View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 22.01.2013 21:48 Post subject: |
|
|
Han lever isåfall opp til navnet. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 23.01.2013 11:03 Post subject: |
|
|
Lurer på hvordan Steffen Iversen ville vært som sentral midtbane. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 23.01.2013 11:13 Post subject: |
|
|
Mener han ble prøvd ut der og ikke imponerte noen for endel år tilbake. |
|
Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 23.01.2013 11:25 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Lurer på hvordan Steffen Iversen ville vært som sentral midtbane. |
Hahaha. sulteforet supporter! _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 23.01.2013 11:27 Post subject: |
|
|
Litt rart, egentlig. Han har både pasningsfot, overblikk og spilleforståelse i bøttevis. --- Men han kan selvsagt ikke være en spiller for fremtiden, da.
B.m. "Snart seriestart?" |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 23.01.2013 14:40 Post subject: |
|
|
Vi fikk Bille Molde får gjerne Søderlund. Takk og lov for det. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 23.01.2013 15:58 Post subject: |
|
|
Vanligvis så ville jeg vært uredd om en annen konkurrent hentet Søderlund, men hvis treneren hans heter Solskjær så blir jeg litt mer skeptisk.. |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 23.01.2013 16:08 Post subject: |
|
|
Håper virkelig Søderlund har større Ambisjonern en 4 år i Molde. Så lenge Solskjær er trener så skjønner jeg at spillere kan fristes, men hva gjør Søderlund når Solskjær forlater Molde etter sesongen og han har 3 år igjen av en kontrakt som holder han i Norges største møkka by. |
|
Back to top |
|
 |
Brumle Proff

|
Posted: 23.01.2013 18:51 Post subject: |
|
|
Brego wrote: | ..men hva gjør Søderlund når Solskjær forlater Molde etter sesongen og han har 3 år igjen av en kontrakt som holder han i Norges største møkka by. |
Er man tom, så er man tom.
Selvtrøst er flott deeet.
Men når det er sagt så har jeg mine tvil til at Søderlund blir å finne i Molde, og om han er riktig mann for jobben. Men hvem vet. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 23.01.2013 19:26 Post subject: |
|
|
Må si det er litt overraskende at jeg gang på gang går inn på denne tråden/andre tråder og finner at det diskuteres hvem Molde skal kjøpe/selge, hvordan de skal spille i år etc. De er en stor konkurrent for oss i 2013, men vil påstå at enkelte her kanskje har vell mye fokus på dem. Man kan jo alltids diskutere Molde i Molde tråden. Synes vi skal være et bedre lag enn de uavhengig av hvem de kjøper og uavhengig av hvem som trener de. Om vi må håpe at de svekkes og mister treneren sin for å være et bedre lag enn de, da har vi sunket lavt. Hva var det Eggen alltid sa? Vi bryr oss ikke om hva de andre holder på med, vi fokuserer på oss selv? Eller noe i den duren. |
|
Back to top |
|
 |
karamellen Junior

|
Posted: 23.01.2013 19:31 Post subject: |
|
|
Enig!!
Molde kan seile sin egen sjø
Hvem eller hva M***e henter er meg knekkende likegyldig!
Vi skal være bedre enn dem uansett! |
|
Back to top |
|
 |
Robert81 Rutinert

|
Posted: 23.01.2013 21:01 Post subject: |
|
|
Hør hør!
Da håper jeg en av de neste postene inneholder info om det neste kjøpet vi foretar oss. Men for øyeblikket har vi faktisk god tid... |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 24.01.2013 23:22 Post subject: |
|
|
Montana wrote: | Må si det er litt overraskende at jeg gang på gang går inn på denne tråden/andre tråder og finner at det diskuteres hvem Molde skal kjøpe/selge, hvordan de skal spille i år etc. De er en stor konkurrent for oss i 2013, men vil påstå at enkelte her kanskje har vell mye fokus på dem. Man kan jo alltids diskutere Molde i Molde tråden. Synes vi skal være et bedre lag enn de uavhengig av hvem de kjøper og uavhengig av hvem som trener de. Om vi må håpe at de svekkes og mister treneren sin for å være et bedre lag enn de, da har vi sunket lavt. Hva var det Eggen alltid sa? Vi bryr oss ikke om hva de andre holder på med, vi fokuserer på oss selv? Eller noe i den duren. |
Vi gjødslet til og med motstanderne med overpris for spillere for å få litt motstand:) _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 25.01.2013 01:39 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | TomH wrote: | Gytkjær kunne jeg tenkt meg til RBK. |
Ja han er ikke uheffen, men kan han spille i flere posisjoner enn spiss? |
Han kan spille kant. Er sikker på Gytkjær vil have været vild med at komme til Rosenborg. Men når han ikke er god nok til stallen i FCN, er han heller ikke god nok til Rosenborg. God teknik og 11 mål i 14 kamper for Sandnes i høst lyder imponerende, men han mangler det som fx Mikkelsen har i bøttevis: talent i samspillet.
Edit: Taget fra Molde-tråden |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 25.01.2013 12:21 Post subject: |
|
|
"Hoftun: - MÃ¥ ikke hente flere spillere"
Selvfølgelig må du det Hoftun. Du mangler en god sentral midtbanespiller for å kunne ta gull. Dersom du ikke lykkes med det så kan vi bare glemme det! |
|
Back to top |
|
 |
hhem Proff
|
Posted: 25.01.2013 12:43 Post subject: |
|
|
Det er taktikk.
Hvis Hoftun går ut og sier at vi må ha en sentral midtbanespiller vil prisen automatisk gå opp. |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 25.01.2013 12:54 Post subject: |
|
|
Som Hhem sier, så tror jeg dette er taktikk av Hoftun.
De jobber nok med alternativer, men samtidig så vil de jo ikke 'tømme banken' for å få i de vi vil ha.
Og måtehold er per dags dato bra i RBK!
Jeg tror nok at det er høyst sannsynlig at vi henter en sentral midtbane spiller om vi bare får solgt/leid ut Issah. Om det derimot blir Johansen er vel heller mer usikkert.
En back hadde heller ikke vært å forakte. _________________ Fremad, menn av Nidaros! Til Europa! |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 25.01.2013 13:02 Post subject: |
|
|
Dette er taktikk på flere fronter. Både ift de som forventer signeringer, og for å styre pris.
Tror og dette er tatt litt ut av sammenheng. Tror, og håper, at Hoftun sa: "vi trenger ikke hente flere spillere dersom mix signerer." |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 25.01.2013 13:18 Post subject: |
|
|
De jobber for å finne riktig spiller til riktig pris, men det er ikke helt sikkert at de kommer i mål. Noe som i og for seg er greit, det er vel ikke alltid at den riktige spilleren er tilgjengelig, og vi må være noe påholdne økonomisk.
Men håpe må vi jo, for vi har noen svakheter, uten tvil. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 25.01.2013 13:28 Post subject: |
|
|
Ja svakhetene på sentral midtbane var godt synlige i fjor og blir ikke mindre synlige i år når vi skal spille 4-3-3. Vi må ha inn en sentral midtbane som holder et minimum av klasse. Mix er indreløper og ikke noen løsning overhodet. Jeg minnes med gru tilbake på den perioden vi skulle kjøre Markus Henriksen som midtbanesentral. Det er så anti-godfot som det kan få blitt. Jeg frykter tilsvarende løsninger i år, fordi vi ikke har godt nok materiale i stallen. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 25.01.2013 13:30 Post subject: |
|
|
Dette er nok det som på pokerspråket kalles en semi-bløff. Delvis taktisk utspill, delvis gardering. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 25.01.2013 16:15 Post subject: |
|
|
Da må vi i såfall vente med å låne ut Issah. Soleklart beste alternativ i troppen, selv om noen vil mene at han ikke er god nok på sikt. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
udepowah Senior

|
Posted: 25.01.2013 16:23 Post subject: |
|
|
Får håpe vi henter inn i vintervinduet iallefall. Synes laget burde være komplett til seriestart, og helst litt før seriestart. Sommervinduet, er et vindu man bruker til å hente en eller maks to spillere for å spe på troppen, om man ser i løpet av sesongen at det er krise på noen posisjoner pga skader/viktige spillere som ikke lever opp til forventningene. Sentral midtbane er absolutt førsteprioritet! Så får man heller se an Keeper, midtspiss og venstreback. |
|
Back to top |
|
 |
sneasnu Junior
|
|
Back to top |
|
 |
|