English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Rapid Wien
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
senador
Legende

PostPosted: 22.11.2012 22:02    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Steffen sier at de spilte en veldig bra 1.-omgang Neutral Tommel'n ned

Dette er ikke noe nytt, flere spillere har gjennom årene sagt at det har vært gode kamper når det har vært helt elendig spillemessig.
Back to top
View user's profile Send private message
bongo
Veteran

PostPosted: 22.11.2012 22:04    Post subject: Reply with quote

Vi spiller en drittkamp og vinner. Dette kunne ikke blitt bedre!
Back to top
Podgy
Senior

PostPosted: 22.11.2012 22:06    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Hentesveis wrote:

Dette er ikke noe nytt, flere spillere har gjennom årene sagt at det har vært gode kamper når det har vært helt elendig spillemessig.
Er det du som er "Jan Erik Sinna"? Samme bosted, og stort sett surmuling i hver eneste post...
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 22.11.2012 22:07    Post subject: Reply with quote

De e turan som tælle!!
Vegard2711
Legende

PostPosted: 22.11.2012 22:07    Post subject: Reply with quote

RBK.no kjørte jo en sak her om dagen at vinneren fikk ca 1,5 mill NOK. Så da er det litt mer enn €140,000. Men kan hende de skrev feil.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 22.11.2012 22:12    Post subject: Reply with quote

Podgy wrote:
senador wrote:
Hentesveis wrote:

Er det du som er "Jan Erik Sinna"? Samme bosted, og stort sett surmuling i hver eneste post...

Et helt useriøst innlegg. Se på kampen i dag (og mange andre) og da bør det ikke være noen tvil på hvorfor jeg er kritisk.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 22.11.2012 22:18    Post subject: Reply with quote

Det var ikke useriøst, det var historisk bra Very Happy

- Torgeir Børven
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 22.11.2012 22:22    Post subject: Reply with quote

Føler meg beæret som fikk overvære denne kampen med alle sjeldenhetene. Vi fikk se RBK snu en kamp, hele to ganger istedenfor den sedvanlige ene gangen. Vi fikk overvære at Tarik scoret mål, og bare for å sette prikken over i'en så fikk vi jaggu meg se Prica sette en 100%-sjanse i tillegg. Storveis! Helt storveis! Det er slike dager at man kjenner at man lever...

Såh! Tilbake til å gnåle over Produkt Jönsson...
Back to top
Zeno
Veteran

PostPosted: 22.11.2012 22:31    Post subject: Reply with quote

Helt okay match til tider. Bra for neste års kvalifisering.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 22.11.2012 22:32    Post subject: Reply with quote

Ingen kjempekamp akkurat, utrolig hvor lett vi slipper Rapid til målsjanser synes jeg. Vi skal styre kampen i større lag mot dette laget, det er ikke akkurat noe superlag vi møtte utpå her i dag. I 1. omgang har vi bare Johns verdensklasseprestasjon, ellers null og niks av målsjanser. Noe bedring i 2. med friske bein fra Prica og Iversen, så totalt sett en helt OK kamp. Godt med seier for koeffisienten.

MÃ¥lsjanser: 4-6

Lund Hansen 5 Burde holdt 1-2. Redder noen 100 %-sjanser.

Gamboa 5 Kvikk og livlig, en del "nesten" teknisk.
Strandberg 4 Ikke helt patent i posisjoneringsspillet i dag.
Reginiussen 4 Samme som Stefan. Blir mye rom i RBKs forsvar.
Dorsin 4 Heller ikke stødig i posisjonsbiten.

Dockal 4 Senker tempoet i kontringer som både første- og andreangriper. Ute av form.
Mix 5 Helt grei kamp, prøver noen dybdeløp. Snytt for straffe.
Svensson 5 Får ikke tak på midtbanen, faktisk bedre som kant i dag. Strålende pasning ved 3-2.
Fredheim Holm 5 Rettvender seg i medtak, sterk teknisk, som vanlig litt lite sluttprodukt. Som vanlig tatt av.

Tarik 5 Ujevn teknisk, noe bra, noe svakt. Arbeidssom, scorer.
Chibuike 6 Meget på hugget i første omgang. God møtende, presis. Buer ikke løp. Faller gradvis av i 2. omgang før byttet. Verdensklassescoring.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 22.11.2012 22:46    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
Føler meg beæret som fikk overvære denne kampen med alle sjeldenhetene. Vi fikk se RBK snu en kamp, hele to ganger istedenfor den sedvanlige ene gangen. Vi fikk overvære at Tarik scoret mål, og bare for å sette prikken over i'en så fikk vi jaggu meg se Prica sette en 100%-sjanse i tillegg. Storveis! Helt storveis! Det er slike dager at man kjenner at man lever...

Dessverre fører det nok til at Jönsson får fortsette, og dermed er det verdt så jævla lite :/ Tarik og Prica gjorde vel strengt tatt egentlig klubben to store bjørnetjenester :/
Danserud
Rutinert

PostPosted: 22.11.2012 22:50    Post subject: Reply with quote

Ja, noen som har sett det flere ganger, skulle vi hatt straffe?
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 22.11.2012 22:58    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:

Såh! Tilbake til å gnåle over Produkt Jönsson...

Vi snudde vel kampen bare én gang? Smile
Sylta
Veteran

PostPosted: 22.11.2012 22:59    Post subject: Reply with quote

[quote="tr0ndern"
Dessverre fører det nok til at Jönsson får fortsette, og dermed er det verdt så jævla lite :/ Tarik og Prica gjorde vel strengt tatt egentlig klubben to store bjørnetjenester :/[/quote]

Jeg begynner å bli drittforbannet på disse såkalte supporterne som håper at RBK taper kamper og spiller elendig. Styret i Rosenborg vil ikke gå inn for å avsette en trener basert på et tap i en nokså ubetydelig kamp i Europa. Seier i dag gir et langt bedre utgangspunkt for hvem som enn leder laget til neste sesong. At noen kan grine over RBK-seier er direkte patetisk.
Back to top
WT62
Veteran

Bra med seier pga rating og penger,men klarer ikke å glede meg over det som skjer utpå der i kveld. En ting er at vi blir rævkjørt i 30 min i 2 omgang av en gjeng middelmådigheter, verre er det å se alle lilleputtfeilene offensivt. Det løpes i samme rom gang på gang, det forsøkes å føre ball forbi flere motstandere og det ender med offside eller balltap, vi legger aldri spillere i offensivt returrom og ligger konsekvent på linje ved innlegg på kant. Er ikke akkurat "rocket science" ,men overgår nok våre trenerens evner...
Back to top
JanneB
Veteran

senador wrote:
Hentesveis wrote:

Herregud du er trasig. MÃ¥ du bytt plate.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 22.11.2012 23:02    Post subject: Reply with quote

Veldig deilig med seier og veldig viktig mtp rankinga. Men det er stort sett det positive også, deler av 2.omg er helt grusom.

Terningkast:
ALH 3 (burde kanskje fått 2, viser ved 1-2 at han er en ny Örlund), Gamboa 4, Strandberg 3, Reginiussen 3, Dorsin 3, DFH 2, Svensson 3, Mix 4, Dockal 2, Tarik 3, Chibuike 3 (mange elendige prestasjoner, men målet er latterlig bra).

Gamboa vår beste.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 22.11.2012 23:12    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:

Det gikk jo fra at vi hanglet avgårde og gikk opp i ledelsen, så snudde vi kampen og senket oss så RW kunne gå opp i ledelsen, før vi etterhvert gjorde bytter og snudde kampen i vår favør igjen.
Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 23.11.2012 00:54    Post subject: Reply with quote

Hvem vant tribune kampen? Hørte bortefansen godt på klippet på RBK.no
Back to top
Øyvind
Rutinert

PostPosted: 23.11.2012 00:59    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
Hentesveis wrote:

Det gikk jo fra at vi hanglet avgårde og gikk opp i ledelsen, så snudde vi kampen og senket oss så RW kunne gå opp i ledelsen, før vi etterhvert gjorde bytter og snudde kampen i vår favør igjen.

Det er vel vanskelig å snu en kamp på 0-0 vel? Sett bort fra det spillemessige. Når du snur en kamp er det gjerne fordi man har ligget under, å kommer tilbake å tar ledelsen.
Back to top
gollumLAD legend
Veteran

PostPosted: 23.11.2012 01:37    Post subject: Reply with quote

Bilde av tifon

Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!

Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174
Back to top
LarsG
Veteran

PostPosted: 23.11.2012 01:54    Post subject: Reply with quote

Lite honnør til Svensson her. 3-2-målet er jo fullstendig hans fortjeneste. Han starter på 20 meter og løper hele veien til mål. For all del bra av Ivers å bare sende den videre, men det er også det eneste han kan og bør gjøre i den situasjonen. Svensson gjør ALT riktig fra start til slutt. Nydelig prestasjon og en herlig kontring. At en ung trønder gjør det der.. vel det er grunn nok til å smile for dagens prestasjon. Da gror det ikke bare gode tekniske spillere i Trondheim, men også de som forstår å gå på løp. Pasningen fra Ivers til Svensson kan på så måte ses som en generasjonspasning. En stafettpinne. Måtte spillerforståelsen til Ivers og hans generasjon ligge i den pasningen slik at Svensson og co kan ta dette med seg videre og være viktige kontuitetsbærere i årene som kommer. Så får vi bare holde ut med Jönsson litt til i mellomtida.

+ Også for Chibuikes artige scoring.

Og Pricas scoring? For et lykketreff. Bare å bredside den i motsatt hjørne, men han bommer på ballen slik at den treffer i bakken og heldigvis spretter over keeperen. En ny spiss har vært på min ønskeliste l e n g e.
Back to top
Rallepus
Veteran

PostPosted: 23.11.2012 02:14    Post subject: Reply with quote

Konrad4ever wrote:
Hvem vant tribune kampen? Hørte bortefansen godt på klippet på RBK.no

Sto i Kjernen selv, men må vel si at Rapid vant på tribunen.
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 23.11.2012 02:22    Post subject: Reply with quote

LarsG wrote:
Pasningen fra Ivers til Svensson kan på så måte ses som en generasjonspasning. En stafettpinne. Måtte spillerforståelsen til Ivers og hans generasjon ligge i den pasningen slik at Svensson og co kan ta dette med seg videre og være viktige kontuitetsbærere i årene som kommer.

Dype ord som treffer meg midt i hjerterota her jeg sitter med blandete følelser i disse dager! Det varmer.

Det gjorde også dagens seier hvor jeg prøvde å legge all frustrasjon til side og bare rett og slett heie frem laget mitt i årets siste hjemmekamp og til en viss grad ignorere alt som irriterte meg!

Kanskje dette er noe til ettertanke for mange her inne? Jeg skal ikke kritisere noen, men det er kanskje bedre å heie frem laget i 2x45 i stedet for å trykke på pc'en?

Personlig makter jeg ikke å multitaske når jeg ser RBK-kamp fra stua. Da er alt mitt fokus rettet på laget i mitt hjerte, og tanken på at jeg går glipp av noe er så ille at jeg ikke tar sjansen.
(Bare så det er sagt: jeg støtter majoriteten av alle her inne her hva angår JJ, spillestil osv osv)
Back to top
Danserud
Rutinert

PostPosted: 23.11.2012 02:28    Post subject: Reply with quote

Tror neppe jeg er den eneste som står og gauler det jeg har i 90 min stort sett uansett. Kritikk mot både Janne og eventuelle andre tas etter kampslutt. Under kamp handler det om å støtte laget, og om ønsket om å vinne, uansett spillere/spillestil/alt annet.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
Page 10 of 11

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb