View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Henri Legende

|
Posted: 27.03.2006 16:10 Post subject: |
|
|
Enig i at sålenge vi ikke får et kjempebra tilbud så bør vi ikke selge EJ. Derimot tror jeg ikke EJ er vraka av 'taktiske grunner', tror de rett og slett har konkludert med at Hirschfeld er en bedre keeper per i dag |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 27.03.2006 17:03 Post subject: |
|
|
Litjeggen,
Hirschfeldt er IKKE dårlig med ballen i bena.
Det er tøv å si det etter en kamp. Alle andre kamper han har spilt det siste året har omtrent vært helt plettfritt.
Må si dere trekker konklusjoner på dårlig grunnlag... _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
pantone Junior
|
Posted: 27.03.2006 17:07 Post subject: Hva med Espen? |
|
|
Hva skjer nå da, når Espen blir benkesliter?
Skal ikke si meg uenig i at Lars er en god
keeper, men kan han prestere på sikt? Det
er vel kun i 2005-sesongen han var særlig god?!
Klart Espen har hatt noen bommerter, men det
har vel alle? Men det kan ikke undergrave alle
de gode prestasjonene han har gjort for laget,
både her i serien og ute i Europa.
Slik det er nå, kommer Espen til å ønske seg
vekk til en klubb der han får spille førstefotball,
og det vil garantert påvirke moralen hans både
på banen og på trening.
Stå på Espen, kjemp deg tilbake!
pantone
Hemne  |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 27.03.2006 17:34 Post subject: |
|
|
MÃ¥ si det blir mye oppstyr rundt dette med vrakingen.
LH og EJ har vært regnet som jevngode gjennom hele vinteren. En må vrakes. Sånn er det bare. |
|
Back to top |
|
 |
LittleJoe Junior
|
Posted: 27.03.2006 17:36 Post subject: |
|
|
Bra at Johnsen blir satt ut av laget, det eneste han har gjort det siste året er å lage usikkerhet og gjøre tabber. Hirschfeld er en mye bedre keeper per i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 27.03.2006 17:38 Post subject: |
|
|
Lars er vel best, lenge leve Lars.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 27.03.2006 17:39 Post subject: |
|
|
Det hadde aldri i verden blitt så mye oppstyr hvis Larsern hadde blitt vraket. Han hadde sikkert tatt det pent, sagt at han måtte jobbet hardt videre, en kamp av gangen osv. Grunnen til alt oppstyret er jo at Johnsen, i mangel av bedre alternativer, er landslagsaktuell for Norge, og at han er vanvittig dårlig til å takle motgang, jfr hans elendige tv-opptreden i går. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 27.03.2006 17:45 Post subject: |
|
|
Hahaha morsomste klippet jeg har set på lææænge. Han er helt tydelig på en eller form for substans. Jeg gætter på påskebryg!
Til det lidt mere seriøse. Personlig synes jeg ikke E. Johnsen har været så dårlig. Han spillede nogle rigtig gode kamper i sidste sesong og nogle rigtig dårlige. Jeg tror primært det var pga. mangel på konkurrance, han følte sig simpelthen for sikker på pladsen. Derfor forventer jeg også at han bliver bedre denne sesong, hvis han da får spilletid.
Men lad os da endelig håbe Hirschfeld spiller så godt at det ikke bliver nødvendigt. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 27.03.2006 18:01 Post subject: |
|
|
TÃ¥pelig innlegg av nettavisen
Klart, nå er Lars valgt. Da trenger han å vite at han virkelig er førstekeeper en periode fremover. Det har han også fått følt/vite.
Spør du meg, er det mest opp til Esoen selv om han kommer tilbake på førstelaget. Jeg tror konkurranse om plassen er det som skal til for å luke vekk tabbene og gjør ham bedre. Å si at Espens tid i RBK er over, føler jeg blir feil. _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 27.03.2006 18:20 Post subject: |
|
|
Noen som så Espen på TVN-sporten? Snakket varmt om Start og antydet vel at han gjerne går til Start til sommeren hvis han ikke spiller fast på A-laget innen da.
Høgmo sa at det var uaktuelt å slippe noen spillere i dette overgangsvinduet.
Ingen sjokkerende avsløringer akkurat. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 27.03.2006 18:28 Post subject: |
|
|
Dags wrote: | Noen som så Espen på TVN-sporten? Snakket varmt om Start og antydet vel at han gjerne går til Start til sommeren hvis han ikke spiller fast på A-laget innen da. |
Det er det som har vært problemet de siste årene med spillere fra andre landsdeler enn Trøndelag. Mens tidligere spillere som Skammelsrud, Mini og Løken ble ekte RBK'ere, har jeg en mistanke om at flere som nå er i klubben ikke har noen sterke følelser for RBK, og er mer knyttet til andre norske klubber.
Syns det er patetisk av Johnsen å ønske seg bort hvis han må sitte på benken et lite halvår. Good riddance. |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 27.03.2006 19:10 Post subject: |
|
|
Er vel ikke lenge før Soler dukker opp med en karriereplan for E.Johnsen som inkluderer hvaslags nye grimaser etc som skal til for å gå billig fra RBK, og hvordan han skal bli utenlandsproff etter to år i Start.
Hvor lenge har E.Johnsen igjen av legestudiene ? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.03.2006 19:33 Post subject: |
|
|
Han er vel ikke mer enn halvveis. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 27.03.2006 19:54 Post subject: |
|
|
Hvis han vil væk bare fordi han ikke er garanteret en fast plads på holdet, siger jeg som Brady: Good riddance. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 27.03.2006 21:16 Post subject: |
|
|
Espen Johnsen har alltid vært dårlig til å ta kritikk... det NRK-klippet er jo helt utrolig barnslig.
Mulig han har ferdigheter som overgår Lars når det gjelder refleks osv, men på ALLE andre områder tipper jeg Lars er minst like god (det skal ihvertfall ikke all verden til...) Jeg synes f eks Thomas Myhre er et SOLEKLART førstevalg som landslagskeeper nettopp fordi han er en bedre allroundkeeper enn Espen. Jeg tror også (og ikke minst håper) at Lars totalt sett er en bedre keeper enn Espen Johnsen. |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 27.03.2006 23:31 Post subject: |
|
|
Espen antyder at det er hadde vært kjekt å få spille med broren sin igjen. Hvor mye skal dere legge i det? Ja, det var nok dumt av han å si det. For se hvor lett dere er å be, noen av dere ser jo ut til å rive dere i håret allerede. å si at han nå heller vil spille for Start, er å overdrive/endre på hva hva han sier.
Tror Espen har kontroll og at han vil ta duellen på alvor. _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
|
Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 28.03.2006 12:39 Post subject: |
|
|
Ærlig talt, går det an å sutre fordi man ikke får stå i mål i to avtalte kamper. Hvordan skal det gå med alle de andre som sitter på benken eller på tribunen.
Vis at du er mann Espen, jobb som bare f... får å få plassen tilbake. Dette tjener både du og lars på og klubben likeså.
Rart hvordan media klarer å dra igang en stor sak ut av dette, og at vi henger oss på.
Alle er tjent med at den beste spilleren på hver posisjon spiller til en hver tid, og de som ikke greier det må trene mere eller riktigere for så å få plassen.
Livet er enkelt, livet er fotball _________________ ROSENBORG INGEN OVER INGEN VED SIDEN |
|
Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 28.03.2006 18:02 Post subject: |
|
|
jarln,
jeg skjønner bare ikke at det skal være så vanskelig å tro på meg når jeg skriver akkurat det samme...
Må kanskje gå over den gamle signaturen min: "Jeg tar aldri feil".
Bloggen er godt skrevet og helt riktig!
Forøvrig,
jeg får ikke linken til tv-intervjuet med EJohnsen til å fungere - kan noen hjelpe?? _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 28.03.2006 18:13 Post subject: |
|
|
Jeg fik det heller ikke til at virke med Firefox, men da jeg åbnede det i IE virkede det fint. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 28.03.2006 20:35 Post subject: |
|
|
OK,
takk for hjelp Harald. _________________ Takk. |