| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 07.04.2013 22:00 Post subject: |
|
|
!OPPDATERT! Da prøver jeg meg på en børs!
Lunna: 6 lite å gjøre men kanonredning på karadas heading!
Gambi: 9BB Ruuuun to the hiiiiils 150 mil mindst verd! VÃ¥r egen Dani Alves
Reggie: 8 Rock solid. nesten scoring, valgte feil hjørne
Werner: 6 Vant det meste i lufta, ellers veldig usynelig.
Dorsin: 7 Bra alle veier i dag, men manglet den siste finishen for å tuche 8'ern
Jensen: 9 Styrer ALT. Knallhard jobbing!!! Kanonkjøp
Mix: 6 Litt upresis til tider, men som vanlig på farten over alt og jobber veldig bra begge veier!
Svensson: 7 en av hans beste omganger i RBK trøya. Frekvens, innsats og kreativ! litt trekk for gult og 2 omganger sånn hadde det vært 8 og rødt
Tarik: 8 Fantastisk innsats. løper og jobber og går forran. Innvolvert i absolutt ALT offensivt!
Mikkelsen: 6 SCORING! men litt uvenn med ballen. det som er veeldig bra er at han viser han tør å utfordre i dag. gleder meg fremover til å se mere!
Bille: 7 Jobber steinhardt i dag som vanlig. putter på Heggem vis og smiler til Tone på vei ut
Inb:
Dockal: 5 roter litt og viser at han er rusten, men et par flotte involveringer. Det vises dog at vi mister frekvens på midten når han erstatter Jonas
Midtsjø: Var han borti ballen?
Chibbe: Løper rundt der ute på samme vis som bille, men evner ikke å vinne en eneste duell. fikk ikke vist noe som heldst.
Perry: 7 Tydelig kampplan, DEILIG! ville dog LETT satt inn Berntsen for Mix istede for Midtsjø for Mikkelsen. vi led av manglende frekvens etter at jonas gikk ut. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
Last edited by moomoo on 08.04.2013 04:19; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 07.04.2013 22:07 Post subject: |
|
|
Fantastisk morsom RBK-fotball! Dette er gøy. Fredag kan ikke komme fort nok!
I dag gjør vi stor gevinst på å fylle boksen med RBK-spillere. De to målene rett før pause viser hvordan små tilfeldigheter og sleivspark går vår vei, om vi tørr å fylle opp med spillere. Fantastisk at det er slik vi vil satse og spille nå. Herlig, Perry!
Syntes Dockal skulle kommet inn for Mikkelsen og ikke Svensson etter pause. Mikkelsen hadde en del feil som virket å være pga lite fokus og samtidig føler jeg Dockal passer bedre på kant enn som indreløper. Men kan forsvares med å ta ut Svensson pga kort.
Ellers er Jensen en utrolig herlig fyr å se spille. Full innsats og dekker store deler av midten. Gjør gjenvinningen lettere for resten av laget. Bille også god til å stresse forsvarsspillerne til å gjøre feil, slik at han eller midtbanen gjenvinner ballen.
Igjen, fredag kan ikke komme fort nok! Troillan på topp  |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.04.2013 22:19 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 07.04.2013 22:34 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Sløvsekken wrote: | Og når han gikk av så vinket han opp til henne, og hun rista på hodet  |
TV2 sørga for å zoome inn på Tone da Bille gikk av. Hun gliste bra!
Kampens morsomste. |
Syns hun rødmet en smule jeg
Go for it Bille  |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 07.04.2013 22:36 Post subject: |
|
|
| Hva var det Dorsin gjorde på Fosshaugane som tilsa en 6'er? |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 07.04.2013 22:38 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | Da prøver jeg meg på en børs!
Lunna: 5 lite å gjøre men kanonredning på karadas heading!
Gambi: 9 Ruuuun to the hiiiiils 150 mil mindst verd! VÃ¥r egen Dani Alves
Reggie: 8 Rock solid. nesten scoring, valgte feil hjørne
Werner: 6 Vant det meste i lufta, ellers veldig usynelig.
Dorsin: 6 Bra alle veier i dag, men manglet den siste finishen for å tuche 7'ern
Jensen: 9 Styrer ALT. Knallhard jobbing!!! Kanonkjøp
Mix: 6 Litt upresis til tider, men som vanlig på farten over alt og jobber veldig bra begge veier!
Svensson: 7 en av hans beste omganger i RBK trøya. Frekvens, innsats og kreativ!
Tarik: 8 Fantastisk innsats. løper og jobber og går forran. Innvolvert i absolutt ALT offensivt!
Mikkelsen: 6 SCORING! men litt uvenn med ballen. det som er veeldig bra er at han viser han tør å utfordre i dag. gleder meg fremover til å se mere!
Bille: 7 Jobber steinhardt i dag som vanlig. putter på Heggem vis og smiler til Tone på vei ut
Inb:
Dockal: 5 roter litt og viser at han er rusten, men et par flotte involveringer. Det vises dog at vi mister frekvens på midten når han erstatter Jonas
Midtsjø: Var han borti ballen?
Chibbe: Løper rundt der ute på samme vis som bille, men evner ikke å vinne en eneste duell. fikk ikke vist noe som heldst.
Perry: 7 Tydelig kampplan, DEILIG! ville dog LETT satt inn Berntsen for Mix istede for Midtsjø for Mikkelsen. vi led av manglende frekvens etter at jonas gikk ut. |
Er enig i det meste men jeg mener Lunna fortjener en sterk 7er for den redninga. En redning som får selveste Gordon Banks til å rødme |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 07.04.2013 22:41 Post subject: |
|
|
| Messi wrote: | | Hva var det Dorsin gjorde på Fosshaugane som tilsa en 6'er? |
Opptrer solid i alt han gjør. Mister sjelden ballen når han er høyt oppe i banen. En viktig egenskap Micke har der. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 07.04.2013 22:43 Post subject: |
|
|
| ... og Svensson bør minst ha en 8'er! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.04.2013 22:53 Post subject: |
|
|
Nok en flott kamp!
Vi vinner faktisk denne kampen mye på det defensive i dag. Vi roter litt i starten, som mot Brann, men mellom 15 og 80 min på klokka, struper vi Sogndal helt. Vi kjører ekstremt høyt press, og førsteforsvarerjobben og agressiviteten er eksemplarisk. Tidlig press på ballfører, gode dueller og gjenvinninger, samt at vi får tak i veldig mye andreballer, gjør at Sogndal aldri får etablert noe eget spill, ikke en gang langballer som jeg fryktet litt før kampen.
Agressiviteten vår avgjør kampen i første omgang. Vi er nok litt heldige med effektivitet og uttelling, men det er ofte slik at lag i dytten er effektive. I det offensive er vi langt mer ballsikre, lekne og trygge enn vi har vært på lenge. Jeg liker også at vi i tillegg til raske overganger, presist og kjapt pasningsspill, helhjerta og samtidige løp, og veldig god bredde i angrep, ikke er redd for å holde i ballen i perioder. Tildigere har jeg også følt at dersom vi ikke scorer på første forsøk, for eksempel ved en overgang, så er angrepet over. Nå er det slik at vi gjenvinner så mye og har så gode bevegelser at vi gjerne kan holde ballen i etablert angrep i et minutt før det plutselig smeller.
Svært få spillere, om noen, utpeker seg negativt i dag, men Gamboa er helt sinnsyk. Vinner alt defensivt, både i taklingsspil og løpsdueller, han er veldig trygg og god i pasningsspillet, samt at han har noen fantastiske offensive raid. Han har virkelig nytt godt av omlegging til 4-3-3 og generell omleging av det offensive spillet.
Det er mange år siden sist jeg gledet meg så mye over fotballen RBK spiller.
I tillegg til at vi leverer knakende god fotball og har pene tall i alle protokoller med maksimal poengsanking og 3-0 i snitt, er vi også heldige med omtrent alt av andre antatte medaljekandidater og "hat-lag". VIF, Godset, Molde og LSK avgir alle poeng, og Brann måtte nødvendigvis vinne for at Molde skulle tape. Det gleder meg at vi nå har ni poeng og 12 mål på Molde, som til alt overmål er det eneste laget som står uten poeng etter tre kamper.
Det er fortsatt tidlig i sesongen, men jeg må si at min lille skepsis til Perry sålangt har vist seg å bli grundig motbevist. Da vi sleit med å score i sesongoppkjøringa, var de fleste svært skeptiske til opplegget og trenerteamets evner, men det viser seg at Perry visste hva han drev med hele veien.
Til slutt et lite sitat fra forrige runde:
"Molde er fortsatt Norges beste lag"
-Mjøsas Beckham. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.04.2013 23:08 Post subject: |
|
|
| Et annet svært hyggelig poeng ved denne kampen: hele angrepsrekka skåret! |
|
| Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 07.04.2013 23:10 Post subject: |
|
|
Når Dockal kom inn så spillte vi med snudd v, gjorde vi ikke?
Jeg regner med at Dockal kom inn for Svensson rett og slett så vi kunne øve på plan B med Dockal som offensiv midtbane. Perry har vel funnet ut at han ikke fungerer som indreløper eller ving og tenker vel å bruke han i den rollen. Kjekt å prøve ut det når kampen allerede var vunnet.
Ellers, en fantastisk fin da, herlig med skikkelig fotball på gutta! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 07.04.2013 23:12 Post subject: |
|
|
Tarik med en 5'er på VG-børsen. Dårligst på laget sammen med Rønning. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.
Min børs
Alex 6
Gamboa 7
Tore 6
Rønning 5
Dorsin 5
Jensen 7
Mix 5
Svensson 6
Mikkelsen 5
Tarik 7
Bille 6 |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 07.04.2013 23:15 Post subject: |
|
|
| eksiltrøndern wrote: | Når Dockal kom inn så spillte vi med snudd v, gjorde vi ikke?
|
Jepp. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 07.04.2013 23:22 Post subject: |
|
|
| Davy Wathne har røyka sokkene sine igjen ser jeg. "RBK hadde griseflaks i Skien" -> "Brann var bedre enn RBK i 1.omgang" |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 07.04.2013 23:24 Post subject: |
|
|
| Sa han det?! Hahaha. Glad jeg har kvitta meg med TV2. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 07.04.2013 23:27 Post subject: |
|
|
| Davy presterte å si "Griseflaks i Skien", "Brann best 1. omg på Lerkendal", "Disharmoni i spillergruppa" i løpet av 30 sekunder. Fyren er en stor tosk. |
|
| Back to top |
|
 |
Svovel Proff
|
Posted: 07.04.2013 23:29 Post subject: |
|
|
| Hahaha, "Trollet, Uhyret tyter ut av brakka!" Du Davy, du Davy. Kjedelig er du ihvertfall ikke. Snart en parodi, men ikke kjedelig. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.04.2013 23:31 Post subject: |
|
|
For the books:
Hentet fra VG. _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
Snurreleif Junior
|
Posted: 07.04.2013 23:35 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Davy presterte å si "Griseflaks i Skien", "Brann best 1. omg på Lerkendal", "Disharmoni i spillergruppa" i løpet av 30 sekunder. Fyren er en stor tosk. |
Fyren er jo kun ute etter overskrifter, la fyren vræle. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 07.04.2013 23:36 Post subject: |
|
|
| Ganske utrolig at en av kanalene som har rettigheter til kampene har mulighet til å komme med slike meninger på nasjonal tv. Det blir jo ikke seriøs dekning av vår øverste liga, det blir propaganda. Påtide at man som seer gjør det man kan for at de mister sin mulighet til å fortsette dette korstoget mot nordens stolthet. TV2MG. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 07.04.2013 23:38 Post subject: |
|
|
Så dere Bille på Fotballkveld? Stod nede i spillertunellen og snakka med Tone som satt oppe på tribunen, spurte om hun likte kampen og sa det var hyggelig å treffe henne, haha. Herlig type.
In other news: Herlig å være RBK-supporter for tiden. |
|
| Back to top |
|
 |
Snurreleif Junior
|
Posted: 07.04.2013 23:42 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | Så dere Bille på Fotballkveld? Stod nede i spillertunellen og snakka med Tone som satt oppe på tribunen, spurte om hun likte kampen og sa det var hyggelig å treffe henne, haha. Herlig type.
In other news: Herlig å være RBK-supporter for tiden. |
Jepp!
Fikk inntrykk av at han var en overfladisk fyr, men det inntrykket har han gjort til skamme! |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 07.04.2013 23:45 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Davy presterte å si "Griseflaks i Skien", "Brann best 1. omg på Lerkendal", "Disharmoni i spillergruppa" i løpet av 30 sekunder. Fyren er en stor tosk. |
Heller mot at han er en smule senil, Colaen har tydligvis gjort et innhogg i mannens sinn. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 07.04.2013 23:50 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Tarik med en 5'er på VG-børsen. Dårligst på laget sammen med Rønning. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. |
Det er latterlig dårlig karaktersetting.
Hvor så du VG-børsen forresten? Fant den ikke på kampreferat eller artikkel. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Troillanpåtopp Proff
|
Posted: 07.04.2013 23:53 Post subject: |
|
|
| Konesseur wrote: | | Troillanpåtopp wrote: | | Herlig å gløtte innom rbnett.no (som er i 100% fotball-samarbeidet), å se at RBK ikke er nevnt med et ord! |
Nevner de at også Aalsund og Kristiansund har full pott? |
De er nevnt, men tror ikke sportsredaksjonen der ser på AAFK som en konkurrent en gang. |
|
| Back to top |
|
 |
|