|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Montana Veteran

|
Posted: 05.03.2013 17:25 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 05.03.2013 18:13 Post subject: |
|
|
| Beren wrote: | | Jangusk wrote: | | Gamboa har vokst enda mer i år. Drittgod spiller ja. |
Hehe vet det var dårlig stream, men forvekslet du han med Tarik? |
Den situasjonen jeg mente VAR IKKE på skåringa, men en situasjon noen minutter før, da han stopper, drar av en spiller og sentrer elegant  |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 05.03.2013 18:18 Post subject: |
|
|
Ho,ho. SÃ¥ morsom jeg er.
Uansett meget fornøyd, og håper de drar med seg denne killerinstinktet ned til Stavanger. Tror ikke på overhøvling av Viking, men håper på fortsatt medløp, økt passningsikkerhet og masse, masse løping.
Er det noen som vet om Bate har en kjempelang vinterpause med tung trening. De så ikke like kvikke ut hele kampen nei. Men vi gjorde vel dem litt dårlige får vi håpe. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 05.03.2013 18:21 Post subject: |
|
|
Ett fattig spillemål i pre-season er ikke spesielt lovende med tanke på at det er få uker til Tippeligaen, eller "Norwegian Offence League" som jeg liker å kalle den, sparkes igang. Men vi skal ikke legge for mye vekt på treningskampene heller. Vi som har prøvd å følge med på disse kampene har jo sett at vi har levert ganske oppegående ting spillemessig i noen av de selv om vi har tapt. Foreløpig er det dog ganske å ujevnt. Slik blir det nødvendigvis når vi har nyinnkjøpte spillere samtidig som sentrale folk har vært utelukket fra kamper grunnet skader og sykdom. Min teori er at man kommer bedre rustet gjennom forsesongen av å tape knepent mot god russisk og dansk motstand enn å evt. vinne mot de samme grautlagene man spiller mot hele året ellers.
Vi vinner mot Odd Granlund - sann mine ord. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 05.03.2013 18:34 Post subject: |
|
|
| Jangusk wrote: | | Er det noen som vet om Bate har en kjempelang vinterpause med tung trening. De så ikke like kvikke ut hele kampen nei. Men vi gjorde vel dem litt dårlige får vi håpe. |
De spillte Europa league mot Fernerbache og tapte 1-0 den 21. februar. Men de kan selvsagt ha trent tøft etter den kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |