English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicki Bille Nielsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 129, 130, 131  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Montana
Veteran

PostPosted: 01.06.2013 15:19    Post subject: Reply with quote

Bille har allerede blitt "straffe/kjefte/irettesette/bøtelegge/opplære/undervise"
av RBK. Ser du ikke hvilken negativ gjengående holdning han står for?
Vi er den folkelige medlemsstyrte klubben - RBK fra lille Trondheim ikke et engelsk pub lag fra 90 tallet.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende

PostPosted: 01.06.2013 15:23    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Ser du ikke hvilken negativ gjengående holdning han står for?

Sikker på at du ikke snakker om deg selv? Wink
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 01.06.2013 15:23    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Nei men herregud, dette er det absolutt ikke mulig å bli sint over!! At folk vasker Champis er til å le av, det er patetisk. Men det er rett og slett ikke mulig å blande inn respektløshet ovenfor de som betaler av supportere, lønno g kampbilletter.

Skal folk bli rasende om spillerne spiller poker på nett, spiser dyr biff, kjøper Ferrari og taper penger på børsen?

Ta dere sammen a!
Tommel'n opp!
Blir mer og mer oppgitt av alt oppgulpet som kommer her!
Endelig noen som sier det som trengs.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Montana
Veteran

PostPosted: 01.06.2013 15:24    Post subject: Reply with quote

Kleviño wrote:
Sikker på at du ikke snakker om deg selv? Wink

Jepp! Enn du?
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 01.06.2013 15:26    Post subject: Reply with quote

Om dere synes champsvasking i all offentlighet og påfølgende skryting av det er forenelig med RBK's verdier aksepterer jeg det.
Back to top
Adde
Rutinert

PostPosted: 01.06.2013 15:31    Post subject: Reply with quote

Det du sier er tøv. Det er alltid noen som rakker ned på han uansett hva han foretar seg. Håper bare det ikke går inn på han, så han ender opp med å forlate oss.
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 01.06.2013 15:33    Post subject: Reply with quote

Lenge leve janteloven Tommel'n opp!
Back to top
Morten2k
Junior

PostPosted: 01.06.2013 15:41    Post subject: Reply with quote

Bille gir energi til laget. Dette har vært savnet lenge og gruppen ser ut til å trives mer enn på mange år. Dere burde kunne se hva en sånn spiller også gir et lag.
Back to top
solbakken13
Proff

PostPosted: 01.06.2013 15:44    Post subject: Reply with quote

okei nå begynner dette å bli litt for dumt!

Tenk dere dette da. Du har jobbet hardt i jobben du har i flere mnd med minimalt med fridager. Til slutt for du fri fra sjefen i 2 uker for den bra arbeidsinnsatsen du har gjort, MEN du har ikke lov å gjøre det du vil i den ferien å må fokusere på og ikke skuffe med-arbeidere eller folk som kjøper produktet firma selger, så du får ikke feste, ikke henge med venner som fester og ikke dra til familien. Bare sitte hjemme i den lille hybel leiligheten du leier og se på Hotel Cæsar.

Vet ikke hva dere hadde syntes om det, men spør du meg så hadde jeg ikke akkurat kommet tilbake motivert til jobb.

Så la Bille få gjøre hva han vil. Tømme champagne i vasken, playe jenter, legge ut skryte videoer på nettet, svi av masse penger you name it. Bare han kommer tilbake med masse energi så er det greit for meg.
Montana
Veteran

PostPosted: 01.06.2013 15:47    Post subject: Reply with quote

Jepp Tommel'n opp! Her prøver han bare å skille seg ut, så får han kritikk på et forum for å helle ut dyr champagne i vasken som vinbonden har dedikert livet sitt til mens han representerer RBK offentlig. Faen ta janteloven altså! Nå må vi alle forstå at Bille bare er annerledes og dermed er det ikke lov til å kritisere han, uansett for idiotisk han oppfører seg. Kjør på Bille! Fortsett med draktrivingen, ølkasting og champsvasking! Du er vår helt! RBK
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 01.06.2013 15:56    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Lenge leve janteloven Tommel'n opp!

Og der kom den.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 01.06.2013 15:59    Post subject: Reply with quote

Jeg vet ikke om dere som kaller verdigrunnlaget og røttene våre for tøv, er for unge til å huske, eller ikke kjenner på kroppen hva som virkelig er klubbens sjel. Eggens filosofi oset av at ingen var bedre enn andre, og at klubben skulle ha et sosialt engasjement. Dette gjenspeiler seg både i klubbens verdier, og handlinger i dag. Dette medfører at vi har et engasjement opp mot en rekke aktørerer som gjør en innsats opp mot de som ikke har vært så heldige som guttene som springer ute på matta. Eksempelvis støtter og samarbeider vi med Kirkens bymisjon, Fengselet, og slumområdene i Kenya.

Det å tømme ut dyr Champagne i vasken for å vise hvor mye mer penger du har enn andre, for så å skryte av det etterpå, går totalt på tvers av det jeg mener er en veldig sentral del av det vi i dag kaller "røttene". Det er nesten å regne som en hån mot de som ikke er like heldigstilte.

Dette har ingen ting med at han ikke kan gå ut på byen, drikke alkohol osv, men at han ikke kan gjøre en handling som går så på tvers av det sosiale engasjementet klubben står for.

Jeg har klippet ut noen punkter i verdigrunnlaget vårt som kan vise hvor sentralt dette står i klubben:

"I Rosenborg har vi beina godt plantet på jorda. Å vinne fotballkamper gjør oss ikke viktigere enn folk flest."

"Som ansatte i landets mest omtalte fotballklubb er vi, enten vi liker det eller ikke, alltid representanter for klubben vår. Dette setter strenge krav til hvordan vi oppfører oss også utenfor jobben. Vår folkelighet skal vises med handling – ikke bare ord."

"Folkelighet som leveregel gjelder både internt og eksternt. I Rosenborg er ingen større enn andre. Her er alle ansatte like mye verdt – uansett stilling og funksjon."

"Rosenborg bryr vi oss om samfunnet omkring oss. Vårt engasjement skal gå langt utover det å vinne fotballkamper."

"I Rosenborg er det en del av jobben – for alle ansatte – å gi tilbake til de som ikke er like heldigstilte som oss. Som en institusjon i Midt-Norge med sterk tro på idrettens positive rolle i samfunnet er det naturlig for Rosenborg å bidra til bedre forhold for idrettsutøvelse, særlig for barn og ungdom."
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 01.06.2013 16:23    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
for å helle ut dyr champagne i vasken som vinbonden har dedikert livet sitt til mens han representerer RBK offentlig.k:

Og dette er kanskje det verste, tenk deg han stakkars vinbonden a, han må være fullstendig knust nå! Very Happy

Leiter man godt nok så finner man helt sinnsykt gode poenger å kritisere med Very Happy
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 01.06.2013 16:34    Post subject: Reply with quote

Pinlig opførsel, jeg håber han skjerper sig.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Hjelde
Veteran

PostPosted: 01.06.2013 16:35    Post subject: Reply with quote

... og du miami, kan begynne med å løfte blikket bare en smule og se etter signaleffekter og sammenhenger. Ikke så dumt å lese klubbens verdigrunnlag heller.
Back to top
AJ
Proff

PostPosted: 01.06.2013 17:11    Post subject: Reply with quote

Patetisk oppførsel. Har ingenting i mot at han tar seg en bytur og er glad i damer, men "vaskinga" er bare trist.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 01.06.2013 17:12    Post subject: Reply with quote

Jeg ser hva som foregår jeg Hjelde, men jeg gir ikke kritikk fordi en spiller kaster alkohol i vasken.

Laget de bråk på byen, er åpenlyst dritings i sesong, røyker eller lignende, da er det grunn til å reagere.

Men å halshugge en spiller for at han har helt ut noe alkohol i vasken, og fable om respektløshet og billettpriser, samt synes synd på denne stakkars vinbonden, det mener jeg er å ta det så hårreisende mye lenger enn nødvendig.

Jeg er rimelig sikker på at interessen for klubben og antall billetter solgt er langt høyere fordi Bille er i byen, nettopp fordi han er så utrolig utradisjonell og får masse oppmerksomhet.

Noe av oppførselen hans liker jeg, noe av det liker jeg ikke. Men det er ikke sikkert tilskuersnittet vårt hadde vært så høyt som 15.887 på de 6 første kampene om vi Bille hadde vært den han er. Og sportslig er det ikke sikkert vi hadde vært på 2.plass med heng på gullet uten han.

Så Hjelde, jeg har løftet blikket og vurdert spiller og situasjon. Kanskje flere burde vurdere dette med et åpen sinn og ikke med en ferdig negativ konklusjon fra start av...
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 01.06.2013 17:21    Post subject: Reply with quote

"Helt noe alkohol i vasken"... Greit nok at du mener det er innenfor det man kan tolerere, men du skjønner vel at denne handlingen har en større betydning og signaleffekt enn som så? Slik du formulerer det høres det omtrent ut som han hadde en liten slant igjen i ølglasset, som han helte ut i vasken, uten å gjøre noe mer nummer ut av det...
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 01.06.2013 17:25    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner at den kan blåses opp til å bety noe langt større ja. Men dumme guttevalper som lever i et bobleliv med latterlig mye penger og få dager i året til en utlandning gjør ikke sånne ting for å vise seg bedre enn alle andre etc. Det er jo gutter som tenker litt for lite og som blir veldig gira opp av kopisene rundt og så gjør man noe tull.

Står han på dansegulvet og brenner penger og skriker at han er bedre enn alle andre fordi han er rik, da hadde jeg reagert skikkelig. Men denne champisvaskinga setter jeg på kontoen for en veldig dum idè som føltes lurt eller morsomt i et sekund.

Det er lov å være sint i ett sekund på rad, det burde være lov å være dum i ett sekund på rad også.
Back to top
AJ
Proff

PostPosted: 01.06.2013 17:32    Post subject: Reply with quote

Å helle ut champagne til 500 kr++, eller å tenne på en seddel av tilsvarende verdi, hva er forskjellen? Har ikke noe problem med at Bille har selvtillit og er utradisjonell, men det der er idioti.
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 01.06.2013 17:33    Post subject: Reply with quote

...men han er en god spiller da! Tommel'n opp! (dårlig forsøk på å få tråden over på rett spor)
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 01.06.2013 17:36    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:

Det er lov å være sint i ett sekund på rad, det burde være lov å være dum i ett sekund på rad også.

Vel... når han legger det hele ut på Twitter og skryter av det har man vel beveget seg ut av det "sekundet", har man ikke?
Back to top
Spartacus
Veteran

PostPosted: 01.06.2013 17:37    Post subject: Reply with quote

solbakken13
Quote:
Tenk dere dette da. Du har jobbet hardt i jobben du har i flere mnd med minimalt med fridager.

Hva er det du antyder? Ja, det kan jeg tenke meg, men kan Bille det? Fritid er vel ikke noe problem for fotballspillere, og de tjener vel ganske godt også? Selvfølgelig fester fotballspillere, men det går vel ann å opptre litt mer diskre? Hvis man skal ta den helt ut har de vel råd til å dra til litt mer lukseriøse steder enn Trondheim i ferien sin.

Zeman
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 01.06.2013 17:39    Post subject: Reply with quote

AJ wrote:
Patetisk oppførsel. Har ingenting i mot at han tar seg en bytur og er glad i damer, men "vaskinga" er bare trist.

Trist var det den gangen politiet kom på døra her og "vasket" hjemmebrenten jeg hadde brukt surt oppsparte ukepenger på. Dette er ikke trist - det er bare teit. Og fremdeles ingen big deal, imo.

Forøvrig litt interessant å tenke på at samme kveld som dette skjedde, var Diskerud og Selnæs på barnebesøk hos Levanger Sykehus, på eget initiativ. De måtte til og med haike hjem for å få gjort det, siden resten av gutta skulle rett hjem for å feste.

Folk er forskjellige, og så lenge de ikke skader andre eller klubbens omdømme - så har vi plass til alle i Rosenborg.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Adde
Rutinert

PostPosted: 01.06.2013 17:49    Post subject: Reply with quote

Hjelde wrote:
"Helt noe alkohol i vasken"... Greit nok at du mener det er innenfor det man kan tolerere, men du skjønner vel at denne handlingen har en større betydning og signaleffekt enn som så?
Det kommer an på hvordan du tolker det han gjorde. Gjorde han det for å vise alle andre at han var rikere en de? Eller er dette noe som blir gjort spontant i fylla, uten noen tanke på reaksjoner i etterkant.

For meg virker det som noen av de(re) som velger å kritisere han så voldsomt er av den oppfatning at han skal markere sin egen rikdom, noe som er langt fra å stemme. Skal sies at han tidligere har blitt kritisert for hvordan han kler seg 17. mai, hvilke jenter han snakker med, tatoveringer, beskyldt for å være harry, etc etc.

Man må ikke overreagere så voldsomt for hver en minste ting han foretar seg som ikke er normalt.

Last edited by Adde on 01.06.2013 17:52; edited 1 time in total
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 129, 130, 131  Next
Page 45 of 131

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb