| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Harald Forumsjef

|
Posted: 04.05.2006 21:10 Post subject: |
|
|
Utrolig man kan blive så skuffet, når det var spil som dette man forventede før sesongen. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477
Last edited by Harald on 04.05.2006 21:10; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
|
|
| mono wrote: | | attach wrote: | | Prat om "det blir ikke gull i år" osv. henger ikke på greip, for det er jo ikke mulig at Rosenborg kommer i form... |
Dobbel nekting... Hvis du ikke mente det da. |
Jeg vet, men orket ikke å redigere det. Ingen som hører på det jeg sier likevel  |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
|
|
| Makken wrote: | | KenMan: når kommer de i form? November? |
Hehe... Forhåpentlig før... Men det nytter ikke å være pessimist allerede nå, det må jo du være enig i?? Rosenborg var ikke gode nok til tre poeng idag, end of story... Så fokuserer vi på neste kamp! Smil og vær glad, folkens
(Lurer på hvor mange som presterer å bli provosert av dette innlegget. Det er jo ikke så masse som skal til... )
 _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 04.05.2006 21:11 Post subject: |
|
|
Mariula: ikke for å være pirkete men Daniel Braaten:P (kanskje litt for å være pirkete da, men mest for å opplyse) _________________ Bring him home!
Last edited by Kafanskavimedhan on 04.05.2006 21:13; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
|
|
Det hjelper lite hvilken formasjon vi spiller eller burde spilt, når flertallet ikke bryr seg om å sette press på ballfører. Nok en kamp taper vi duellspillet pga. laber innsats. Jeg har sagt det før og sier det igjen, det burde vært prestasjonslønn og straff for dårlig innsats! Full skjærpings!!! BLØ, BLØ, BLØ, BLØ!!!!! Faens slappe spillere.  |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
|
|
| Harald wrote: | | Utrolig man kan blive så skuffet, når det var spil som dette man forventede før sesongen. |
Vi vant omtrent alle treningskampene. Forventet du på det tidspunktet elendig spill? _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.05.2006 21:12 Post subject: |
|
|
| 2mmy wrote: | | Mariula: ikke for å være pirkete men Daniel Braathen:P (kanskje litt for å være pirkete da, men mest for å opplyse) |
Hahaha... Der dummet du deg litt ut, 2mmy... |
|
| Back to top |
|
 |
Forever RBK Proff
|
Posted: 04.05.2006 21:12 Post subject: |
|
|
| JellyFish wrote: | Følte Ciljan var langt fra god i dag. Noen fine driv når han får ballen inn fra siden og har rom rundt seg, men han hadde alt for mange feil og ballmiss. Håper det bedrer seg etter hvert.
Storflor må få lagt innleggene lengre enn første forsvarer som hopper opp med låret i mot.
Basma var antagelig den beste. Kom fint opp på siden og overlappet. |
Skjelbred var i mine øyne rbk's beste, han jobber bra finner medspillere bedre enn de andre, og tør å prøve...
Basma var veldig god, men ødelegger hele inntrykket med en ræva innvlvering når stabæk scoret... |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 04.05.2006 21:13 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Vi vant omtrent alle treningskampene. Forventet du på det tidspunktet elendig spill? |
Jeg mistede troen efter den første Zenit kamp. Træningskampe giver jeg ikke meget for. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477
Last edited by Harald on 04.05.2006 21:14; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 04.05.2006 21:14 Post subject: |
|
|
SKANDALEKAMP!
Dette er helt utrolig, navnet Rosenborg blir dratt ned i søla.
Midtbanen er helt stillestående (står og ser på). Savner Strand!
Rosenborg måtte jo faen bruke den fordømte Brann-taktikken, og legge oss bakpå når vi først spiller bra.
Herregud helt idiotisk!
Er skuffet, meget skuffet! |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
|
|
| Harald wrote: | | Quote: | | Vi vant omtrent alle treningskampene. Forventet du på det tidspunktet elendig spill? |
Jeg forventede det efter den første Zenit kamp. Træningskampe giver jeg ikke meget for. |
Veldig enig med deg, Harald. Man kan ikke sette sine forventninger bare til treningskampene. Spillerne skal jo ikke være i god form UTENFOR sesongen. Det er I sesongen man må satse på å være i form. Det er slik man kommer seg oppover på tabellen også...  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
|
|
| Quote: | | Jeg mistede troen efter den første Zenit kamp. Træningskampe giver jeg ikke meget for. |
SÃ¥ treningskampene teller ikke i det hele tatt? _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 04.05.2006 21:15 Post subject: |
|
|
2mmy, ikke for pirke men Daniel Braaten.
Sigge, hvilken kamp?
Syntes det er bra at vi i hvert fall greier å snu første omgangen med baller i vårt angrep så effektivt i til andre omgang. Det er positivt. Men så er det vel vi som skal styre disse kampene, ikke bli styrt.
Utrolig at vi faller så i gjennom de siste 20 minuttene. Det er for dårlig. Skal ikke vi være best trent og holde lengst?
Gøy å høre Kjernen så tydelig i starten. Synd det ikke var så lenge... _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
|
|
| KenMan, jeg er ikke pessimist, for jeg tror jo vi kan greie den fabelaktige 7.endeplassen, men du er jo bare naiv! |
|
| Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
|
|
| attach wrote: | | Hahaha... Der dummet du deg litt ut, 2mmy... |
hehe, jeg gjorde visst det, prøver og rette andre, men skriver feil selv... jaja, slikt som skjer at man driter seg litt ut... "Det e bedre å drit ut, enn å drit sæ ut:P _________________ Bring him home!
Last edited by Kafanskavimedhan on 04.05.2006 21:16; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 04.05.2006 21:16 Post subject: |
|
|
| Makken wrote: | | KenMan, jeg er ikke pessimist, for jeg tror jo vi kan greie den fabelaktige 7.endeplassen, men du er jo bare naiv! |
Er ikke naiv, bare håpefull!
 _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.05.2006 21:16 Post subject: |
|
|
| JellyFish wrote: | | Gøy å høre Kjernen så tydelig i starten. Synd det ikke var så lenge... |
TV2 hadde nok plassert en mikrofon rett foran Kjernen. Tror lyden ble litt nedjustert på den litt uti kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 04.05.2006 21:17 Post subject: |
|
|
Jeg ble provosert av innsatsen til flere idag! Jeg forlanger ikke fantastisk spill, gull og grønne skoger, men INNSATS tar jeg for gitt!! Solli er så dårlig idag at det ikke er morro engang! Vi hadde vært bedre med 10 mann på banen. Nå har jeg venta og venta, venta og atter venta på Gunda, men han nekter tydeligvis å slå til. Så nå får nok være nok, Solli har ingen fremtid på vår midtbane. Skal vi fortsette å spille sånn er ikke poeng hjemme mot sandefjord bankers engang. I dag skal vi være glade for at vi har Lars i mål, riktignok ikke heldig på skoringen, men vi kunne ligget under med mange mål til pause om ikke Lars hadde vært så bra. _________________ RBK |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 04.05.2006 21:19 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | TV2 hadde nok plassert en mikrofon rett foran Kjernen. Tror lyden ble litt nedjustert på den litt uti kampen. |
Ja, kom frem til en sånn konklusjon jeg også. Var jo voldsomt så godt vi hørte de der i starten  _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 04.05.2006 21:19 Post subject: |
|
|
| Quote: | | SÃ¥ treningskampene teller ikke i det hele tatt? |
De tæller kun i det omfang at man kan se hvordan enkelte spillere præsterer. Det er kun i de sidste træningskampe at man begynder at køre taktikken ind. Deruover er der mange udskiftninger og modstanderen eksperimenterer muligvis med deres taktiske oplæg, hvilket kan give nogle helt andre resultater, end hvis det havde været officielle kampe. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 04.05.2006 21:41 Post subject: |
|
|
| Einherjar wrote: | | Jeg ble provosert av innsatsen til flere idag! Jeg forlanger ikke fantastisk spill, gull og grønne skoger, men INNSATS tar jeg for gitt!! Solli er så dårlig idag at det ikke er morro engang! Vi hadde vært bedre med 10 mann på banen. Nå har jeg venta og venta, venta og atter venta på Gunda, men han nekter tydeligvis å slå til. Så nå får nok være nok, Solli har ingen fremtid på vår midtbane. Skal vi fortsette å spille sånn er ikke poeng hjemme mot sandefjord bankers engang. I dag skal vi være glade for at vi har Lars i mål, riktignok ikke heldig på skoringen, men vi kunne ligget under med mange mål til pause om ikke Lars hadde vært så bra. |
100% Enig med Dem!  |
|
| Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 04.05.2006 21:50 Post subject: |
|
|
Dette blir ikke enkelt gutter,vi er på bærtur,Når jesus mener at vårsesongen er en rolig tid slik at direktøren kan ta en bondevikferie med prozac og vennene hans.Da går det bare en vei da.
Selvinnsikt og ydmykhet har ingen grobunn på brakka lengre.Det taes feilvalg etter feilvalg hele tiden.Spillere som ikke passer inn,postulat som ingen bryr seg om,grunnfjellet er markedskiser med x antall miller på bok som ikke senser hva supporterne kjenner på.Vi holder på å mister bit fot bit det RBK er tufftet på.
RIP 2006 |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.05.2006 22:21 Post subject: |
|
|
Solli må ut! Han viser nok en gang at han ikke har noe engang i Tippeligaen å gjøre. I allefall ikke på RBK. Grove pasningsfeil, til og med på enkle valg. Hadde en tanke tru i starten da han leverte et par relativt greie kamper, men nå er vi tilbake i den vante tralten igjen.
På den positive sida synes jeg Ciljan gjorde en bra kamp i dag. Løper og jobber mye, også defensivt, og gjør en del smarte pasningsvalg som han lykkes med meste av tiden. Fortsatt litt igjen før han styrer kampen, som han gjorde før skaden, men det går rette veien.
Forsvaret i dag var dårlig i første omgang. De lot Stabæk få alt for mye tid og rom foran 16-meteren, men Hirschfeld redda dem i dag. Riset var flink til å "rydde opp" i andre omgang, vant mye hodedueller osv.
Stiller også litt spørsmål ved Høgmos valg ang Essediri/Iversen i dag. Med Iversens dårlige førsteomgang som midtspiss ville jeg nok heller satt inn Essediri ved pause da Helstad ble flytta inn. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 04.05.2006 22:23 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Stiller også litt spørsmål ved Høgmos valg ang Essediri/Iversen i dag. Med Iversens dårlige førsteomgang som midtspiss ville jeg nok heller satt inn Essediri ved pause da Helstad ble flytta inn. |
Iversen blir ikke satt ut før han blir skadet. Klippekort de-luxe. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 04.05.2006 22:30 Post subject: |
|
|
Etter kampen mot Molde uttalte Høgmo at Iversen ikke skulle spille kant mer. Det tok nøyaktig 45 minutter, så var han på kanten igjen  |
|
| Back to top |
|
 |
|