View previous topic :: View next topic |
Hvem var best mot St. Johnstone? |
Örlund |
|
3% |
[ 3 ] |
Gamboa |
|
4% |
[ 4 ] |
Strandberg |
|
0% |
[ 0 ] |
Reginiussen |
|
1% |
[ 1 ] |
Dorsin |
|
2% |
[ 2 ] |
Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
Jensen |
|
20% |
[ 18 ] |
Berntsen |
|
7% |
[ 7 ] |
Chibuike |
|
48% |
[ 44 ] |
Mikkelsen |
|
2% |
[ 2 ] |
Bille |
|
0% |
[ 0 ] |
Dockal |
|
6% |
[ 6 ] |
Søderlund |
|
3% |
[ 3 ] |
|
Total Votes : 90 |
|
Author |
Message |
KitWalker Veteran

|
Posted: 18.07.2013 22:10 Post subject: |
|
|
At Dockal fikk hele 4 mens Mikkelsen fikk 1 er jeg ikke overrasket over, knerten.
Er heller ingen overraskelse at en viss spiller fortjente en 7er ... |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 18.07.2013 22:12 Post subject: |
|
|
Lykkepille til hele forumet. Makan til gjeng |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 18.07.2013 22:13 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Montana wrote: | Da er jeg overbevist KitWalker. Du er enten halv-blind eller et forum-troll. Det er de to eneste logiske forklaringene på ditt absurde syn på Mikkelsen vs Dockal. |
Jeg tror du må være fullstendig blind eller et forumtroll om du påstår at Dockal gir laget mye mer enn Mikkelsen. |
Nå troller du jo uten å engang legge litt kreativ innsats bak det. Come on.
Forøvrig ryktes det at vg har et forum for dine likesinnede, slå deg laus! |
|
Back to top |
|
 |
sveininge Rutinert

|
Posted: 18.07.2013 22:14 Post subject: |
|
|
Noe vrient å komme seg inn på stadion i dag? Først kranglet jeg med Billettservice både på PC-en hjemme og på jobb, uten resultat. Så prøvde jeg 7eleven på Værnes, de hadde problemer med datasystemet eller noe sånt. Pyttsann, får kjøpe billett på stadion, tenkte jeg, det er vel ikke allverdens kø. Ble derimot stående i veldig lang kø, mens jeg hørte hundrevis av skotter sang inne på stadion. Uutholdelig. Kjørte så på 7eleven i Munkegata (kunne ikke selge meg billett) og et bortgjemt sted ovenfor Lerka (hadde bare billetter på sittetribunen). |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4070 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 18.07.2013 22:16 Post subject: |
|
|
Hehe, er forumredaktøren litt forutinntatt? Mangler da noen spillere i den pollen?  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 18.07.2013 22:16 Post subject: |
|
|
Montana wrote: | KitWalker wrote: | Montana wrote: | Da er jeg overbevist KitWalker. Du er enten halv-blind eller et forum-troll. Det er de to eneste logiske forklaringene på ditt absurde syn på Mikkelsen vs Dockal. |
Jeg tror du må være fullstendig blind eller et forumtroll om du påstår at Dockal gir laget mye mer enn Mikkelsen. |
Nå troller du jo uten å engang legge litt kreativ innsats bak det. Come on.
Forøvrig ryktes det at vg har et forum for dine likesinnede, slå deg laus! |
Hva skal man si til slike som deg?
HVA? |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 18.07.2013 22:17 Post subject: |
|
|
Rånny wrote: | Mustrum Ridcully wrote: | Rånny wrote: | StranderGUD wrote: | Er veldig enig.. vi må slutte med dette Eggen-hylekoret... folk lever i en fantasiverden! |
Dette. Vi leder ligaen for faen. |
Pøh! Molde vant 2, to på rad. Ikke faen om de hadde gjort det om vi hadde hatt NAE. |
Ã… vi hadde ikke ledet ligaen om Sir Alex Ferguson var sjef for Brann  |
Saklig RÃ¥nny. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 18.07.2013 22:17 Post subject: |
|
|
Har fortsatt troa på dette. Synes RBK var såpass mye bedre i dag, at dette er en kamp vi bør vinne borte. Skottene forsvarte seg godt, men hovedproblemet var ineffektivitet. Vi hadde da mer enn nok sjanser til å sette 2-3 mål. Skottene hadde bare den ene sjansen, og var relativt tannløse framover. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 18.07.2013 22:21 Post subject: |
|
|
[/quote]
Hva skal man si til slike som deg?
HVA?[/quote]
Ser helst at du ikke sier noe til slike som meg, derfor jeg anbefaler deg å trolle videre hos vg. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 18.07.2013 22:28 Post subject: |
|
|
Lurer på hvem som troller her jeg.
Jeg som er uenig med deg om fotballrelaterte ting eller du som kommer med personangrep?
Ta deg en pause du. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 18.07.2013 22:29 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | moomoo wrote: | Godkjent i dag:
Berntsen BB
Jensen (arbeidsmaur)
Søderlund (greit innhopp)
Chibuike (flere frekke tekniske detaljer, mangler en gåll) |
At du gir noen godkjent idag er for meg ytterst snodig... |
ikke alle er 100% pessimist, men ja det var kollektivt rævva i store deler idag. ingen problem med å se den. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 18.07.2013 22:31 Post subject: |
|
|
1. Mikkelsen er rævva. Hvis Perry har baller vrakes dansken til neste kamp og Dockal settes inn. Dockal i 90 minutter er jeg sikker på at kommer til å resultere i mål. 2. Chibuike går ikke inn i EN ENESTE DUELL i frykt for å få vondt. Pinlig å se på. Han gjør fine ting på banen, men mot slike lag trenger vi spillere som tørr å ofre seg i duellene. 3. Bille løper mye, men får ikke til en dritt. Ut med han og inn med Søderlund.
Godkjent til Örlund, Dockal, Dorsin og Svensson (de to sistnevnte kun pga innsatsen). |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 18.07.2013 22:35 Post subject: |
|
|
Altså, dette er et arbeidsuhell. Vi slipper oss ned på 95% og har våre vanlige mangler kombinert med et vesentlig dårligere lag scorer på sin sjanse.
Hadde vi hatt flyt så hadde vi vunnet denne kampen, og dette er fortsatt et lag vi skal slå borte om en uke.
Den dårlige jobben gjort hjemme tvinger oss til å bruke A-laget og alle kreftene våre borte, 2 dager før vi møter Brann i serien, noe som er synd. Men vi har fortsatt relativt gode muligheter til å gå videre. Statistisk sett så ryker man når man taper hjemme, men som regel så ryker man hjemme fordi man er det dårligste laget. Det er ikke vi. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 18.07.2013 22:38 Post subject: |
|
|
Ære være de som mener Rbk ikke kan være i Norgestoppen i år etter år.
Vi har et gigabudsjett målt mot alle i tippelippeligaen
Vi har helt klart mest tilskuere i Norge ( De med nest best snitt har mindre enn vårt laveste tilskuertall)
Vi har tradisjoner de andre lagene kan drømme om.
osv. osv osv...........
Så det er helt søkt å tro vi ikke kan dominere i norge. Klart vi kan det, om det jobbes godt fra styret og nedover i systemet. Det hjelper vel ingen å tro at vi ikke greier å være med i toppen. For Rosenborg hører hjemme der. Og da må det ansettes riktige folk til riktige stillinger.
Hadde jeg vært Perry nå, hadde jeg umiddelbart demantert tilbake til røttene, for det har han vist at han ikke er rett mann til å lede. Mannen må få lede sitt eget produkt, og deretter kommer vi til å havne dit/der Perry har evner til å lede oss. Så må han også kutte ut floskelen at det skal være gjennkjennelighet på angrepsmønster fra uke til uke. Dette greier han tydeligvis ikke. Jeg greier ikke å gjennkjenne et mønster fra min. til min. engang.
Så, om styret vil at Rbk skal være en klubb som tar alt fra bronsje og oppover, men ikke få oss ut i europa så dem om det. For så lenge Perry sitter til rors i denne Rbk-skuta, kommer vi til å bli i stampe, helt til en gammel Hoftun treffer med spillerlogistikken.
Ps. Ære være dere som greier å være positive. Dere kan ikke ha opplevd rare greiene med Rbk. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 18.07.2013 22:40 Post subject: |
|
|
Ole Selnæs @oleselnes
Quote: | Va 8000 på høddvoll ser æ. #forrigetweet |
Ole Selnæs @oleselnes
Quote: | Ska vi se. 7500. Tilskuersnittet te Mjøndalen sa du? Nei, oppmøte på lerkendal i en viktig europeisk kamp, mot bra motstand. |
Dette her Ole Selnæs, det skal du holde det fuckings for god til ditt jævla kjøtthue!
Du klager ikke over oppmøtet på kamp når dere ikke gjør jobben på banen! Det trodde jeg du var smart nok til å skjønne. #Tulling#Hjerneblødning |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 18.07.2013 22:41 Post subject: |
|
|
Knerten:
Kan noe av problemet være at ingen av medspillerne henger med på disse "geniale" pasningene hans? Er de da så geniale selv om de inneholder teknisk vanskelige momenter?
For all del, jeg er enig i at han var blant de mer positive i dag, men det betyr ikke at han Gjorde en spesielt god kamp . 7er på børs i dag mener jeg INGEN fortjener. Ikke 6 heller.
Dessuten er jeg uenig i din slakt av fissen vår. Synes han bidrar både defensivt og offensivt utover kampen i motsetning til for eksempel Svensson Som ikke gjorde noe konstruktivt den drøye timen jeg så.
MEN, dette var uansett en komplett drittkamp. En latterlig innsats av lag, trener og sikkert også dommeren. Provoserende? JA Krise? NEI, for dette laget bør man kunne slå lett med gode forberedelser og skikkelig innsats.
( Naiv? sikkert...)  |
|
Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 18.07.2013 22:42 Post subject: |
|
|
Imponerende om Hødd har greid å presse inn 8000 tilskuere på en stadion med litt over 2000 sitteplasser - i en bygd med litt over 5000 innbyggere. |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 18.07.2013 22:44 Post subject: |
|
|
Skuffende om laget ikke evner å komme lenger enn til runde to i kvalifiseringen til EL, men er vi ikke bedre så er vi ikke bedre.
HÃ¥per Rosenborg vinner borte og vi fortsetter til tredje runde.
Orker ikke å kritisere før vi ser resultatet fra bortekampen, men på tross av at RBK per i dag leder ligaen, så er den sportslige ambisjonen å skulle prestere best mulig i Europa. Da er dette for dårlig.
Last edited by nidaros997 on 18.07.2013 22:45; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 18.07.2013 22:45 Post subject: |
|
|
WegHard wrote: | Skuffende i dag. Skottene er ok, men hvis vi hadde hatt en god dag hadde vi vunnet.
Jeg synes det er rart at vi ikke klarer å kjøre over dem når vi er i sesong og de ikke er. Vi er gode nok til å snu dette i bortekampen, men da må vi ha langt mer sprut i beina. |
En ting er sikkert, RBK er ikke gode til noe som helst, kanskje å vinne drittligaen me det skal ikke mye til...
Er ikke det spor overrasket, akkurat som forventa dette, men folk på forumet her tror jo det er verdensklassenivå når man slår Odd 3-2 |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 18.07.2013 22:45 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Lurer på hvem som troller her jeg.
Jeg som er uenig med deg om fotballrelaterte ting eller du som kommer med personangrep?
Ta deg en pause du. |
Kall det personangrep om du synes det hjelper saken din å gjøre deg til offer, men når du skriver at problemet er at Mikkelsen ble byttet ut og jevnt over prater han veldig opp samtidig som han presterer sin 20. rævvakamp fra start med klippekort trødd opp baken på rad, må du tåle at "slike som meg" sliter med å se innfallsvinkelen din.
Du ønsker å diskutere saklig fotballrelatert? Hvorfor fortjente Mikkelsen å starte/ikke bli tatt av idag?
Hva tilfører han oss?
Hvorfor er han bedre for oss enn Dockal? |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 18.07.2013 22:47 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Ole Selnæs @oleselnes
Quote: | Va 8000 på høddvoll ser æ. #forrigetweet |
Ole Selnæs @oleselnes
Quote: | Ska vi se. 7500. Tilskuersnittet te Mjøndalen sa du? Nei, oppmøte på lerkendal i en viktig europeisk kamp, mot bra motstand. |
Dette her Ole Selnæs, det skal du holde det fuckings for god til ditt jævla kjøtthue!
Du klager ikke over oppmøtet på kamp når dere ikke gjør jobben på banen! Det trodde jeg du var smart nok til å skjønne. #Tulling#Hjerneblødning |
Håpløst av Selnæs å gå løs på manglende tilskuere etter den bedritne forestillingen de kommer med. Og det atpå til i fellesferien, hvor det er 10 grader og regn, og trønderne evakuerer til mer sommerlige forhold. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 18.07.2013 22:47 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Altså, dette er et arbeidsuhell. Vi slipper oss ned på 95% og har våre vanlige mangler kombinert med et vesentlig dårligere lag scorer på sin sjanse.
Hadde vi hatt flyt så hadde vi vunnet denne kampen, og dette er fortsatt et lag vi skal slå borte om en uke.
Den dårlige jobben gjort hjemme tvinger oss til å bruke A-laget og alle kreftene våre borte, 2 dager før vi møter Brann i serien, noe som er synd. Men vi har fortsatt relativt gode muligheter til å gå videre. Statistisk sett så ryker man når man taper hjemme, men som regel så ryker man hjemme fordi man er det dårligste laget. Det er ikke vi. |
Kan godt hende at RBK er et bedre lag en St. Johnstone, men det hjelper svært lite når spillerne ikke er 100% fokusert som du skriver. Jeg frykter at vi kan oppleve akkurat det samme om en uke, at spillerne har feil fokus inn mot kampen.
Da vil jeg ikke kalle det et arbeidsuhell. Da er det et problem. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 18.07.2013 22:48 Post subject: |
|
|
Sitter igjen med en følelse av at Hroar Stjernen panikk-solgte våre Europa-ambisjoner og muligens seriegullet da styret presset han til å få fikset økonomien så ikke alle tomtepengene var oppbrukt på 3 år. I dag hadde RBK trengt Tarik på banen... |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 18.07.2013 22:48 Post subject: |
|
|
jadda wrote: | Knerten:
Kan noe av problemet være at ingen av medspillerne henger med på disse "geniale" pasningene hans? Er de da så geniale selv om de inneholder teknisk vanskelige momenter? |
I dag hadde han i 1. omgang 3 gode pasninger i medløp som traff medspiller. Han var den eneste som gjorde dette i dag. Så hadde han et par hvor relasjonen ikke stemte, men hvor intensjonen hvertfall var bra. Det jeg liker best med Chibuike, er at han - i motsetning til f.eks. Svensson, Jensen og Mikkelsen alltid prøver å være konstruktiv - i form av å forsøke å vende av spillere, dra av spillere, eller spille ballen gjennom (pressledd). Naturligvis vil han da feile noen ganger oftere enn resten, men noen må jo prøve å skape!
Ã… se han vende av spillere feilvendt, kroppsfintene - er en fotballestetisk nytelse. |
|
Back to top |
|
 |
Morten2k Junior
|
Posted: 18.07.2013 22:49 Post subject: |
|
|
Flott det er engasjement og greit at man er litt bitre etter en av de dårligste kampene i år. Er likevel fansen som skuffet mest. Vi vil tydeligvis ikke gå videre, var ekstremt få på Lerkendal på en så viktig kamp!
St Johnstone gjorde det ikke lett heller, de var veldig disiplinerte og smarte. |
|
Back to top |
|
 |
|