|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Frodo Rutinert
|
Posted: 11.03.2013 16:55 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Frodo wrote: | | Så hvor mange mål står han med i treningskampene så langt..? |
I rettferdighetens navn skal det sies at Bille har spilt veldig lite grunnet sykdom og skader. Hvor mange kamper har han spilt? Tre? |
Det er uansett tynt å satse på ham som den som alene sørger for de fleste scoringene. Vi vet jo at Tarik har scoret mye i FFK, så det kan løsne også for andre, men ser ikke helt for meg at årets mannskap skal overgå JJ sin målstatistikk de siste to sesongene (2,03 mål i snitt per kamp), uten at den heller var i nærheten av ønskelig nivå. |
|
| Back to top |
|
 |
Frodo Rutinert
|
Posted: 11.03.2013 16:59 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Grunnen til at jeg reagerte var fordi du baserer deg på fjorårets spillere som fortsatt er her, når vi har byttet ut nesten alle de offensive spillerne i vinter, og omtrent hele laget siden juni i fjor.
|
Joda, men så baserer jeg meg jo også på at det har vært tynt med mål i årets treningskamper, hvor altså nye spillere har fått muligheten (Bille uten så mye spilletid riktig nok). Man håpet kanskje at det løsnet forrige helg, men i gårsdagens kamp var det tilbake til målløst. Det er lov å håpe at dansken leverer tosifret antall mål om han får spille fast, men det er også lov å frykte hvordan resultatene blir om han skulle få problemer med å finne veien til nettmaskene.. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 11.03.2013 17:13 Post subject: |
|
|
Det er selvsagt alt for tidlig å avskrive Bille Nielsen, men jeg er også enig i at backupen/alternativene på spissplass er for tynn. Det tror jeg de fleste ser.
Det hadde vært knall med et spennende ungt prospekt med talent og potensiale som kunne gjort det OK i innhopp i starten med mulighet for å bli veldig god med tida. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |