| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
gisp! Legende
|
Posted: 17.02.2013 20:17 Post subject: |
|
|
rbk.no har lagt ut kampreferat. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 17.02.2013 20:20 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke at folk henger seg opp i oppkjøringskamper, alle vet at resultat og prestasjoner der som regel ikke har noen sammenheng med hvordan man presterer i sesongen. Hvor mange ganger har man ikke hatt en motsatt kurve i seriespill kontra pre-season.
Man skal heller ikke være i topp form for en gang ut i sesongen. Dog det lønner seg å vinne kamper tidlig ... |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 17.02.2013 20:23 Post subject: |
|
|
Morsomt å høre hvor "pent" vi må snakke for at Mike skal forstå. rbk.no intervjuer Mike Jensen. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 17.02.2013 20:26 Post subject: |
|
|
| iconbit wrote: | | Jangusk wrote: | | Den kan godt brukes til å fortelle enkelte ettablerte at folk faktisk puster dem i nakken |
Det ved de etablerede folk vel allerede godt fra træningsbanen? En kamp på en så dårlig bane giver ikke noget godt billede af hvem der faktisk bør spille. |
Enig i det, men du må huske på at verken Tarik eller Borek har funnet seg 100 % tilrette hos Rbk. Tror det ligger masse uforløst potensiale hos de, men jeg mener de ikke bør få starte bare pga. ar de heter nettopp Tarik og Borek.
Men jeg er ikke i tvil om at de våkner utover sessongen altså. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 17.02.2013 20:29 Post subject: |
|
|
| JannesBart wrote: | | Skjønner ikke at folk henger seg opp i oppkjøringskamper, alle vet at resultat og prestasjoner der som regel ikke har noen sammenheng med hvordan man presterer i sesongen. |
Jeg vet ikke det. Har du noen tall på dette? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.02.2013 20:32 Post subject: |
|
|
Jeg er nok ikke like fornøyd som Jensen, men det var i alle fall ganske jevnspilt utover i kampen.
Den store forskjellen er at FCK til forskjell fra oss skaper åpenbare sjanser. Flaks og et par gode Hansen-redninger gjorde at vi slapp ganske billig unna.
Heldigvis har vi maktet å skape ordentlige sjanser tidligere i vinter, så det er ikke like ille som ingen mål og ingen seier skulle tilsi. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 17.02.2013 20:34 Post subject: |
|
|
| Stakkars han fyren som reiste ned til København for å se denne kampen, fordi det visstnok ikke skulle være noen stream til kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 17.02.2013 20:36 Post subject: |
|
|
| Jangusk wrote: | Enig i det, men du må huske på at verken Tarik eller Borek har funnet seg 100 % tilrette hos Rbk. Tror det ligger masse uforløst potensiale hos de, men jeg mener de ikke bør få starte bare pga. ar de heter nettopp Tarik og Borek.
Men jeg er ikke i tvil om at de våkner utover sessongen altså. | Enig i at der ligger masse uforløst potensiale i de to (såvel som de unge spillere der ånder dem i nakken). Ja, det må være de bedste 11 der kommer til at spille. Hvis Borek kommer til at få lidt lang snor/mange sjanser, så bliver det nok fordi man gerne vil tjene penge på et salg af ham til sommer (?) |
|
| Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 17.02.2013 21:04 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Stakkars han fyren som reiste ned til København for å se denne kampen, fordi det visstnok ikke skulle være noen stream til kampen. |
Dama satte ned foten i siste liten da jeg fortalte det ikke ble tid til noe shopping på henne dagen etter.
 _________________ 100% JESUS |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 17.02.2013 21:06 Post subject: |
|
|
Perry på rbk.no: "Vi mangler litt beslutsomhet, dyktighet og presisjon på siste tredjedel ... Vi har tre tilløp som renner ut i sanden på grunn av at vi ikke bruker folk som kommer i fart utvendig og det er ikke bra, men vi skal jobbe videre med det, så kommer det."
Enig i at det var litt nesten og litt for upresist/ufarlig helt fremme. Har imidlertid tro på at det er noe på gang. Dog skulle jeg gjerne sett en erstatter, eller i alle fall en god backup for Dorsin. Vi er også veldig avhengige av at Bille unngår skader og suspensjoner når vi har tilnærmet null backup i hans rolle. Trenerteamet burde få avklart om Chibbe egentlig er et spissalternativ eller bare en feilplassert/feilbrukt midtbanespiller. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 17.02.2013 21:37 Post subject: |
|
|
| Redigeringsansvarlig i FCK-tv feiret visst seieren med en bayer eller ti! |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 17.02.2013 21:37 Post subject: |
|
|
Magre highlights for vår del der. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 17.02.2013 22:00 Post subject: |
|
|
| FCK holder ikke lenger den standarden som de hadde tidligere. Femte kampen på råd uten RBK-skåring er både skammelig og samtidig er det en ny negativ rekord i målløshet i "moderne tid" for et RBK-lag |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 17.02.2013 22:11 Post subject: |
|
|
FCK'ere tar jo helt av på FB. Eller nesten hvertfall. Henger jo ut Mike og sier at de er nordens beste klubb. Håper virkelig Molde slår dem 22. februar, da kan de kanskje holde kjeft. Blir neppe enkelt for Molde som liker å spille fotball langs bakken, når banen deres er forferdelig.
Ser frem til å møte RBK neste år, da i EL utslagsrunde. Hvor RBK går videre fra EL gruppespill og FCK som nr 3 i gruppespillet. |
|
| Back to top |
|
 |
1917 Proff
|
Posted: 17.02.2013 22:12 Post subject: |
|
|
noke en ok gjennokjøring! vi spiller inn et nytt lag, ny formasjon, nye spillere ! det tar tid å bygge, dette vil komme! vi greier dette  |
|
| Back to top |
|
 |
udepowah Senior

|
Posted: 17.02.2013 22:19 Post subject: |
|
|
Fikk ikke sett noe av kampen, da streamen var svært hakkete, så jeg fortsatte med oppussing av kjøkkenet istede, med noen innhopp på rbkweb innimellom. Ser det er lagt ut høydepunkter på rbk.no, og jeg ser flere veldig gode løp der framme. Helt enig med Perry at det mangler litt besluttsomhet og presisjon foran mål, men dette tror jeg kommer! For en gangs skyld på mange år gleder jeg meg til sesongstart. Virker som om RBK har planer om å underholde publikum i år Målene kommer! |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 17.02.2013 22:21 Post subject: |
|
|
| Den som scorer det første målet vårt i år vil automatisk bli storfavoritten til å bli årets toppscorer. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 17.02.2013 22:23 Post subject: |
|
|
| RBK har ingen som kan score mål. Scorer du ikke mot RIL, har du et alvorlig problem. Så enkelt er det. |
|
| Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 17.02.2013 22:28 Post subject: |
|
|
| Vi så eksempel på hva som er Chibbe sin styrke i framspillet til Tarik. Han er veldig god i den rollen som førende rettvendt spiller, men som spiss mangler han en del dessverre. Kan det bli plass i laget for Chibbe på en kant? |
|
| Back to top |
|
 |
Dantell Proff

|
Posted: 17.02.2013 22:32 Post subject: |
|
|
| Konesseur wrote: | | Den som scorer det første målet vårt i år vil automatisk bli storfavoritten til å bli årets toppscorer. |
Jeg tipper Dorsin |
|
| Back to top |
|
 |
1917 Proff
|
Posted: 17.02.2013 22:48 Post subject: |
|
|
| ser mange gode bevegelser fra highlights på rbk.no, i angrep stormer 3-4 mann fram sammen med ballfører. synes dette virker lovende, vi skyter dog med løskrutt |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.02.2013 22:52 Post subject: |
|
|
| Evt. ikke kommer til avslutning i det hele tatt. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 17.02.2013 22:53 Post subject: |
|
|
| Det kommer nok til å ta litt ekstra tid før det løsner fullstendig. Jeg spår en veldig frustrende vår, en meget optimistisk sommer og en fest av en høst. |
|
| Back to top |
|
 |
|