| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best mot Sogndal? |
| Örlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Gamboa |
|
10% |
[ 13 ] |
| Strandberg |
|
1% |
[ 2 ] |
| Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
24% |
[ 29 ] |
| Selnæs |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mix |
|
1% |
[ 2 ] |
| Svensson |
|
2% |
[ 3 ] |
| Chibuike |
|
12% |
[ 15 ] |
| Søderlund |
|
15% |
[ 18 ] |
| Bille |
|
2% |
[ 3 ] |
| Reginiussen |
|
28% |
[ 34 ] |
|
| Total Votes : 119 |
|
| Author |
Message |
doffen Veteran
|
Posted: 04.08.2013 20:17 Post subject: |
|
|
| 3 poeng og vi unngikk gult på de som var i faresonen inn mot Godset-kampen. Perfekt. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 04.08.2013 20:23 Post subject: |
|
|
Synd for Søder som har fått to mål annulert på to kamper - begge etter dommerfeil.
Ellers fint med seier i en pissekjedelig kamp.
Sjekket på VG Live i det 85. minuttet. Stillingen var 1-0, og Sogndal hadde hatt ballen i 3%(!) de siste fem minutter. Et sånt lag er alltid dritt å spille mot. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 04.08.2013 20:30 Post subject: |
|
|
Orker ikke og vær skuffet over kampen,selv om vi skaper lite..soleklart fortjent seier mot et lag som ikke vil spille fotball.
Men vi må opp flere hakk neste helg. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 04.08.2013 20:33 Post subject: |
|
|
Var selv på dagens kamp, og er fornøyd med at fotballen seiret. Sogndal er noe av det verste jeg har sett gjennom å ligge like lavt når de ligger under. Det må vel kun være i Norge de faktisk får slik anerkjennelse for å spille slik?
Forøvrig mest imponert av Jensen og chibbe, mens Dorsin hadde en dårlig dag.
Ellers er det mer å gå på i angrepsspillet, men ser enkelte gode tendenser. Håper det fortsetter å bli bedre. Lager har en helt annen dimensjon med Søderlund på topp, han tar av to mann og vi er mye farligere på cornere også. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.08.2013 20:40 Post subject: |
|
|
Har du tatt lykkepiller senador?
Mye positivt fra deg for tiden  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 04.08.2013 20:45 Post subject: |
|
|
| Aristoteles wrote: | | Synes vi skal sjekke t situasjonen til koomson. Bare på lån i sogndal ser det ut som |
http://en.wikipedia.org/w...rt_Koomson
Spennende CV. Spesielt at han går på utlån til Sogndal i TL. Gir ham kanskje bedre muligheter til å få visa til England på sikt?
Så kun en omgang. Synes Rosenborg spilte helt ok mot en svært defensiv motstander. Mål også på NB, ingen baklengs, ingen gule kort. Topp resultat.
Ørlund holdt på å lage årets mål!  |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 04.08.2013 20:48 Post subject: |
|
|
| RÃ¥nny wrote: | Har du tatt lykkepiller senador?
Mye positivt fra deg for tiden  |
Nei har ikke det. Men som jeg har sagt tidligere er jeg ikke konsekvent negativ, jeg kan også se mye positivt fra enkelt kamper. Ser vi større på det har vi fortsatt blitt slått ut av EL og måten det skjedde på var pinlig. Det må få gå ant å si det uten at man stemples som konsekvent negativ til alt og alle.
Ellers er jeg mer positiv til lagets prestasjoner på kort sikt pga vi nå har Søderlund som tar av to mann og en chibbe i form. Vi har mer å spille på rett og slett. Niki Bille blir også mye bedre av dette.
Og hvor er de som bastant påstod at jeg kun er på forumet etter at vi spiller dårlig og taper? Det er hvertfall helt feil.
Last edited by senador on 04.08.2013 20:50; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
kim1990 Junior
|
Posted: 04.08.2013 20:49 Post subject: |
|
|
ok kamp og godkjent mot ett lag som ligger bakpå å safer inn 0-1 så gått at vi fikk 2-0 og at vi seirer mot lag som ødelegger fotballens renommé som det så pent heter. La merke til to ting under kampen Helland starter oppvarming i 10 spilleminutt og holder det gående til han skal inn. Viser at han vil ha ball når han kommer inn på banen og virker sugen etter å vise seg frem, gjør riktignok 1 feil. Ellers legger jeg merke til at når laget kommer inn fra pausen stikker Dockal ned i garderoben (så ikke om han kom opp igjen riktignok). Men han varmet ikke opp 1 sekund i andre omgang ut fra hva jeg kunne se.
Men Men troillan på topp!  |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 04.08.2013 20:54 Post subject: |
|
|
| Underholdene lag disse saftkokerne, drøyer tid når de ligger under.. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 04.08.2013 20:57 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | Og hvor er de som bastant påstod at jeg kun er på forumet etter at vi spiller dårlig og taper? Det er hvertfall helt feil. |
Jeg har sagt at det er typisk deg. Og det er det absolutt, selv om du har gjort et unntak i dag. Solstikk, sikkert. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 04.08.2013 21:02 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | Var selv på dagens kamp, og er fornøyd med at fotballen seiret. Sogndal er noe av det verste jeg har sett gjennom å ligge like lavt når de ligger under. Det må vel kun være i Norge de faktisk får slik anerkjennelse for å spille slik?
|
Helt enig, det er sjelden man ser dette, selv i Norge. Nesten like komisk som dommeren at de fortsatte å drøye tid selv da de lå under. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 04.08.2013 21:07 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | senador wrote: | | Og hvor er de som bastant påstod at jeg kun er på forumet etter at vi spiller dårlig og taper? Det er hvertfall helt feil. |
Jeg har sagt at det er typisk deg. Og det er det absolutt, selv om du har gjort et unntak i dag. Solstikk, sikkert. |
Dette er billig suppe Hedon. Det er etter flere kamper jeg har kommentert etter at vi har vunnet. Du tar nok feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.08.2013 21:09 Post subject: |
|
|
Det er jo "lett" å sjekke hvor mange poster senador har uke for uke, spørsmålet er bare hvem som har mest lyst til å bevise at han har rett?  |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 04.08.2013 21:14 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | Det er jo "lett" å sjekke hvor mange poster senador har uke for uke, spørsmålet er bare hvem som har mest lyst til å bevise at han har rett?  |
Personlig så gir jeg egentlig f... Men slik jeg har forstått Hedon så var det slik at jeg aldri har kommentert noe positivt og jeg kun kommenterer etter at vi spiller dårlig. Det er helt feil. Så kan vi diskutere oss ihjel og forpeste tråden med en meningsløs diskusjon om jeg har postet "mye" eller "lite" etter disse kampene. Så jeg sier stopp der jeg, så kan vi fokusere på RBK-Sogndal. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.08.2013 21:29 Post subject: |
|
|
Enig
Var på kampen og er ikke negativ til prestasjonen i dag. Det ER vanskelig å trenge gjennom et Songdallag som parkerer bussen. I dag scorte vi 3 mål, og skulle hatt ett til da Jensen fikk skyte på "blank" goal. Songdal hadde ingenting å stille opp med og vi kontrollerte hele veien. Søderlund og Jenssen våre beste i dag, Chibbe også god.
Troillan på topp. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.08.2013 21:30 Post subject: |
|
|
14 211 tilskuere
 _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.08.2013 21:32 Post subject: |
|
|
| Ganske pent tall det mot Sogndal kvelden før flesteparten begynner på jobb igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 04.08.2013 22:00 Post subject: |
|
|
Eneste kampen jeg ikke får sett, da kan vel noen hoste opp en børs?  |
|
| Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 04.08.2013 22:23 Post subject: |
|
|
14 211 tilskuere er jo veldig bra på denne kampen. Jeg trodde det skulle komme under 10 000.
Veldig lite bevegelse blant de der framme. Særlig Nilsen og Søderlund gjorde lite ut av seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 04.08.2013 22:29 Post subject: |
|
|
Tja, synes Søderlund gjorde en grei figur tatt i betrakning at han var omringet av 9 Sogndalspillere hele kampen (fikk også et feilaktig anulert mål). Hverken Bille eller Chibuike hadde noen god kamp. Dorsin og Selnæs var direkte svake. Ellers på det jevne.
Vi lider litt i fraværet av en skikkelig ving som kan slå innlegg mot lag som legger seg så til de grader bakpå. Heldigvis er det et fåtall lag som ligger med en 5'er og en 4'er bak ballen til enhver tid når de ligger under  |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 04.08.2013 22:33 Post subject: |
|
|
Enig,søderlund kom til så store sjanser er jo bra i hele tatt,med så mange rundt seg..veldig flink og plassere seg riktig.
Men ja,vi sliter med skikkelige vinger og passive indreløpere som står stille. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 04.08.2013 22:40 Post subject: |
|
|
Veldig spennende avstemning!  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 04.08.2013 22:46 Post subject: |
|
|
Örlund 4: Trenger ikke gjøre stort men trekker han ned pga tabben som nesten førte til mål i mot.
Gamboa 5: Grei kamp, vinner ballen noen ganger og fosser fremover men må bli bedre på innlegg.
Strandberg 5: Ikke stort å gjøre
Reginiussen 6: Heller ikke mye å gjøre, har en glipp men pga målet og en sjanse eller to til som han hadde så får han 6.
Dorsin 4: Rundingsbøye som vanlig når han møter raske spiller. Ble ikke så mange angrepene i mot men de som kom hadde han vansker med å stoppe
Jensen 7 BB: Kan vel nærmest kalle det en standard kamp av Jensen, like god i dag som han har vært i det siste.
Svensson 5: Løper like mye som vanlig, godt gjort når det er noen som sier at spy sjuken han har hatt før har kommet tilbake.
Selnæs 5: Utmerker seg ikke noe nevneverdig, synes ikke han tar så godt var på sjansene da han starter. Føler han får gjort mye mer impact når han kommer fra benken.
Bille 5: Usynlig i store deler av kampen men kommer til noen sjanser og noen innlegg + han scoret på slutten
Chibuike 6: Mest aktiv av trioen på topp, fortsatt foran Mikkelsen etter denne kampen vil jeg tro
Søderlund 6: Litt mer synlig en Bille og kommer til en del sjanser og burde stått med 1 mål etter kampen men det syntes ikke linjedommeren.
Innbyttere:
Diskerud 5: Litt mer synlig enn det Selnæs var før pause og er nok inne igjen på sentralmidtbane til neste kamp
Mikkelsen: Er ikke involvert i så mye da han kommer inn men hadde ett greit innlegg som det var nære på at det ble mål av
Helland: Bare på i noen minutter og får kun noen touch på ballen, men han viser at det er trøkk i venstreslegga med et langskudd langs bakken som gikk noen meter utenfor. Hadde den gått mot mål så hadde nok keeper slitt med å redde nede ved stolperota.[/b]
Perry & Co 4: Helt ok, men de tok av Chibuike som hadde fått til mest av trioen på topp i stedet for Bille som jeg tror jeg hadde tatt ut. Men nå viste det seg å være greit allikevel siden Bille scoret og Søderlund kom til en veldig god sjanse. Hadde også likt å sett Helland i noen min til i stedet for å komme på med Mikkelsen først.
Men en ting som er bra er at de faktisk ikke satt på en forsvarsspiller på slutten som de pleier, har kanskje noe med at Rønning er skadet og Moe ikke var med, men de holdt Høiland på benken de siste min og det var bra. Kan hende de ikke vil bruke han så lenge det ikke er høyst nødvendig i tilfelle han og blir skadet 
Last edited by Vegard2711 on 04.08.2013 23:04; edited 5 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 04.08.2013 22:54 Post subject: |
|
|
Herlig med børs, og takk til dere som tar dere bryet! Men kan «børserne» gi terningkast på besluttningstakerne fra sidelinja òg?  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 04.08.2013 22:55 Post subject: |
|
|
| Fortsatt så mangler RBK tempo på ballen. De spiller med lavt tempo mot etablert forsvar som fører til at de må sentre bakover og bakover. I dag så det ut som Perry har gitt opp det med å ha balltempo og heller satse på innlegg mot AS. Jeg vil tro vi kommer til å se mange innlegg mot etablert forsvar fremover. |
|
| Back to top |
|
 |
|