View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 29.03.2013 23:32 Post subject: |
|
|
Jangusk wrote: | Noen som har peil på hvor mange forhåndssolgte til denne kampen? |
Kjello, noen tanker? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.03.2013 14:09 Post subject: |
|
|
Ser at Adressa tror Svensson blir vraket i favør Dockal.
Vet ikke om det er basert på treninger denne uka eller bare magefølelse - lagoppstillingene i papirutgaven har vært basert på begge deler tidligere.
Sjøl sparer jeg kruttet til i morra. |
|
Back to top |
|
 |
Noldus! Senior

|
Posted: 30.03.2013 14:46 Post subject: |
|
|
Noen som vet om en måte å se kampen utenom Cmore? |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 30.03.2013 15:21 Post subject: |
|
|
Hørte man kunne få en grei oversikt over kampen på Lerkendal. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.03.2013 15:37 Post subject: |
|
|
Sjøl ble jeg egentlig aldri helt klok på oppstyret rundt Canal Digital GO. Men forstår at det ikke er mulig å kjøpe rent nettabonnement der? Er vel bare et gratistilbud på nett for kunder med C More på TV.
Altså er vel www.csports.no eneste offisielle salgskanal på nett. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 30.03.2013 17:00 Post subject: |
|
|
Jeg har anskaffet alle Cmore kanalene, har jeg da også kampene på nett altså? Isåfall så blir en del kamper reddet for meg. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 30.03.2013 17:47 Post subject: |
|
|
Canal Digital tilbyr iallfall alt på nett hvis du tegner CMore-abonnement hos dem. Inkludert de kampene som går på TV2 Zebra, og som du ellers ikke får sett hvis du har Canal Digital.
Var imponerende bra kvalitet på overføringen i den ene kampen jeg har sett på web-tjenesten. |
|
Back to top |
|
 |
Noldus! Senior

|
Posted: 30.03.2013 17:54 Post subject: |
|
|
HofnerBass wrote: | Hørte man kunne få en grei oversikt over kampen på Lerkendal. |
Funker dårlig når man er bosatt 80 mil unna.... |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 30.03.2013 18:20 Post subject: |
|
|
Knowrud wrote: | Jeg har anskaffet alle Cmore kanalene, har jeg da også kampene på nett altså? Isåfall så blir en del kamper reddet for meg. |
Spørs hvilken leverandør du har. RIKS TV har det ikke slik. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 30.03.2013 18:22 Post subject: |
|
|
RÃ¥nny wrote: | http://www.csports.no/cmore/?treeId=160146 |
Fyttekatta, for noen syke priser de serverer da.
169 kr for et døgn. Dette kommer ikke jeg til å bite på, uansett hvor langt fra Lerkendal jeg befinner meg.
Men takk til RÃ¥nny for siden. Det er ikke din feil i allefall  |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 30.03.2013 18:28 Post subject: |
|
|
Rånny wrote: | Spørs hvilken leverandør du har. RIKS TV har det ikke slik. |
Har gjennom Cmore/Canal-Digital. Sendte de nettopp en epost om dette, da jeg logget inn på csports.no men hadde ingen tilgang akkurat nå ihvertfall. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 30.03.2013 19:01 Post subject: |
|
|
Jangusk wrote: | RÃ¥nny wrote: | http://www.csports.no/cmore/?treeId=160146 |
169 kr for et døgn. Dette kommer ikke jeg til å bite på, uansett hvor langt fra Lerkendal jeg befinner meg.
Men takk til RÃ¥nny for siden. Det er ikke din feil i allefall  |
Enig der. Det er fullstendig bak mål å måtte betale over 250kr for å se 2 bortekamper i måneden. Tenker jeg holder meg til gratis stream på bortekampene. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 30.03.2013 19:16 Post subject: |
|
|
Når det gjelder coolsport eller hva den nå heter, hvor lenge kan vi haie gratis på den streamingen før en eller annen advokat krever den stengt?
Kan jo umulig være lovlig. Ikke god kvalitet på streaming men greit nok..
I nøden lærer naken kvinne å spinne...eller no sånt.. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 30.03.2013 19:34 Post subject: |
|
|
Har holdt det gående i flere år så ingen fare for det. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 30.03.2013 20:13 Post subject: |
|
|
De viser streams fra det som er av ligaer i europa, inkludert Champions League, Premier League, La Liga osv, så de er nok ikke så enkle å bli kvitt nei. De har jo holdt på noen år for å prøve å bli kvitt thepiratebay også, uten at det ser ut til at de kommer noen vei der. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.03.2013 00:58 Post subject: |
|
|
Jangusk wrote: | Fyttekatta, for noen syke priser de serverer da.
169 kr for et døgn. Dette kommer ikke jeg til å bite på, uansett hvor langt fra Lerkendal jeg befinner meg. |
Men syns altså ikke 1990 kroner for ett år er så ille. Langt bedre billedkvalitet enn hos f.eks. Coolsport. Og som sagt i en annen tråd, så er sjansen stor for at det blir eksklusive nettkamper fra europaligakvalifiseringa i sommer - slik som i fjor. Disse nettkampene dukker trolig heller ikke opp på ulovlige tjenester - i alle fall ikke med norske kommentatorer.
Forhåpentligvis slår csports.no til med enda bedre kvalitet snart. Var det ikke noen som snakket om oppgradering i april?
Knowrud wrote: | Har gjennom Cmore/Canal-Digital. Sendte de nettopp en epost om dette, da jeg logget inn på csports.no men hadde ingen tilgang akkurat nå ihvertfall. |
Som sagt er det Canal Digital GO som du med vanlig C More-abonnement skal bruke.
Forresten er treninga i morra flyttet til klokka 16. Var kjekt å få vite før jeg stilte vekkeklokka for å komme meg opp til opprinnelige 10:30. |
|
Back to top |
|
 |
obri Proff
|
Posted: 31.03.2013 01:37 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Ser at Adressa tror Svensson blir vraket i favør Dockal. |
Tror på følgende startelver: A.L.H Dorsk Per Grønning T-REX Gamboa
Jonas Tøffe-Mike Mix
Tarik Nick Mikkelsen
Ved skade på Mike Jensen går Mix inn sentralt og Dockal tar indreløpern : ,] _________________ Kjem alltid en ny kamp ..... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.03.2013 13:15 Post subject: |
|
|
Tolker deg sånn at formasjonstreninga i går dermed tydet på at Dockal blir vraket.
Antar fasiten blir det samme i ettermiddag. |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 31.03.2013 20:48 Post subject: |
|
|
Jangusk wrote: | RÃ¥nny wrote: | http://www.csports.no/cmore/?treeId=160146 |
Men takk til RÃ¥nny for siden. Det er ikke din feil i allefall  | Savner kampbillett til 79,- Dette var en vanvittig stiv pris! |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Morten2k Junior
|
Posted: 31.03.2013 23:55 Post subject: Er dette ok? |
|
|
Hvorfor legger vi ut laget når sjefen sier at det skal holdes hemmelig til siste time før avspark?
RBK sitt lag på forsiden:
Alexander Lund Hansen
Cristian Gamboa - Tore Reginiussen - Per Verner Rønning - Mikael Dorsin
Mikkel Diskerud - Mike Jensen - Jonas Svensson
Tobias Mikkelsen - Nicki Bille - Tarik Elyounoussi |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 01.04.2013 00:12 Post subject: |
|
|
Ja, det er selvfølgelig OK. Og det er ingenting å opprette ny tråd for. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 01.04.2013 00:45 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Men syns altså ikke 1990 kroner for ett år er så ille. Langt bedre billedkvalitet enn hos f.eks. Coolsport. Og som sagt i en annen tråd, så er sjansen stor for at det blir eksklusive nettkamper fra europaligakvalifiseringa i sommer - slik som i fjor. Disse nettkampene dukker trolig heller ikke opp på ulovlige tjenester - i alle fall ikke med norske kommentatorer.
Forhåpentligvis slår csports.no til med enda bedre kvalitet snart. Var det ikke noen som snakket om oppgradering i april?
|
Det går litt mer på at det ikke er noe særlig tilbud til oss som stiller på stadion på hjemmekampene (og ikke er så voldsomt interessert i Hønefoss - Sogndal), og dermed kun ser de 15 bortekampene. Det burde helt klart vært mulighet å kjøpe enkeltkamper, f.eks til 70-80kr, som jeg mener de hadde tidligere.
Edit:
En må huske på at de allerede har lagt på 50% på prisen i forhold til TV2 i fjor. Webløsningen har atpåtil langt dårligere kvalitet enn TV2 Sumo. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 01.04.2013 13:21 Post subject: |
|
|
Spissene våre (Bille og Tarik) står med null seriemål foreløpig på henholdsvis én og tolv seriekamper, men ved å putte et mål i kveld vil den av de som scorer tangere assistenttrener Bård Wiggens meritter. Han endte på ett mål på 62 seriekamper (og totalt fire mål på 87 offisielle kamper).
Trener Perry var heller ingen stor måljeger, men inntil videre kan han med sine fire seriemål i alle fall smykke seg med å ha scoret flere seriemål enn alle i A-stallen, bortsett fra Dorsin (15), Dockal (12), Chibuike (10) og Svensson (5).
Dorsin spiller som kjent sin seriekamp nummer 200 for RBK i kveld. Sammen med Örlund (86) er de de to eneste i stallen som har flere seriekamper enn Bård Wiggen (62). Sistnevnte innehar en delt 79.-plass på oversikten over spillere med flest seriekamper på rbk.no. Nils Arne Eggen er der på en delt 88. plass med sine 54 kamper, en kamp mer enn Jonas Svensson. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
|