View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Montana Veteran

|
Posted: 28.04.2013 16:50 Post subject: |
|
|
Så er spørsmålet - vil en vellykket omskolert Borek i indreløper rolle klare å være den målskoreren han var i Jannes frie høyrekant rolle?
Om vi skulle ha problemer med å skåre mål synes jeg den naturlige løsningen er å hente en ny spiss, som jo er den som skal stå for mesteparten av målene. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 28.04.2013 16:51 Post subject: |
|
|
Her er mer hard fakta:
Dockal kommer sannsynligvis ikke til å skrive ny kontrakt, vi må selge i sommer for å få noen penger for han. Det er faktisk bare 3 mnd til, det er idioti å bruke 3 mnd til (vi har brukt snart 5 uten å lykkes) på en omskolering av en spiller som vi skal selge om 3 mnd. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 28.04.2013 16:57 Post subject: |
|
|
Sant, men det er et viktig økonomisk aspekt i det hele. Det blir ikke lett å selge Dockal til en større liga om han er benkesliter hele vårsesongen.
Og RBK har ikke lenger råd til å selge stjerner for vekslepenger. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 28.04.2013 20:23 Post subject: |
|
|
Flott kamp av han i dag. Absolutt en av våre beste. Tarik kan spille i midten, med Dockal og Mikkelsen på hver sin kant mot Aalesund. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Bukowski Proff

|
Posted: 28.04.2013 20:41 Post subject: |
|
|
Dockal ble bare bedre og bedre i dag og bør starte neste. Med to skudd mellom stengene samt en suser i stanga, sto han vel også for rundt halvparten av målsjansene. Mulig det sier noe om resten av laget, men det er ikke Dockals "skyld". |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 28.04.2013 20:46 Post subject: |
|
|
Dockal var grusom i 70 minutter og godt under pari de siste 20. Et par skudd som går midt på keeper, til innkast og i annen spiller og i stanga gjør ikke opp for elendig spill, elendig innsats, elendig bevegelse, elendig posisjonering, elendige pasninger. |
|
Back to top |
|
 |
Bukowski Proff

|
Posted: 28.04.2013 20:49 Post subject: |
|
|
Jeg respekterer din uenighet, men er uenig. Når laget ellers ikke fungerer er en potensiell ut av det blå-målscorer som Dockal viktig. |
|
Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
|
|
superodd wrote: | Dockal ble bare bedre og bedre i dag og bør starte neste. Med to skudd mellom stengene samt en suser i stanga, sto han vel også for rundt halvparten av målsjansene. Mulig det sier noe om resten av laget, men det er ikke Dockals "skyld". |
Dockal var elendig, mye av grunnen til at midtbanen ikke fungerte i dag må han ta på kappa. |
|
Back to top |
|
 |
Jarwson Senior
|
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Dockal var grusom i 70 minutter og godt under pari de siste 20. Et par skudd som går midt på keeper, til innkast og i annen spiller og i stanga gjør ikke opp for elendig spill, elendig innsats, elendig bevegelse, elendig posisjonering, elendige pasninger. |
Hele RBK var under pari i dag, Dockal var vel strengt tatt en av de som leverte helt greit. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 28.04.2013 20:53 Post subject: |
|
|
Det var ingen langspiller vi så i Dockal idag, det var en mann som ville bli helt på egenhånd så han kunne peke nese til Perry.
Det er bare Lunna som skal ha skryt etter dette lavmålet av en kamp. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 28.04.2013 20:55 Post subject: |
|
|
Dockal oppfører seg ikke som en indreløper fordi han ikke skjønner rollen. Resultatet er en spiller som løper feil, som står feil, som spiller feil, som ikke vet når han skal løpe, ikke vet når han skal passe, ikke vet hvem han skal dekke eller følge. Han blir stående dønn stille rundt 16-25 meter med henda i lomma å vente på en ball han kan klinke til.
Svensson VS Dockal som indreløper er som natt og dag, og hvert eneste minutt Dockal er i rollen så blir det klarere hvorfor Perry velger som han gjør. |
|
Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 28.04.2013 21:01 Post subject: |
|
|
Dockal pisser på klubben med den innsatsen han legger ned i dag. Labber rolig på egen banehalvdel når vi jager mål mot slutten. Særs sloppy i pasningsspillet.
Blir egentlig bare kvalm av hele fyren. Savnet Svensson der i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Bukowski Proff

|
Posted: 28.04.2013 21:05 Post subject: |
|
|
Jeg innser at du sier mye fornuftig, Miami. Men det er for min del sånn at når Dockal får ballen godt innpå motstanderens banehalvdel så løfter jeg på ræva i forventning om at noe stort kommer. Han har kvaliteter som gjør at jeg vil se ham på banen samme om han "passer" eller ikke... sikkert en supporters ikke altfor dype fotballkompetansemessige stemme som taler, men jeg håper og ser veldig gjerne at det er mulig å få Dockal til å passe brukbart nok også i PJHs system. |
|
Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 28.04.2013 21:10 Post subject: |
|
|
Men da må han i alle fall ville det selv. Det ser det ikke ut som p.d.d. |
|
Back to top |
|
 |
Balljenta Senior
|
Posted: 28.04.2013 21:16 Post subject: |
|
|
Jeg synes avslutningene hans var dårlige i dag, jeg kan ikke forstå annet enn at Dockal hadde satt noen av dem hvis det hadde vært i fjor? |
|
Back to top |
|
 |
Jonas32 Junior
|
Posted: 28.04.2013 21:20 Post subject: |
|
|
Synes vel ikke Dockal er å bebreide for at forsvarsrekka ikke tør å stå høyt.
MÃ¥ vel bare innse at RBK uten en spiller som Gamboa blir helt feil.
Var vel i grunn ingen som får noe til når man ikke klarer å få overtall.
Får håpe noen er ute å kikker på en like rask spiller på motsatt. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 28.04.2013 21:25 Post subject: |
|
|
Synes ikke Dockal fortjener noe ekstra "skryt" i forhold til andre på laget i dag, synes han var like dårlig som de andre utpå der. Laber innsats og elendig presisjon på det meste han foretok seg (utenom et skudd i stolpen). Gledes å få tilbake Jonas. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 28.04.2013 22:20 Post subject: |
|
|
Dockal har iallfall ikke nok indreløper-gener i seg til at det skal være verdt å satse videre på. Kjør ham heller som ving, der han enten kan komme til innlegg eller skudd. Altså få brukt go'foten sin. |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 28.04.2013 22:23 Post subject: |
|
|
Enig Brady....Dockal kommer bedre til sin rett når han spiller ving. Da kan han slå gode innlegg og gå på avslutning ved å dra seg innover. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 28.04.2013 22:28 Post subject: |
|
|
Enig Brady. Jeg lurer på om han rett og slett bør ta over for Mikkelsen på høyre-ving neste kamp, evt Mikkelsen over på venstre- kant. Er skeptisk til at Chibbe skal inn på laget. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 28.04.2013 22:31 Post subject: |
|
|
Tror det er riktig både for laget og økonomisk mtp salg i sommer at Dockal tar høyrekanten. |
|
Back to top |
|
 |
Morten2k Junior
|
Posted: 28.04.2013 23:12 Post subject: hva? |
|
|
Hvorfor tilpasser vi formasjonen og måten vi spiller på for en spiller? Perry kan garantert mer enn meg om taktikk og kampstrategi, men føler han her tar helt feil.
Sett Dockal i en posisjon som laget normalt ønsker å bruke, og jeg garanterer dere at han vil lykkes. Nå virker det om om hele laget blir satt ut hver gang Dockal kommer innpå, fordi vi da skal spille litt annerledes. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 28.04.2013 23:28 Post subject: |
|
|
Helt forkastelig at han breisider seg ut i en tosiders spalte i adressavisen og klager på spilletid når han spiller rævdårlig i hver kamp. Makan til elendig løpskraft skal du lete lenge etter. Slett! Ryk og reis! Dockal er per dags dato en utlending som tar plass fra et norskt talent! |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 29.04.2013 00:47 Post subject: |
|
|
Enig med de som vil bruke Dockal på vingen, slik at vi kan utnytte go'foten hans. Også enig med de som innser at salg i sommer er beste måte vi kan få igjen mest mulig for ham.
Tilføyer: Gjør ham også til fast straffeeksekutør og la ham få ta frispark når vi ser scoringsmulighet, for å pynte ham opp for salg. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 29.04.2013 01:21 Post subject: |
|
|
Jeg ser hva folk tenker her, men jeg er prinsipielt imot å bruke en spiller i en viss posisjon og/eller gi privilegier i form av straffer og frispark kun for å markedsføre et salgsobjekt. Dette dersom det ikke uansett er det beste alternativet, altså.
Når det er sagt støtter jeg tanken om å prøve Dockal på høyre ving. Mikkelsen har på ingen måte gjort seg uerstattelig, og den offensive samhandlinga har svært laber spesielt de siste kampene. Vi har såpass god dekning av høy kvalitet på enkelte plasser at det er verdt å forsøke nye ting når plan A ikke fungerer. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
|