| View previous topic :: View next topic |
| Hvilken spiller var best i juni-juli? |
| Mikael Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mike Jensen |
|
79% |
[ 101 ] |
| Tore Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jonas Svensson |
|
0% |
[ 1 ] |
| Cristian Gamboa |
|
0% |
[ 1 ] |
| Daniel Örlund |
|
2% |
[ 3 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Nicki Bille |
|
0% |
[ 0 ] |
| Stefan Strandberg |
|
0% |
[ 0 ] |
| Borek Dockal |
|
0% |
[ 1 ] |
| John Chibuike |
|
15% |
[ 20 ] |
| Ole Selnæs |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 127 |
|
| Author |
Message |
Megafritz Veteran
|
Posted: 01.08.2013 11:29 Post subject: |
|
|
Han er iallefall en som går foran i krigen, og setter laget foran seg selv. Nå skal jeg ikke ta noe fra Tore, men jensen er utvilsomt en god kandidat med hans killer-mentalitet når han mister ballen, måten han aldri gir opp uansett i tillegg til hans pasjon for fotball og Rosenborg.
Man kunne allerede første kampen se at han brydde seg om laget da han hoppet opp på Lunna etter strafferedningen, og hvordan han nesten gråt etter den dårlige kampen mot Molde. Spørsmålet man må stille seg, er om kapteinsansvaret ville gått ut over hans egne prestasjoner, og at han ville klandret seg selv for mye når laget presterer dårlig. Jeg ser jo at han peker og gestikulerer hele kampen gjennom, men hvor mye han snakker er vanskelig for meg å si.
Noen teorier på forskjellen ved å ha kaptein i midtbaneledd kontra forsvar? det er jo veldig vanlig med stoppere og keepere som kapteiner, uten at jeg sitter med noe statistikk på det. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 01.08.2013 11:45 Post subject: |
|
|
Hvis han ER kaptein i midtbaneleddet allerede, trenger han antagelig ikke kapteinsbindet...
Samme sak som med Dorsin... han har utviklet seg til å være en kaptein i gruppa, og trenger ikke kapteinsbindet... Tore fikk det, og tok et step opp...
Med en slik tankegang, vil laget få mange som går foran i krigen, og blir ikke svekket om kapteinen er utilgjengelig, eller ikke i topp slag. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 01.08.2013 13:34 Post subject: |
|
|
Tore Reginiussen.
Stabil og kanskje lagets viktigste spiller. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 01.08.2013 18:13 Post subject: |
|
|
| PerO wrote: | Hvis han ER kaptein i midtbaneleddet allerede, trenger han antagelig ikke kapteinsbindet...
Samme sak som med Dorsin... han har utviklet seg til å være en kaptein i gruppa, og trenger ikke kapteinsbindet... Tore fikk det, og tok et step opp...
Med en slik tankegang, vil laget få mange som går foran i krigen, og blir ikke svekket om kapteinen er utilgjengelig, eller ikke i topp slag. |
Kloge ord dette |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 01.08.2013 20:32 Post subject: |
|
|
| Ser det som utelukkende positivt at vi har flere ledertyper som går foran i krigen. Når det gjelder det å være kaptein, så bør han også være dyktig utenfor banen, både i forhold til samtaler med trenere og ikke minst være flink til å snakke for seg ovenfor pressen. Tore Reg fyller alle kriteriene og er en ideell kaptein slik jeg ser det. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 01.08.2013 20:55 Post subject: |
|
|
Ja, det er jeg enig i, Sløvsekken. Dorsin gjorde seg heller ikke bort sånn sett, men at Reggi ble utnevnt til kaptein, har vist seg som et godt valg, synes det som. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.08.2013 17:36 Post subject: |
|
|
Nevnt i intervjuet med Jensen på C More nå nettopp. Virket som han visste det.  |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.08.2013 17:38 Post subject: |
|
|
Herlig, aldri i livet om TV2 har orket å finne ut noe slikt  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 04.08.2013 20:59 Post subject: |
|
|
| Finnes disse cmore-intervjuene noen plass på internett, uten at man må betale for de? |
|
| Back to top |
|
 |
|