| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
syltynn Proff
|
Posted: 04.05.2006 22:33 Post subject: |
|
|
| Det var vel etter kampen mot start, var det ikke? |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 04.05.2006 22:36 Post subject: |
|
|
Har sett mer av Iversen på kant enn hva jeg har sett av ham på midten. Da skapes det i hvert fall noe. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.05.2006 22:53 Post subject: |
|
|
| JellyFish wrote: | | Har sett mer av Iversen på kant enn hva jeg har sett av ham på midten. Da skapes det i hvert fall noe. |
Synes nå uansett det blir feil å bruke midtspisser som ving fordi de gjør mer der enn på plassen de egentlig bekler når man har spillere som Essediri på benken. Blir feil å sette spillere i annen posisjon fordi de er for dårlige der de egentlig hører hjemme, synes nå jeg. Selv om Essediri ikke har slått til i serien enda, bør han få tillitt før han benkes til fordel for Helstad/Iversen. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 04.05.2006 22:55 Post subject: |
|
|
| JellyFish wrote: |
Gøy å høre Kjernen så tydelig i starten. Synd det ikke var så lenge... |
Hehe. Var det ingen som så at det var en dott fra TV2 som flyttet mikrofonen 3 meter lenger vekk fra tribunen i første omgang? _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 04.05.2006 23:29 Post subject: |
|
|
Var selv på kampen, stod selvfølgelig sammen med Kjernen og skrerk av full hals. Oppmøtet var faktisk ikke så verst. Stabæks supportere var svært tafatte i hvert fall. Vi mangler helt klart en type som Strand de siste minuttene der. Hvem blør for drakta da Essediri vinner igjen ballen, men må stoppe opp fordi det ikke er noen medspillere på løp? Direkte svakt. Hadde Strand vært der hadde det neppe skjedd, noe vi så mot f. eks LSK på Åråsen. Uansett så var speakeren en smule overhappy. Førsteomgang ble omtalt som årsbeste og da Nannskog scorte fikk vi høre: den måtte komme, den måtte bare komme. Latterlig spør du meg. Uansett så var det som vanlig fin stemning blant Kjernen. Synd vi ikke dro tre poeng i land. _________________ No al calcio moderno
Last edited by Jonas on 04.05.2006 23:59; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 04.05.2006 23:52 Post subject: |
|
|
Spennende kamp. Stabæk var gode i andre omgang, men hadde dårlige avslutninger. Satt med ved en gjeng små gutter på rundt ti år, som heiet på Stabæk. Rart hvor mange stygge ord så små klarer å få ut av munnen, så mye irriterende lyder de lagde,løp etter de blå ballongene, og jeg veivet meg i ansiktet av Stabæk flagg opptil flere ganger, nei fysj!
Synes det ble mer trøkk når han lille på 1.65 kom innpå for Stabæk (husker ikke navnet).
Forresten synes jeg Basma spilte en god kamp! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.05.2006 00:00 Post subject: |
|
|
Man kan vel ikke si annet enn at Stabæk var gode i samtlige ledd i dag, stort sett, og bedre enn RBK på det meste. Nektet Rosenborg store sjangser ved å rydde bra både langs bakken og i lufta, samtidig som de var gode på overganger og kom (for) lett igjennom forsvaret. Samarbeidet Nannskog - Gunnarson er noe av det beste jeg har sett i år, uansett lag. Men det er jo i hvertfall positivt med 1 poeng på bortebane på en dårlig dag! _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 05.05.2006 00:07 Post subject: |
|
|
| Dette var vel årets dårligste av rbk? skaper kanskje 3 målsjanser og blir overhøvlet av Stabæk i hele kampen. Et under at vi fikk med oss 1 poeng. Stabæk er hele tiden farlig, mens rosenborg knapt har 3 ordentlige passninger på rad. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.05.2006 00:15 Post subject: |
|
|
Jeg synes faktisk vi spilte brukbart i andreomgangen frem til målet til Helstad. Pasningsspillet satt bedre og vi kom oss frem på banen. Vi nøytraliserte også Stabæk i den perioden. Stemmer ikke det, da?
Bare vi hadde spilt slik hele kampen igjennom, men vi ble for passive og feige i tankegangen. Mange trekker frem dårlig innsats, men det tror jeg ikke er årsaken til passiviteten. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 05.05.2006 00:23 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Jeg synes faktisk vi spilte brukbart i andreomgangen frem til målet til Helstad. Pasningsspillet satt bedre og vi kom oss frem på banen. Vi nøytraliserte også Stabæk i den perioden. Stemmer ikke det, da? |
Nei, men problemet mitt er at i den perioden vi dominerer matchen (første 20 min av 1. omgang) så virker vi mer heldig enn noe annet når vi får mål Stabæk var konstant farlige. |
|
| Back to top |
|
 |
Markussen Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 05.05.2006 02:48 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Jeg synes faktisk vi spilte brukbart i andreomgangen frem til målet til Helstad. Pasningsspillet satt bedre og vi kom oss frem på banen. Vi nøytraliserte også Stabæk i den perioden. Stemmer ikke det, da? |
Enig. Men det er katastrofe at vi bare faller sammen etter scoringen! Et mål burde hatt *motsatt* effekt. Det er da vi må etablere trykket og styre kampen, ikke falle bakover og la Stabæk kjøre. Det skuffet meg kanskje aller mest i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 05.05.2006 08:50 Post subject: |
|
|
Nok en skuffende kamp. Offensivt er vi like dårlige som i fjor - null rytme, vingling i forhold til posisjoner og spisser brukes på vingplass (selv om Høgmo for noen dager siden konkluderte med at det er en dårlig ide).
Også helt klart at vi savner bevegelsene til Strand og uforutsigbarheten til Braaten.
Blir også provosert over at vi virka fornøyd med 1-1. Var skikkelig halvhjerta kontringer de siste minuttene.
Er absolutt nødvendig med 3 poeng på søndag hvis ikke kommer vi skikkelig i bakleksa. |
|
| Back to top |
|
 |
Forever RBK Proff
|
Posted: 05.05.2006 09:07 Post subject: |
|
|
| Hvem var det foresten som ikke så at Helstad var helt alene på topp tre min på overtid (Berg)?, tipper alle andre så det.. Hadde ballen blitt spilt i bakrom til han så hadde han vært alene igjenom, dårlig og ikke se det... |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 05.05.2006 09:22 Post subject: |
|
|
Jeg trodde det var Essediri?
Uansett, slett innsats av de fleste. Hirschfeldt var god, Basma ikke verst (bortsett fra ved målet), Kvarme og Riseth rydder unna en del. Men offensivt fungerer så og si ingenting. Det er også utrolig lav agressivitet i midtbaneleddet som gjør at Stabæk kommer til alt for lett.
Pasningskvaliteten er horibel. Nå må Høgmo ta noen grep. Det eneste positive på Nadderud i går var det fine været. Virket som om en del av våre spillere var mer opptatt av å sole seg enn å spille fotball. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
|