| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
larsarus Legende

|
Posted: 01.04.2013 22:16 Post subject: |
|
|
@Sløvsekken:  |
|
| Back to top |
|
 |
Balljenta Senior
|
Posted: 01.04.2013 22:19 Post subject: |
|
|
| Tifoen fortjener oppmerksomhet, kan ikke se for meg hvor mye tid som har gått med til å lage den. Det var stas å stå bak den der! |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
Koppis Senior
|
Posted: 01.04.2013 22:24 Post subject: |
|
|
| JannesBart wrote: | | Clasiker wrote: | | Escudos wrote: | | Folk må komme tidsnok på kamp, ferdig snakka. |
Jeg kom rett fra Hytta, uten nett og mulighet til å forhåndskjøpe billett. Jeg stilte meg i kø tre kvarter før avspark og kom inn 20 min inn i første omgang. Ikke kom med noe "må komme tidsnok"-prat nå altså. Glad fotballen som ble servert i dag berget opplevelsen. |
Slutt å gnål di sjur kjøp billett å hold fred  |
Det var da vel det han prøvde på din tosk! Skal være mulig å møte opp på Lerkendal en time før kampstart uten å måtte stå i kø til pause! Det siste vi trenger er publikum som ikke gidder å komme tilbake pga elendig kapasitet. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 01.04.2013 22:28 Post subject: |
|
|
| Jomer wrote: | | http://galleri.tt05.no/galleri/thumbnails.php?album=70 |
Glimrende Tifo i dag forresten!  |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 01.04.2013 22:28 Post subject: |
|
|
| Takk Lasarus, men det er kun intervjuer. Kommer vel snart. Må bare smøre meg med tålmodigheten jeg ikke har akkurat nå. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 01.04.2013 22:29 Post subject: |
|
|
| Du ser målene Dorsin er delaktig i. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 01.04.2013 22:31 Post subject: |
|
|
" I kveldens FotballKveld på TV 2 kl. 22.40 stiller vi spørsmålet: Vinner Rosenborg Tippeligaen i år? "
Fra deres facebook. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 01.04.2013 22:32 Post subject: |
|
|
| larsarus wrote: | | Du ser målene Dorsin er delaktig i. |
Jeg må ha skippet det da. Takk =) |
|
| Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 01.04.2013 22:32 Post subject: |
|
|
| Hærregud. Hate TV2. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 01.04.2013 22:42 Post subject: |
|
|
| Koppis wrote: | | JannesBart wrote: | | Clasiker wrote: | | Escudos wrote: | | Folk må komme tidsnok på kamp, ferdig snakka. |
Jeg kom rett fra Hytta, uten nett og mulighet til å forhåndskjøpe billett. Jeg stilte meg i kø tre kvarter før avspark og kom inn 20 min inn i første omgang. Ikke kom med noe "må komme tidsnok"-prat nå altså. Glad fotballen som ble servert i dag berget opplevelsen. |
Slutt å gnål di sjur kjøp billett å hold fred  |
Det var da vel det han prøvde på din tosk! Skal være mulig å møte opp på Lerkendal en time før kampstart uten å måtte stå i kø til pause! Det siste vi trenger er publikum som ikke gidder å komme tilbake pga elendig kapasitet. |
Vask munnen din gutt.
at enkelte ikke er kommet inn i den digitale verden kan ikke jeg klandres for. Kjøp billett på forhånd, hold fred og slutt å klag. Får være grenser. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 01.04.2013 22:43 Post subject: |
|
|
Ah.
Deilig å komme hjem fra Lerkendal med en helt fortjent seier igjen. Det å endelig få se en hvit armada som til de grader spiller motstanderen lavt er rett og slett en nytelse.
Og så er det bare andre serierunde!!!
Gledes til fortsettelsen
Takk skal dere ha gutta. Dere redder uka mi.
Uka her kommer jeg til å sveve  |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 01.04.2013 22:46 Post subject: |
|
|
Fra VG: (http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10115039)
| Quote: |
Rosenborg - Brann
56% Ballbesittelse 45%
24 Avslutninger 8
10 Avslutninger på mål 3
0 Avslutninger i stengene 0
7 Cornere 3
417 Pasningsforsøk 332
334 Vellykkede pasninger 229
13 Frispark for 14 |
|
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 01.04.2013 23:31 Post subject: |
|
|
| BjarneS wrote: | | Jomer wrote: | | http://galleri.tt05.no/galleri/thumbnails.php?album=70 |
Glimrende Tifo i dag forresten!  |
Den dekket godt for mang en ølvom. Bra tiltak. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 01.04.2013 23:47 Post subject: |
|
|
Endelig kan man kose seg på kamp igjen. Mye å gå på ennå, men strålende til å være første hjemmekamp! Tidvis bra angrepsspill, og etter en rufsete start solid bakover.
Lunna 5 - Reddet vel mot Huseklepp én gang. Ellers ingenting å gjøre.
Gamboa 5 - Bidro greit framover. Et tungt skudd. Klarte seg bra defensivt.
Reginiusen 5 - Slet mot Huseklepp tidlig, spilte seg kraftig opp. God med ball.
Rønning 4 - Også litt småtrøbbel i starten. Slår for mye langt. God kontroll.
Dorsin 8 BB - En forferdelig pasning mot Jensen tidlig. Deretter lykkes det meste: 2. omgangen er i internasjonal klasse.
Svensson 4 - Fint spill med Dorsin ved målet. Ble mange feilvalg mot slutten.
Jensen 5 - Grei kamp, vinner noen dueller, trygg med ballen.
Mix 6 - Går litt tidlig høyt i starten. Konstruktiv, løpssterk, belønnes med scoring.
Mikkelsen 5 - Fin teknikk, trygg, pasningssterk. Utfordrer ikke med ball.
Bille 6 - Sterk med mann i rygg, fin teknikk, godt tilslag. Kommer seg til sjanser. Trenger scoring.
Tarik 7 - Instrumental i det meste som ble skapt. Bevegelig, konstruktiv. Assisten til Dorsin er kunst. Ble løpt opp noen ganger med ball.
Dockal - Variabel med ball. Scoring. Virket sur.
Chibuike - Flott pasning i lengderetning langs linja. Involvert i Dorsins andre mål.
Berntsen - Viste fin teknikk og godt driv. |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 01.04.2013 23:56 Post subject: |
|
|
| Tenkte å komme med min egen børs, men den er så tilnærmet lik Knertens at det ikke har noe poeng:) |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 02.04.2013 00:04 Post subject: |
|
|
| Clasiker wrote: | | Escudos wrote: | | Folk må komme tidsnok på kamp, ferdig snakka. |
Tre kvarter før kamp burde absolutt holde. Fint for deg (og RBK) at du holdt ut.
Da du stilte deg i kø satt jeg på tribunen (Bygger'n) og der kommenterte vi faktisk billettkøen som økte faretruende nede på Borgplassen. I forholdsvis god tid før kampstart snodde køen seg ut på Strindveien. Kan ikke huske sist jeg la merke til noe slikt. Siste glimt av køen så vi etter drøyt 25 minutter av kampen. Da var køen kort nok til å bli skjult bak Rematribunen.
Et læringsmoment å trekke ut av dette kan kanskje være at når man "frir" til mange tusen potensielt uerfarne Lerkendalgjester kan det være mer tidkrevende enn vanlig å ekspedere billetter. Vet ikke, men gjetter at klubben kanskje ikke var så stivbeint på det med at kupongene fra Barnas skidag måtte byttes inn i kampbilletter senest en time før kampstart. Det kan i tilfelle forklare at en forsinkelse de hadde planlagt å unngå heller fikk forplante seg inn mot kampstart. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 02.04.2013 00:16 Post subject: |
|
|
Er det mulighet for å se kampen i opptak noensteds?
Har Cmore, Go, Sumo og alt det men finner ikke kampen noensted... |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 02.04.2013 00:18 Post subject: |
|
|
| Balljenta wrote: | | Tifoen fortjener oppmerksomhet, kan ikke se for meg hvor mye tid som har gått med til å lage den. Det var stas å stå bak den der! |
circa 600 dugnadstimer og 14 000 kroner gikk med. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 02.04.2013 00:22 Post subject: |
|
|
| Bra jobba! |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 02.04.2013 00:24 Post subject: |
|
|
Faen, glemte dere på børsen.
Kjernen 10 - legendarisk tifo, strålende trøkk. |
|
| Back to top |
|
 |
Svovel Proff
|
Posted: 02.04.2013 00:36 Post subject: |
|
|
| shadwell wrote: | | Balljenta wrote: | | Tifoen fortjener oppmerksomhet, kan ikke se for meg hvor mye tid som har gått med til å lage den. Det var stas å stå bak den der! |
Herlig kamp! Lenge siden jeg har vært så stolt av å være rbk-supporter. Må være minst to trenere siden. Kanskje med unntak av Legiakampen i fjor, men da var det like mye pga publikum som tok opp kampen, og vant, mot infernalske polakker på motsatt side.
I dag var,
1. omgang: morsom.
2. omgang: maktdemonstrasjon. |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 02.04.2013 00:37 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | Er det mulighet for å se kampen i opptak noensteds?
Har Cmore, Go, Sumo og alt det men finner ikke kampen noensted... |
Den ligger på Csports, under arkiv, vet ikke hvordan Cmore siden er bygd opp. Rart om den ikke skal være der også. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 02.04.2013 00:46 Post subject: |
|
|
VG slår til igjen på spillerbørsen sin ser jeg. Skjønner ikke hvordan de kan gi Bille 4'er. Ja han burde nok ha scoret, men han hadde fortjente mer en 4.
Knerten treffer bedre  |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 02.04.2013 01:05 Post subject: |
|
|
| shadwell wrote: | | Balljenta wrote: | | Tifoen fortjener oppmerksomhet, kan ikke se for meg hvor mye tid som har gått med til å lage den. Det var stas å stå bak den der! |
Flott arbeid og innsats . Det var stas å se på den også
| Svovel wrote: |
Herlig kamp! Lenge siden jeg har vært så stolt av å være rbk-supporter. Må være minst to trenere siden. |
He he. Humret litt av tidsregningen din fordi den treffer noe. Vi hadde noen fine seire under Hamrén også, mer tilfeldige under Jönsson, men enig i at det føltes godt å vinne så fortjent igjen. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
|