff

|
Posted: 07.05.2006 20:49 Post subject: |
|
|
| hhem wrote: | | Synes også Basma leverte en meget svak kamp. |
forskjellen her er at Basma alltid prøver, og neste kamp er han nok tilbake i sånn halvveis god form igjen. det er mer enn man kan si om vår fulle venn solli! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 07.05.2006 20:49 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Troinndern wrote: | | Jeg klarer heller ikke føle meg helt sikker på målmannen vår. Virker som han er veldig usikker, tenker da i hovedsak på klinsjene med Stensaas i andreomgangen. |
Enig med Troinndern her. Det er Hirschfeld som skaper en unødvendig risikabel situasjon der.
Går ut mot Ståle som tror han har tenkt å klarere og hopper unna. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 07.05.2006 20:50 Post subject: |
|
|
| shrimpen wrote: | | det er mer enn man kan si om vår fulle venn solli! |
Gjorde Solli en dårlig kamp i dag? _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 07.05.2006 20:52 Post subject: |
|
|
For en gjeng sutrete pessimister!
Synst at vi gjør en bra kamp, første omgang er kontrollert og vi score to gode spillemål.
Første del av andre er dog horibel, men det meste skyldest personlige feil..
Synst at Cilijan, Frode Johnsen (såg dere at han tok "piruett finte"?), Iversen og Solli var positive...og Tettey da, vår egen Viera! _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 07.05.2006 20:54 Post subject: |
|
|
| JellyFish wrote: | | shrimpen wrote: | | det er mer enn man kan si om vår fulle venn solli! |
Gjorde Solli en dårlig kamp i dag? |
Med mindre du legger lista for Solli vanvittig lavt, så var det definitivt ingen god kamp. Til Solli å være var det en kamp på det(hans) jevne.
Er det der dere legger kravet?
Frode har dog skjerpet seg i forhold til i fjor. Det skulle dog bare mangle. Utrolig hva krav til prestasjon gjør med prestasjoner, hva? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 07.05.2006 20:57 Post subject: |
|
|
Du svarte ikke på spørsmålet...Så var det heller ikke rettet til deg. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 07.05.2006 20:58 Post subject: |
|
|
Ei heller du. Og det var rettet til deg! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 07.05.2006 20:59 Post subject: |
|
|
| Ja, Solli spilte ingen god kamp. Som vanlig har han flere feilpasninger, han sinker spillet, og han spiller på veldig små marginer, noe som er livsfarlig i hans rolle. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.05.2006 21:01 Post subject: |
|
|
| I tillegg bruker Solli alltid innersiden av foten da han spiller ut til venstrebacken. Ser ofte at backen må stoppe for å vente på ballen. Det sinker spillet. En Ørjan Berg ville brukt yttersida glatt. |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 07.05.2006 21:02 Post subject: |
|
|
hehe.
Nå har jeg ikke sagt at Solli spilte en god kamp. Jeg har sagt at han ikke spilte dårlig. Kravene for en god kamp er mer enn hva han gjorde i kveld, men jeg mener Solli ikke spilte seg bort. Frode Johsen sto frem som den som bærte (skrives det sånn?) midtbanen i kveld. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 07.05.2006 21:06 Post subject: |
|
|
| bar - han bar midtbanen |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 07.05.2006 21:08 Post subject: |
|
|
Solli var vel for aktiv med å sjekke opp russejenter i Duedalen på lørdagen til å kunne fokusere på kampen tenker jeg, fotball er jo ikke viktig det vettu. _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.05.2006 21:09 Post subject: |
|
|
Og bærte er lov i nynorsk ihvertfall.
Skulle vi ikke spille mer direkte ifølge Høgmo? Vi spilte ihvertfall utrolig omstendelig. Hva er poenget med all den balltrillinga i de bakre rekker? Heele tiden faktisk. Etterhvert ble det tendenser til piping på Lerkendal pga. dette.
Det minner litt om Liverpool under Roy Evans. |
|
| Back to top |
|
 |
|