| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 09.04.2006 14:24 Post subject: Savner Poengbørs |
|
|
Mulig det har blitt nevnt før i dette forumet og blitt begrunnet hvorfor det ikke finnes, men jeg må si at jeg virkelig savner poengbørs når man går inn og ser på "Kamper". En så god side som rbkweb.com bør føre opp poeng på spillerne mener nå jeg, alle kamper, enten det er trenings, cup, e-cup eller seriekamper. Den som skriver kampreferatene bør være ansvarlig for dette.
FFS. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 09.04.2006 14:30 Post subject: |
|
|
Ikke kom her å kom her.
Poengbørs får du da i Adressa,VG eller TV2 nettavisen. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 09.04.2006 14:33 Post subject: |
|
|
Bruk heller tid på annet enn poengbørs. Forum er uansett fullt opp av folk som kan si sitt om hver enkelt spiller i hver enkelt kamp. Noe partisk rundt enkelte, men dog. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.04.2006 14:34 Post subject: |
|
|
Det blir for subjektivt hvis Thomas skal begynne med karaktergiving. Det kan ødelegge for rbkweb.
Dessuten har han neppe tid til det. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.04.2006 15:15 Post subject: |
|
|
| Personlig vil jeg prioritere andre ting. En mellomting kunne ha vært å dele ut seks poeng der tre, to og et poeng går til de tre beste. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.04.2006 15:17 Post subject: |
|
|
| 3, 2 og 1 stjerner funker fint. Evt. dagens mann og dagens skuffelse. Det er jo like så interessant å vite hvem som gjør det dårlig. |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 09.04.2006 16:44 Post subject: |
|
|
For det første så liker jeg å lese mest mulig på et og samme sted når jeg først leser. For det andre så har jo linken "Kamper" oversikt og referat fra alle RBK's spilte kamper samlet på et og samme sted og derfor hadde det vært fint å kunne gå inn å se omtrent hvordan de ulike spillerne spilte ved poeng. Skalaen er ikke så nøye med. Jeg vet at man kan få informasjon dersom man leter, poenget mitt er at jeg liker den samlet og så lett tilgjengelig som mulig. rbkweb er for meg nr 1 sted når jeg lurer på noe om rbk og vil hest ikke måtte gå via andre forum dersom jeg vil ha en indikasjon på hvordan de ulike spillerne klarte seg i f.eks treningskampene.
FFS |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 09.04.2006 16:56 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | 3, 2 og 1 stjerner funker fint. Evt. dagens mann og dagens skuffelse. Det er jo like så interessant å vite hvem som gjør det dårlig. |
Signer den.
Hadde vært artig med en poeng topp!
Å gi ut poeng fordelt på 3 plasser hadde vært artig. Årets RBKweb spiller  |
|
| Back to top |
|
 |
Snorkel Veteran

|
Posted: 14.04.2006 13:22 Post subject: |
|
|
Signer den.
Hadde vært artig med en poeng topp!
Å gi ut poeng fordelt på 3 plasser hadde vært artig. Årets RBKweb spiller [/quote]
En slags kåring av "Man of the match" eller 3 2 og 1 stjerne hadde vært intressant. Synes egentlig ikke det er så givende og lese hvilken karakter VG eller 2mas Roar Strand fikk i forige kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
|