English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hroar Stjernen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
MortenRugsveen
Senior

PostPosted: 27.06.2013 19:16    Post subject: Reply with quote

Stjernen er ferdig og det virker mer og mer greit for min del. Endelig en styreleder som tar tak i ting og røsker opp fra rota. Selvfølgelig har ikke alt kommet fram i denne saken, det kommer nok mer vil jeg tro. Hvertfall om ikke Stjernen snart holder kjeft. Klapp på skuldra til Koteng for å ta tak i ting, noe som har vært savnet lenge!
Back to top
View user's profile Send private message
Beren
Rutinert

PostPosted: 27.06.2013 19:16    Post subject: Reply with quote

Ut i fra holdning Stjernen viser i denne saken, så kan det tyde på at han er av den typen som går bak ryggen og hvisker, sanker misstillt- stemmer eller blitt tatt i innlojalitet, noe som kan forsvare en hurtig avskjedelse.

Skal ikke se bort i fra at Koteng har vært "snill" og laget godkjente offentlige argumenter for å redde ryggen til Stjernen.
Stein Nervik
Junior

PostPosted: 27.06.2013 19:18    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
http://www.tv2.no/sport/f...79562.html

Løftet til Stjernen om at hans siste ord var sagt i media holdt i 2 timer eller noe?

Quote:
-– Jeg har ikke tatt stilling til om jeg kommer til å gå til rettssak for usaklig oppsigelse eller gå inn med harde krav i sluttpakke/kompensasjonsforhandlinger, sier Stjernen til tv2.no.

Den sympatien jeg hadde har forsvunnet ihvertfall. Idiot!

Det kan tenkes at Stjernen har snakket med TV2 noen timer før de valgte å publisere.
Back to top
hhem
Proff

PostPosted: 27.06.2013 19:20    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
http://www.tv2.no/sport/f...79562.html

Løftet til Stjernen om at hans siste ord var sagt i media holdt i 2 timer eller noe?

Quote:
-– Jeg har ikke tatt stilling til om jeg kommer til å gå til rettssak for usaklig oppsigelse eller gå inn med harde krav i sluttpakke/kompensasjonsforhandlinger, sier Stjernen til tv2.no.

Den sympatien jeg hadde har forsvunnet ihvertfall. Idiot!

Amatørmessig av styret. De burde hatt sluttpakken klar da han fikk sparken. Synes også det er rart at det ikke kommer en troverdig forklaring på hvorfor han måtte gå. Det som har kommet fram blant annet fra Koteng og Stjernen i dag synes jeg ikke gir grunnlag for umiddelbar sparking. Når Tove Moe Dyrhaug i tillegg gir sin fulle støtte til Stjernen som leder blir jeg skeptisk til hele denne saken.
Back to top
Beren
Rutinert

PostPosted: 27.06.2013 19:23    Post subject: Reply with quote

Uansett så blir det dumt av oss og media i å spekulere for mye i dette. Vi aner ikke hva som har sjedd bak kulissene.
everlong
Senior

PostPosted: 27.06.2013 19:28    Post subject: Reply with quote

Vet ikke om dette er tatt opp før, men er det mulig at Stjernen ble sparket fordi beløpet vi fikk for Tarik var for lite i forhold til det man kan vente seg å få for en spiller av hans kaliber?
Vi har enda ikke fått noe offisielt beløp for overgangen og Stjernen har selv sagt at styret ikke ønsket å selge Tarik.
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 27.06.2013 19:34    Post subject: Reply with quote

Jeg trodde styret skulle godkjenne enhver overgang (ref VPG-saken)?

Med andre ord, så kunne styret ha sagt nei til salg av Tarik om de mente tilbudet var for lavt?
Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 27.06.2013 19:36    Post subject: Reply with quote

Lojaliteten til RBK stakk ikke dypt i Stjernen.

Takk til Svendsen for den siste kråkfoten du fikk lagt i RBK.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 27.06.2013 19:38    Post subject: Reply with quote

- Ut i fra det jeg forstår, var salget av Tarik en bra avtale for oss, sier Koteng.

- Så Hroar har gjort en god jobb med kjøp og salg?

- Ja, vi er fornøyd med jobben som er gjort der, men det er ikke Hroar som har hatt ansvar for det, det er Erik Hoftun, svarer Koteng.

- Nå prøver han å ta fra meg all ære, og jeg skjønner jo det. Styret må rettferdiggjøre at de sparket meg. Alle som har vært involvert vet at jeg og Erik har samarbeidet godt og tett, sier Stjernen.

http://www.vg.no/sport/ar...d=10104581

Gullungen Hoftun vettu!

- Torgeir Børven
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 27.06.2013 19:38    Post subject: Reply with quote

http://www.vg.no/sport/ar...d=10104581

Hroar Stjernen hevder han måtte «krangle» med RBK-styret for å få solgt Tarik Elyounoussi til Hoffenheim.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 27.06.2013 19:41    Post subject: Reply with quote

Stjernen fortsetter å kjøre show i media ja, faen for en klovn. Et eventuelt økonomisk krav han kunne fått kan han bare drite i nå ihvertfall.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 27.06.2013 19:45    Post subject: Reply with quote

Koteng Tommel'n opp!

Stjernen får holde seg til småaviser og skihopping. Klovn.
BBQsaus
Rutinert

PostPosted: 27.06.2013 19:55    Post subject: Reply with quote

Vanskelig å si hva som er den egentlige grunnen til oppsigelsen. Om det er økonomi, samarbeidsproblemer eller uenighet ved salg av Tarik.

Men det som ihvertfall er sikkert er at jeg føler det er mer og mer riktig at han fikk sparken utifra hvordan han opptrer nå i ettertid.
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 27.06.2013 19:58    Post subject: Reply with quote

En bitter mann som prøver å «renvaske» seg?
SteinarG
Rutinert

PostPosted: 27.06.2013 20:20    Post subject: Reply with quote

Skjønner iallefall godt at styret protesterte litt ved salget av vår klart viktigste spiller, dersom summen vg kommer med stemmer. 16 millioner nå er ikke godt nok spørr du meg. Tarik leverte i en klasse for seg selv i alle kampene fram til nå. Tror han ville gitt laget en større verdi enn 16 millioner, bare gjennom å bli her ut sesongen.
Back to top
ricko11
Rutinert

PostPosted: 27.06.2013 20:23    Post subject: Reply with quote

Ledelsesekspert Lerø kritiserer sparkingen på nrk.no.
Leder hvertfall på lista over tåpelige "ekspert"-uttalelser. Hvis han faktisk er så kompetent i emnet ledelse burde han vel strengt talt holdt kjeft til alle fakta er på bordet. http://www.nrk.no/trondel...1.11104166
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 27.06.2013 20:27    Post subject: Reply with quote

Faen for et styr..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Koppis
Senior

PostPosted: 27.06.2013 20:27    Post subject: Reply with quote

Er nok garantert ting her vi ikke vet om. Må være mer enn som så det dreier seg om som grunnlag for sparkinga. Kan ikke forstå annet... Kommer nok frem etter hvert....
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 27.06.2013 20:32    Post subject: Reply with quote

Flott at dette utviklet seg til en offentlig drittslengingsorgie fra alle kanter. Hva som har hendt bak kulissene er enda uklart, men at begge parter er blottet for profesjonalitet er like soleklart som at himmelen er blå.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 27.06.2013 20:32    Post subject: Reply with quote

Jeg kjører ihvertfall på med støtte e-post til Ivar og styret.

Forferdelig mange klovner som skal prøve å ødelegge for RBK i media. Her renser de vekk det siste av Svendsen æraen ved å sparker en person, som for hver dag som går virker mindre og mindre kompetent, og hva får de? Dritt fra alle kanter. Hadde vi hatt folk med ryggrad i denne klubben de siste årene hadde vi sluppet å spille mot høkkert lag som Legia i EL kvalikk og jublet som om de var Dortmund ved seier.
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 27.06.2013 20:35    Post subject: Reply with quote

Selv om Hroar eventuelt har blitt usaklig sparket og dårlig behandlet er måten han opptrer i media på nå totalt usmakelig. Hvis han mener seg urettferdig behandlet av klubben anbefaler jeg å gå til sak mot klubben. Offentlig sutring gagner verken han eller klubben.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 27.06.2013 20:36    Post subject: Reply with quote

Koteng har sagt hvorfor han sparket Stjernen og det er det vi må forholde oss til. Viss det stemmer at Koteng, på sin første arbeidsdag attpåtil, har sagt at han selv ikke ville ha ansatt Stjernen er det skandaløs opptreden og det er i grunnen en nok en spiker i kista når det gjelder Kotengs framtid i klubben. Huff, huff, hvor mye trasighet Koteng har skapt nå for både klubb og enkeltmennesker.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 27.06.2013 20:37    Post subject: Reply with quote

TullTull, Koteng er en bra mann som er villig til å ta upopulære avgjørelser for klubbens beste. Om flere hadde gjort det de siste 15 åra så kanskje vi fortsatt hadde vært et fast innslag i CL med en haug kroner på bok.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 27.06.2013 20:40    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Selv om Hroar eventuelt har blitt usaklig sparket og dårlig behandlet er måten han opptrer i media på nå totalt usmakelig. Hvis han mener seg urettferdig behandlet av klubben anbefaler jeg å gå til sak mot klubben. Offentlig sutring gagner verken han eller klubben.

Denne saken koster isolert sett RBK en del millioner i form av økonomisk kompensasjon til Stjernen og noen tapte kroner i sponsorinntekter og publikumsinntekter. Koteng peker vel selv ut neste sjef og for å unngå utgifter til headhuntingsfirma..... Denne saken er dårlig reklame for klubben. Fallhøyden er stor for en viss herremann.
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 27.06.2013 20:41    Post subject: Reply with quote

NÃ¥r ble Koteng ett styre, josinho?
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Next
Page 20 of 24

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb