English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
BATE Borisov - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Montana
Veteran

PostPosted: 05.03.2013 17:25    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
Jangusk
Veteran

PostPosted: 05.03.2013 18:13    Post subject: Reply with quote

Beren wrote:
Jangusk wrote:
Gamboa har vokst enda mer i år. Drittgod spiller ja.

Hehe vet det var dårlig stream, men forvekslet du han med Tarik?

Den situasjonen jeg mente VAR IKKE på skåringa, men en situasjon noen minutter før, da han stopper, drar av en spiller og sentrer elegant Wink
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 05.03.2013 18:18    Post subject: Reply with quote

Ho,ho. SÃ¥ morsom jeg er.

Uansett meget fornøyd, og håper de drar med seg denne killerinstinktet ned til Stavanger. Tror ikke på overhøvling av Viking, men håper på fortsatt medløp, økt passningsikkerhet og masse, masse løping.

Er det noen som vet om Bate har en kjempelang vinterpause med tung trening. De så ikke like kvikke ut hele kampen nei. Men vi gjorde vel dem litt dårlige får vi håpe.
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 05.03.2013 18:21    Post subject: Reply with quote

Ett fattig spillemål i pre-season er ikke spesielt lovende med tanke på at det er få uker til Tippeligaen, eller "Norwegian Offence League" som jeg liker å kalle den, sparkes igang. Men vi skal ikke legge for mye vekt på treningskampene heller. Vi som har prøvd å følge med på disse kampene har jo sett at vi har levert ganske oppegående ting spillemessig i noen av de selv om vi har tapt. Foreløpig er det dog ganske å ujevnt. Slik blir det nødvendigvis når vi har nyinnkjøpte spillere samtidig som sentrale folk har vært utelukket fra kamper grunnet skader og sykdom. Min teori er at man kommer bedre rustet gjennom forsesongen av å tape knepent mot god russisk og dansk motstand enn å evt. vinne mot de samme grautlagene man spiller mot hele året ellers.

Vi vinner mot Odd Granlund - sann mine ord.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
PerO
Veteran

PostPosted: 05.03.2013 18:34    Post subject: Reply with quote

Jangusk wrote:
Er det noen som vet om Bate har en kjempelang vinterpause med tung trening. De så ikke like kvikke ut hele kampen nei. Men vi gjorde vel dem litt dårlige får vi håpe.

De spillte Europa league mot Fernerbache og tapte 1-0 den 21. februar. Men de kan selvsagt ha trent tøft etter den kampen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Page 8 of 8

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb