English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Crusaders
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best mot Crusaders?
Lund Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Høiland
0%
 0%  [ 0 ]
Moe
0%
 0%  [ 0 ]
Rønning
0%
 0%  [ 0 ]
Jensen
5%
 5%  [ 2 ]
Selnæs
0%
 0%  [ 0 ]
Berntsen
24%
 24%  [ 9 ]
Dockal
54%
 54%  [ 20 ]
Chibuike
16%
 16%  [ 6 ]
Mikkelsen
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 37

Author Message
Henri
Legende

PostPosted: 12.07.2013 08:52    Post subject: Reply with quote

Helt utrolig hvor mange av de sju målene våre som er flaks/marginer/tilfeldigheter. Vi kan ikke klage på marginene de siste kampene.
Back to top
View user's profile Send private message
Clasiker
Rutinert

PostPosted: 12.07.2013 08:55    Post subject: Reply with quote

Heeeelt enig med Megafritz.

Petter Rasmus' jobb er å lage god underholdning for de som hører på ham, og jeg må si jeg humret flere ganger ila kampen.

"Olsen?!?! Nei, for nå toill! Hainn hete SØRLOTH og det ska hainn få lov te!!"

Parkerer Otto flere ganger, avbryter og sprudler av patriotisme og engasjement. Hvordan hadde denne kampen hørtes ut med Alsaker tror dere?
Henri
Legende

PostPosted: 12.07.2013 08:58    Post subject: Reply with quote

Apropos kommentatorene. 80% fra Ulseth er tull, men han sier noe riktig også, særlig om vingbevegelser og oppspill på feilvendt ving.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 12.07.2013 11:18    Post subject: Reply with quote

Henning,
jeg er helt enig med deg at Ulseth sier en del viktig. Selv synes jeg faktisk at han ofte har interessant informasjon. Det er bare viktig å filtrere litt, men det klarer jo alle voksne.
Jangusk
Veteran

PostPosted: 12.07.2013 11:21    Post subject: Reply with quote

Jeg og digger P Rasmus. Herlig å høre innlevelsen. Vi er jo ikke akkurat bortsjemte med gladfotball de siste kampene, og da gjør det ingenting at folk blir glade. Og dette var jo eminent trening for guttene.

Ellers er vi usedvanelig mye feilvendte, og det greier en så kunnskapsrik fyr som Otto U å se. Og da bør han gjøre de som ikke ser dette oppmerksome på dette.
Flink fyr han Otto Very Happy
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 12.07.2013 12:06    Post subject: Reply with quote

hvorfor sendes ikke rbk kampene på radioadressa med Rasmus som komentator lengere?
Brukte alltid å se kampene på tv med lyden av og radioadressa for full musikk på stereoen ...

Rasmus er den desidert beste komentatoren for meg. Engasjert til tåspissene!
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 12.07.2013 12:11    Post subject: Reply with quote

Fordi fremtiden er TV-adressa Cool Crying or Very sad

Hadde vært kult med Rasmus på øret og stream på TVen ja, om han hadde kommentert bortekampene. Synd Adressa ikke kan ha sett økonomi i å fortsette. Men å få han som lydspor på en videostream vil uansett være en mye mer ønskelig løsning enn radio-sending, så det er den veien det bør gå.

Burde ikke RBK egentlig ordne seg et digitalt videobibliotek over alle sine kamper (starte med hjemmekamper) som man så kunne kjøpe rimelig i etterkant på rbk.no? Sikkert noen som ville kjøpt foreviging av gode minner på stadion når de kom hjem etter en bra Lerkendal-opplevelse, så det burde kunne bli noen kroner i kassa av det.
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 12.07.2013 12:32    Post subject: Reply with quote

Liker Ulseth som person, men han er ingen top notch kommentator.
Petter Rasmus synes jeg blir altfor masete, men det er min personlige mening og jeg er da heller ikke trondhjemmer.

Det er jo herlig fascinerende å se at opinionen her hele tiden mener det motsatte som meg. Folk som Rasmus finner man hundrevis av på Lerkendal og ellers rundt i puber og heimer under en RBK-kamp. Hva som er så befriende og folkelig med en kommentator som kaller spillere og lag for "forbanna møkkafolk" og "jævla saftblandere" har jeg problemer med å se.
Men det er mange, mange dårlige kommentatorer i Norge i dag, Alsaker er ikke bra og Scheie er blitt en parodi. B- og C-laget til tv2 og cmore er forferdelige og de som kommenterer kvinne-EM på NRK om dagen er en lidelse.

Jeg liker Per Jarle Heggelund og kan leve med Thor Eggen, resten er mute-materiale.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 12.07.2013 12:35    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Apropos kommentatorene. 80% fra Ulseth er tull, men han sier noe riktig også, særlig om vingbevegelser og oppspill på feilvendt ving.

Helt enig. Om man luket ut de 90% med tull og stemmen som høres ut som han har hatt slag eller er dritings, så peker han her på noe veldig viktig.

Mikkelsen er en så klassisk rettvendt ving du får det. Hurtig, rykk og direkte. Det er idiotisk at han skal møte hele tiden, skjønner ikke at Perry ikke har luket vekk dette. Burde være en smal sak å få midtbanen til å spille i rom han kan jakte.

Jeg tror Mikkelsen vil blomstre utrolig om man får han rettvendt i rom.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 12.07.2013 15:24    Post subject: Reply with quote

Petter Rasmus har ikke snøring, enig med Oppmannen, han er mest irriterende. Synes Alsaker er en grei kommentator. Fredheim/Tjærnås er det klart beste paret i Norge synes jeg, Heggelund er svært dyktig, Thor Eggen er artig. Ellers er det mye skralt. Langli er vel også okei.

Rasmus' liksomforståelse av RBKs spillestil og hets av spillere som Chibuike blir bare bak mål.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 12.07.2013 15:24    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Det er idiotisk at han skal møte hele tiden, skjønner ikke at Perry ikke har luket vekk dette. Burde være en smal sak å få midtbanen til å spille i rom han kan jakte.

Direkte konsekvens av at midtbanen fortsatt ikke har peiling på hvordan den skal bevege seg mot etablert forsvar. Dermed "må" kantene ofte møte for at B4/Selnæs skal ha spillalternativer.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 12.07.2013 15:30    Post subject: Reply with quote

Alsaker er forferdelig når han kommenterer lag han har sterke meninger om, positivt eller negativt. Spesielt ille er det når han kommenterer Brann og Liverpool. Premier League kommentatorene til TV2 er forholdsvis greie, selv om Wikestad kan bli litt i overkant av og til.

Jeg tar dog alle de nevnte over den forrykende duoen Scheie/Løken. Makan til tørr og kjedelig kommentering skal man lete lenge etter.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 12.07.2013 15:31    Post subject: Reply with quote

Aldri likt Rasmus jeg heller. Endte vel opp med å mute streamen i går for det kommentatorparet var minst like irriterende som hakkinga.
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 12.07.2013 15:33    Post subject: Reply with quote

Scheie/Løken og Løken/Traaen er helt ufattelig trist ja. Men det aller verste synes jeg faktisk er Aalbu/Nilsen. Da muter jeg faktisk.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 12.07.2013 15:42    Post subject: Reply with quote

Muter kun på Langli. Makan til gnålete drittkommentator.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 12.07.2013 16:00    Post subject: Reply with quote

Muter aldri.
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 12.07.2013 16:05    Post subject: Reply with quote

Kamper blir egentlig veldig kjipe uten lyd, men på det verste synes jeg Aalbu og Nilsen var så irriterende at jeg bare "måtte".
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 12.07.2013 16:07    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
selv om Wikestad kan bli litt i overkant av og til.

HVA MENER DU MED AT WIKESTAD KAN BLI LITT I OVERKANT AV OG TIL?
Back to top
Doves
Junior

PostPosted: 12.07.2013 16:24    Post subject: Reply with quote

Stemte på Berntsen. Hakket bedre enn Dockal.

Likte Langli godt før, men han har bare blitt mer og mer irriterende. Det verste er at han hele tiden maser om hands og straffe i helt håpløse situasjoner.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 12.07.2013 16:29    Post subject: Reply with quote

Wikestad er kanskje den flaueste som finnes. Makan til gnål når to små klubber som Stoke og Norwich spiller skal du lete lenge etter. Langli er bare en snøtt.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 12.07.2013 16:30    Post subject: Reply with quote

Det heter engasjement.

I tillegg så er han faktisk Norwich-supporter Razz

- Torgeir Børven
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 12.07.2013 16:36    Post subject: Reply with quote

Fint at BB-pollen er lagt ut. Tommel'n opp!

Her kan man forresten se kampen i sin helhet - forhåpentligvis uten hakking: http://www.adressa.no/100...381677.snd
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 12.07.2013 16:40    Post subject: Reply with quote

Strand wrote:
Sløvsekken wrote:
selv om Wikestad kan bli litt i overkant av og til.

HVA MENER DU MED AT WIKESTAD KAN BLI LITT I OVERKANT AV OG TIL?

Hahaha...

Steinar Nilsen er forøvrig den verste. Hadde glemt han.
Takk til knerten for påminnelsen om denne tvers gjennom forferdelige eksperten.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 13.07.2013 01:09    Post subject: Reply with quote

Jeg syntes, alt i alt, at det var en grei gjennomkjøring med relativt god uttelling på sjansene, og litt forutsigbart dårlig konsentrasjon underveis. Mest skuffende er nivået på backup-stopperne våre, spesielt Moe ser egentlig ikke ut til å høre hjemme på elitenivå. Det er også betenkelig at Mikkelsen bare ikke klarer å dominere kamper, og generelt presterer svakt i andreomgangene.

Mest gledelig synes jeg var innsats og kroppsspråk hos Dockal, spesielt den første timen, der han viser prov på hvor instrumentell han kan være i det offensive hvis han får lov. Litt fastere rammer/gjenkjenning på når han møter og når han går, så blir han veldig vanskelig å håndtere med bevegelige spillere rundt seg. Berntsen viser også etter hvert litt av hva han kan, og bør være et alternativ framover.

Børs:

Lunna 4 - Ikke satt på mange prøver, og håndterte det som kom mindre enn greit.

Høiland 6 - God som høyreback, litt stopperaktig som venstreback, stort pluss for enormt raid og scoring.

Moe 3 - Gjør ting så enkelt at han nesten virker bedriftsaktig. Slapp i markering, press og støting.

Rønning 4 - Til tider prov på ro med ball, men også han sliter uforholdsmessig mye mot Crusaders-spillernes bevegelser.

Dorsin 5 - Enkelt og greit. Urutinert gult kort som kan straffe seg senere.

Jensen 7 - Gjennomgående god med ball og i bevegelsene, selv om han lider litt av at Selnæs bruker for lang tid.

Selnæs 5 - Litt sånn unoter av Selnæs, bruker mye tid feilvendt med ball, holder litt for lenge på den, mister den, og kjefter mye på dommeren. Bedre underveis.

Berntsen 6 - Veldig utilpass i første omgang, men får mere rom når irene blir slitne utover i kampen. God når han engasjerer med ball, og får vendt opp, mindre god når rommene var mindre.

Dockal BB 8 - Viser litt av repertoaret sitt når han går både innover, utover, stikker og møter. Truer målet selv og setter opp andre hele tiden, og jobber bra i gjenvinningsfasen. Sjef framover på banen.

Chibuike 6 - Starter litt som vi er vant til å se ham som midtspiss, litt stillestående og usikker på rollen, men finner seg bedre til rette som en slags falsk nier underveis. Krangler inn to mål, og er god feilvendt.

Mikkelsen 4 - Spiller og spiller og spiller, og det blir så lite utav det. Mangler timingen i bevegelsene som gjør at han kommer seg fri, bortsett fra ved den fine gjennomløpingen han scorer på.

Gamboa 6 - Spiller som en formel 1-bil som dessverre ikke får lov av depotet til å kjøre for fullt. Latterlig god kontroll på kanten sin, men skulle gjerne fått sett ham i fri dressur offensivt.

Sørloth 5 - Gjør en grei figur, og viser slepen avslutningsteknikk med den frekke chipen sin. Litt sein i oppfattelsen iblant, noe som hindrer flere målpoeng.

Svensson - Ser mer og mer ut som en klassespiller når han spiller, og markerer det med å sette et halvenkelt mål.
zdanek
Senior

PostPosted: 13.07.2013 15:23    Post subject: Reply with quote

Post-match interviews:

Perry – long interview about the future in the Cup
http://w923.wrzuta.pl/obr...RwTbgov/zh
http://w923.wrzuta.pl/aud...RqAL/perry

John Chibuike
http://w923.wrzuta.pl/obr...qrvNglF/ze
http://w923.wrzuta.pl/aud...n_chibuike

Alexander Sorloth
http://w923.wrzuta.pl/obr...xS53mRx/zg
http://w923.wrzuta.pl/aud...er_sorloth
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Next
Page 14 of 15

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb