View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.04.2006 10:59 Post subject: |
|
|
Hehe, jeg bare satt og ventet på at den kom. Sant det. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 11.04.2006 14:13 Post subject: |
|
|
Essediri frykter for VM-plassen
Quote: | Karim Essediri frykter at en plass på VM-laget til Tunisia kan ryke dersom han ikke får spilletid i Rosenborg.
26-åringen har ikke fått noen forklaring på hvorfor han ble satt ut foran kampen mot Lillestrøm, men han vil ikke si noe om hvor feil eller hvor riktig det var å sette inn Daniel Braaten i stedet. |
Eventuelt om det var feil å sette inn Storflor i stedet. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 11.04.2006 14:18 Post subject: |
|
|
Essediri frykter for VM-plassen
Quote: | Karim Essediri frykter at en plass på VM-laget til Tunisia kan ryke dersom han ikke får spilletid i Rosenborg.
|
LATTERLIG av aftenposten og sette det som sak..
Essediri har da svart meget nøytralt, han er ikke redd for noe, han bare håper på plass i neste lagoppstilling..
Hater at ikk emedia kan rapportere ting som de er istedenfor å vri på alt mulig.. |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 11.04.2006 14:23 Post subject: |
|
|
Løken er en av de mest fornuftige forståsegpåerne på sidelinja i norsk fotball spør du meg, og det er betimelig å stille spørsmålstegn - han har vel sett noen av treningskampene i vinter han også. Rosenborg (og ikke minst Essediri) var gode mot B/G i Abrahallen, men ellers har det vært mye formålsløst i angrepsfasen.
Når det er sagt tror jeg nok det er noen høns som har kommet til på veien fra hans munn til det vi leser. Han er vel mer tålmodig enn at han avlegger ferdig rapport etter en enslig bortekamp mot Lillestrøm på dårlig underlag. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.04.2006 14:27 Post subject: |
|
|
Men tidspunktet? Var det så planløst mot Lillestrøm utover i kampen, da? |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 11.04.2006 14:29 Post subject: |
|
|
Løken er ett oppgulp av Eggen/Drillo-klisjeer helt uten egen analytisk evne...er omtrent som å høre ei sitatordbok med korrekt fotballteori. Gir meg ingenting. En stor selvfølgelighet hele karen... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.04.2006 15:35 Post subject: |
|
|
Ja, det er bare Hareide som blir provosert av uttalelsene til Kalle.  |
|
Back to top |
|
 |
Langlaufer Junior

|
Posted: 30.04.2006 20:07 Post subject: |
|
|
Må si jeg er mektig skuffet av Karim. Han har bevist meg kun en ting, at han er råtten. Virker som om Høgmo har latt han få klippekort på plassen. De 3 kampene han har spilt har han vært rævva. Må si jeg savner braaten på banen i hans skadefravær, men hvorfor spiller ikke kone fra start. Det er jo panikk hver gang iversen og kone samarbeider i motstanderens 16-meter.
Karim Essedri må ut av laget etter min mening!!! |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 30.04.2006 21:31 Post subject: |
|
|
Jeg er enig i at Essidiri har skuffet voldsomt. Men jeg er ikke enig i at han er råtten.
Men jeg har problemer med å finne gode alternativer på høyrevingen når Daniel er skadet. Steffen, Kone og Helstad bør alle spille sentralt. Øyvind er som alle vet venstreving. Det samme med Jamtfall, som sliter med å imponere i andredivisjon. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Buran Senior
|
Posted: 01.05.2006 09:43 Post subject: |
|
|
Synes Storflor er et godt alternativ til Karim på høyresiden. Han er jo klart best med høyrefoten og da vil det bli naturlig at han går utover og ned til linja før han legger inn. Fra venstre søker han som kjent ofte innover i banen. Han spilte også bra i treningskampen mot Ålesund (5-1):
"Øyvind Storflor tok på kort varsel over for en syk Karim Essediri, og svarte med to fine mål.
- Øyvind var god på høyresida i dag. Han var rå på både innlegg og avslutninger. Det var hans beste kamp i løpet av mine to måneder i Rosenborg, mente Tørum." |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 01.05.2006 11:04 Post subject: |
|
|
Til Karim Essediris forsvar kan det sies at Jan Derek Sørensen brukte lang tid på å komme opp på et godt nivå, men da det løsnet så var han en åpenbaring. Tror Karim er litt av samme typen som trenger noen kamper. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 06.05.2006 14:59 Post subject: |
|
|
Quote: | - Jeg ville ha bestemt meg for å satse på Karim i januar, og jeg ville fortsatt ha satset på ham nå. Det som er best den 10. januar, viser seg nemlig forbausende ofte å også være det beste den 10. mai. |
Da rent bortsett fra at Essediri var dritgod i Januar og rævva nå. Og han har da fått sine sjanser. Det gjelder å ta vare på dem når du får dem, jevnfør med Ødegaard i fjor.
Hvis Essediri blir tatt ut i VM-troppen til Tunisia kan de umulig ha lagt vekt på kampene han har spilt til nå i serien. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 07.05.2006 10:07 Post subject: |
|
|
[quote="Dags"] Quote: | - Jeg ville ha bestemt meg for å satse på Karim i januar, og jeg ville fortsatt ha satset på ham nå. Det som er best den 10. januar, viser seg nemlig forbausende ofte å også være det beste den 10. mai. |
Ja... Etter denne teorien så burde Tettey ha spillt sentralt og ikke Solli... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 07.05.2006 10:18 Post subject: |
|
|
Otto Ulseth har jo sterkt personlige relasjoner til Essediri etter å ha vært i Tromsø i to år som assistent og hovedtrener. Den siste lederen hans tar jeg ikke mye seriøst. Det var ikke kun Essediri som imponerte i januar, men det var han det ble satt litt fokus på fordi han var ny på laget. Storflor og Tettey spilte også bra kamper f.eks. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 07.05.2006 10:39 Post subject: |
|
|
Det største problemet med Essediri er at han har innsatsen til han feite i Tufte, og den taktiske forståelsen til Martin i samme serie.
Faen, får den fyren ikke med seg noe på treningene om 2. og 3. bevegelse?
Han går konsekvent i samme rommet og samme løpet som midtspissen.
Ellers ser han bare ut som det er en pine å måtte være på banen.
Mot Molde stussa S*** 3 ganger flott videre i det rommet han skulle komme i, men idioten lå rett bak ryggen på ham istedet, så ballen gikk bak.
Så langt i serien har han vært totalt verdiløs. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 07.05.2006 11:32 Post subject: |
|
|
Kommentatoren i adressa var bra i januar, men den nye er rævva. Adressa burde brukt samme kommentatoren som i januar.... |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 07.05.2006 19:54 Post subject: |
|
|
for en flopp denne mannen er! |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 07.05.2006 21:15 Post subject: |
|
|
elendig... RBK2 er laget for Essediri... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 08.05.2006 02:05 Post subject: |
|
|
http://www.rbkweb.no/vis/4430
Er ikke enig med Essediri her, skal han få VM-plass så bør han nok spille bedre! Han skuffer meg stort, innlegene er fine og "greie", men han brenner et par feite sjanser. Så totalt sett har han både skuffet meg mot Sandefjord og ellers. Jeg hadde håpet at Essediri skulle bli den nye Løken/Derek Sørensen, men da bør han forbedre jeg kraftig. Og det håper jeg han gjør fordi RBK trenger en sikkerlig høyreving, som scorer mål!
Så får vi se da! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 08.05.2006 08:40 Post subject: |
|
|
Han kan vel ikke bli Løken/sørensen på et par måneder. Gi han litt tid. Tror Essediri blir bra utover sesongen! |
|
Back to top |
|
 |
jenssenc Senior
|
Posted: 08.05.2006 10:37 Post subject: |
|
|
Synes å huske at Derek var skitdårlig ganske lenge før han plutselig fikk fart på sakene. Det er jo jævlig irriterende å sitte og se på spillere som virker helt borte, men kanskje er det bare tid Essediri trenger... |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 08.05.2006 11:23 Post subject: |
|
|
Essediri har vel aldri vært omtalt som en de beste spillerne i sine tidligere klubber, og det sier nok en del om hvilket nivå han er på. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 08.05.2006 11:35 Post subject: |
|
|
Karim Essediri har vært svak hele vinteren gjennom, bortsett fra (som jeg husker) at han spilte bra i to kamper nede på Gran Canaria. For meg virker det som om problemet til Karim ligger i hodet, ikke i beina. Han var jo høyt oppe på assist-lista i fjor, i år har vi ennå ikke sett et godt innlegg. Dette tror jeg har litt med å gjøre at Rosenborg er en storklubb i Norge, men som også tilbyr spill i Europa. Dette blir kanskje litt for stort for Karim. Men jeg håper han kommer seg etterhvert, slik at han kan bli en suksess på Lerkendal. Det ser i hvert fall ikke slik ut nå, men jeg lurer på en ting? Har han for mye tillit hos Høgmo? Han spiller jo masse skitkamper. Nei, Karim må bare jobbe på videre! _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.05.2006 12:51 Post subject: |
|
|
Karim storspilte jo borte mot Basel. Da var det fart på sakene da! |
|
Back to top |