| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
frank Proff
|
Posted: 31.01.2013 22:02 Post subject: |
|
|
Elvis has left the building!  _________________ "At folk drar opp Kåre Ingebrigtsen er helt tullete. Ikke er han god trener og attpåtil en helt for jævlig fyr som fikk vondt i stoltheten og gikk til sak mot klubben. Rettssak som loppet klubben for millioner. Sann historie"
- Flabbergast |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
|
|
En seier som smaker.... zalo? _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
|
Konstruktive innlegg om hvordan det går i straffekonken mottas med takk.  |
|
| Back to top |
|
 |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 31.01.2013 22:03 Post subject: |
|
|
Seier er seier!!
Bedre at vi vinner enn at vi taper |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 31.01.2013 22:03 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | Kurrant straffe av Alas, gitt!
|
Hehe med det blikket/gliset han sendte mot sidelinja er jo spørsmålet om han faktisk mente å sette den i stolpen og inn.
Men for all del, mange bra straffer av begge lag. _________________ Fremad, menn av Nidaros! Til Europa! |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 31.01.2013 22:04 Post subject: |
|
|
Mye bra spill av RBK. Berntsen er best på midten og synd at Midtsjø sloknet fullstendig i 2 . omgang.
Alas viser jo mer og mer syntes jeg.
Keeper Stubhaug virker å ha dårlig rekkevidde....redder så vidt straffespark som går rett på han og er ikke i nærheten av de andre straffesparkene. Mange gode straffer dog. _________________ You`ll never walk alone!!
Last edited by batigol on 31.01.2013 22:05; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 31.01.2013 22:04 Post subject: |
|
|
Blei det 7-6 til slutt? Rønning brant for oss, og keeper brant siste for OL.
Generelt meget høy kvalitet på straffene, med unntak av PVR sin, og den siste til keeper. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 31.01.2013 22:05 Post subject: |
|
|
Rønning misset på straffen, men det virket som om han "traff" busemannen han gravde etter i nesegrevet mens han gikk frem
Edit: 8-7 til oss Zorac. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
aero Proff
|
Posted: 31.01.2013 22:06 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | Blei det 7-6 til slutt? Rønning brant for oss, og keeper brant siste for OL.
Generelt meget høy kvalitet på straffene, med unntak av PVR sin, og den siste til keeper. | 8-7 iflg adressa,
Last edited by aero on 31.01.2013 22:06; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
1917 Proff
|
|
|
| Jangusk wrote: | | Om dette fortsetter, kommer fremgangen neppe. Er null vilje på å prøe å vinne kamper. Huff. |
slapp nå litt av. 3 kamper ut i året. vi viser stor fremgang fra i fjor, pasninger i lengderetning og kombinasjonsspill. ikke toppet lag, mange får vise seg fram. alt i alt, greit gjennomført. bra treningsøkt
Last edited by 1917 on 31.01.2013 22:08; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
|
|
Mottatt! _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 31.01.2013 22:10 Post subject: |
|
|
| Tre kamper under Perry og NULL skåringer. Flaut! |
|
| Back to top |
|
 |
orz Proff

|
Posted: 31.01.2013 22:14 Post subject: |
|
|
Hva var det folk så rent konkret som ikke jeg fikk med meg angående Alas? Det jeg så var en spiller som var lite involvert offensivt, og spesielt i første omgang hadde han mange upresise pasninger. Så ikke én vellykket dragning ila 90 minutter på vingen. Truet mål i liten grad. Defensivt vant han ikke en eneste duell, og ble løpende i mellom.
For meg ser det ut som om spillerne ikke helt vet hvordan de skal spille han god, og at han selv ikke helt vet hvordan han skal løse rollen i laget. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 31.01.2013 22:15 Post subject: |
|
|
Har ikke akkurat møtt bare drittlag, da. Og vi har ikke toppet laget i mer enn en omgang, så akkurat det er ingen stor krise. Litt mer kritisk er jeg til at vi har toppet laget såpass lite som vi har. Mange spillere som har godt av å møte kvalitetsmotstand, men først og fremst de som er antatt å prege førstelaget.
Til josinho. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 31.01.2013 22:16 Post subject: |
|
|
I sum så er disse tre kampene positive, eneste er mål som mangler i spill. Spillet ellers er i godt + og det kommer garantert å bli mye bedre.
Kampen idag hadde gutta fortjent å vinne. Var det klart beste laget.
Jeg ser frem til fortsettelsen  |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 31.01.2013 22:18 Post subject: |
|
|
gode straffer, men PVR sin er det ingen grunn til å se i reprise  |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 31.01.2013 22:18 Post subject: |
|
|
@ orz, kjøpte du kampen på ustream.tv og så det i HD eller var det en såpass kornete sending at du rett og slett ikke fikk sett noe?
Alas var jo særs fremtredende på sin venstreside. Særdeles aktiv på å gjøre seg spillbar og jobber hardt kampen igjennom.
Det er greit nok å gi tyn til spillere som faktisk ikke evner noenting, men det virker som om enkelte bare er ute etter å klage på noen spillere, i dette tilfellet Alas, uansett.
Berntsen var RBKs klart beste, med Chibbe og Alas følgende bak. Resten var helt på det jevne. _________________ Fremad, menn av Nidaros! Til Europa! |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 31.01.2013 22:20 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | Tre kamper under Perry og NULL skåringer. Flaut! |
Skit nå i det, da.
Veldig positiv til det vi har sett så langt.
Det er mer utfordrende å skåre mål når strategien ikke er å lempe ballen i boksen, fylle den til randen og se hva som skjer.
Fordelen er naturligvis at når vi blir skarpere, kommer vi til å spille fotball på et mye høyere nivå og kompetente motstandere vil ikke ha det like enkelt med å forsvare seg mot oss. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 31.01.2013 22:21 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Har ikke akkurat møtt bare drittlag, da. Og vi har ikke toppet laget i mer enn en omgang, så akkurat det er ingen stor krise. Litt mer kritisk er jeg til at vi har toppet laget såpass lite som vi har. Mange spillere som har godt av å møte kvalitetsmotstand, men først og fremst de som er antatt å prege førstelaget.
Til josinho. |
Hjelper ikke. Var det ca 0.8 poeng Pery hadde i poengsnitt på toppnivå? |
|
| Back to top |
|
 |
orz Proff

|
Posted: 31.01.2013 22:26 Post subject: |
|
|
| Thulian wrote: |
Berntsen var RBKs klart beste, med Chibbe og Alas følgende bak. Resten var helt på det jevne. |
Det beviser jo bare hvor forskjellig synspunkt man kan ha etter å ha sett samme kamp.. Så den i HD ja
Synes ikke Chibbe var særlig god heller, mistet mye på mottak og skapte lite. Enig angående Berntsen da |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 31.01.2013 22:26 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | Hjelper ikke. Var det ca 0.8 poeng Pery hadde i poengsnitt på toppnivå? |
Teller ikke poeng i treningskamper.
Om spillet er oppløftende (har selv sett minimalt fra turneringen), så er det veldig positivt. Målene vil komme. En såpass habil angrepsrekke har vi. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 31.01.2013 22:27 Post subject: |
|
|
Jo, det hjelper. Vent til vi har spilt en tellende kamp med å kritisere poengplukkingen i hvert fall. Herre min hatt.
Etter å ha trengt surstofftilførsel i to år under Jannes anti-fotball, mener jeg nå at RBK-supportere som er glad i spillende fotball burde slå hjul resten av pre-season nærmest kun basert på forsøkene vi har sett så langt.
Edit: @Josinho
Last edited by abjoern on 31.01.2013 22:28; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas32 Junior
|
Posted: 31.01.2013 22:27 Post subject: |
|
|
| orz wrote: | Hva var det folk så rent konkret som ikke jeg fikk med meg angående Alas? Det jeg så var en spiller som var lite involvert offensivt, og spesielt i første omgang hadde han mange upresise pasninger. Så ikke én vellykket dragning ila 90 minutter på vingen. Truet mål i liten grad. Defensivt vant han ikke en eneste duell, og ble løpende i mellom.
For meg ser det ut som om spillerne ikke helt vet hvordan de skal spille han god, og at han selv ikke helt vet hvordan han skal løse rollen i laget. |
Kan ikke se for meg at det er enkelt å spille foran Dorsin heller.
Ser ut som han forsøker, og han har positive tendenser.
De rundt ham henger ikke helt med på hva han forsøker å gjøre av vegg spill.
Derfor ser han kanskje litt tafatt ut, men han drar med seg noen spillere og åpner rom hver gang han prøver å spille vegg og rykker frem.
Han er nok ikke på start elveren, men hvis han får progresjon så tipper jeg fort han kan komme dit. |
|
| Back to top |
|
 |
Chuck Junior

|
Posted: 31.01.2013 22:50 Post subject: |
|
|
| Mimrer tilbake til sist pre-season, da vi såvidt klarte å karre oss til uavgjort mot Bodø/Glimt, med tilnærmet toppet lag. Good times |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 31.01.2013 22:56 Post subject: |
|
|
Syntes faktisk Høiland var bedre på venstreback enn Dorsin i denne kampen. De spilte hver sin omgang på VB. Dorsin er godt over middagshøyden og vi bør se etter en ny VB snarest mulig.
Brede Moe virker veldig spennende og kan bli meget god stopper på kort tid. Tore og Brede kan fort bli vårt nye stopperpar. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
|