| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 03.04.2013 21:02 Post subject: |
|
|
Holder selv en knapp på han som holder på å falle ned etter 4:28.
Tifoen blir forresten bare bedre og bedre dess mer jeg ser på den. Mesterverk.  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.04.2013 21:16 Post subject: |
|
|
Den beste avgjørelsen var å droppe blåmalt himmel, som ville ha "overskygget" trynene og detaljene på figurene og gjort dem langt mer utydelige. Det flotte med at taljene oppunder taket nå er på plass, er naturligvis at de kan gjenbrukes.
Har sjøl helt siden 2009 ventet på muligheten til å heise opp banner foran tribunen i stedet for å dra det oppover radene. Endelig var tida inne. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 03.04.2013 21:29 Post subject: |
|
|
| Tifo'ene blir bare bedre og bedre! Grunker på vei over el-nettet... |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 03.04.2013 22:32 Post subject: |
|
|
Kontoen ble veeeldig slunken etter den tifoen (pluss opphengsssystemet). Så ja. Fint om mange flere også sender en slant eller to.
Tifo er jo i bunn og grunn en gave fra supporterne til klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 03.04.2013 22:45 Post subject: |
|
|
Mulig dette er allmenn viten og diskutert tidligere men har det noen gang blitt spurt om subsidier fra klubbens side? Vet at man ønsker å være uavhengige, men klubben kunne jo donert noen slanter? (Dette er vel feil tråd, men er bare et kjapt spørsmål ) |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 03.04.2013 23:18 Post subject: |
|
|
de donerte en del penger til tifoene som vi hadde på adidastribunen i forbindelse med champions league husker jeg.
Men dette er ikke noe vi spør etter nei. Og det er ikke noe vi vil heller.
sånn som barcelona f.eks. De har ofte store opplegg på hele stadion. Opplegg som klubben står bak. Lønner folk for å legge ut mosaikken og greier etter hva jeg har hørt. Da synes jeg det er fetere med et 5 ganger 4 meter stort tøystykke 3 hamkam-supportere har malt på fritiden sin.
enkelte vil vel kanskje også hevde at Rosenborg bruker nok penger på tifo all den tid nff slenger ivei bøter et par ganger i året (full krig på dette feltet nå om dagen, men NSA og NFF skal ha et reglement klart etter 5 serierunder i år...så får vi se om DET kommer) |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 04.04.2013 00:28 Post subject: |
|
|
| JannesBart wrote: |
Mektig av folk på Mandag.
Spesielt av Nordre Gate/Felt. Se på moshinga fra 03:00 og utover. Magisk.
Videoen og kvelden fortjener mye mer oppmerksomhet! Stor til Kjernen TV, som vanlig. |
Ikke kunne jeg forutse, selv om jeg spurte i kamptråden - at dere mobiliserte så sterkt til denne kampen. Vanvittig bra!
Har sett videoen flere ganger i kveld og blir bare så jævlig imponert. Frysninger fra første hårrot og ut til største tånegl hver jævla gang! Helt fantastisk jobb dere legger ned gutter og jenter! Jeg blir både fascinert og ærbødig på samme tid. Rett og slett vakkert, er det!  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 04.04.2013 02:47 Post subject: |
|
|
| Stått til venstre for UN (ansikt vendt mot banen) det siste året, men når jeg ser scenene fra Nordre Gate nå må jeg si meg imponert. Latterlig bra scener etter scoringene der. Kaos! |
|
| Back to top |
|
 |
krysstvælla Rutinert
|
Posted: 04.04.2013 14:44 Post subject: |
|
|
Fikk et tips om å stille meg til nede der til venstre der det tar helt av på dette forumet for litt siden. Kan jeg bare komme dit neste kamp eller er det vanligvis en fast gruppe som står der? Har sesongkort og medlemskap i Kjernen i år så håper å få bidratt litt!
EDIT: Til venstre for UN |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 04.04.2013 15:07 Post subject: |
|
|
Les starten på denne tråden, så skjønner du nok premissene
Virker ikke å være knallharde "opptaksprøver" for å si det sånn. |
|
| Back to top |
|
 |
krysstvælla Rutinert
|
Posted: 04.04.2013 15:54 Post subject: |
|
|
Flott "tiltak" hvis jeg kan kalle det det!
Kommer til å bidra!  |
|
| Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 04.04.2013 17:23 Post subject: |
|
|
MEN en liten (eller stor) uting er disse folkene som kommer ganske tidlig når portene åpner på kampdag, og så legger de sekker, skjerf, jakker ol. utover for å reserve plass... så fordufter de, før de dukker opp en gang nærmere kampstart. Får litt sånn "nordeuropeiskbadeturistpåsydentur"-følelse... Gretne folk som egentlig bare har lyst til å sitte (eller kanskje helst ligge på en strandseng), for å selv bidra minimalt. _________________ 04.12.96 |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 04.04.2013 17:28 Post subject: |
|
|
| Ja det er synd. Løsningen er ganske enkelt å kommr tidlig selv og legge ut over noen jakker. Sist ble det meget trangt på nordre felt grunnet mange som ønsket å stå med oss samtidig som mange utenforstående hadde tatt av plass tidligere. Så: Møt tidlig! |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 04.04.2013 20:24 Post subject: |
|
|
Har selv "fast" plass rett til venstre for UN. Liker å stå der da det er bra trykk, men fortsatt litt for mange som ikke bidrar slik jeg mener folk skal.
Så om noen er ferske på kjernen feltet men vil bidra så er det bare å stille seg i nærheten så får vi flyttet de som ikke synger lenger ut.
Er fortsatt helt ødelagt i stemmen etter mandag. Kjempe bra trykk, håper det fortsetter. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
Magnus L Junior

|
Posted: 04.04.2013 20:45 Post subject: |
|
|
Første gang på nordre felt for min del mot Brann. Stemningen og kaoset overgikk alle mine forventninger. Håper vi klarer å holde engasjementet oppe, også i de mindre kampene.
Alle som har sesongkort på øvre øst skal for øvrig ha fått tilbud om å kjøpe to vennebilletter for 80 kr per stk til kampen mot Start. Frist for å bestille er 10. April. En fin mulighet for å rekruttere enda flere fanatikere på nordre felt. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.04.2013 21:44 Post subject: |
|
|
| Bør absolutt være mulig å dra med litt folk på en hyggelig fredagskveld om ei uke, ja. |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 08.04.2013 20:05 Post subject: |
|
|
Så flere folk fra Nordre på sendinga fra Sogndal i går. Og virka generelt som det var bra oppmøte og greit med liv.
Fortsett med det. Veldig glad folk drar på (borte)kamper, og de som har vært på alle kampene i år:
Så får vi andre heller joine etter hvert!
Håper flest mulig tar turen både på kamp og de som ønsker å bidra med lyd: Sving innom Nordre Gate, og gjerne møt opp i god tid i forveien for en pils eller fem (eller brus) på Kjernen-pøbben før kampen.
Sjøl blir det bursdagspils før (og etter?) kampen! Gleder meg  |
|
| Back to top |
|
 |
sveininge Rutinert

|
Posted: 11.04.2013 01:06 Post subject: |
|
|
Har et lite spørsmål til angående flagg. Neste kamp er jo på en fredag, og det frister med en tur på byen etterpå for å feire poeng nummer 10, 11 og 12. Hva gjør dere med flaggene deres etter kamp i sånne tilfeller? Bærer dem rundt hele kvelden, drar hjem med dem (jeg bor et stykke unna), oppbevarer dem i et kott på stadion?
Takker for øvrig for hjelpsomme tips.  |
|
| Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
Posted: 11.04.2013 09:12 Post subject: |
|
|
De aller fleste flagg/to-stangs på tribunen er produsert av Tifo Trondheim, og er ikke-personlige flagg. Disse blir lagret i eget lokale. _________________ TT05.no | Mer tifo! Kontonummer: 0539 49 70486 |
|
| Back to top |
|
 |
Moderator Senior
|
Posted: 11.04.2013 11:26 Post subject: |
|
|
| Kom bort på UN-feltet etter kampen så skal vi ordne med oppbevaring i bua til neste hjemmekamp. |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 11.04.2013 15:37 Post subject: |
|
|
| Det blir dessuten mulighet for å leske strupen i puben frem til kl 23 |
|
| Back to top |
|
 |
micky Junior
|
Posted: 11.04.2013 16:33 Post subject: |
|
|
Hvor tidlig bør man gå ut for å være sikker på å få en plass på nordre? Hver gang jeg får somla meg ut fra puben og kommer ut er det stappfullt der nede og må stille meg litt lengre opp rundt altfor mange som knapt nok åpner kjeften for å puste en eneste gang i løpet av 2x45.
Og noen som har noen tips til hvordan jeg kan være sikker på å ha stemme dagen etter kamp? Spiller nemlig kamp selv tidlig på lørdag, og siden jeg er keeper er den der stemmen min ganske viktig. |
|
| Back to top |
|
 |
Fotsoppen Proff
|
Posted: 11.04.2013 16:46 Post subject: |
|
|
Hold ett jevnt nivå du føler deg komfortabel med. Ikke kauk ut alt du makter. Stemmen trenger oppvarming. Jeg går på samme smellen hver gang da jeg blir for ivrig. Men kunsten er å finne ett støynivå du er komfortabel på. Jeg mener det er nok å bidra, blir du hås etter 5 min er det verre enn å synge godt jevnt over i 90 min  _________________ 4-3-3, angrepsfotball, hurtig i lengderetning og høyt kollektiv press! Godfoten er min bibel. |
|
| Back to top |
|
 |
Mynthon Senior

|
Posted: 11.04.2013 16:56 Post subject: |
|
|
hva i svarte? ikke tenk for mye på det. Kauk alt du makter og sutt på noen halstabletter i pausen. På kvelden kan du lage deg te med hvitløkshonning. Ja, rutinert jævel. Funker som faen. _________________ Gama tous tin mana, Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 11.04.2013 17:05 Post subject: |
|
|
Gikk hæs fra mandag til fredag etter Brann-kampen. En boks IFA gjør underverker når man trenger stemme. _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
|