English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Daniel Fredheim Holm
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 29, 30, 31

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 01.02.2013 21:29    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Cleopatre wrote:
Liker Perry mer og mer for hvert dag som går! Han har virkelig peiling på fotball. Kan ikke forstå hvorfor Janne brukte søppel spillere? Kanskje han var vandt med dårlige spillere fordi han kun har trent dårlige lag? Men uans, gleder meg til hvordan stallen kommer til å se ut og hvordan tabellen ser ut i 2013.

TROLLALERT!

Du hra null peiling og innsikt og bare negativt flåseri å bidra med i trådene.
Nå påberoper jeg meg ikke en rolle som superekspert, men du må være steike pokke B L I N D (klarer du å lese det?) B L I N D (Nå da???) for å påstå at DFH er en søppelspiller!

anbefaller å starte å følge det norske curlinglandslaget slik at du bedre kan få utløp for frustrasjoner...

Dette må være noe av det dårligste argumentasjon som kan finnes. Du angriper meg som person og ikke hva jeg egentlig tenker/mener. Voks opp litt.
Back to top
View user's profile Send private message
Bye
Veteran

PostPosted: 01.02.2013 21:40    Post subject: Reply with quote

Cleopatre: Jeg har fått med meg en stor del av innleggene dine, og jeg må bare beklage; du oppfører deg litt som en elefant i glassbutikk med innleggene dine. De fremstår lite reflekterte, bastante, og brautende. Litt mer gjennomtenkte og "voksne" måter å si ting på hadde gjort det hele litt mer spiselig, men når du omtaler spillere og trenere som søppel, minner det alt for mye om oppgulpene man finner på VGnett og den slags forum. Det jeg i grunn prøver å si her; få opp nivået litt. Akkurat nå stiller du deg lagelig til hogst.
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 01.02.2013 22:50    Post subject: Reply with quote

Vell, når jeg mener søppel spillere, da mener jeg at de ikke er god nok for RBK-stallen. Tror ikke du har lært deg hva språkelig virkemiddel betyr. Uansett, dette er ikke norsk kurs. Da kan vi forsette å diskutere om RBK.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 01.02.2013 22:51    Post subject: Reply with quote

Jeg kjenner deg ikke personlig Cleo, men jeg står ved det jeg sa.

Dine svar og innlegg generelt er totalt blåst for Innsikt og fotballfagelig kunnskap.

Jeg beklager hvis det påvirker deg som person da du sikkert er en hyggelig fyr privat. Men curling > fotball, for deg anbefalles når det kommer til fagkunnskap.

Det du sier i posten over bekrefter bare hva jeg sier.

Man omtaler ikke spillere som har levert godkjent ut ifra forventninger som søppel, det handler om flere ting. Ting som man normalt lærer ved å blandt annet elske en klubb over tid.

Ordtrykket søppel om en Rosenborgspilelr føler jeg er upassende og du fornærmer ikke bare DFH, RBk som klubb, men også supporterne som respekterer og elsker denne klubben.

need i say more?
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
smeboe
Proff

PostPosted: 01.02.2013 23:30    Post subject: Reply with quote

Rekdals første kjøp, DFH til 1 million. Så lenge han holder seg skadefri, kan dette bli det beste kjøpet VIF har gjort på veldig, veldig lenge.
Back to top
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 01.02.2013 23:39    Post subject: Reply with quote

Half man half biscuit er bare biscuit uten Schwabe.

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 02.02.2013 00:30    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:

Dine svar og innlegg generelt er totalt blåst for Innsikt og fotballfagelig kunnskap.

Jeg beklager hvis det påvirker deg som person da du sikkert er en hyggelig fyr privat. Men curling > fotball, for deg anbefalles når det kommer til fagkunnskap.

Man omtaler ikke spillere som har levert godkjent ut ifra forventninger som søppel, det handler om flere ting. Ting som man normalt lærer ved å blandt annet elske en klubb over tid.

Ordtrykket søppel om en Rosenborgspilelr føler jeg er upassende og du fornærmer ikke bare DFH, RBk som klubb, men også supporterne som respekterer og elsker denne klubben.

need i say more?

Jeg nevnte ikke bare DFH. Jeg sa "spillere" og da mente jeg flere spillere Janne hentet som ikke var gode. Dette handler da om hvem man syns er god og ikke god. Du kan ikke si jeg ikke har fotballkunnskap når jeg mener at Janne brukte spillere som; Peter Ankersen, Issah, Chibuke, Dorsin. Dette er spillere som holder Tippeliga-nivået veldig bra, men ikke gode nok for eventuelt videre avansement fra EL. Mange mente at RBK hadde beste stall i 2011 og burde hadde vunnet, men etter MIN mening, var jeg aldri i tvil at Molde hadde beste stallen. I år tror jeg det enten blir 2. eller 1. plass for RBK og bedre resultater i EL.
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 02.02.2013 01:06    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke hva som gjør spillerne du nevner der så mye dårligere enn Mostrøm, Chima, Pape, Simonsen, Vatshaug, Berg Hestad, Hoseth og så videre.

Molde har et godt lag og i norsk sammenheng en god stall, men at de har hatt suverent best stall i Norge (i fjor, DVS 2012) er så viden fjernt fra all slags mulig fotballfornuft at det aldri kommer til å slutte å forundre meg. Solskjær har fått veldig, veldig mye ut av stallen sin og JJ tilsvarende lite.

Vi har skipet talenter ut på lån som i MFK ville vært blant de desidert beste spillerne.

Peter Ankersen er en Gatt-klone og ble sendt hjem til Danmark med lite spilletid.

Utskjelte Høiland er på nivå med Vatshaug, som har vært en bærebjelke i MFK.

I kampen mot Ljubljana, som har slått både Godset og IFK, rundtspilte vi dem i første omgang kun med spillere som var tilgjengelige for JJ.

Edit: Selvfølgelig veldig OT, så strek for min del. DFH-tråden blir vel snart stengt.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 02.02.2013 02:45    Post subject: Reply with quote

Hvilken klausul prater dere om? Kilde?
Holm er god han, men passer ikke inn i dagens stall så helt ok at han drar.
Burde vært mulig å solgt han for mer enn 1 million.

Edit: Fant linken. MÃ¥tte ikke lengre enn adressa.no
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 02.02.2013 16:00    Post subject: Reply with quote

Cleopatre wrote:
moomoo wrote:

need i say more?

Jeg nevnte ikke bare DFH. Jeg sa "spillere" og da mente jeg flere spillere Janne hentet som ikke var gode. Dette handler da om hvem man syns er god og ikke god. Du kan ikke si jeg ikke har fotballkunnskap når jeg mener at Janne brukte spillere som; Peter Ankersen, Issah, Chibuke, Dorsin. Dette er spillere som holder Tippeliga-nivået veldig bra, men ikke gode nok for eventuelt videre avansement fra EL. Mange mente at RBK hadde beste stall i 2011 og burde hadde vunnet, men etter MIN mening, var jeg aldri i tvil at Molde hadde beste stallen. I år tror jeg det enten blir 2. eller 1. plass for RBK og bedre resultater i EL.

Nå snakker vi, der redgjør du bedre og mere seriøst rundt egne tanker, sånt liker vi Smile
Synes fremdeles ikke ordet "søppel" hører hjemme generelt, men er jo enig i at det er flere som kunna ha fortjent fjaskoprisen :p
Ankersen ble vell et offer for hjemmlengsel, var aldri et spørsmål om potensialet der.
Issah har vært en gedigen skuffelse, men mest fordi vi som supportere sammenligner ham med Annan, som å hoppe etter Wirkola det Very Happy
Chibuike har noe uforløst, virker ikek som han passer inn, men han har kvaliteter og jeg har tro på at han kan blomstre under perry.
dorsin har nok sine beste dager bak seg ja, men fremdeles en av de beste backene i tippeligaen.
At molde hadde en bedre stall vil jeg ike si, men at de var mere sulten, motivert og hadde en klar filosofi som skapte trygghet og selvtillit var avgjørende for at de vant. Noe av den samme grunnen til at Godset gjorde det så bra. rett og slett fikk ikke JJ laget til å fungere. jeg er overbevist om at med OGS som trener istede for Janne hadde Rosenborg fremstått totalt forskjellig og de andre lagene ville kunn sett støvet bak oss.

Flott at du utdyper, var aldri meningen å "ta deg" som person, og fortsetter du sånn så begynner jeg å tvile på om jeg hadde rett ang curling Wink
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Mynthon
Senior

PostPosted: 02.02.2013 18:29    Post subject: Reply with quote

Dumt at DFH ble solgt synes jeg. Han hadde en stigende kurve i de siste matchene i fjor og tror han kunne blitt bra i år. Ser for meg at han slår til for Vålerenga, noe som ikke vil overraske meg i det hele tatt.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 02.02.2013 19:12    Post subject: Reply with quote

Ingen gode plasser for han i vår 4-3-3 så han hadde nok ganske garantert ikke imponert for oss selv om han skulle imponere for Engen.

Ikke god nok som spiss, han scorer ikke mål. Ingen ving og jeg ser ikke på han som en god indreløper selv om det nok er der han hadde blitt plassert.
Vil mye heller at Berntsen og Midtsjø skal få spilletid enn DFH. Et lurt valg av begge klubber og spiller. Smile
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 02.02.2013 19:15    Post subject: Reply with quote

Helt enig. Ser ikke mye negativt i denne avtalen. Rosenborg sparer 4 millioner kroner rent økonomisk, og sportslig passer ikke DFH spesielt bra inn, og der han kanskje passer best inn, har vi en haug av (unge, talentfulle) spillere. En veldig grei avtale.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 04.02.2013 14:45    Post subject: Reply with quote

Signerte en 3-årskontrakt nå nettopp.
ace
Veteran

PostPosted: 04.02.2013 14:59    Post subject: Reply with quote

På tide å stenge denne nå, eller?
gonnagetchaa
Veteran

PostPosted: 04.02.2013 15:04    Post subject: Reply with quote

http://www.tv2.no/sport/f...80510.html

Quote:
Skrev under for tre år
Fredag ble det kjent at VÃ¥lerenga og Rosenborg var enige om en overgangen for Fredheim Holm, og mandag bestod angriperen den medisinske sjekken.

Noen timer senere satt han navnetrekket sitt på en kontrakt som binder han til Vålerenga de neste tre årene.

haavarl
Forumsjef

PostPosted: 04.02.2013 20:12    Post subject: Reply with quote

Tråd stengt. Nye meldinger går til Hvor er de nå?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 29, 30, 31
Page 31 of 31

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb