| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best mot St. Johnstone? |
| Örlund |
|
3% |
[ 3 ] |
| Gamboa |
|
4% |
[ 4 ] |
| Strandberg |
|
0% |
[ 0 ] |
| Reginiussen |
|
1% |
[ 1 ] |
| Dorsin |
|
2% |
[ 2 ] |
| Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
20% |
[ 18 ] |
| Berntsen |
|
7% |
[ 7 ] |
| Chibuike |
|
48% |
[ 44 ] |
| Mikkelsen |
|
2% |
[ 2 ] |
| Bille |
|
0% |
[ 0 ] |
| Dockal |
|
6% |
[ 6 ] |
| Søderlund |
|
3% |
[ 3 ] |
|
| Total Votes : 90 |
|
| Author |
Message |
KitWalker Veteran

|
Posted: 19.07.2013 12:31 Post subject: |
|
|
Høres ut som at vi er ute av EL allerede skal vi tro senadors betrakninger her.
RBK trenger kun ett mål så er det skikkelig kamp igjen. Vi kommer til å score mer enn ett mål der borte også ...
St. Johnstone skremmer ikke meg etter å ha sett kampen i reprise. Tipper vi møter briter som er høye på seg selv og at RBK vil gi dem en skikkelig nesestyver. Britene har fått det før når det kommer til fotball ... |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 19.07.2013 12:33 Post subject: |
|
|
| senador, det er DU som trekker inn Tromsø her. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 19.07.2013 12:36 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | Høres ut som at vi er ute av EL allerede skal vi tro senadors betrakninger her.
RBK trenger kun ett mål så er det skikkelig kamp igjen. Vi kommer til å score mer enn ett mål der borte også ...
St. Johnstone skremmer ikke meg etter å ha sett kampen i reprise. Tipper vi møter briter som er høye på seg selv og at RBK vil gi dem en skikkelig nesestyver. Britene har fått det før når det kommer til fotball ... |
Problemet er at St Johnstone kommer til å score minst et mål og sett på det vi har prestert av sjanser på bortebane i det siste så trenger man ikke å være rakettforsker for å skjønne at dette ikke går. Nicki Bille har også klippekort på spissplassen og da kan man garantere at det ikke blir flere mål av den grunn.
Hva skal tilsi at RBK blir markant bedre på den siste tredelen?
Hva skal tisli at RBK blir mye mer presis i pasninsspillet?
Hva skal tilsi at RBK plutselig holder nullen på bortebane ute i Europa da vi fort kunne ha ligget under 2-0 mot irsk motstand?
Vi skapte null mot et dårlig lag som Viking på bortebane også.
Det må gå ant å stikke fingern i jorda å innse at RBK er dritt dårlig. Så må man få klubben til å gjøre nødvendige grep. De må gjøres raskt for det er sent allerede.
Last edited by senador on 19.07.2013 12:40; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 19.07.2013 12:39 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | | senador, det er DU som trekker inn Tromsø her. |
Her må du se forskjellen. En ting er å bruke TIL sin prestasjoner for å unnskylde RBK sine dårlige prestasjoner. Mens en annen ting som jeg peker på er at andre lag blir mer attraktive enn RBK når de er i Europa. Jeg kunne nevnt Molde heller, så lenge de kommer til Europa selvfølgelig. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 19.07.2013 12:48 Post subject: |
|
|
Har ingen tro på at St. Johnstone vil score på RBK der nede. Som jeg skrev tidligere her så er det innstilling og små justeringer i spillet som behøves for å eliminere skottene.
Selv om RBK sank seg ned på 95 % så hadde RBK spillet og flest målsjanser. |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 19.07.2013 12:50 Post subject: |
|
|
Det var du som trakk inn TIL, ja, Senador, og det var grunnen til at jeg tok det opp igjen.
Jeg er ikke uenig med deg i at mye er dritt, men det må da være måte på. Det var kanskje budskapet mitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 19.07.2013 12:51 Post subject: |
|
|
| Jangusk wrote: | | Hentesveis wrote: | | Jangusk wrote: | | Hentesveis wrote: | Måtte alle gode makter bidra til RBK-seier, samt at lynet slår ned hos Jangusks ISP
Jangusk og Senador er de mest surmaga antisupportere jeg noen gang har sett. Lurer på om de noen gang har bidratt for klubben... |
Det som gjør meg surmaga er dere nord-trøndere som rakker ned på at folk mener noe annet enn du gjør. |
Dessuten: kan du forklare meg hva som er galt med nord-trøndere?!?  |
Og dette med nordtrøndere: Det er stort sett dere som går til personangrep på andre meninger. Ha en flott dag der i nord
 |
Er du så forutinntatt ift. nord-trøndere, at du automatisk tror at alle som er kritiske er nord-trøndere?!?  |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 19.07.2013 12:55 Post subject: |
|
|
| jadda wrote: | Det var du som trakk inn TIL, ja, Senador, og det var grunnen til at jeg tok det opp igjen.
Jeg er ikke uenig med deg i at mye er dritt, men det må da være måte på. Det var kanskje budskapet mitt. |
Det må da være måte på? Vi har størst budsjett i TL og vi sliter mot drittlag som er så dårlige at jeg finner ikke ord.
Det virker som folk har bare akseptert dritten og nå har gått over til forsvarsmodus av klubbens prestasjoner. Det er trist å se. |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 19.07.2013 13:00 Post subject: |
|
|
Hvorfor skal vi mene at vi skal hamle opp med klubber med mange ganger større budsjett enn oss ute i Europa når vi ikke aksepterer at klubber med mindre budsjett kan hevde seg mot oss?
Igjen; jeg forsvarer ikke gårsdagens fadese, ei heller et jevnt over anemisk angrepsspill, men den "budsjett = plassering/resultat"-teorien henger ikke helt på greip all den tid den kun brukes i forhold til de med mindre budsjetter enn oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 19.07.2013 13:03 Post subject: |
|
|
| Veldig godt poeng jadda! Vi, av alle klubber i Europa, bør vite at det ikke er noe nødvendig likhetstegn mellom størrelse på budsjett og resultat ute på banen. Kampene lever sitt eget liv, takk og lov for det. |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 19.07.2013 13:08 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | Problemet er at St Johnstone kommer til å score minst et mål og sett på det vi har prestert av sjanser på bortebane i det siste så trenger man ikke å være rakettforsker for å skjønne at dette ikke går. Nicki Bille har også klippekort på spissplassen og da kan man garantere at det ikke blir flere mål av den grunn.
Hva skal tilsi at RBK plutselig holder nullen på bortebane ute i Europa da vi fort kunne ha ligget under 2-0 mot irsk motstand?
Det må gå ant å stikke fingern i jorda å innse at RBK er dritt dårlig. Så må man få klubben til å gjøre nødvendige grep. De må gjøres raskt for det er sent allerede. |
Hjelpes. Fotball fungerer ikke sånn, og sjansen er absolutt tilstede for at Rosenborg skjerper seg fra gårsdagens forestilling(hvor de faktisk var best) og vinner borte. Ballen er rund. RBK er vel heller ikke kjent for å være noe spesielt dårlig borte.
De som ikke har plassert flate hender tett inntil kinnbena, så at Rosenborg kan bedre enn det vi så igår. Situasjonen er ikke svartmalt ennå.
Om du heller ikke har lagt merke til det, så er det allerede tatt noen grep, men det fungerer ikke sånn at det kommer over natta heller. Du har vel fått med deg at vi har en annen hovedtrener enn forrige sesong blant annet? Han het ikke Per Joar han ifjor. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 19.07.2013 14:04 Post subject: |
|
|
| ola. wrote: | | senador wrote: | Problemet er at St Johnstone kommer til å score minst et mål og sett på det vi har prestert av sjanser på bortebane i det siste så trenger man ikke å være rakettforsker for å skjønne at dette ikke går. Nicki Bille har også klippekort på spissplassen og da kan man garantere at det ikke blir flere mål av den grunn.
