| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var banens beste? |
| Daniel Örlund |
|
66% |
[ 81 ] |
| Cristian Gamboa |
|
1% |
[ 2 ] |
| Tore Reginiussen |
|
2% |
[ 3 ] |
| Stefan Strandberg |
|
10% |
[ 13 ] |
| Mikael Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mike Jensen |
|
3% |
[ 4 ] |
| Mikkel Diskerud |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jonas Svensson |
|
0% |
[ 1 ] |
| Borek Dockal |
|
0% |
[ 1 ] |
| Nicki Bille Nielsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Ole Kristian Selnæs |
|
12% |
[ 15 ] |
| Fredrik Midtsjø |
|
1% |
[ 2 ] |
|
| Total Votes : 122 |
|
| Author |
Message |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 30.06.2013 21:43 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | Örlund gjorde ingen redninger som ingen andre keepere ville tatt, ergo utgjør han ingen forskjell.
Fikk ikke min stemme hvert fall. |
Har du virkelig så mye mot Ørlund at du ikke klarer å innrømme at han var sterk i dag? Han er grunnen til at vi sitter igjen med 1p mann. |
|
| Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
Posted: 30.06.2013 21:44 Post subject: |
|
|
Veit ikke hva greia er med Mikkelsen, som har fått en halv sesong med tvilen til gode, inkludert min, fordi vi angivelig ser at det bor "mye fotball i ham." Mannen har hatt en Carte Blanche som ikke står i stil med slipingen av slaktekniver man ellers ser her inne. Han har herved offisielt mistet min tillit.
Har troa på Søderlund, primitive boksspillere har fungert tidligere i RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 30.06.2013 21:48 Post subject: |
|
|
| På pluss-siden ok defensivt og Selnæs , katastrofe offensivt. En ting at langpasninger snart er dominerende i vårt offensive spill, verre er alle de offensive feil som gjøres på den siste tredjedelen. Føring av ball inn mot midten, ingen vinkling ut mot kant,unødvendige driblinger og de håpløse innleggene fra kant 30 meter ut på banen. De lykkes aldri... |
|
| Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 30.06.2013 21:55 Post subject: |
|
|
Ørland var god, men min stemme går til ken Remi stefan Strandberg. Sterk i hodet, god med ballen, oppofrende spillestil som forhindrer mange farlige muligheter til de blå... _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 30.06.2013 22:01 Post subject: |
|
|
Enig i at Ken var den beste i dag.
Svak kamp av RBK i dag og det som har vært gjennmgangsmelodien i år er: en god kamp som etterfølges av to-tre svake kamper før det igjen blir en bra kamp.
Godset blir nok seriemester i år, dessverre. Trua på dagens tropp og trenerteam begynner å falme nå for min del.
Viking var best i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 30.06.2013 22:16 Post subject: |
|
|
Tarik var savnet. Tror det var en tabbe å selge ham i dette vinduet.
Det spilles for mye bakover, dårlige pasninger, klareringer hvor ballen bare poles blindt når man kan roe ned og spille seg ut.
Dårlig å ikke få mer ut av alle dødballene.
Ørlund skal ha ros for sine redninger. Han spilte en bra kamp.
Det eneste positive med denne kampen er ett poeng på en dag vi burde tapt med et par mål mot en klart bedre motstander. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 30.06.2013 22:19 Post subject: |
|
|
Rystet etter å ha sett Godset i går, for så å se Rosenborg i dag. Sammenligner man disse to kampene, så er det divisjonsforskjell på alt - fordel Godset! Konkluderer med at vi enda har en laang vei å gå. For kveldens forestilling var nitrist i alle spillets faser.
Stemte på Örlund, som i og for seg selv, såret meg mye.
Tja, og det var vel egentlig hva jeg hadde å si om kampen. Skuffet, veldig skuffet!
Perry: Bona nox! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Svangen Proff
|
Posted: 30.06.2013 22:50 Post subject: |
|
|
| Hvem er det som har fortalt Strandberg at han har en pasningsfot ala Scholes? De aller fleste langpasningene er horrible. Gjelder forøvrig Reginiussen også. |
|
| Back to top |
|
 |
knttn Proff
|
Posted: 30.06.2013 22:53 Post subject: |
|
|
| oppsumerer kampen med ett ord:gjesp! |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 30.06.2013 23:13 Post subject: |
|
|
Og hvem er det som ikke har fortalt spillerne at Prica ikke er der til å vinne de høye ballene. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 30.06.2013 23:21 Post subject: |
|
|
| Nok en svak og målfattig forestilling i Norwegian Defense League. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 30.06.2013 23:28 Post subject: |
|
|
I kveld er det ingen som synes det der er ytterliggående. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 30.06.2013 23:37 Post subject: |
|
|
Var Jarstein på avslutningen fra Bille i første omgang? (Så kampen på shitty stream i Hellas.)
Wow. Dette var dårlig. Håper ikke det er tapet av Tarik vi preges av! Tenker man ren tabellplassering er nok Viking et lag som kan være vanskelig å slå borte, men i realiteten er de ikke egentlig det. Vi er rett og slett dårlige i dag, skaper virkelig ingenting. |
|
| Back to top |
|
 |
Koppis Senior
|
Posted: 30.06.2013 23:48 Post subject: |
|
|
| Det verste i dag var at vi spilte helt uten vingspillere. Makan til elendige spillere på kant må man ned til bunnen av 6 divisjon for å finne (beklager om jeg fornærmer noen her) |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 30.06.2013 23:53 Post subject: |
|
|
Forståelig at Stjernen ble sparket om han mente 16 mil var nok til å selge årets gullsjanser.
Ellers,
Keeper - Dagens poengvinner
Forsvar - Ok, lar seg lure et par ganger og blir reddet av keeper
Midtbane - Mangler en sjef/general/dirigent.
Angrep - HORRIBELT. Moldskred 2, Løskrutt og Sutretjekkern -> benken neste. Nei, faen. Stemmer det, SD glemte å handle backup.
Trener - 6 mnd passert, hvor er det offensive samhandlingsmønsteret?. Klokka tikker. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 01.07.2013 00:53 Post subject: |
|
|
| Dette forumet er en merkelig plass. Vi spiller en elendig kamp, blir tidvis rævkjørt og ser fortsatt ingen fremgang mot etablert forsvar. Mikkelsen, Bille og Dockal begredelige. Og så presterer noen å fokusere på innhopp fra to spillere totalt uten kamptrening på høyt nivå. |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 01.07.2013 00:59 Post subject: |
|
|
| For meg så sto valget mellom Ørlund og Strandberg, der førstnevnte får min stemme pga kritiske reddninger som gir oss 1 poeng. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 01.07.2013 01:05 Post subject: |
|
|
Jeg HÅPER Perry og Hoftun ser på Tv2 nå. Brasil - Spania. SÅNN SKAL FOTBALL SPILLES!
ALDRI sett Brasil så gode og de kunne ledet med 5 mål med litt tur. Sinnsykt god og spennende kamp. Lett den beste omgangen jeg har sett i 2013 av noe lag. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 01.07.2013 01:08 Post subject: |
|
|
Inn før Drillo's kommentar til VG i morgen om at det er samme spillestil som Norge
Har vært en sinnsyk kamp så langt. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 01.07.2013 01:18 Post subject: |
|
|
haha ja gjett drillo : vi spiller da sånn vi også xD _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 01.07.2013 01:24 Post subject: |
|
|
| Perry og Hoftun kan jo starte i sitt eget nærmiljø og se på Orkla først. |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 01.07.2013 01:25 Post subject: |
|
|
Knerten; noe sier meg at din grenseløse hyllest av Midtsjø de siste årene er godt og vel halve grunnen til at han får kjeft i dag...
Når det er sagt, så er jeg selvfølgelig enig i at det er meningsløst å bruke energi på innbytterne etter en slik begredelig kamp. Bortsett fra de første ti minuttene var alt svart og null energi.
I likhet med flere andre er jeg redd for at salget av Tarik fort kan bli utslags givende. Han hadde både innstillingen og ikke minst x-faktoren som laget nå fullstendig mangler dersom man ser bort fra det som ligger latent i Chibbe. Merker at sjarmen med tatoveringene og kjeften til Bille begynner å gå over også, så lenge han fortsetter å prestere såpass dårlig på banen. Mikkelsen og Dockal gidder jeg ikke kommentere en gang. Faktum er ihvertfall at vi slik vi fremstod i dag har vi et av ligaens minst potente angrep, spesielt mot etablert forsvar.
Her trengs friskt blod!
PS! Fant ut at jeg ikke kunne avslutte helga med den dritt-kampen, så jeg sitter her og ser på Brasil knuse Spania. Kontrastene kunne vel ikke vært større!
Last edited by jadda on 01.07.2013 01:31; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 01.07.2013 01:30 Post subject: |
|
|
Friskt blod er allerede hentet og klar til kamp i slutten av juli. Kraftspissen Søderlund er tiltenkt Tariks venstrekant. Javisst har han offentlig klaget over å være kant hos Haugesund, men hos oss går det nok fint  |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 01.07.2013 01:36 Post subject: |
|
|
Jeg er smertelig klar over den handelen. FKH ler fortsatt etter å ha sjekket kontoen.
Det er nesten - NESTEN - så jeg gleder meg til vi henter hjem tidligere flopp og nå habile adecco-ving Helland.
Sa jeg nesten? |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 01.07.2013 01:39 Post subject: |
|
|
| Kanskje Orkla kan byttelåne et par spillere med oss? Så kan Orkla spillerne vise guttene våre hvordan det gjøres? |
|
| Back to top |
|
 |
|