English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Strømsgodset – Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 37, 38, 39  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best mot Godset?
Örlund
3%
 3%  [ 7 ]
Gamboa
2%
 2%  [ 4 ]
Strandberg
3%
 3%  [ 6 ]
Reginiussen
2%
 2%  [ 5 ]
Dorsin
0%
 0%  [ 0 ]
Mix
0%
 0%  [ 0 ]
Svensson
1%
 1%  [ 2 ]
Jensen
5%
 5%  [ 10 ]
Mikkelsen
0%
 0%  [ 1 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Bille
1%
 1%  [ 2 ]
Berntsen
1%
 1%  [ 3 ]
Chibuike
78%
 78%  [ 147 ]
Total Votes : 187

Author Message
Jangusk
Veteran

PostPosted: 10.08.2013 18:37    Post subject: Reply with quote

Registrerer Vilsvik sier det var bra for han at Rbk valgte han bort.

Han bør vel ikke være så stor i munnen, før han i det hele tatt har prøvd seg utenlands. Det fins vel bedre spillere enn han som har kommet hjem med halen mellom beina!
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran

PostPosted: 10.08.2013 18:44    Post subject: Reply with quote

Jangusk wrote:
Registrerer Vilsvik sier det var bra for han at Rbk valgte han bort.

Han bør vel ikke være så stor i munnen, før han i det hele tatt har prøvd seg utenlands. Det fins vel bedre spillere enn han som har kommet hjem med halen mellom beina!

Kremt, det kan vel ha noe med at han har syk familiemedlem (og familie generelt) i Tyskland og når RBK ikke kjørte på der og det dukka opp en tysk klubb så passet det ham perfekt?
Back to top
Zzyzx
Veteran

PostPosted: 10.08.2013 18:47    Post subject: Reply with quote

Han var vel ikke så veldig stor i kjeften akkurat.
Og ut ifra hans suksess så langt som spiller virker det på meg som han har gjort gode valg så langt. Smile
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 10.08.2013 18:55    Post subject: Reply with quote

Ja, men jeg mener jo han nærmest sier med rene ord at utviklinga hans er bedre i Godset enn hvordan den kunne blitt i Rbk. Og det er dette han kunne spart seg. Vi er gigantisk større enn Godset på utenlandssalg. Og hvordan utviklinga hans kunne blitt i Rbk, kan vi bare spekulere i, men tviler på at den hadde vært så mye dårligere om han hadde kommet til oss. Så det er stort sett dette jeg reagerer på.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 10.08.2013 19:26    Post subject: Reply with quote

Tror ikke Vilsvik hadde hatt så god utvikling hos oss. Han ble ganske umiddelbart omskolert fra midtbane til høyreback da han ankom Godset. Jeg tror derfor han hverken hadde spillt seg inn på midtbanen, eller utkonkurert Lustig på høyrebacken.

I Godset fikk han tillit, hos oss hadde det blitt mest 2. lags fotball.

Forutsetter at det Vilsvik mener er at han er glad Hoftun ikke fulgte opp telefonen han fikk fra hans onkel, mens Godset fulgte opp da hans tante ringte dit Smile
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 10.08.2013 22:44    Post subject: Reply with quote

1907 wrote:
Megafritz wrote:
Dagens vits Smile

Heldigvis spiller TLs beste spiller på vårt lag. Hvertfall denne sesongens beste spiller. Er visst glad i mus og den karen. Fisse om du vil

Hehe.. Tok en titt på årets børser (altomfotball, VG og DB) for å sjekke om jeg hadde gått glipp av noe.

Heldigvis gjorde jeg ikke det, men du står fremdeles på ditt når Johansen er foran Jensen på samtlige?

Uten at jeg skal gå inn på den duellen noe nærmere.

Morgendagens oppgjør blir kanon!

Apropos altomfotball sin spillerbørs. Topp 10 domineres av Odd-spillere. Og andre plassen er keeperen til Sarpsborg, laget som har sluppet inn flest mål i tippeligaen. Stoler ikke på bedømmingsevnene til de som har laget den børsen.
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 10.08.2013 23:04    Post subject: Reply with quote

Tror Deila er en liten luring som vil gå noe defensivt ut i denne kampen.
Er redd Perry også har slike tanker.
Det kan føre til en stillingskrig hvor dødballer og ettertrykk på dødballer blir saken.
HÃ¥per jeg blir positivt overrasket og at det blir underholdene med masse sjanser til begge lag(flest til RBK helst).
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 10.08.2013 23:12    Post subject: Reply with quote

Tror kampen fort kan bli et lite antiklimaks rent underholdningsmessig. Mye står og faller på inngangen til Godset. Hvor preget er de av at de fikk juling på hjemmebane i midtuka ?

Realiteten er jo at det er betydelig værre for dem å tape enn for oss. Med 11 kamper igjen er det ingen krise for oss å være ett poeng bak, mens Godset skal få slite betydelig mer om de havner 5 bak.

Håper det blir skikkelig fyrverkeri, men tror også det fort kan bli en målfattig affære hvor frykten for å tape er større enn viljen til å vinne.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 10.08.2013 23:53    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Tror ikke Vilsvik hadde hatt så god utvikling hos oss.

Du har nok rett i det. Han er rett og slett ikke en spesielt god spiller. Tipper han er ute av laget innen et halvår.
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 11.08.2013 01:38    Post subject: Reply with quote

Tror nok Johansen ligger foran Jensen ene og være grunnet at Johansen er ung og norsk.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 11.08.2013 02:18    Post subject: Reply with quote

Johansen kan få ha tittelen som den beste eliteserie-spilleren i media så lenge Mike Jensen fortsetter å kle av han slik han gjorde på Lerkendal. Så kanskje vi beholder han lengre også.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 11.08.2013 02:22    Post subject: Reply with quote

Ja, de utenlandske klubbene leser nok VG/Dagbladet når de avgjør hvilke spillere de skal hente fra Norge Razz

- Torgeir Børven
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 11.08.2013 02:24    Post subject: Reply with quote

Johansen rangeres nok over fordi han er en bedre fotballspiller. Har en pasningsfot, et blikk som Jensen ikke har. Godset har også en offensiv samhandling RBK bare kan drømme om. Dette er fakta.

Tror naturligvis fortsatt RBK slår Godset på Marienlyst. Skal mye til å ikke gjøre det, når man har bedre spillere enn dem i samtlige posisjoner minus 2-3.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 11.08.2013 02:36    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny, det er media som skaper hype rundt en spiller.

Og knerten, Mike Jensen har naturligvis sine styrker han også. Johansen er en god fotballspiller, men noen åpenbaring er han ikke. Var rimelig hjelpesløs mot Jablonec, og har vært det i flere kamper den siste måneden. At Godset har et bra offensivt mønster, der vi på vår side sliter per nå, skulle jo vel så mye tale for Mike sine prestasjoner.

Usikker på kampen imorgen, men holder Godset som favoritter. De har ikke tapt hjemme på to år, og er nok ute etter å revansjere seg etter Europa-exiten - så vel som Lerkendal-kampen. Dessuten er det de som absolutt bør vinne her... vi har et litt mindre skremmende program fram mot serieslutt.

Om 2012-utgaven av Prica kan score på Marienlyst, kan faen meg dagens angrepsspillere gjøre det samme! Vinnertyper som Mike Jensen og Stefan Strandberg kan fort bli forskjellen imorgen.
Back to top
larsrustad
Junior

PostPosted: 11.08.2013 03:57    Post subject: Reply with quote

litt seint, men er det noen som har en billett til overs?
Back to top
irie
Senior

PostPosted: 11.08.2013 08:08    Post subject: Reply with quote

når man våkner klokka 6.30 på en søndag og ikke får sove igjen så skjønner man at denne kampen betyr litt mer enn vanlig!!! RBK RBK RBK
Attaboy
Veteran

PostPosted: 11.08.2013 10:18    Post subject: Reply with quote

Hehe, ikke sant, irie! Kjenner på følelsen jeg også, selv om jeg er utrolig rolig for tiden. Kan vel ha en sammenheng med at jeg tror på gull i år. Husker med gru på tilsvarende type møter i fjor - hvor jeg rett og slett var et nervevrak og egentlig utladet/tømt for energi før kampen engang var blåst i gang. Razz
Jangusk
Veteran

PostPosted: 11.08.2013 10:19    Post subject: Reply with quote

Ja, det var deilig å vokne i dag for så å komme på at Rbk kan ta et realt grep om gullet.

Har ellers troa på to lag som ikke vil tape, og da vet vi jo alle at det blir mye dueller og forsiktig spill, så lange kreftene holder. Så løser det seg gjerne opp de siste 15. Men jeg håper vi har de laveste skuldrene. Vi er det beste bortelaget. Og dette er helt bevist fra Perrys side etter som han sier at det ikke skal være så stor forskjell hjemme som borte. Dessuten kommer Godset til å ha tunge bein. De fikk kjørt seg skikkelig på torsdag. Denne tar vi, men heldigvis ingen katastrofe om vi ikke gjør det. God kamp RBK
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 11.08.2013 10:28    Post subject: Reply with quote

Drømte om at jeg glemte å se kampen kl 18.00. Klokken var 19.00 og jeg tenkte f*** fikk ikke med meg 1. omgang. I 2.omgang ble Dorsin byttet inn, hørte ikke hva kommentatoren sa, men han tok en brassespark og scoret
0-1 til RBK. Jeg våknet og fikk ikke sett ferdig kampen haha...

Har tenkt så mye på denne kampen, så det er ikke rart at jeg drømmer om RBK.

Jeg selv er ikke helt enig med min drøm. Jeg tror vi kommer til å slite veldig mye på vår svakeste lagdel; Dorsin sin side. Han får nok kjørt seg. Er redd målene renner inn fra den siden. Dorsin slet jo en del mot Wikheim på Lerkendal også. Håper selvfølgelig jeg tar feil, og at vi er bra organisert defensivt. RBK
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 11.08.2013 10:33    Post subject: Reply with quote

Nøkkelen til seier i denne kampen, tror jeg som nevnt tidligere blir å holde stand den første halvtimen. Det er denne perioden jeg frykter mest i dag.
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 11.08.2013 10:37    Post subject: Reply with quote

Stefan Johansen før toppoppgjøret

http://www.vg.no/sport/fo...d=10112935
Back to top
skrukken
Rutinert

PostPosted: 11.08.2013 10:41    Post subject: Reply with quote

Merker jeg er litt nervøs i dag.. Ikke for at vi skal tape siden vi da er kun ett poeng bak med lettere program, men pga den fordelen det vil være for oss å ligge 5 poeng foran. Da har man plutselig råd til til et par feilskjær utover høsten!

Magefølelsen min sier at Godset vil prøve å angripe, og at vi tar dem på dem vi er best til, spille kjapt i store rom!
1-3 RBK
Back to top
BBQsaus
Rutinert

PostPosted: 11.08.2013 10:47    Post subject: Reply with quote

Godset har jo fått med seg at vi er best når vi får overganger, derfor tipper jeg de kommer til å holde litt igjen. Det ender med en litt kjedelig kamp der ingen klarer å score på de få sjansene de har. I 2. omg får vi et tvilsomt straffespark som Bille setter inn (for han er vel vår straffeskytter?), og da gjør Godset alt de kan for å score. Dette utnytter vi med en perfekt overgang der Søderlund banker ballen inn i mål

Det blir en 0-2 kamp som kunne gått begge veier
Back to top
TomasH
Proff

PostPosted: 11.08.2013 11:03    Post subject: Strømsgodset-Rbk Reply with quote

Lange timer før avspark i dag. Venter spent på vårt laguttak. Frykter at Selnæs og Mikkelsen starter, i stedet for Mix og Chibbe. Mener bestemt at Mix er langt bedre enn Selnæs, og kan ikke skjønne børsene fra Sogndal kampen da begge stort sett fikk 5 poeng. Mix helt uten feilpass samt målgivende. Chibbe var bra mot Brann, og jobbet da bra defensivt også, så håper han starter.
Mener at Strømsgodset har størst press på seg, med hjemmebane, 2 poeng bak etc. Så jeg har troa i dag. Tipper 1-3. Lykke til.

Forresten: Sitter i Bergen . RBK fan på min hals siden 1971. Skal jeg velge å komme til Lerkendal 17. Eller 21. August?
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 11.08.2013 11:10    Post subject: Reply with quote

Hvilken pub er det kjernen møtes på?
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 37, 38, 39  Next
Page 13 of 39

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb