| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best mot Brann? |
| Örlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Gamboa |
|
1% |
[ 2 ] |
| Strandberg |
|
0% |
[ 1 ] |
| Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Dorsin |
|
0% |
[ 1 ] |
| Selnæs |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
56% |
[ 81 ] |
| Svensson |
|
3% |
[ 5 ] |
| Bille |
|
3% |
[ 5 ] |
| Søderlund |
|
5% |
[ 8 ] |
| Chibuike |
|
27% |
[ 40 ] |
|
| Total Votes : 143 |
|
| Author |
Message |
Eru Veteran
|
Posted: 31.07.2013 17:43 Post subject: |
|
|
| Beren wrote: | | Hei igjen. Jeg satt midt blant brann-bataljonen under kampen |
Hvorfor? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 31.07.2013 17:56 Post subject: |
|
|
| Beren wrote: | Hehe huff
Til opplysning så har jeg nettopp tapt ett veddemål, så for dere som skal nedover å se kampen, og finner en galing som står midt blant Bataljionen i Svart/hvitt heldress fullt av rosenborgeffekter så er det meg.
Jeg skal feire hvert mål sammen med dere selv om jeg står blant "fienden"
 |
|
|
| Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
Posted: 31.07.2013 20:44 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | Beren, var det du som skulle tapetseres i RBK-effekter? Droppa du det, i så fall?
Nesten litt overraskende at du ble så godt mottatt i Bataljonen. Men fotballsupportere flest er jo egentlig ganske ålreite folk. |
Hehe stemmer, men måtte kle av meg alt for å komme inn, men hadde backupklær med meg. Hadde jo mine tvil på om jeg kom inn  _________________ Gull 2015! |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 02.08.2013 18:57 Post subject: |
|
|
Surt for ham. Overgår fortsatt ikke kidden i rullestol som ble nektet inngang på Aker Stadion. _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 02.08.2013 19:13 Post subject: |
|
|
| For en fjomp. Det er en grunn til at hjemme og borte supportere ikke "mingler" lengre inne på stadion. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.08.2013 19:17 Post subject: |
|
|
| Fjomp? Hva er galt med at to normale mennesker vil se en kamp sammen? Idiotisk behandling. |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 02.08.2013 19:29 Post subject: |
|
|
På min første kamp på Lerkendal satt jeg på langsiden med en ihuga Lillestrøm-supporter som hadde drakt og til og med flagg. Hadde ikke vært like positiv til det i dag, men har også sett folk i MFK-supporterutstyr på langsidene på Lerkendal uten at det har vært noe problem for noen der. Kan selvsagt ha noe med at langsidene består av stort sett "kjedelige" folk, uten å mene å fornærme noen, men læll. _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 02.08.2013 19:39 Post subject: |
|
|
| Nja, si ikke det. Da vi tapte 6-1 for Brann under JJ satt det en 11 åring i Brann drakt i nærheten av meg på Megler 1 som fikk kjørt seg og holdt kjeft etter 3. målet til Brann. Det var ikke meg og synes det var langt over streken å kjefte en 11-åring huden full, men det skjer altså. Tror ikke det hadde vært stort bedre om det var en voksen mann for å si det sånn. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.08.2013 19:39 Post subject: |
|
|
Har nok noe med at testosteron-nivået er en god del lavere enn på ØØ. Bare tull å tenke på folk som sitter der som dårligere supportere, for 90% av supportere på ØØ vil nok selv havne på langsidene om noen år eller tiår.
Som du sier har det i alle år vært innslag av bortesupportere på de andre tribunene uten at det har vært et problem. Bare det skjer sporadisk, er det mer et krydder enn en fare for liv og lem.
EDIT: Utrivelige situasjoner vil det bli, men folk skjønner da såpass at det ikke går på person som sådan. Håper vedkommende som "gikk løs" på 11-åringen fikk høre det av sine medsupportere. |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 02.08.2013 19:46 Post subject: |
|
|
Skal sies at det er et par år siden jeg satt på en langside, men jeg opplevde det som ganske stille og rolig, med unntak av en og annen artigmann som ropte "veit morra di at du e her?" til dommeren og lignende. Idioter som kjefter på/krangler med barn burde kanskje sett kampen på TV. _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 02.08.2013 20:54 Post subject: |
|
|
Under kampen mot Arsenal for noen år siden var halve stadion kledd i ett eller flere Arsenal symbol, de fleste med skjerf med 50%rbk og 50%arsenal.
Det var liksom greit også på ØØ. Er alt for mye dobbeltmoral blant supportere |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 02.08.2013 20:59 Post subject: |
|
|
Er vel ikke så rart, de skjerfene ble gitt bort gratis av RBK til supportere/VIP. tusenvis av skjerf. Ville jo vært en rar ting å skulle gå ut av stadion igjen under kamp og kaste skjerfet demonstrativt istedenfor å se kamp  |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 02.08.2013 21:18 Post subject: |
|
|
Var ikke klar over at de var gratis.. Men de ble ikke nektet plass noe sted på tribunen de som møtte i Arsenal drakt. Forbehold om ØØ, men tipper de var der også. (Ble plutselig usikker på om Kjernen var på ØØ da)
Uansett, poenget var at det er litt å tåpelig å nekte enhver supporter plass der han vil sitte, med unntak av ØØ og høyrisikokamper. Trøndere er et fredelig folkeslag:) |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 02.08.2013 21:20 Post subject: |
|
|
Ja det er jeg enig i. Men jeg mener fornuft må gå begge veier, hvorfor skal de bortesupporterne som på død og liv skal sitte med hjemmesupporterne ha på seg supporterutstyr?
Om man er i den situasjonen, kan man ikke bare ta på deg vanlige klær? Om effektene er så viktig for deg så burde det være like viktig å "stå med dine egne" også
Det sagt så er det selvsagt forkastelig oppførsel å skjelle ut et barn. |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 02.08.2013 21:44 Post subject: |
|
|
| Konrad4ever wrote: | Var ikke klar over at de var gratis.. Men de ble ikke nektet plass noe sted på tribunen de som møtte i Arsenal drakt. Forbehold om ØØ, men tipper de var der også. (Ble plutselig usikker på om Kjernen var på ØØ da)
|
Det var noen med arsenal-drakt på Nedre Vest. De ble "høflig" eskortert ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 02.08.2013 21:59 Post subject: |
|
|
| Konrad4ever wrote: | Under kampen mot Arsenal for noen år siden var halve stadion kledd i ett eller flere Arsenal symbol, de fleste med skjerf med 50%rbk og 50%arsenal.
Det var liksom greit også på ØØ. Er alt for mye dobbeltmoral blant supportere |
Dette er bare tull. Slike skjerf ble solgt til de fleste CL-kamper, og det var slett ikke bare på Arsenal-kampen mange brukte slike. Er flere som samlet på disse. Gjorde selv det de første par-tre årene (AC Milan, Blackburn & Co), men da jeg skjønte at vi hadde kommet til CL for å bli, så sluttet jeg.
Og som allerede nevnt, de med Arsenal-drakt på Kjernen-feltet ble fjernet.
Fotballsupportere er konger av dobbeltmoral, men eksemplet ditt var ikke bra. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 02.08.2013 22:01 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Er vel ikke så rart, de skjerfene ble gitt bort gratis av RBK til supportere/VIP. tusenvis av skjerf. |
Tar jeg ikke helt feil var det til Schalke-kampen det ble delt ut gratis skjerf til hele stadion. Jeg husker iallefall ikke å ha fått noe skjerf i forbindelse med Arsenal-kampen.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 02.08.2013 22:01 Post subject: |
|
|
Er så typisk Rånny å rote seg bort i trøbbel overalt... |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 02.08.2013 22:09 Post subject: |
|
|
Måtte gå å sjekke skapet, men du har rett Hedon. Det var Schalke  |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 02.08.2013 22:24 Post subject: |
|
|
Fantastisk artig seier! feiret framom bergensere på kreta  |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 02.08.2013 22:39 Post subject: |
|
|
Jeg legger meg flat. Å ta ting fra husken, er ikke det lureste på dette forumet.
Husker likevel at jeg reagerte på alle Arsenal fansen på den kampen, men je satt på nedre Adidas på den kampen |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 02.08.2013 22:40 Post subject: |
|
|
| BjarneS wrote: | | Nja, si ikke det. Da vi tapte 6-1 for Brann under JJ satt det en 11 åring i Brann drakt i nærheten av meg på Megler 1 som fikk kjørt seg og holdt kjeft etter 3. målet til Brann. Det var ikke meg og synes det var langt over streken å kjefte en 11-åring huden full, men det skjer altså. Tror ikke det hadde vært stort bedre om det var en voksen mann for å si det sånn. |
Du tok ikke ansvaret du da og slo ring om den stakkars 11-Ã¥ringen? |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 04.08.2013 11:28 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Jeg er redd dette kan bli stygt |
Ja, det ble det for Brann.
Satt på en bar i Side, Tyrkia og det var en ti-femten stk. med Branndrakt der.
De holdt rimelig kjapt kjeft ja
Dette var deilig! |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 04.08.2013 18:47 Post subject: |
|
|
Litt o/t kanskje, men jeg så den berømte VM-kampen mellom Norge og Brasil på den lokale studentpub'en i Oslo - lokalet fra fylt til trengsel med et par-tre hundre nordmenn, og fire-fem brasilianere som demonstrativt hadde satt seg midt i lokalet. Brasilianerne var i 150 og vel så det fra første minutt av kampen, og økte til 250+ etter at Brasil fikk sin scoring. De prøvde seg så vidt selv etter scoringa til Flo, men det var ingen som la merke til dem mer etter straffen til Reka... _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
|