View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.05.2006 16:06 Post subject: |
|
|
HoldBrillan wrote: | Kjernen var ikke bra i går. |
Jeg har hørt det samme av de som stod midt i herligheta. Mulig det stemmer, men jeg har ihvertfall ikke hørt slikt trykk på veldig lenge. Må ha vært vinden da. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.05.2006 13:14 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Kan Rosenborg regne med bot med tanke på ballkastingen og reprisevisningen av Basma-situsjonen? |
RBK blir trolig bøtelagt
Kampdelegat Jan Inge Tangen bekrefter overfor 100 % Fotball at han har rapportert storskjermbruken inn for forbundet. RBK kan også bli straffet for at fansen kastet baller inn på banen. |
|
Back to top |
|
 |
rbk-lar Junior
|
Posted: 02.05.2006 13:31 Post subject: |
|
|
Det mest provoserende på Lerkendal søndag var at RBK-spillerne så ut som de ledet 1-0 og skulle trygge inn seiern, i stedet for å trø til med ordentlige forsøk på angrepsfotball.
Kanskje ble de overraska over at de tapte når Øvrebø blåste av kampen og fortalte dem at de tapte?
Elendig midtbane og horrible pasninger. Gru... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.05.2006 18:54 Post subject: |
|
|
Lurer på hvem denne "Rosenborg-kilden" er. Nekter å tro at RBK-spillerne var upsyket av tullpratet til Stavrum. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 02.05.2006 19:53 Post subject: |
|
|
De såkalte 'kildene til Rosenborg' kan nok vise seg å være noen gammelkarer på Brakka som har synset litt i overkant. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 02.05.2006 20:33 Post subject: |
|
|
Hvor i all verden ble det av min post her?
edit: ah, flytta til nye spillere. Vel, det var egentlig en kommentar til kampen, jeg driver absolutt ikke propaganda for å hente kisen. Det var ille nok med farr hass her. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Last edited by Recon on 02.05.2006 20:34; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.05.2006 20:34 Post subject: |
|
|
Jeg flyttet den dit. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.05.2006 20:34 Post subject: |
|
|
Jeg kastet den på Ålmo'n.
EDIT: Beklager det interne Rissa-pratet  |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 03.05.2006 09:08 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Lurer på hvem denne "Rosenborg-kilden" er. Nekter å tro at RBK-spillerne var upsyket av tullpratet til Stavrum. |
Kan kanskje være at han traff litt selv om spillerne ikke innrømmer det. Selv om Stavrum har spydd ut mye sprøyt opp gjennom årene var vel dette ganske veloverveid. Å komme til Lerkendal og skryte av RBK har aldri lykkes. Er det noe RBK kan er det å leve opp til et favorittstempel. Forrige sesong viste imidlertid at straks det brer seg usikkerhet i laget baller det på seg og blir mere negativt.
Om RBK lot seg psyke ut vet ikke jeg, men jeg tror jeg ville gjort akkurat det samme som Stavrum hvis jeg skulle prøvd å psyke ut RBK.
Brann derimot, de takler aldri medgang og favorittstempel. Ergo er Stavrum nå ute og skryter dem opp i skyene.
Og når det gjelder dommerne, faller det for sin egen urimelighet at 4-7 seriegull skyldes dommernes "respekt" for RBK. Men det er jo et poeng at dommerne nå dømmer 10-90 i tvilsomme situasjoner rundt RBK. Så jeg tror nok den massive "Dommerne hjelper RBK"-offensiven har påvirket dommerne hvertfall. |
|
Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 03.05.2006 16:09 Post subject: |
|
|
trondh wrote: | [Brann derimot, de takler aldri medgang og favorittstempel. Ergo er Stavrum nå ute og skryter dem opp i skyene.
quote="2mas"]. |
Skryter og skryter fru Blom.
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=115246
men det driter vi i,han er en jævla maurkuk forever.  |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 03.05.2006 17:07 Post subject: |
|
|
Hva har Stavrum gjort hittil i år ?
Innført ett nytt og beinhardt treningsregime for å bygge maks med holdning, utholdenhet og styrke med minst mulig skader, før han begynnte med selve innspillingen av spillestil og lag.
FÃ¥tt tilbake "Moldegutsen" med fandenivoldsk underdog mentalitet.
FÃ¥tt tilbake lokalpatriotismen.
Vært taktisk klok i kampledelse og kampforberedelse.
Noen kan tro at Molde blir svakere når Friend drar men de tar feil. Molde`s eget spillerkjøpsbudsjett + 10-15 mill fra Røkke og co + 17 mill fra Friendsalget gjør at Molde om de vil kan kjøpe spillere for over 30 mill i sommer.... |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 03.05.2006 17:58 Post subject: |
|
|
Vi får se da hvor godt Stavrum lykkes med "psykinga" si denne gangen.
Martin Andresen trenger høyt tenningsnivå for å spille godt og ligger hele tiden rett under kokegrensa. Litt opp så blir det for mye og han mister fokus, litt ned så er han under pari.
Å sette fokus på Andresen`s tenningsnivå på denne måten er smart men usmakelig av Stavrum. Regner med at Petter Rudi og Daniel Berg Hestad følger opp med ettpar klysemeldinger underveis så får en se om Andresen takler det. |
|
Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 03.05.2006 18:28 Post subject: |
|
|
Andresen og Charlie Miller spiller som guder når de er sinte. Tror Miller blir sintest av slike pysete utpsykingsmeldinger, siden han ikke kjenner til hvor teit dialekten høres ut.  _________________ 4-4-3 |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 04.05.2006 09:56 Post subject: |
|
|
He he he, Stavrum får passet sitt påskrevet av Esten O Sæther:
Dårlig kveld for trenerbølla
Det er bare en bølle i norsk fotball. Han trener dessverre Molde. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
|