English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicki Bille Nielsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 129, 130, 131  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 24.04.2013 21:50    Post subject: Reply with quote

Langt mer relevant å sammenlikne gjesteopptredenen til Nicki med Høilands enn med f.eks Kjetil Siems spør du meg.

To omtrent jevnaldrende og like solbrune Tippeliga-spisser.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sola
Veteran

PostPosted: 24.04.2013 23:40    Post subject: Reply with quote

Bernt Hulsker < 3

Ellers artig hvordan Bille har blitt den mest profilerte TL-spilleren på kun få uker. Ganske utrolig, egentlig. Begynner han å levere, lukter det en del penger. Vår David Beckham?
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 25.04.2013 08:40    Post subject: Reply with quote

Ja, vi får håpe dette ikke blir en ny Dylan MacAllister-historie.
Han var også en entrecote for media i starten, men det gikk veldig over.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 25.04.2013 09:16    Post subject: Reply with quote

Høres han snakker baklengs når han kommenterer Sogndal-kampen. Ka farsskken!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Cessna
Rutinert

PostPosted: 25.04.2013 16:36    Post subject: Reply with quote

Ser ikke det du har postet over, men så nylig Twin Peaks (dessverre).

Bille virker som en fyr som alle lag trenger. Moroklump som ikke tar seg selv så høytidelig. Det er veldig motiverende å møte opp på trening med slike folk rundt seg.
Back to top
Demolith
Rutinert

PostPosted: 25.04.2013 17:11    Post subject: Reply with quote

Jeg sletta posten da jeg ikke klarte å embedde videoen med timestamp Razz
http://www.youtube.com/wa...OE#t=3m36s

Synes kommenteringa etter målet er best selv: "Kommer ned med snø på høøøvet! Æ har så lyst t å dans me dæ... Det er en fin dag i saftbygda Sogndal"
Han har fått med seg litt av hvert allerede på den korte tida han har vært her
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 26.04.2013 09:27    Post subject: Reply with quote

Det eneste vi trenger nå, er at'n skårer mål.
Montana
Veteran

PostPosted: 28.04.2013 21:41    Post subject: Reply with quote

Etter å ha roet meg litt ned nå etter den skammelige oppvisningen av en kamp vi nettopp har sett synes jeg det er på sin plass å flytte diskusjonen av vår danske venns oppførsel over i denne tråden.
Har forståelse for at fotballspillere viser følelser på banen, men fakta er at vi etter 6 kamper sitter igjen med en spiss (vårt eneste naturlige valg i troppen) som ikke skårer mål, men har allerede rukket å komme med et nytt sinneutbrudd etter å ha beklaget seg og fått en advarsel for det første.
Mener Perry og Hoftun alvor med den første advarselen har de ingen annen utvei enn å komme med en form for konsekvens til Nicki etter dette utbruddet.
Vanskelig situasjon rett og slett fra leders ståsted, men jeg mener vi må enten hente et bedre alternativ på topp ved neste mulighet og selge Nicki eller hente inn en yngre konkurent som kan true han om plassen. Noen form for straff burde også komme, uten at jeg har noen formening om hva det måtte bli.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 28.04.2013 21:45    Post subject: Reply with quote

hvis fyren har sinneproblemer er det da 10000 ganger bedre å skaffe ham hjelp istede for å gjøre ham mere frustrert....

Ikke rart han mangler mål når man ser hvordan vi spiller. om han ikke jobber defensivt men bare spiller på offsidegrensa og venter på muligheter så rakner laget fullstendig. . . .

mere straff? nei takk...
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 28.04.2013 21:48    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
hvis fyren har sinneproblemer er det da 10000 ganger bedre å skaffe ham hjelp istede for å gjøre ham mere frustrert....

Ikke rart han mangler mål når man ser hvordan vi spiller. om han ikke jobber defensivt men bare spiller på offsidegrensa og venter på muligheter så rakner laget fullstendig. . . .

mere straff? nei takk...

Han har aldri vært en god målscorer. Hva får deg til å tro at det er måten vi spiller på som gjør at han ikke scorer nå?
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 28.04.2013 21:49    Post subject: Reply with quote

Ok, men hvordan vil ledelsen fremstå nå om de ikke kommer med en reaksjon til dette sinneutbruddet etter at de allerede har gitt han en advarsel?
Dette er ikke steinerskolen, det er en profesjonell fotballklubb.
Back to top
Ivar
Veteran

PostPosted: 28.04.2013 22:08    Post subject: Reply with quote

Frustrasjonen til Nicki Bille forstår jeg ekstremt godt. Hadde antageligvis slått ned både keeper og dommeren selv om det samme hadde skjedd meg. Herregud for en idiotisk situasjon. Trenger ikke få tilsnakk en gang, en liten refs for å rive drakten selvsagt. Men læll.

Verdt å sjekke Twitter for en god runde Nicki vs. Tommy Høiland nå.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 28.04.2013 22:14    Post subject: Reply with quote

Tommy Høiland:
Quote:
DEILIG!!!!! Så ut som lille Bille ville ha Sandnes drakt på slutten:)

Nicki Bille Nielsen:
Quote:
@hoeiland10 Say it to my face instead of being superman on twitter! #pussy

Hahahaha Very Happy
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 28.04.2013 22:14    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Det eneste vi trenger nå, er at'n skårer mål.

Jeg tror dessverre ikke at Bille har bra nok avslutninger til at han vil score så veldig mange mål. Han er men en type spiller som Gøran Sørloth, om vi skal se på RBK-spisser, men ikke helt av samme kvalitet som møtende spiss.

Tror kanskje vi har kjøpt noe som ikke gir oss den samme slagkraften vi hadde mot europeisk motstand tidligere år. Iallfall trenger Bille mye god veiledning på treningsfeltet fremover. Han er ikke eldre enn at det skal være utviklingspotensiale der.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 28.04.2013 22:20    Post subject: Reply with quote

Når Bille spilte bra og vi vant kamper -> morsomt at han leker alfa-male på sosiale media.
Når Bille spiller elendig og vi taper kamper -> Pinlig! Logg av twitter, hold kjeft, gå hjem, og forbedre deg 10 hakk til neste kamp.
Back to top
Øyvind
Rutinert

PostPosted: 28.04.2013 22:46    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Etter å ha roet meg litt ned nå etter den skammelige oppvisningen av en kamp vi nettopp har sett synes jeg det er på sin plass å flytte diskusjonen av vår danske venns oppførsel over i denne tråden.
Har forståelse for at fotballspillere viser følelser på banen, men fakta er at vi etter 6 kamper sitter igjen med en spiss (vårt eneste naturlige valg i troppen) som ikke skårer mål, men har allerede rukket å komme med et nytt sinneutbrudd etter å ha beklaget seg og fått en advarsel for det første.
Mener Perry og Hoftun alvor med den første advarselen har de ingen annen utvei enn å komme med en form for konsekvens til Nicki etter dette utbruddet.
Vanskelig situasjon rett og slett fra leders ståsted, men jeg mener vi må enten hente et bedre alternativ på topp ved neste mulighet og selge Nicki eller hente inn en yngre konkurent som kan true han om plassen. Noen form for straff burde også komme, uten at jeg har noen formening om hva det måtte bli.

Å selge Bille, å hente en annen er løsningen ja tror du? Våkn opp da! De første kampene vi presterte, presterte han også godt, å hadde store muligheter til å score flere mål. Hadde også ett stolpetreff i dag også. Han har potensialet til å score mange mål. Men det kan han ikke gjøre alene, de rundt han er også nødt til prestere. Tullprat fra deg!
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 28.04.2013 22:52    Post subject: Reply with quote

Han er en meget god spiller. At han rev av seg drakten lever jeg fint med, det var horribel dømming gjennom hele kampen. Han er kanskje ikke den som scorer mest mål men totalt gjør han mer enn nok i løpet av en kamp til å forsvare plassen på laget. Sammenligningen med Sørloth er treffende i så måte.

Og dersom vi skaper flere sjanser er jeg overbevist om at han vil gi oss mange mål, herregud, Frode Johnsen har vært toppscorer i Norge!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 28.04.2013 22:53    Post subject: Reply with quote

Enig Tommel'n opp!
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 28.04.2013 23:02    Post subject: Reply with quote

Øyvind wrote:
Å selge Bille, å hente en annen er løsningen ja tror du? Våkn opp da! De første kampene vi presterte, presterte han også godt, å hadde store muligheter til å score flere mål. Hadde også ett stolpetreff i dag også. Han har potensialet til å score mange mål. Men det kan han ikke gjøre alene, de rundt han er også nødt til prestere. Tullprat fra deg!

Tror du jeg kommer til å ta en debatt med deg om du skriver nedlatende?
Salg var noe jeg nevnte som et forslag i håp om en saklig debatt, ikke noen konklusjon.
Back to top
Morten2k
Junior

PostPosted: 28.04.2013 23:08    Post subject: Deilig Reply with quote

Det er deilig å se at Bille viser følser i en kamp som denne. Viser at dette ikke er greit og at vi nå må skjerpe oss.

Om noen synes dette var så ille, er det mye mer kritisk med de 5-6 av oss på banen som gikk rundt med hengende hode. Det er der problemet ligger.

Forsett Bille, er glad for å ha deg med på laget.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 28.04.2013 23:15    Post subject: Reply with quote

Å selge Bille kan vel neppe kalles en saklig debatt. Vi har spilt _6_ kamper, og han har totalt sett prestert bra. Mangler litt i avslutningene, men han bidrar bra i spillet ellers. Målene kommer. Når indreløperne finner ut at de faktisk skal utfordre med bevegelser fremover på banen, i stedet for å stå stille å sentre seg i mellom på midten, vil han få langt bedre vilkår også.

Det at han river av seg skjorta fordi han er forbanna over egen og lagets innsats (og en håpløs dommeravgjørelse) ser jeg egentlig ingen problemer med. Det hadde vært adskillig værre om han var likegyldig til det som ble vist.

Skal vi selge noen så bør det være de som forsurer miljøet med sutring i pressen, og viser slett innsats og negativt kroppsspråk hver gang de får sjansen.
Back to top
krysstvælla
Rutinert

PostPosted: 28.04.2013 23:20    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp!
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 28.04.2013 23:27    Post subject: Reply with quote

Han har til tider prestert bra, men jevnt over etter 6 kamper mangler han mye i forhold til hva en spiss på Rosenborg tradisjonelt trenger.
Han er pdd den eneste spissen vi har og derfor burde ny spiss i sommervinduet vaere aktuelt. Da ser jeg som sagt 2 alternativ.
1: Hente inn en yngre konkurent som tåler å vaere 2. valg
2. Hente inn et nytt 1. valg. At vi har råd til eller at Bille aksepterer å vaere et 2. valg har jeg ingen tro på, derav nevnte jeg salg.
Det er for tidlig å dra en konklusjon, Bille kan fortsatt vise seg som den spissen RBK må ha for å vaere et topplag, men så langt ser det ikke slik ut.
Back to top
stenex
Rutinert

PostPosted: 28.04.2013 23:56    Post subject: Reply with quote

Bille kan få beskjed om at draktepisoden sees på som overreagering, noe han i og for seg allerede har fått i og med at Perry har kommentert at man skal respektere drakta, ikke rive den i stykker. Mer etterspill enn det er jeg rimelig sikker på vil virke mot sin hensikt.

Anfallet hans på twitter er verre enn drakta. Selv om utspillet til Høiland er flåsete, kommer man ikke med dårlig skjulte trusler i offentlig rom flere timer etter kamp.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 29.04.2013 00:00    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig. Jeg vet at sosiale medier har kommet for å bli, men denne barnslige kjeklinga mellom spillere før og etter kamp bør de holde seg for gode til. Alt for få er voksne og nøkterne nok til å ha ansvaret for egne ytringer på nett, virker det som.
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 129, 130, 131  Next
Page 26 of 131

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb