English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Borek Dockal
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 81, 82, 83  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
eksil
Veteran

PostPosted: 03.04.2013 23:31    Post subject: Reply with quote

Der er ikke grunnlag for å fyre opp dette som mange av dere gjør!

Det intervjuet som er sitert tar flere av dere opp i værste mening!

Er det noe vi trenger i laget er det nettopp en fandenivoldskhet på fighting for å fortjene plassen i ellveren! Ok, ikke lurt å markere på den måten, men at mannen er en sykt bra spiller og vinnerskalle har vi sett mange ganger!

Jeg ønsker Dockal i toppform og topphumør! Den mannen ønsker jeg i Rosenborg!!

Den beste måten å ordne dette på er at vi og Adressa holder kjeft, så lar vi ham snakke med beina.
attach
Forumsjef

PostPosted: 03.04.2013 23:49    Post subject: Reply with quote

Da er vi i så fall i samme båt som Perry som sier at en slik oppførsel ikke er velkommen her i klubben.
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran

PostPosted: 03.04.2013 23:54    Post subject: Reply with quote

Lerka wrote:
Attaboy wrote:
«Hadde jeg scoret foran 16 tusen på Lerkendal hadde jeg jublet til noen hadde skallet meg ned»

Laughing Tommel'n opp!

Haha, så for meg noen syke scenarioer i hodet av den meldinga der Very Happy

Det var dét jeg også så for meg. Kudos til Ivar for herlig tankegang! Cool
bongo
Veteran

PostPosted: 05.04.2013 13:27    Post subject: Reply with quote

Dockal inn på teppet til Hoftun.

http://fotball.adressa.no...274826.ece
Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 05.04.2013 13:39    Post subject: Reply with quote

Hmm.. Inn med t-skje. Snakk om å ydmyke mannen
Back to top
Number10
Veteran

PostPosted: 05.04.2013 13:44    Post subject: Reply with quote

Skjønner vrakingen av Dockal, da Svensson er en mye bedre kriger og en indreløper som jobber for laget.
Dockal er jo så klart en mye bedre kvalitetsspiller, toppnivå, men kommer han til sitt rette i 4-3-3? Mangler fart på høyre kant og han mangler også tempo som indreløper, da man er avhengig av at i denne posisjonen skal det jobbes fram og tilbake på banen, noe han ikke egner seg til.
Han er en type spiller som hadde passet godt i "sappara" rollen, men som ikke lenger eksisterer i gode gamle 4-3-3.
Når går kontrakten ut?
Kan det være gunstig å selge i sommer/vinter for mest mulig penger og få inn en type spiller som passer inn i systemet?

Men jeg håper absolutt Dockal finner ut av systemet, for han er jo en spiller med internasjonale kvaliteter og som egentlig er for god for RBK.
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 05.04.2013 14:17    Post subject: Reply with quote

Dette har alt gått mye lengre enn det burde ha gjort!
Tilnærmet offentlig gapestokk dette, og det av fjorårets viktigste spiller (og lenge også den beste).
Hva om andre reagerer på ymse ting og gjør seg fortjent til en reprimande... skal de taes privat først, for så å ta det igjen via media, og på toppen av det hele SD også?

Ja han markerte kanskje på feil måte, men spør du meg er det bedre slik enn en som har funnet seg i å sitte på benken.
Og å se enkelte her inne som mener at han ikke er verdt å ha her pga dette blir bare for dumt.

Blir spennende å se hva som skjer videre med Dockal, og det er vel trolig at han forsvinner til sommeren med tanke på kontraktslengde som står igjen.

Last edited by Thulian on 05.04.2013 16:54; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Bakklandia
Legende

PostPosted: 05.04.2013 14:27    Post subject: Reply with quote

Ikke undrevurder DOckal. Men trodde ikke Sapara hadde kondis til å henge med i formajsonsbyttene hen helelr, men han klarte seg fint. Det han mangler i fkaitsk tempo for en inderlpperrolle tror jeg DOckal tar igjen i hodet - med å lese spillet godt og være i forkant. Jeg tror absolutt han kan funke - det handler bare om vilje fra alle parter.
Macha
Veteran

PostPosted: 05.04.2013 15:09    Post subject: Reply with quote

Etter at Perry Snakket til Dockal, ble Dockal intervjuet av TV2 under restitusjonsøkta med skiskytingen. Han ble spurt om han vil juble for mål i fremtiden, og svarte "kanskje". Det beviser jo at han ikke helt har skjønt det, og at Hoftun tar en prat med han da er på sin plass. Ingen er større en klubben, hvertfall når du ikke har bevist noe siden midten av forrige sesong. Målet hans mot Brann var tross alt ferdigscoret.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 05.04.2013 15:57    Post subject: Reply with quote

Spørsmålet nå er vel om han vil gå inn for å score mål om sjansen byr seg, eller om han vil sentre til lagkamerat. Han kan jo bare la være å score mål, så slipper han å få mer stress fra Hoftun, og han kan fortsatt ha selvrespekten og sin egen ære i behold. Når han føler at han har spilt mange nok kamper fra start slik at vrakingen er glemt, kan han begynne å score igjen, og juble som før.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 05.04.2013 18:19    Post subject: Reply with quote

haha hvem vil med åpent hjerte UNNGÅ å putte på åpen gåll bare for å ha hendende frie??

Tror neppe det blit et tema eller er det.

Dockal viste på SIN måte hvordan han var irritert. La det ligge, trekk det heller frem i fremtiden om det skulle bli aktuelt.

pr. i dag er Dockal vår beste spiller, men passer ikke inn i 4-3-3 med mindre vi snur sentralinja på midtbanen og lar ham spille AMC.
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Pokie
Veteran

PostPosted: 05.04.2013 18:58    Post subject: Reply with quote

For Guds skyld, Dockal passer helt greit inn i 433, både som ving og som kantspiller. Det er jeg ikke i tvil om. Han leverte blant annet en strålende kamp mot Shaktar og beviste i den kampen at det verken er problem med innsats eller pasningsspill. Det er lett å se at Dockal blomstrer når han har gode pasningsspillere rundt seg, og det har han da vitterlig i Milkelsen, Jenssen, Mix og til tider Tarik og Nielsen (gamboa bak ham er heller ikke så verst). Håper bare at Dockal får flere sjanser. Da vil det vises hvilken klassespiller han er på dette nivået.

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
vemundo
Veteran

PostPosted: 05.04.2013 19:07    Post subject: Reply with quote

Thulian wrote:
Tilnærmet offentlig gapestokk dette, og det av fjorårets viktigste spiller (og lenge også den beste).
Hva om andre reagerer på ymse ting og gjør seg fortjent til en reprimande... skal de taes privat først, for så å ta det igjen via media, og på toppen av det hele SD også?

Det var Dockal som gjorde dette til en offentlig sak, det er jo også helt sikkert noe av grunnen til at RBK ikke liker denne typen demonstrasjoner. Når han har demonstrert foran TV og aviser så gir det ikke noe mening at Hoftun og Perry skal legge skjul på at de har reagert. Detaljene i hva de har sagt brettes ikke ut.

Når det gjelder andre som gjør seg fortjent til en reprimande så kommer det vel helt an på om de selv går inn for å få offentlighetens lys på seg eller ikke.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 05.04.2013 21:58    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
MÃ¥let hans mot Brann var tross alt ferdigscoret.

Ferdigscoret, sier du? Det kan du i så fall si til Nicki Bille Nielsen og Tarik NoGoals Elyounoussi, som mellom seg brant en fem-seks sjanser av samme kaliber. Dockal har avslutteregenskaper som gjør mang en spiss til skamme.
Cessna
Rutinert

PostPosted: 05.04.2013 22:05    Post subject: Reply with quote

Med tanke på all æren Dockal reddet for oss i fjor, så er jeg veldig villig til å legge saken død. Jeg håper både Borek å alle rundt ham kan gjøre det samme slik at han får konsentrere seg om fotballen.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 05.04.2013 22:08    Post subject: Reply with quote

Sier det ja. Kan godt si at de andre hadde ferdigscorede mål for seg også, men da kan jeg også si som alle andre sa i etterkant, at det er rævva at de ikke scoret. Dockal gjorde det, dermed går ikke kritikken på at han ikke gjorde det, men skapte seg pga det, når det ikke var en spesiell prestasjon av han.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 05.04.2013 22:38    Post subject: Reply with quote

Vel, nå var jo det du sa at han ikke har bevist noe siden midten av forrige sesong, og det utsagnet blir jo med ett mer forståelig når man ser hvor du legger lista for godkjente prestasjoner. Dockal putta forøvrig fem mål i andre halvdel av fjorårssesongen også, men det var sikkert sånne enkle tap-ins som ikke beviser noe, de også.
Demolith
Rutinert

PostPosted: 05.04.2013 22:53    Post subject: Reply with quote

Kan ikke huske hvordan målene var, men jeg vet jeg sitter igjen med et inntrykk av at han var mildt sagt begredelig i banespillet hver eneste kamp etter sommerpausen selv om han scora noen mål.
Macha
Veteran

PostPosted: 06.04.2013 00:49    Post subject: Reply with quote

Det var da fælt da Zaphod.

Mener du han har bevist noe når man har scoret et mål med kun keeper som hinder? Det forteller meg hvor du legger lista.

Men det er jo ikke den prestasjonen i seg selv jeg kritiserer! Scoringen er helt grei den, ferdigscoret, men grei. Det er oppførselsen hans i etterkant, sett i lys av "prestasjonen"! Om treneren har sett seg nødt til å benke deg til fordel for en unggutt, og du scorer et relativt enkelt mål etter at du kom inn, skal du ikke opptre som du er verdensstjerne... At man er misfornøyd kan man kommunisere på andre måter enn å opptre som en unge og attpåtil i det offentlige.

Forøvrig hva Demolith skrev.

Videre er det nå slik at han har unnskyldt seg og jeg anser dette som et avsluttet kapittel.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 06.04.2013 01:14    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Macha wrote:
MÃ¥let hans mot Brann var tross alt ferdigscoret.

Ferdigscoret, sier du? Det kan du i så fall si til Nicki Bille Nielsen og Tarik NoGoals Elyounoussi, som mellom seg brant en fem-seks sjanser av samme kaliber. Dockal har avslutteregenskaper som gjør mang en spiss til skamme.

/bow
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Morten2k
Junior

PostPosted: 06.04.2013 01:32    Post subject: stop Reply with quote

Nå må folk slutte å ta av for ingenting.

Personlig synes jeg Svensson kan sette seg på benken, mens Dockal får prøve seg fra start. Måten Dockal kjempet i Odd kampen var bevis nok for meg, han viser nye sider. Svensson har vært generelt svak i hele oppkjøringen og de to første kampene.
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 06.04.2013 09:00    Post subject: Reply with quote

Vemundo wrote:
Thulian wrote:

Det var Dockal som gjorde dette til en offentlig sak, det er jo også helt sikkert noe av grunnen til at RBK ikke liker denne typen demonstrasjoner. Når han har demonstrert foran TV og aviser så gir det ikke noe mening at Hoftun og Perry skal legge skjul på at de har reagert. Detaljene i hva de har sagt brettes ikke ut.

Når det gjelder andre som gjør seg fortjent til en reprimande så kommer det vel helt an på om de selv går inn for å få offentlighetens lys på seg eller ikke.

Hele poenget er at trener og Sportsdirektør skal gå ut å si at dette tar vi på kammerset, ikke gå ut i media med at det er reagert.
Det er uansett en filleting å reagere på. Man er da i sin fulle rett til å vise misnøye om man blir benket, det er dog forskjellige måter å gjøre det på og ja høyst sannsynlig bedre måter enn denne.
Men han kom innpå, gjorde en grei figur å scoret et mål.
Da bør saken ligge død der og da etter at treneren har tatt en prat med ham.
Muligens har ikke engang PJH gitt noen grunn for vrakingen også, og da blir hele saken muligens ennå større i proporsjoner når det gjelder følelser osv.
Vi snakker her om en som hadde 10 (!) seriemål i fjor, og hadde han fått/får han spille tilsvarende kamper i år, så ser jeg jammen ikke bort ifra at han kan ende opp med det samme igjen.
Per dags dato ser jeg ikke en eneste annen spiller på midtbanen som kan komme i nærheten av det.
oxbailla
Veteran

PostPosted: 06.04.2013 09:45    Post subject: Reply with quote

Anbefalt lesning til dramadronningene i denne diskusjonen:
http://www.adressa.no/men...352387.ece
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 06.04.2013 09:59    Post subject: Reply with quote

Quote:
Selv tilskuere som ikke hører hjemme i supporterklubben, er følelser.

Kan det stemme at adressa i en helt urelatert kommentar henviser til den flere år gamle saken med kjernen og "uønskede" supportere?

Is this for real?
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 06.04.2013 11:29    Post subject: Reply with quote

For en intetsigende artikkel...
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 81, 82, 83  Next
Page 49 of 83

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb