English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ole Kristian Selnæs
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 142, 143, 144  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bye
Veteran

PostPosted: 20.07.2013 08:36    Post subject: Reply with quote

Bare for å ha sagt det - de der jævla vgnett-postene til "stenerseter" hadde jeg ikke giddet svare på. Og en tilsynelatende støttende annen bruker som "tilfeldigvis" støtter opp hver gang han har endret "retorikk" (les:hersketeknikk)? I sense forumtroll.
stenerseter
Junior

PostPosted: 20.07.2013 10:11    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det skal være mulig å diskutere her inne uten å bli kalt forumtroll. Jeg skriver under mitt eget etternavn, og står for det jeg har skrevet.
Jeg har ikke gått på person 1 eneste gang og om noen støtter opp om meg så er ikke det noe jeg kan noe for.

mvh
Per Gunnar Stenersæter
Back to top
View user's profile Send private message
Jangusk
Veteran

PostPosted: 20.07.2013 12:10    Post subject: Reply with quote

Det er jo kjempeherlig at fork regerer forskjellig på hva Olemann twittret. Det er akkurat slik det skal være, uten at folk i større eller mindre grad trenger å gå å person. Alle har faktisk rett i at den han/henne skriver er dens persons "sannhet", og slik kommer det alltid til å være.

Problemet er at Ole Selnæs går ut og twittrer noe negativt, når nettopp han har bedrevet negativitet selv. jf. Tapt mot et skotsk lag i andre kval.runde i kvall. til e-cup. Og da blir det å kaste stien i ett glasshus. Og det er vel dette folk henger seg mest opp i. Tviler sterkt på at de samme reaksjonene hadde kommet om vi vant 4-0. Så litt bedre grep om media og sosiale mediaer må han få litt innføring i av mediansvarlig i klubben. For folk blir vel sure nok over en dårlig gjennomført kamp uten å i tillegg få slengt denne i trynet.

Kan ikke si at jeg så eller hørte noen si noe stygt om Ole S i kampforumet, verken under eller etter kamp, så han kunne enkelt spart seg å klage på tillhengere av klubben. Han skyter seg bare selv i foten med denne!
Back to top
sveininge
Rutinert

PostPosted: 20.07.2013 13:07    Post subject: Reply with quote

Miami wrote:
Men ansatte og spillere i RBK kan ikke gå ut i media å klage på publikumsoppmøte rett etter en kamp man har råpinlig tapt og sannsynligvis sørget for at Europadrømmen er knust i år.

Tja. Hvilken Europadrøm? Blant alle reaksjonene på Selnæs' twittermelding har det jeg tolker som bakgrunnen for den ikke blitt diskutert så mye. Hvorfor blir Europa League nedprioritert av Trøndelags fotballinteresserte? Dere kan snakke så mye dere vil om vær, midtuke og så videre - men i Tippeligaen trekker vi alltid mange flere tilskuere, uansett hvor ræva vi spilte forrige kamp eller hva værgudene måtte diske opp med. St. Johnstone og hundrevis av tilreisende skotter burde være langt mer tiltrekkende enn f.eks. Sandnes Ulf, men det er det åpenbart ikke.

Med mindre vi får en kraftig sportslig opptur vil Europa League være fremtiden for Rosenborgs Europacup-eventyr. Dette er det bare å venne seg til med en gang, og legge bort (eventuelle) sutrete tanker om at dette er en uinteressant B-turnering. Vi møter kvass motstand, det er penger å hente og det er en fin scene for Rosenborg å vise seg frem på. Det beste er jo at vi faktisk kan slå litt fra oss her, og vi (kan) møte(r) mange lag det er naturlig for oss å måle krefter med. Champions League er veldig stort og sånn, for all del. Men vi har egentlig ingenting der å gjøre i 2013, vi hører hjemme i EL, og det er greit nok, det.

Enten det er fordi folk ikke gidder, ikke kan eller ikke har lyst så ødelegger det for klubben når oppmøtet i EL er glissent. Det må være vanskelig å motivere seg når det tilsynelatende er relativt liten interesse for denne turneringen. Håper revansjelysten er tilstrekkelig motivasjon for returoppgjøret.
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 20.07.2013 13:19    Post subject: Reply with quote

Europa league tror jeg nok klubben prioriterer veldig høyt.

Kanskje ikke like høyt blant den jevne trondhjemmer(?) Sikkert et veldig sammensatt problem som går både på mindre kjent motstand, kamptidspunkt (kvelder på ukedager), og når det blir mange kamper så må en velge hvilke kamper man vil gå på
Back to top
robinla
Veteran

PostPosted: 20.07.2013 13:30    Post subject: Reply with quote

Tror vel knapt "noen" har hørt om St. Johnston her i landet. Selv om klubben visstnok ble det 3. beste laget i Skottland i fjor er det kun Celtic og Rangers som har et visst navn her i landet. For min egen del kjenner jeg like mye til denne klubben som jeg kjenner til Crusaders. Faktisk kjenner jeg bedre til Crusaders ettersom vi også har møtt de tidligere.

Kampen ble vel heller ikke nevneverdig promotert av RBK. Dersom de hadde satset litt i forkant og skapt litt blest rundt oppgjøret burde det vært realistisk å fått til iallfall 10.000. Twitterkampanje med #rbktileuropa eller noe slikt + litt videointervjuer med spillere og trenerapparat som la ut om hvor viktig dette er for klubben og hvor mye det betyr med støtte fra tribunene hadde nok gjort sitt.

