| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jonas Veteran

|
Posted: 20.01.2013 23:52 Post subject: |
|
|
Det mest opplagte valget i så måte ville vel vært Erik Sivertsen som trente litt med RBK i sommer, men tviler samtidig på at Ranheim ville tillatt det nå som de nettopp har signert ham. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.01.2013 22:09 Post subject: |
|
|
| Er vel rett og slett ganske vanskelig for trønderske 2. divisjonskeepere å trene med RBK midt på formiddagen på vanlig arbeidsdager? |
|
| Back to top |
|
 |
tore79 Junior
|
Posted: 22.01.2013 15:22 Post subject: folk vet for lite om fyren |
|
|
Det er klart at stubhaug er et talent. problemet er ta han har vært uheldig. i godset var kwarasey alltid et første valg uansett hvordan stubhaug og kwarasey for den sagt skyls presterte. han fikk muligheten en gang. SE LINK
http://www.youtube.com/wa...j7532orlJg
Men fikk ikke muligheten igjen. hvorfor? Han er god i feltet, god reaksjon og har et guts!som noen av dere mener mangler. I Hønefoss vet jeg ikke helt, men clark hadde en god sesong.
problemet er nok at han ikke har fått vist hva han er god for. for det er så mye. han virker reflektert over det meste, og intervjuet viser en moden fotballspiller og ungdom, men som desverre har mistet litt gleden. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.01.2013 15:31 Post subject: |
|
|
| Takk Lars! |
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 22.01.2013 16:27 Post subject: |
|
|
Potensiell matchvinner der ja!
Dersom de høydepunktene er bevis for noe, så er han i alle fall på høyde med våre øvrige keepere.
Clark var for øvrig knallgod forrige sesong, ja. Og man tar ikke sjanser på at andrekeeperen KAN være bedre når han stod som han gjorde i fjor.
Vi begynner å få mye keepere nå, men dersom det hadde vært aktuelt å hente noen, så hadde jeg ikke klaget, tror jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.02.2013 21:16 Post subject: |
|
|
Storevik er friskmeldt, men Stubhaug blir likevel med til Marbella:
- Lars blir med dit. Vi gjør opp status etter Marbella, sier Hoftun.
Les mer: - Örlund er kamprusten
Handler vel mest om at Stubhaug er leid inn for hele perioden; vil tro RBK dekker lønna hans i vinter og vil utnytte arbeidskraften. Dessuten er jo Storevik akkurat friskmeldt - og må tas fri fra skole. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 20.02.2013 17:22 Post subject: |
|
|
http://www.rbk.no/news/ar...til-spania
Snarlik Christian Grindheim på det bildet.
De er jo fra samme by, så er det noe slektskap inni bilde der tro? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.03.2013 00:42 Post subject: |
|
|
Ingenting nytt, men samtidig ingenting som tyder på at Stubhaug blir mer enn en gjestespiller:
- Hvis jeg velger å legge opp til fordel for studier, gjør jeg det fordi jeg tror det vil gjøre meg mer fornøyd og litt mer lykkelig, sier Stubhaug.
Les mer: Var ett av Norges største keepertalenter - nå vurderer han å legge opp |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 05.03.2013 00:48 Post subject: |
|
|
Virker litt for lite motivert for toppfotball. Får litt sånn "Espen Johnsen-følelse" der. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.03.2013 13:17 Post subject: |
|
|
Veldig lite vits i å hale ut dette.
Han er fortsatt veldig ung, og regnes som et stort talent. Han spiller på en plass hvor det ikke akkurat er flust med gode norske alternativer, så landslagsspill bør være innen rekkevidde etterhvert. Han blir heller ikke tent av å spille og trene i to av de beste klubbene i landet.
Er man usikker da, er man egentlig ikke usikker, mener jeg. _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 05.03.2013 15:35 Post subject: |
|
|
Tror Stubbis er en sart sjel egentlig. virker forsiktig og litt passiv hele tiden.
Han kan bli en kjempegod keeper, men mistenker at det jeg nevner øverst her har delvis skyld i at han ikek har spilt fast hos noen klubber i TL enda. Han er absolutt god nok og har behov for det for egen utviklings skyld. Tror at uttalelsene hans om at Studier ikke er noen nedtur henger i hop med et utall negative følelser rundt fotball. Hadde noe av det samme da jeg ble skadet trente meg sakte men skikkelig opp igjen og første kampen ble jeg skadet igjen etter over et halvt år med solid grunntrening. var ute i ytterlige 3mnd, og da hadde formen tapt seg så mye og jeg husker hvor mye arbeid jeg gjorde at jeg rett og slett mista all lyst på fotball. det ble slutten for meg :/
Tror nok Lars trenger tillitt og positive opplevelser og da tror jeg han kan være en landslagsaktuell mann i fremtiden 2015 +.
Det ideelet hadde kansje vært at Grytebust ble solgt i Ålesund og at Han fikk plassen der. kansje sogndal også etter Udjus _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.03.2013 18:26 Post subject: |
|
|
| Vi trenger smarte spillere. Selg Ørlund, Stubhaug som andrekeeper. Her har han jo masse studietilbud også. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.03.2013 19:52 Post subject: |
|
|
Det er dette som skurrer litt for meg. En ung norsk god/svært lovende keeper bør være veldig attraktiv på markedet. Med tanke på at det er kun et par keepere i hver klubb er det ganske spesielt at så mange trenger kvoteplass på dette, noe de garantert ville slippe. Samtidig er klubber og skoler svært hjelpsomme når det gjelder å tilrettelegge utdanning ved siden av fotballen. Det er også mange klubber som ligger i byer og områder med gode skoletilbud.
Jeg kjøper rett og slett ikke Stubhaugs argument om at han har mer lyst til å ta utdanning - det er langt fra noen umulighet å kombinere de to. Helt fair å ønske annet enn å bli fotballspiller, men det det må være gotåde for hans egen del og involverte klubber å få en konklusjon snart. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 09.03.2013 12:26 Post subject: |
|
|
| Respekt |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.03.2013 15:36 Post subject: |
|
|
Tipper han finner seg ny klubb på et brukbart nivå - etter først å ha valgt studiested.
Valgte dog å skrive at han legger opp - på ubestemt tid. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 09.03.2013 20:11 Post subject: |
|
|
Synd, men forståelig.
etter så mange nedturer og tydeligvis dårlig oppbakking i harde tider så kan man ikke forvente anderledes.
Deilig at han fikk prøve å stå og trene med norges beste klubb før han la hanskene på hylla. Sørger i det mindste for at han har gode minner fra tampen av karrieren sin.
Tipper vi ser ham i mål i 1-2div snart. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 10.03.2013 23:36 Post subject: |
|
|
Det er vel høye odds for at han tar en Anders Jacobsen, med comeback og VM-bronse året etter  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 30.07.2013 18:19 Post subject: |
|
|
ble det så han la hanskene på hylla eller? _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 30.07.2013 18:43 Post subject: |
|
|
| Signerte (ut sesongen) for Godset etter at han var med å trente med Rbk. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 31.07.2013 11:32 Post subject: |
|
|
Ja, Stubhaug måtte vel det når han sto EL-kvalifiseringskampen for SIF.
_ _ _
He he, jeg hadde forøvrig en litt liknende situasjon selv. Har ikke spilt fotball på nærmere 20 år (knapt rørt en fotball) og ble plutselig bedt om å skrive under på en kontrakt slik at jeg kunne spille for det lokale 3.divisjonslaget. Litt systemsjokk. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 31.07.2013 17:03 Post subject: |
|
|
Ja, hvordan gikk det mot Tollnes?  |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 01.08.2013 01:32 Post subject: |
|
|
he he. Er det meg du tenker på? _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.08.2013 01:41 Post subject: |
|
|
Ja?  |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 01.08.2013 11:10 Post subject: |
|
|
Hah!
Jeg spilte for en vesentlig bedre klubb enn Drammen
Forresten imponert over at du får med deg slikt. Tipper det ikke var store avisoppslag i Trønderavisene på grunn av dette? _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
|