Det må gå ant å stikke fingern i jorda å innse at RBK er dritt dårlig. Så må man få klubben til å gjøre nødvendige grep. De må gjøres raskt for det er sent allerede. |
Hjelpes. Fotball fungerer ikke sånn, og sjansen er absolutt tilstede for at Rosenborg skjerper seg fra gårsdagens forestilling(hvor de faktisk var best) og vinner borte. Ballen er rund. RBK er vel heller ikke kjent for å være noe spesielt dårlig borte.
De som ikke har plassert flate hender tett inntil kinnbena, så at Rosenborg kan bedre enn det vi så igår. Situasjonen er ikke svartmalt ennå.
Om du heller ikke har lagt merke til det, så er det allerede tatt noen grep, men det fungerer ikke sånn at det kommer over natta heller. Du har vel fått med deg at vi har en annen hovedtrener enn forrige sesong blant annet? Han het ikke Per Joar han ifjor. |
Nei, men vi spiller Jønsson og ræva fotball som i fjor. Forskjellen var at i fjorårets Europacup hadde vi griseflaks i siste sekund. Det kan vi ikke regne med i år. Vi sliter med det samme spill mot etablert og Lerkendal er langt fra noen festning.
Det er greit, man kan tape en kamp i ny og ned mot dårligere motstand. Men når det er så stor forskjell på pengene så burde forskjellen vært større over tid. Det har den ikke vært, langt i fra.
Vi har skiftet trener ja, men fra middelmådig til middelmådig. Erik Hoftun sitter fortsatt med kaffen på Brakka, ingenting har skjedd med andre ord. Ja da, Koteng er styreleder, sparket daglig leder så får vi se hva det fører til, men tror ikke det har noe særlig betydning for det sportslige i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 19.07.2013 15:07 Post subject: |
|
|
Jeg så gjennom sammendraget nå med fokus på kommentaren til PJH om at keeperen deres spilte "sin livs kamp". Ja gitt. Han gjorde en grei redning på skuddet til Bille fra kloss hold, og måtte kaste seg etter skuddet til Dockal. Bortsett fra dét stoppet han to skudd som gikk rett på han.
Ett eller annet har skjedd med måten Perry uttaler seg på i løpet av det siste halvåret. I starten, når prosjekt Perry var ferskt og han ikke hadde fått tid til å sette sitt preg på laget enda, hadde han ingen problemer med å se objektivt på lagets spill, og komme med spesifikk kritikk av hva som ikke fugerte. Etter hvert som han har fått tid til å drille inn sin egen spillestil, har han derimot blitt mer og mer Jönsson i media. Det er vel ikke like enkelt å kritisere seg selv. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 19.07.2013 18:06 Post subject: |
|
|
Har ikke fått sett målet skikkelig, men burde ikke Ørlund tatt denne? Virker da veldig nære mål.
Så at han gikk ut for så å gå tilbake igjen. Dette har han gjort mange ganger før også. Liker ikke dette.
Ble også veldig skremt over at StJ var mye bedre i pasningsspillet. Fatter ikke hvordan dette er mulig.
Vi skal være i kjempe form mens de har så vidt startet oppkjøringen.
Har tildligere i sesongen reagert på vårt pasningsspill. Veldig mye bom, selv på korte pasninger. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 20.07.2013 11:13 Post subject: |
|
|
| RBK presterer i annen hver kamp. Hjemmekampen var dårlig, neste kamp storspiller de (blir mot St.John borte). Bra det er Tippeliga pause denne uken. |
|
| Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 20.07.2013 12:31 Post subject: |
|
|
| For 10-15 år siden var SPL en kick and run serie med "hoofball" taktikk , innsats ,uten teknisk høyt nivå. TL (les RBK) viste vei med pasningskvalitet og god organisering og individuelle ferdigheter på et greit nivå. Nå opplever vi at St.John kommer til Lerkendal og ligger langt foran med pasningskvalitet og ferdigheter. At folk her inne tilsynelatende tror at St.John skal være en walk in the park , viser bare at oppfattelse av fotballkvalitet/ferdigheter er høyst forskjellig. Nå er er det RBK som ikke klarer å holde ballen i mer enn to trekk, det er vi som "hoofer" ballen fra eget forsvar og som ikke har individuelle ferdigheter til å passere motspillere. Til alt overmål er SPL midt i ferie/oppkjøring til sesongen. Noe har skjedd med kvaliteten på TL ila. disse årene og jeg vet ikke om det er til det bedre sammenlignet med andre europeiske land vi var på høyde med. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 20.07.2013 19:59 Post subject: |
|
|
| beyondlogic wrote: | Jeg så gjennom sammendraget nå med fokus på kommentaren til PJH om at keeperen deres spilte "sin livs kamp". Ja gitt. Han gjorde en grei redning på skuddet til Bille fra kloss hold, og måtte kaste seg etter skuddet til Dockal. Bortsett fra dét stoppet han to skudd som gikk rett på han.
Ett eller annet har skjedd med måten Perry uttaler seg på i løpet av det siste halvåret. I starten, når prosjekt Perry var ferskt og han ikke hadde fått tid til å sette sitt preg på laget enda, hadde han ingen problemer med å se objektivt på lagets spill, og komme med spesifikk kritikk av hva som ikke fugerte. Etter hvert som han har fått tid til å drille inn sin egen spillestil, har han derimot blitt mer og mer Jönsson i media. Det er vel ikke like enkelt å kritisere seg selv. |
Kritisk du er til Perry da. Han skal jo bare rette på noen småting, så er Rosenborg ikke til å kjenne igjen fra de siste kampene. Eller rettere sagt til å kjenne igjen. Igjen og igjen.
| Quote: | Per Joar Hansen har planen klar for hvordan dette skal gjøres.
–Nå må vi få ladet batteriene i helga, og ta litt fri fra hverandre. Så skal vi møtes på mandag og få tre gode treninger før kampen der borte. Vi skal få rettet på et par ting, også skal vi få snudd situasjonen, konstaterer Hansen. | NRK. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 20.07.2013 23:43 Post subject: |
|
|
| Det står ikke at han skal rette på et par «småting», om du leser det som står i siteringsboksen din. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 21.07.2013 12:39 Post subject: |
|
|
At det er småting fremgår av konteksten. Siden det lar seg fikse på et par treninger, må det være småting.  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 21.07.2013 15:23 Post subject: |
|
|
Nå har ikke jeg vært inne på forumet siden jeg kom hjem fra kamp på torsdag, men jeg registrerer at mange her inne, pluss Adressas Kleveland, mener at Dockal gjorde det dårlig(!) når han kom inn mot skottene.
Jeg vil jo gjerne unngå absolutter, men jeg mener virkelig at å slakte spilleren som var sist, nest sist eller tredje sist på ABSOLUTT ALT vi skapte mot et lag som parkerte bussen fullstendig i en hel omgang fotball, det er så nedsnødd at det nærmer seg tilbakestående. Dockals inntreden førte til mye mer rytme i angrepsspillet rundt ham, selv med veldig lite plass, og han satte opp en fem-seks farligheter for andre, i tillegg til å avslutte godt selv en gang. Han tvang skottene til å sende ut en mann som frimerke, og byttet deretter side for å slippe unna. Hadde han startet, så hadde vi vunnet kampen.
Greit, han er sur nå, han jobber ikke mer enn brukbart defensivt, og han ønsker seg (fullt forståelig) bort fra den rare norske klubben som hater utlendinger, men som fotballspiller i angrepsfasen er han to divisjoner over Tobias Mikkelsen. Sammen med Chibuike og Gamboa var han hele beholdningen i hvit drakt på torsdag, og det burde si noe. Vi har et helt lag som er allergiske mot å ta sjanser med ball: passere en mann eller spille marginale pasninger gjennom ledd, og det synes mer akseptert både hos treneren og supporterne å pole ballen ut i periferien enn å nesten tre igjennom en medspiller. Da behøver vi faktisk spillere med vilje og evne til å gjøre avgjørende involveringer, og de må få lov til å både prøve og feile.
Ellers var kampforløpet nøyaktig som jeg hadde fryktet på forhånd. Vår sedvanlige satsing på langpasninger, understreket av en halvskadet Nicki Billes gjeninntreden i elleveren, rant helt ut i sanden mot mer duellsterke skotter, og vi tapte duellene i begge ender (nei, Tor Asle, Reginiussen tapte mye mer enn én duell). Da ble vi tannløse og sårbare. Da vi begynte å spille ballen langs bakken begynte vi å skape muligheter, men fikk aldri balltempo nok til å skape virkelig mye. Indreløperne Svensson og Berntsen må ta mye av skylda, fordi de konsekvent gikk for høyt og for tidlig, slik at de ble utilgjengelige for spill bakfra, og i tillegg ble veldig stillestående. Det hele så ut som Jönsson anno 2011, og det var ikke vakkert.
Treiging-børs:
Örlund 4 - Det var mye trafikk på målet imot, men en keeper på ok nivå skal selvfølgelig hente en ball som er så nært målet. Holdt på å slippe inn en stuss fra 50 meter. Ellers solid.
Gamboa 6 - Hadde den vanskeligste motstanderen, og løste det til tider meget bra. Kom lite med offensivt.
Strandberg 3 - Svak i duellspillet. Noen må fortelle ham noen ord om langpasningsvalgene og -kvaliteten hans. Maktet ikke å fylle på i åpenbare rom framover.
Reginiussen 4 - Tapte mange dueller mot midtspissen, noe som fort kunne gitt baklengs tidlig. Holdt på å legge det helt store egget. Ellers solid, som de sier.
Dorsin 5 - Bra kontroll bakover, og villig framover, selv om han ofte starter i overkant tidlig, og lukker sitt eget rom for medspilleren. Litt uheldig som ikke kommer helt fri.
Svensson 3 - Svak kamp, blir stillestående og lite involvert i oppbyggende spill, og mangler totalt indreløperbevegelser.
Jensen 5 - Den eneste som gikk på helhjertede initiativ for å få ballen fra forsvaret, men fikk lite hjelp. Mer upresis enn vi har sett ham før.
Berntsen 3 - Fikk veldig lite til, og slet med å finne rom både som offensiv midtbanespiller og som indreløper.
Mikkelsen 2 - Viser nok en gang veldig lite, og var lagets svakeste spiller igjen. Kan ikke fortsette å få ubegrenset tillit fra start.
Bille 4 - Skapte det lille som var i første omgang, og var nær scoring, men tapte alle duellene minus en, og mistet ballen nærmest konsekvent. Klarer ikke å posisjonere seg i boksen jevnlig.
Chibuike 6 - Varierende prestasjoner på banen, men er en av veldig få som tør å ta risiko med ball, og da må noen feil påregnes. Nær ved å bryte igjennom på egen hånd noen ganger.
Dockal BB 7 - Gjør laget bedre med en gang han kommer inn, og er sentral i alt Rosenborg gjør på siste tredel i andre omgang. Setter opp flere store sjanser, og er nær scoring selv. Må brukes fra start i dagens RBK-lag, og heller selges dyrt som stjernespiller i neste vindu.
Søderlund 6 - Viser at han er både sterkere og bedre i posisjoneringen enn Nicki Bille, og er svært nær en viktig scoring i debuten. Kan bli en viktig spiller for laget hvis han får riktig plass på banen.
Selnæs 4 - Finner ikke noe fornuftig rom, og egner seg dårlig mot så lave motstandere.
Trener Hansen 2 - Tar ut feil lag, spiller på feil premisser, og blir straffet for å ha bygget et lag som ikke har særlig mer å komme med enn fysikk og innsats. Pluss for å nesten våkne i tide angående Mikkelsen. Minus for å uttale seg som en feig svamp i etterkant. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 21.07.2013 15:33 Post subject: |
|
|
@zaphod81 Som det plejer at være fra din hånd - stærk og interessant analyse. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 21.07.2013 16:07 Post subject: |
|
|
@zaphod81
Veldig spot on i forhold til mitt eget inntrykk. Særlig synes jeg din beskrivelse av laget som allergisk mot å ta sjanser med ball var treffende.
Jeg så siste halvtimen og ble oppgitt over det uendelige trekant-spillet på kant som alltid endte med på tvers eller bakover - eller balltap.
Last edited by eksil on 21.07.2013 20:41; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 21.07.2013 16:08 Post subject: |
|
|
| Jeg skjønner ikke at du mener Gamboa var bra, han ble jo rett og slett avslørt i 1.omg |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 22.07.2013 03:12 Post subject: |
|
|
@Zaphod81: Du må ha sett feil kamp, eller som vanlig tatt på deg tsjekkiske briller. Dockal var overhodet ikke bra, ihvertfall ikke med en gang han kom inn. Riktignok var han bra sammen med resten av laget i de 15 minuttene av andre omgang hvor hele RBK var bra, men ellers var han forferdelig.
Gamboa var heller ikke særlig bra, hvordan får du det til at han var en av lagets beste spillere? Dorsin var lagets beste forsvarsspiller i denne kampen, og det mener jeg er lite å diskutere også.
Chibuike var etter min mening heller ikke særlig god, men dog bedre enn både Gamboa, Dockal, Mikkelsen og Svensson. Hvor de to sistnevnte også hadde veldig svake kamper. Så akkurat der er jeg enig med deg.
I selve analysen av kampen skriver du dog mye fornuftig. Ellers noe enig med deg når det gjelder vurdering av trener Hansen. Selv ville jeg nok gitt han minst en 3'er ihvertfall. Bakgrunnen for dette er at jeg mener mange faste spillere underpresterte i denne kampen, og da blir det feil å laste treneren for laguttaket på forhånd (skjønt jeg tror du som vanlig sikter til at han starter med Mikkelsen - dette er dog helt rett å gjøre på bekostning av Dockal om du tror det eller ei, men det er en annen diskusjon).
Bortsett fra punktet om Mikkelsen/Dockal i startoppstillingen var det ikke mye annerledes man kunne pekt på i forkant ved laguttaket. Enkelte vil nok hevde at Hansen ikke burde startet med Bille, men dersom han har overbevist på trening kan jeg ikke skjønne at det var feil. Hansen håpet vel at relasjonene med Bille ville sitte bedre enn de gjorde, i tillegg til at Søderlund enda ikke var innspilt i lagets bevegelser.
At spillere som presterte godt mot Odd plutselig spilte så svakt var nok vrient å forutse. Derimot kan man heller stille et spørsmålstegn ved taktikken i forkant av denne kampen. RBK virket rett og slett dårlig forberedt på hva de kom til å møte, samt lite tent. Ikke klarte de å justere seg inn i løpet av kampen (bortsett fra et kvarter i andre omgang). Her kan nok trenerapparatet lastes mer.
Når det gjelder bruken av Mikkelsen var han svak i denne kampen, men alternativet på benk gjorde det ikke mye bedre. Jeg hadde likt å se Mikkelsen på banen for RBK i RBKs gode kvartersperiode i andre omgang. Mistenker Mikkelsen ville vært særdeles skummel for St. Johnstone om han var på banen da. _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 22.07.2013 09:05 Post subject: |
|
|
Jeg synes Gamboa var bra, han hadde stort sett god kontroll på en vanskelig motstander. Jeg tror det kunne gått ille dersom Hasselbaink hadde vært høyrekant, han hadde parkert Dorsin.
Når det gjelder Dockal, har jeg ett enkelt argument: han skapte alt Rosenborg skapte. Tror du meg ikke - se kampen i reprise. At du mener Mikkelsen burde starte sier meg det meste om din forutinntatthet, Mirth, for det er mange som burde stille sterkere enn ham nå. Jeg tror nesten jeg ville vurdert Alas. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
|