Samtidig har det for min del sneket seg inn en slags panikk i forhold til å ha hjemmekamp først i kvalikk. Får en slags forventning om at det går til helvette og at man aldri har et godt utgangspunkt før bortekampen. Slik skal det ikke være. Tror også flere satt med den samme følelsen om at kampen kom til å bli et skikkelig langt gjesp. Da holder den vanlige tilskuer seg hjemme.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 20.07.2013 14:21    Post subject: Reply with quote

Begynner å lure på om det litt lite omløp i toppen på denne karen. Var ikke helt heldig den twittermeldingen angående slukørede tyskere heller.
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 20.07.2013 14:32    Post subject: Reply with quote

En smule impulsiv i hvert fall.

Har vel blitt skrevet før her at han har et visst temperament (Jarstein-type?)
Back to top
mirar
Veteran

PostPosted: 20.07.2013 14:58    Post subject: Reply with quote

Forsatt ung til alderen, dette tyder bare på at han er umoden.
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 20.07.2013 17:31    Post subject: Reply with quote

Det må vel en nittenåring få lov til å være?
Back to top
basmas venner
Junior

PostPosted: 20.07.2013 19:28    Post subject: Reply with quote

Enig med megafritz! Selnæs må holde seg for god til dette.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 20.07.2013 20:48    Post subject: Reply with quote

Var dritt oppmøte og man ble pissa på av 500 stk, fra en by på 50.000. Vi var piss på og av banen.
Back to top
sturedan
Junior

PostPosted: 24.07.2013 21:12    Post subject: Reply with quote

Konrad4ever wrote:
Begynner å lure på om det litt lite omløp i toppen på denne karen. Var ikke helt heldig den twittermeldingen angående slukørede tyskere heller.

Du sier noe der "konrad4ever". Tenk å skrive noe så grufullt som slukørede tyskere?? Rbkweb har et rykte for å være preget av primitive halvhjerner, med et indoktrinert eggen-syn, som preger alt man skriver. Hallo, våkn opp. Det er ikke 2003, og vi har ikke nettopp tapt 7-2 mot PSG. Se overblikket, fotballforståelsen og foten til Selnæs. Se fremover. Og plis - ikke kom med: "nei dæffen hanj, hanj Selnæs e jo så treig han, bættre hanj. Går itj aaaan å spæll fotball , hvis man e såååå treig. døtte"
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 24.07.2013 21:30    Post subject: Reply with quote

sturedan wrote:
Rbkweb har et rykte for å være preget av primitive halvhjerner, med et indoktrinert eggen-syn, som preger alt man skriver.

Veldig flott at du har kommet for å heve nivået.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Mynthon
Senior

PostPosted: 24.07.2013 21:35    Post subject: Reply with quote

Den mest fornuftige posten jeg har lest på lenge her inne hvertfall. Sannheten svir.
Attaboy
Veteran

PostPosted: 24.07.2013 21:51    Post subject: Reply with quote

sturedan wrote:
Rbkweb har et rykte for å være preget av primitive halvhjerner, med et indoktrinert eggen-syn, som preger alt man skriver. Hallo, våkn opp.

Uten å blande meg inn i det andre du skrev, synes jeg dette (quote) var ganske så sleipt/drøyt å komme med, i disse «Tilbake til røttene-tidene»!
Spartacus
Veteran

PostPosted: 24.07.2013 22:17    Post subject: Reply with quote

Sturedan
Quote:
"nei dæffen hanj, hanj Selnæs e jo så treig han, bættre hanj. Går itj aaaan å spæll fotball , hvis man e såååå treig. døtte"

Sælnes kan komme veldig langt, og det at man har ølmage eller ikke er noen Usain Bolt er ingen hindring.

https://www.google.no/sea...;gws_rd=cr

Zeman
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 30.07.2013 12:23    Post subject: Reply with quote

http://www.tv2.no/sport/f...95792.html

Selnæs kåret til månedens talent, gratulerer Smile
Back to top
LaDuden
Senior

PostPosted: 14.08.2013 22:28    Post subject: Reply with quote

Ole Selnæs ‏@oleselnes
Glæde mæ te å hør Jarstein i mix-sone etterpå! Knekte håndledd og spenst som en tepose har vell aldri vært nå sikkerstikk.

Han uttaler seg friskt på Twitter denne Selnæs!
Rånny
Legende

PostPosted: 14.08.2013 22:31    Post subject: Reply with quote

Haha, Selnæs er kul Very Happy

- Torgeir Børven
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 22:48    Post subject: Reply with quote

... og media ser sitt snitt til å lage nok en uinteressant fillesak.
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 22:49    Post subject: Reply with quote

Rånny wrote:
Haha, Selnæs er kul Very Happy

Nei, sorry. Hvis du har bevist noe og vist at du innehar et noenlunde nivå må du gjerne slenge meldinger og ha en viss kredibilitet. Når du bare er en bortskjemt guttevalp som knapt klarer å gjøre deg fortjent til en plass på benken bør du holde kjeften din.

Last edited by Eru on 14.08.2013 22:54; edited 1 time in total
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 14.08.2013 22:50    Post subject: Reply with quote

Enig Eru
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 14.08.2013 22:52    Post subject: Reply with quote

http://www.tv2.no/sport/f...03516.html

Davy har selvsagt plukket opp dette og gjør sitt ytterste for å skape drama.

Veldig unødvendig kommentar av Selnæs syns jeg. Ikke at jeg har noe til overs for Jarstein, men en skal bli tørr bak øra, oppnå noe og spille fast før man begynner å kaste dritt rundt seg om landslagsspillere. Ole Selnæs er foreløpig en 19 år gammel benksliter.
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 22:55    Post subject: Reply with quote

Det der kan jo knapt kalles journalistikk... har de virkelig ingen skam over hva de setter navnet sitt på?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 142, 143, 144  Next
Page 28 of 144

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb